Jump to content
FAS Goran
Zvezdo

Najbolji/najisplativiji polovnjaci

Recommended Posts

JBG 11 godina ga mazim i pazim i on mi je to sve vratio, NIKADA bilo kakav problem ili najmanji kvar i nedam ga nekom da ga unisti!

Dosao seljober danas i hoce da ga kupi rekoh nije to auto za tebe imas na placu za 2500 a on zapeo.  Dobro.. cena je 3200 i 100 e za moje dusevne boli i patnje jer prodajem auto budali!

Sreca pa je odustao zbog tih 100 e.

Nadam se da ce ga uzeti jedan bracni par. OK su ljudi voze starog Brava ali se vidi da ga odrzavaju.

Najzalosnije mi je od svega sto prelazim u meni omrazenu vw grupu jer mi je to za sada najbolji omjer ulozeno a dobiveno.

Bog me je kaznio jer sam tamjanom kadio garazu nakon sto je burazerov golf prenocio u njoj.

 

 

Edited by neshaoct
split Topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako mislis najbolji omjer ulozeno a dobiveno? Ja sam mislio da je bas obrnuto, tj da su svabe precenjene :D

A ovo sto kazes da ga mazis i pazis 11 godina.. pa zato te je tako i sluzio i sto se tebe tice maksimalno je odradio poso.. ne znam, to je bar neka moja filozofija poslednjih par godina. Opet kazem, nema dusu niti ista oseca. Bukvalno komad lima, plastike, stakla i kojecega

Share this post


Link to post
Share on other sites

To  sam i ja govorio međutim ovde su se stvari promenile za 180stepeni. Vw  govana ima kao govana  ponuda je prevelika pa je cena pala.  Evo pogledaj koliko Alfi 2016 godište ili mlađe ima na oglasima. Zatim isto ponovi sa golfom. Uporedi cene. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Zvezdo said:

To  sam i ja govorio međutim ovde su se stvari promenile za 180stepeni. Vw  govana ima kao govana  ponuda je prevelika pa je cena pala.  Evo pogledaj koliko Alfi 2016 godište ili mlađe ima na oglasima. Zatim isto ponovi sa golfom. Uporedi cene. 

Nasao sam 4 Giuilette, sve 4 su jeftinije od Golfa tog godista.. Jedino ako nisi mislio da poredimo Giuliu ili Stelvia sa Golfom :D
OK, Alfa je retka, ali npr Pezoa, Renoa, Opela na oglasima kolko hoces.... I nravano, jeftiniji su od VW-a. Ja isto gledam sledeci auto sta da uzmem, nisam primetio da VW-a ima vise u odnosu na ostale 'popularne' marke kod nas (npr ove tri koje sam nabrojao)

Edited by rkoma1986

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inace, bilo je vremena kad su Giuliette bile skuplje od egal Golfa (isto godiste, motorizacija) :D Al prosla su ta vremena, nazalost :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Zvezdo said:
JBG 11 godina ga mazim i pazim i on mi je to sve vratio, NIKADA bilo kakav problem ili najmanji kvar i nedam ga nekom da ga unisti!
Dosao seljober danas i hoce da ga kupi rekoh nije to auto za tebe imas na placu za 2500 a on zapeo.  Dobro.. cena je 3200 i 100 e za moje dusevne boli i patnje jer prodajem auto budali!
Sreca pa je odustao zbog tih 100 e.
Nadam se da ce ga uzeti jedan bracni par. OK su ljudi voze starog Brava ali se vidi da ga odrzavaju.
Najzalosnije mi je od svega sto prelazim u meni omrazenu vw grupu jer mi je to za sada najbolji omjer ulozeno a dobiveno.
Bog me je kaznio jer sam tamjanom kadio garazu nakon sto je burazerov golf prenocio u njoj.


A meni pricali da sam lud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sumnjam da ću ikada kupiti NOV automobil, s jedne strane zbog radi cene :D, a s druge, što shvatih da par godina stari polovnjaci, završavaju posao. ALI kada bih kupio NOV auto, pa brate, uz normalnu vožnju, redovno održavanje, i tretiranje kao što želim da mene neko tretira.  Bio bi NOV NOV NOV i posle 10-15god....

