Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Ovo nisu kola, ovo je sveti auto iz Njemacku. :D
No, da se vratimo na problematiku. I dalje nisam sklopio sve. Problem pravi zabica na plafonu kasete jer je pod nekim uglom a kako videh kod ostalih je uspravna (kakva i treba da bude). Deluje mi da je tu nesto radjeno, ali sredicu ovih dana (samo da stignem).
E sad, po pitanju kamere. Poskidao izolacije sa spojeva i nigde ne vidim prekid a kamera ne pali. Zice su, naravno, samo zamotane onako ofrlje (kao sto sam i pretpostavio).
Iscackacu jos malo sutra pa se nadam da cu naci problem. Ako ne, neka ga bez kamere (bar imam fabricke senzore pozadi sa grafickim prikazom). Jer da rasturam komplet sve do gepeka mi ne pada na pamet. J.ebala ga Kina i multimedija sugava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konacno sam raspravio onu kupusaru i ostavio samo kablove koji su potrebni.
Isekao sve lose spojeve, prevezao kako treba, provukao gde idu i fabricki kablovi, konektore koji su prevezivani oblozio sundjerima i konacno sve sklopio.
U medjuvremenu sam izgubio i konekciju sa glavnim ekranom jer je uspeo i to da preveze da zavisi od kupusare za centralu medije. Tu sam se napatio dobrih 1h dok nisam dobio ponovo napajanje i normalno funkcionisanje svega.

 

Na kraju svega :
1. Ventilator radi
2. Kablovi dovedeni u normalu
3. Kaseta vise ne skvici kao da kolju svinju
4. Ne lupkaju konektori vise u pozadinu kasete

 

Najebao sam ali bar resih sve na kraju.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam slikao na kraju pre vracanja, nisam imao zivaca vise da se drndam. Dovoljno je sto sam im postavio onu kupusaru kad sam rasturio. A i bila je zesca diskusija pre 2 dana tamo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kamera otpisana. Katastrofa odakle je sve vukao i nastavljao (i na koji nacin). Tako da sam sve to uklonio i ostavio samo ono sto je potrebno (osvetljenje kasete i nogu). Ionako mi se skoro desilo da nije hteo da mi upali ekran (pa se razboravio) jer je verovatno negde na kratko izgubio kontakt.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/7/2020 at 3:18 PM, rkoma1986 said:
Steta za kameru, al bar si sve ostalo doveo u red

Bolje da nemam kameru nego onako kako je odradjeno. Pre ili kasnije bi bili problema.

 

On 11/7/2020 at 3:29 PM, dekirs said:
Sad mozes da ga prodas ko covek


Tacno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E pa sada kada si ga doveo u red  da ga prodaš? 

Nemože! 

Ipak je to kako moj drugar kaže "POSEBAN AUTO" 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nešto me sad cela ova priča podseti na jedno blisko iskustvo, elem:

 

Kupljen jedan auto , onako za svoju dušu. Auto je prvo doveden u fabričko stanje, zatim tjuniran kvalitetno i pošteno, trebalo je da ide i preko na ozbiljnu doradu performansi.....pa gume, pa felne, pa je kod ovlašćenog distributera farban komplet jer folije nisu bile opcija. Sve je rađeno po knjizi sa ozbiljnim majstorima. Dakle da ne dužim, cifra uložena u auto je nekoliko puta premašila vrednost samog auta, da ne kažem da je skuplje nego Flexov audi.
Primera radi, jedna dizna je koštala 63k dinara, original iz fabrike.


I jednog dana upali se check engine. Auto odvežen u ovlašćeni, ponište grešku, kažu sve ok, auto je išao kao nevreme i sa tom greškom.
Nakon par dana, opet greška. U servisu ga pretresu komplet, kažu sve OK. Auto je namerno ostavljen mesec dana u servisu da oni istestiraju valjano. Vozikali ga ljudi svaki dan.
Na dan preuzimanja, auto izađe iz servisa, pređe pola kilometra i upali lampicu. Dal je baksuzluk, šta li je, auto radi najnormalnije al gori lampica. Došli odmah iz servisa, resetovali grešku i garantovali da se više neće upaliti.
Auto je istog momenta stavljen u oglase.


Da naglasim da su ljudi koji su ga radili vrhunski majstori bez sumnje i dokazali to masu puta.
Dečko koji ga je kupio, vozi ga mesecima, ne skida osmeh sa lica, samo sipa i vozi. Nikakve lampice, greške itd.
Auto ide kao nevreme, prodat za kesicu kikirikija samo da ode, a tvrdim da sličan nema u Srbiji.