 

što je i za očekivati, od svakog iole normalnog vlasnika

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/10/2020 at 4:46 PM, Zvezdo said:
...Za decu koja ce da se izivljavaju i da ga slupaju auto NIJE na prodaju!


Nikad ne komentarišem oglase, niti sam klinac, a kao kupcu koji je u potrazi za autom do 4000 gledam ogalse, ovaj komentar je blago rečeno komičan. Iznad čovek kao da prodaje Audi 3.0 400KS, a ne Punta od 1.3.
Ljudi, realnosti u većini oglasa ovde fali.

 

 

 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

A u čemu je problem ako ja ne želim nekome da prodam moje vlasništvo? 

 

Moj auto će uz minimalne troškove redovnog održavanja služiti neku porodicu narednih 10godina. 

Ako ga uzme neki nezreli klinac može i da pogine u njemu a i pri tome da nekoga ubije! 

Ja se izvinjavam ali ja to ne želim i ne dozvoljavam. 

E sada ti ako misliš da se tako šta nemože napraviti u autu te snage onda imaš ozbiljan problem! 

@Početnik pitanje za tebe.

Da li bi želeo da nakon što prodaš nekome nešto  što može da naudi a u slučaju automobila i da ubije, sutra vidiš u vestima taj auto kako je usled nebitno kakve vožnje udario drugi auto i  pobio ili osakatio neku porodicu? 

Dakle bez filozofiranja da i ne. 

Ja NE želim. 

Kada kažem taj auto mislim na vernog saputnika koji me je služio 11godina!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa covece kako rezonujes tako? Moze i covek od 50 godina da kupi i da pogine sutra u njemu jer je hteo malo da ga "produva" npr. Lepo ti kaze covek daj malo realnosti :D 

Ako tako razmisljas, ne razumem zasto prodajes onda kola uopste ? To se moze svakome desiti a ne samo klincima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I tako tebe kupac ograniči šta da radiš sa parama. Možeš samo da kupiš plazmu za 3000e, nikako drugi auto, ima ludaka na putu, opasno je, ne znaju da voze, bolje za tebe da sediš kući i jedeš plazmu. Ako ne razumeš džabe da objašnjavam.
Osim ako ne očekuješ poziv "zdrvao, sviđa mi se vaša aždaja, hoću da se iživljavam i trkama sa BMW 5, 5.0, mogu li da ga dobijem na semaforu?'

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Zvezdo said:

@Početnik pitanje za tebe.

Da li bi želeo da nakon što prodaš nekome nešto  što može da naudi a u slučaju automobila i da ubije, sutra vidiš u vestima taj auto kako je usled nebitno kakve vožnje udario drugi auto i  pobio ili osakatio neku porodicu? 

Dakle bez filozofiranja da i ne. 

Ja NE želim. 

Kada kažem taj auto mislim na vernog saputnika koji me je služio 11godina!

 

 

Ti onda nikad nikakvo prevozno sredstvo ne treba ni da pomislis da stavis u oglase, jer realno i sa tomosa od 50cc moze fino da se padne i zvekne glavom o ivicnjak pri 40-50 na sat.
Zaista budi realan, pricas o 1.3 dizel motoru...da ne znam o cemu se radi pomislio bi covek da prodajes neku karakonzulu sa 700-800ks, i to sa pogonom na zadnje tockove pa kad nabodes gas on ide preko 3 trake...

 

Moj HGT je otisao klincu u ruke, sta ce on da radi sa njim, nije moja stvar. Rekao sam mu da ga ne cepa hladnog :thumbup:  a nismo imali nekih 10-ak dana da se upoznamo, pa da vidim da li je nezreo i neizivljen, verujem da nije imao ni on vremena za to, a bogami ni ja. A i ne znam sta bih sa tom informacijom...

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve što ste napisali je apsolutno tačno. Moj Punto ima troja vrata i sport opremu i kao takav je mamac za neiživljene klince. 

E sad što ja ne želim da takvima prodam auto to je isključivo moj problem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruku na srce ne verujem da neizivljene klince zanima ovakav auto uopste.

Pre 15 godina su neizivljeni klinci mahom uzimali citruse vts, hgt, bmw kockice, hondice, alfice, a i danas verujem da se uglavnom gleda tako nesto :)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo nedavno sam prodao motocikl da ne kažem klincu nego mladom momku koji mi se je učinio prilično zrelim za svoje godine.  Samo sam ga nekoliko puta zamolio da bude pažljiv i da ne padne sa motora i povredi se ili ne daj bože gore. 

Eto nakon 4 meseca momak nije pao a dalje neka se čuva kao do sada. 

Pre njega sam jednom spustio slušalicu jer mu je prvo pitanje o motoru bilo "koliko brzo može da ide?" 

Ponavljam moje je pravo da moju imovinu prodam kome ja želim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/15/2020 at 7:32 AM, Početnik said:
Nikad ne komentarišem oglase, niti sam klinac, a kao kupcu koji je u potrazi za autom do 4000 gledam ogalse, ovaj komentar je blago rečeno komičan. Iznad čovek kao da prodaje Audi 3.0 400KS, a ne Punta od 1.3.
Ljudi, realnosti u većini oglasa ovde fali.

Apsolutno se ne slazem da u nasim oglasima fali realnosti. Oglasi su cak vecinom vrlo šturi cak i sa osnovnim informacijama, dosta njih sam opomenuo da postave slike i broj telefona :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pad cene kod polovnih električnih automobila je veći nego kod benzinaca

 

202007-vw e up.jpg

 

Najvažnije evropsko automobilsko tržište, nemačko, uvek je diktiralo trendove, a čini to i danas. Zato je zanimljivo videti kako se tamo kreću cene polovnih električnih automobila, a informacije govore da one ipak padaju više nego kod prosečnih benzinaca. Analizu je pripremio Deutsche Automobil Treuhand (DAT).

 

Tehnički napredak električnih automobila, povećavanje dometa ima veliku uticaj na pad cene polovnih vozila. Sa novim generacijama automobila domet raste, a na prethodne se gleda kao na zastarele. U februaru 2020. preostala vrednost prosečnog trogodišnjeg električnog automobila bila je, prema trenutnim podacima DAT-a, otprilike jednaka vrednosti automobila na benzinski pogon i iznosila je 56% od cene novog automobila. Međutim, iako je ovaj broj ostao manje-više konstantan za vozila na benzinski pogon, sada je pao na manje od 51% za električne automobile. Pad je još dramatičniji u nižim segmentima vozila. Pad cena polovnih vozila mogao bi srednjeročno da utiče i na stope lizinga za vozila ove vrste.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolji polovni automobili: Iznenađujući pobednik je - Francuz

 

154328-peugeot 5008.jpg

 

Britanska nezavisna potrošačka organizacija WhatCar je dodelila nagrade za polovni automobil godine. Iznenađujuće, francuski automobil je osvojio glavnu nagradu. Peugeot 5008 je proglašen sveukupnim pobednikom. Ovaj model sa sedam sedišta je žiri pohvalio zbog prostranog i elegantnog enterijera, impresivne prefinjenosti u voznim karakteristikama i izuzetne vrednosti za novac. Neće se svi složiti sa ishodom jer francuska vozila imaju lošu reputaciju zbog pouzdanosti. Upravo je to jedna od najvažnijih tačaka za kupce polovnih modela koji su obično nešto stariji, već van garancije ili će uskoro biti van garancije

 

Tim za reviziju je pohvalio Peugeot zbog velikog raspona efikasnih motora, zajedno sa sedam sedišta i praktičnošću. Peugeot nije samo ostvario pobedu u kategoriji velikih SUV-ova, već je i postao ukupni pobednik. Mark Pearson, urednik polovnih automobila u What Car-u za 5008 je rekao: ''Uvek je teška odluka proceniti toliko atraktivnih polovnih automobila i izabrati samo jednog pobednika. Međutim, na kraju je samo jedan automobil stajao iznad ostalih, a to je bio Peugeot 5008. Dugo smo mu se divili kao novom automobilu, a sada mislimo da je on i sjajan polovni automobil.''