 

Eto, sve ima svoje granice.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ti jedno moje iskustvo tesko... Nije auto te cifre al polovno je polovno.

Resim ja da se otarasim brava 1.9, skupa mi registracija, skupo mi gorivo, sve mi nesto bilo skupo jer sam promenio posao i vozikao se 40km svaki dan. Naleti Fabija tdi stanje fabrika. Covek doterao iz Nemacke, vozio 2god, dao mi i link i slike salona gde je uzeo itd. Vozio je par meseci i pocne da cvili pri kretanju kad je zima stigla. Ok, rekoh set kvacila jbg menjamo. Odem kod majstora, uzme covek Saks kaze nema bolje. Dodjem po auto, krenem kuci kad auto i dalje trese pri kretanju. Kaze majstori teraj par dana pa javi, ali ista prica...

 

Odem, vratim auto i kaze jaoooo mora da je do viljuske u menjacu, delovala mi je ok nju nisam menjao hoces da zamenimo to. Ja poucen iskustvima losih kvacila nateram ga da uzme i nov Luk set i da mi to zameni. Jok, nece covek, kaze ja ti vracam pare, donesi ti kvacilo. Donesem ja Luk i viljusku... Sutradan zove kaze dodji da vidis zamajac, da li hoces da ga obradimo malo? Odem, zamajac malo kao da je sagoreo tako izgleda, rekoh ok, zabeli ga malo ( fixni je zamajac ). Kaze dolazi, gotovo, ja da isteram auto iz dvorista , nece u prvu... Kaze majstor jbg Luk prodaje refabrikovana kvacila...

 

Uzme i da prostite s.j.be mi poziciju rucice menjaca koja je bila idealna kako bi mogao menjac da pogodi prvu brzinu. Ja popizdim, nateram ga da mi vrati pare za ugradnju i idem kod drugog majstora. Zovem servis u Resniku mislim Babovic da se zove to su mi Skodisti preporucili kaze dodji resavamo. U voznji pored nabadanja u prvu se pojavilo i tresenje i bukvalno ljuljanje celog auto pri naglom dodavanju gasa, kao brod da vozis. Zove covek kaze ovaj Luk ne valja, donesi Saks, ja uspem da zamenim u radnji kao neispravan deo, odnesem, kaze cekaj da odnesem zamajac na proveru pa ti javljam . Zove covek, ja dodjem, auto ne trese, krece lepo ali i dalje poljuljkava pri ubrzanju. Brzine ostadose tako disbalansirane kao kod fapa. Izgorim bukvalno, dam auto u oglase i zakazem kod najkrljavijeg majstora u kraju, znaci lik je u fazonu usracu ti ceo auto, povadicu pola delova, ali ga popravljam.

 

Zove covek kaze ovaj zamajac je u potpunom disbalansu, bice reseno popodne, menjac ti vracam u nulu ne znam ko ti je ovo radio uopste.... Auto konacno sredjen ali se meni i smucio i zgadio.... Tako da ta igranka sa tom kablazom veruj mi nije razlog za prodaju i popizditis. Sve sto mozes sam ti lagano resi, kod mehanicara sto redje :)

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

digresija a na temu zica... ova hostaplercina se hvali da radi najbolju zastitu, kada je svoj auto 9vako aljkavo uradio mogu misliti sta je sa drugim. Ali forum i reklama su cudo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

tek sad na osnovu @Zuntovog pisanja skapirah da je covek kupio auto od vlasnika onog drugog foruma. Ako se dobro secam kacio je S line oznake na njega, a vozio ga na Tigar Winteri, ko zna na cemu je sve zakidao... on valjda i nije profi majstor vec neki kancelarijski moljac, a ovo radi kao dodatni posao

Edited by shell

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, knezevic76 said:

Nešto me sad cela ova priča podseti na jedno blisko iskustvo, elem:

 

Kupljen jedan auto , onako za svoju dušu. Auto je prvo doveden u fabričko stanje, zatim tjuniran kvalitetno i pošteno, trebalo je da ide i preko na ozbiljnu doradu performansi.....pa gume, pa felne, pa je kod ovlašćenog distributera farban komplet jer folije nisu bile opcija. Sve je rađeno po knjizi sa ozbiljnim majstorima. Dakle da ne dužim, cifra uložena u auto je nekoliko puta premašila vrednost samog auta, da ne kažem da je skuplje nego Flexov audi.
Primera radi, jedna dizna je koštala 63k dinara, original iz fabrike.