 

Ove godine je bilo 17 kategorija, s pobednikom i dva vicešampiona u svakoj kategoriji kako bi ambicioznim kupcima pomogli u donošenju što informativnije odluke. Sve kategorije je ocenjivao panel stručnjaka koji je razmotrio svestrane sposobnosti, pouzdanost, vrednost i dostupnost traženih verzija, a zatim odabrao najbolje automobile u toj klasi. Ove godine nagrade su uglavnom bile u rukama BMW-a sa ukupno četiri pobednika u kategoriji za nemačku marku. Slede Audi i Škoda, koji su bili najuspešniji proizvođači sa po tri pobede.

  • Polovni gradski automobil godine: Kia Picanto (2017.-). Takođe dobri: Hyundai i10 (2014.-2020.) i Volkswagen Up (2012.-).
  • Polovni mali automobil godine: Škoda Fabia (2015.-). Takođe dobri: Seat Ibiza (2017.-) i Suzuki Swift (2010.-2017.).
  • Polovni porodični automobil godine: Audi A3 (2013.-2020.). Takođe dobri: Škoda Octavia (2013-2020) i Volkswagen Golf (2013-2020).
  • Polovni poslovni automobil godine: Audi A4 (2015.-). Takođe dobri: BMW serije 3 (2019.-danas) i Volkswagen Passat (2015.-).
  • Polovni luksuzni automobil godine: BMW serije 5 (2017.-). Takođe dobri: Audi A8 (2017.-danas) i Mercedes S-klasa (2014.-2020.).
  • Polovni mali SUV godine: Seat Arona (2018.-danas). Takođe dobri: Audi Q2 (2016.-) i Renault Captur (2013.-2019.).
  • Polovni porodični SUV godine: Škoda Karoq (2017.-). Takođe dobri: Seat Ateca (2016.-) i Volkswagen Tiguan (2016.-).
  • Polovni veliki SUV godine: Peugeot 5008 (2017.-). Takođe dobri: Audi Q5 (2018.-danas) i Škoda Kodiaq (2016.-).
  • Polovni luksuzni SUV godine: Audi Q7 (2015.-). Takođe dobri: Porsche Macan (2014.-danas) i Volvo XC90 (2015.-).
  • Polovni monovolumen godine: Volkswagen Touran (2015.-). Takođe dobri: Ford Galaxy (2015.-danas) i Citroen Grand C4 Picasso (2014.-2018.).
  • Polovni karavan godine: Škoda Octavia (2013.-2020.). Takođe dobri: BMW serije 5 (2017.-danas) i Volkswagen Passat (2015.-).
  • Polovni mali sportski automobil godine: Ford Fiesta ST (2013-2017) Takođe dobri: BMW M135i (2012-2016) i Renault Megane RS (2018-).
  • Polovni kupe/kabriolet godine: BMW serije 4 Gran Coupe (2014.-2020.). Takođe dobri: Audi TT (2014.-danas) i Audi A3 Cabriolet (2014.-2020.).
  • Polovni sportski automobil godine: BMW i8 (2014.-2020.) Takođe dobri: Porsche Cayman (2013.-2016.) i Mazda MX-5 (2015.-).
  • Polovna sportska limuzina godine: Mercedes-AMG E63 (2017.-). Takođe dobri: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio (2016.-danas) i Mercedes AMG C63 (2016.-).
  • Polovni hibridni automobil godine: BMW 530e (2017.-). Takođe dobri: Hyundai Ioniq (2017.-danas) i Volkswagen Passat GTE (2015.-).
  • Polovni električni automobil godine: Renault Zoe (2013.-). Takođe dobri: Nissan Leaf (2018.-danas) i Tesla Model 3 (2019.-).