I jednog dana upali se check engine. Auto odvežen u ovlašćeni, ponište grešku, kažu sve ok, auto je išao kao nevreme i sa tom greškom.
Nakon par dana, opet greška. U servisu ga pretresu komplet, kažu sve OK. Auto je namerno ostavljen mesec dana u servisu da oni istestiraju valjano. Vozikali ga ljudi svaki dan.
Na dan preuzimanja, auto izađe iz servisa, pređe pola kilometra i upali lampicu. Dal je baksuzluk, šta li je, auto radi najnormalnije al gori lampica. Došli odmah iz servisa, resetovali grešku i garantovali da se više neće upaliti.
Auto je istog momenta stavljen u oglase.


Da naglasim da su ljudi koji su ga radili vrhunski majstori bez sumnje i dokazali to masu puta.
Dečko koji ga je kupio, vozi ga mesecima, ne skida osmeh sa lica, samo sipa i vozi. Nikakve lampice, greške itd.
Auto ide kao nevreme, prodat za kesicu kikirikija samo da ode, a tvrdim da sličan nema u Srbiji.

 

Eto, sve ima svoje granice.

O kom autu je rec?

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Nikola JTD said:

Evo ti jedno moje iskustvo tesko... Nije auto te cifre al polovno je polovno.

Resim ja da se otarasim brava 1.9, skupa mi registracija, skupo mi gorivo, sve mi nesto bilo skupo jer sam promenio posao i vozikao se 40km svaki dan. Naleti Fabija tdi stanje fabrika. Covek doterao iz Nemacke, vozio 2god, dao mi i link i slike salona gde je uzeo itd. Vozio je par meseci i pocne da cvili pri kretanju kad je zima stigla. Ok, rekoh set kvacila jbg menjamo. Odem kod majstora, uzme covek Saks kaze nema bolje. Dodjem po auto, krenem kuci kad auto i dalje trese pri kretanju. Kaze majstori teraj par dana pa javi, ali ista prica...

 

Odem, vratim auto i kaze jaoooo mora da je do viljuske u menjacu, delovala mi je ok nju nisam menjao hoces da zamenimo to. Ja poucen iskustvima losih kvacila nateram ga da uzme i nov Luk set i da mi to zameni. Jok, nece covek, kaze ja ti vracam pare, donesi ti kvacilo. Donesem ja Luk i viljusku... Sutradan zove kaze dodji da vidis zamajac, da li hoces da ga obradimo malo? Odem, zamajac malo kao da je sagoreo tako izgleda, rekoh ok, zabeli ga malo ( fixni je zamajac ). Kaze dolazi, gotovo, ja da isteram auto iz dvorista , nece u prvu... Kaze majstor jbg Luk prodaje refabrikovana kvacila...

 

Uzme i da prostite s.j.be mi poziciju rucice menjaca koja je bila idealna kako bi mogao menjac da pogodi prvu brzinu. Ja popizdim, nateram ga da mi vrati pare za ugradnju i idem kod drugog majstora. Zovem servis u Resniku mislim Babovic da se zove to su mi Skodisti preporucili kaze dodji resavamo. U voznji pored nabadanja u prvu se pojavilo i tresenje i bukvalno ljuljanje celog auto pri naglom dodavanju gasa, kao brod da vozis. Zove covek kaze ovaj Luk ne valja, donesi Saks, ja uspem da zamenim u radnji kao neispravan deo, odnesem, kaze cekaj da odnesem zamajac na proveru pa ti javljam . Zove covek, ja dodjem, auto ne trese, krece lepo ali i dalje poljuljkava pri ubrzanju. Brzine ostadose tako disbalansirane kao kod fapa. Izgorim bukvalno, dam auto u oglase i zakazem kod najkrljavijeg majstora u kraju, znaci lik je u fazonu usracu ti ceo auto, povadicu pola delova, ali ga popravljam.

 

Zove covek kaze ovaj zamajac je u potpunom disbalansu, bice reseno popodne, menjac ti vracam u nulu ne znam ko ti je ovo radio uopste.... Auto konacno sredjen ali se meni i smucio i zgadio.... Tako da ta igranka sa tom kablazom veruj mi nije razlog za prodaju i popizditis. Sve sto mozes sam ti lagano resi, kod mehanicara sto redje :)

Auu brateee, pakao.
I trudim se da sve sto mogu uradim sam jer cu sigurno pazljivije pristupiti nego majstor.

 

4 hours ago, zunto said:
digresija a na temu zica... ova hostaplercina se hvali da radi najbolju zastitu, kada je svoj auto 9vako aljkavo uradio mogu misliti sta je sa drugim. Ali forum i reklama su cudo.

Svakome ko je video stanje kablova kod mene je jasno da je ovo fuseraj maksimalan. Ovo ni najgori susteri ne rade ovako. 3 dana sam se mlatio zbog njegovih prepravki.

 

2 hours ago, shell said:
tek sad na osnovu @Zuntovog pisanja skapirah da je covek kupio auto od vlasnika onog drugog foruma. Ako se dobro secam kacio je S line oznake na njega, a vozio ga na Tigar Winteri, ko zna na cemu je sve zakidao... on valjda i nije profi majstor vec neki kancelarijski moljac, a ovo radi kao dodatni posao


Zimi je vozio na Winteri ili nekom slicnom krsu. Letnje su Sava UHP2 i odlicne su, sreca pa nije i tu stavljao Tigar.
Pozadi je jedno vreme drzao 3.0TDI oznaku sto je u rangu klinaca sa juce dobijenom dozvolom. Napred je S4 oznaka i dalje (stavljena je maska od S4) a glupo mi je da pravim rupu skidajuci istu. Bilo je neke price da S Line nema isto kacenje pa sam odustao od cele zajebancije.
Sreca pa nije radio sam mehaniku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Flex said:
Zimi je vozio na Winteri ili nekom slicnom krsu. Letnje su Sava UHP2 i odlicne su, sreca pa nije i tu stavljao Tigar.
Pozadi je jedno vreme drzao 3.0TDI oznaku sto je u rangu klinaca sa juce dobijenom dozvolom. Napred je S4 oznaka i dalje (stavljena je maska od S4) a glupo mi je da pravim rupu skidajuci istu. Bilo je neke price da S Line nema isto kacenje pa sam odustao od cele zajebancije.
Sreca pa nije radio sam mehaniku.

Nije radio uopste koliko videsmo tako da si tu na dobitku, nekako :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo mi nije jasno što nisi lepo izvukao kabl za kameru?! 

Sve ti je bilo raskupusano, sve si sredio i složio, samo je trebalo da provučeš novu žicu od table, kuda vode sve žice do kamere. Napajanje uzmeš od rikverc svetla u gepeku i milina.

 

Sam sam sebi stavljao i multimediju i kameru na marei i znam koliko kamera znači, pogotovo u vreme ovih pozadi izdignutih automobila gde senzori ne pomažu ukoliko je nešto dovoljno nisko da zakači branik ili auspuh

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, MS PK said:
Nije radio uopste koliko videsmo tako da si tu na dobitku, nekako default_D.gif Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 

Nije nesto mehanicki ni imalo puno za ovih 12 godina. Menjao je pre nekoliko meseci zadnju bravu (nije zakljucavala), stabilizatore i zglob do tocka 2018. , pumpa goriva i neki vakuum. Mislim da je to sve.

 

1 hour ago, andreja.micovic said:
Samo mi nije jasno što nisi lepo izvukao kabl za kameru?! 

Sve ti je bilo raskupusano, sve si sredio i složio, samo je trebalo da provučeš novu žicu od table, kuda vode sve žice do kamere. Napajanje uzmeš od rikverc svetla u gepeku i milina.

 

Sam sam sebi stavljao i multimediju i kameru na marei i znam koliko kamera znači, pogotovo u vreme ovih pozadi izdignutih automobila gde senzori ne pomažu ukoliko je nešto dovoljno nisko da zakači branik ili auspuh

Pa znas kako, kabl koji se spajao sa centralom multimedije (cinc na cinc) je vec bio seckan i krpljen a kablovi su ocaj i samo je u prostoru iza kasete nastavljano na sto mesta (ne znam vidi li se na onim slikama). S obzirom da ideju nemam kako je kamera prestala da radi i gde je prekid nije mi se rasturalo sve komplet do gepeka jer verovatno ima spojeva jos negde. Pritom je tu izvlaceno i napajanje za ambijentalno, osvetljenje kasete, osvetljenje nogu. Trebalo bi mi 100 godina da to raspravim a i gledao sam da iskljucim sve sto ima veze sa multimedijom i ostavim samo ono sto je fabricki (desilo mi se da je ekran odbio da se upali skoro a sad utvrdih da je sve to bilo vezano sa kineskom medijom).

Kamera jeste dobra stvar ali navici cu se i bez nje, senzori su fabricki i odlicni su.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...