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ford ponudio 14-dnevnu garanciju povraćaja novca za polovnjake, ili do 1.600 kilometara u tom roku

 

222136-ford blue.jpg

 

Polovna vozila koja se prodaju putem Fordovog digitalnog tržišta Ford Blue Advantage u Americi dolaziće sa punom garancijom povraćaja novca do 14 dana ili 1.600 kilometara (1.000 milja), počevši od februara. Proizvođač automobila ovo naziva najboljom garancijom koje nudi bilo koji proizvođač automobila, a dizajnirano je za ''poboljšanje korisničkog iskustva i povećanje prodaje na tržištu koje je postalo vrlo konkurentno''. Ponuda se odnosi na Fordova, ali i na druga vozila koje se prodaju putem imenovanog online tržišta, a nudi se i na vozila sa ''Gold'' i ''Blue'' sertifikatom. To pokriva do 90% polovnih vozila koja učestvuju u programu. Samo Ford vozila mogu da imaju zlatni sertifikat - moraju da se podvrgnu pregledu sa 172 tačke, i nude se s 12-mesečnom garancijom (ili 20.000 kilometara). Tu je 7-godišnja ograničena garancija, ali u tom slučaju moraju da imaju manje od 128.000 pređenih kilometara.

 

U međuvremenu, vozila sa plavim sertifikatom moraju da budu mlađa od 10 godina i manje od 193.000 pređenih kilometara. Oni prolaze inspekciju u 139 tačaka i dolaze sa sveobuhvatnom ograničenom garancijom od 90 dana (6.400 kilometara), ali ne moraju nužno da imaju Fordov znak. Kupci koji kupuju preko Ford Blue Advantagea takođe mogu da obave probnu vožnju, pogledaju video-obilazak i dobiju vozilo isporučeno kod kuće. Interni podaci pokazuju da otkako se digitalno tržište pokrenulo promet se poboljšao za više od 500% u odnosu na prethodni Fordov sajt za polovna vozila, a prodaja je narasla za 26% prošle godine, iako su tome doprineli spoljašnji faktori. ''Platforma Ford Blue Advantage pruža priliku za izgradnju dugoročnih odnosa s našim kupcima nudeći bezbrižnost sertifikovanog polovnog vozila, sveobuhvatnu garanciju i snagu FordPass Rewards bodova - Fordov vodeći program vernosti u industriji'', rekao je Andrew Frick, Fordov potpredsednik prodaje za Ameriku i Kanadu.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupili polovni električni auto, a onda saznali neprijatnu vest

 

ford ev 1.jpg

 

Porodica sa Floride se neprijatno iznenadila vlasništvom polovnog električnog automobila. Ono što se na početku činilo odličnom kupovinom je završilo šokantno i s neplaniranim troškovima.

 

Oni su nedavno kupili polovni Ford Focus Electric iz 2014. godine, simpatični kompakt sa elektromotorom od 147KS i dometom do 160 km. Primerak s nešto više od 96.000 km su platili 11.000 dolara. ''U početku je sve bilo u redu. Obožavala sam ga. Bio je mali, tih i sladak. I onda je odjednom prestao da radi'', izjavila je vlasnica za KVUE News. Nakon samo šest meseci korišćenja automobil je završio na servisu, gde im je savetovana zamena baterije, što im je ponuđeno po ceni od čak 14.000 dolara, i to bez uključenih radova. Druga opcija je bila otkup automobila, a za to im je ponuđeno tek 500 dolara, odnosno 22 puta manje nego što su ga platili.

Naknadno su saznali da baterije za ovaj automobil više nisu dostupne. Iako nije poznato, vrlo verovatno je da su se na kraju odrekli automobila za simboličnu protivvrednost. Porodica zato savetuje svim potencijalnim kupcima da se pre kupovine raspitaju o tematici i konkretnom modelu. U svakom slučaju, ako se radi o starijem automobilu, treba imati na umu mogući trošak baterije, koji je ponekad čak i veći od cene automobila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...