Quadrifoglio Verde 9319 Posted September 1, 2020 (edited) Edited September 10, 2020 by neshaoct split Topic 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted September 7, 2020 (edited) Natrcao sam u pomaganju u jednom rasciscavanju i nisam odoleo a da ne slikam . Mojoj generaciji (+/-) sigurno ce biti interesantno da se podseti, mladjim kolegama da vide kako je to nekada izgledalo. Napredna svapska tehnologija od pre 3 decenije, sa kraja 80-ih, kada je komplet guma bio za celu godinu... Za danasnje uslove cudna sara, sa lamelicama, na boku nacrtano i sunce i oblak , naglaseno da je Radial i Tubeless . Simetricna sara, tj. nema oznacene usmerenosti ni spoljne/unutrasnje strane - citaj, mogao si da ih montiras kako hoces: Nikakav EcoContact, PremiumContact, SportContact, WinterContact, AllSeasonContact... Dame i gospodo, predstavljam vam njihovog pradedu - kratko i jasno, cuveni allrounder, Continental Contact : Od 2000. godine, u DOT nomenklaturi, za vreme proizvodnje guma, koriste se 4 cifre - prve 2 za nedelju, druge 2 za godinu proizvodnje, kao sto svi znamo. Ali verujem da mnogo manje ljudi zna kako je to bilo pre 2000. . Do tada su se koristile 3 cifre - prve 2 su takodje oznacavale nedelju, a treca godinu. Dok je simbol na zadnjem mestu oznacavao dekadu - konkretno ovaj trouglic, znaci da su 90-te u pitanju. A konkretno ova Continentalka, proizvedena je u junu 1991. : Secam se i da je matori imao neke Michelin slicne sare, takodje tamo polovinom 80-ih na Peugeotu 305 SR. Mislim da je Michelin MXV model bio u pitanju, naravno, takodje se "picile" preko cele godine... Nadam se da je i vama bilo bar delimicno interesantno, da se na trenutak podsetimo proslosti i tadasnje tehnologije . Edited September 8, 2020 by Ivan 8 Flex, neshaoct, djomla and 5 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14852 Posted September 8, 2020 Jest,xzx je sličan.... Happy days Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3691 Posted September 8, 2020 Došao XZX na kolima mog oca ... Daleke 1978. godine 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3691 Posted September 8, 2020 (edited) Posle je uzeo za napred zimske Michelin XM+S100, a pozadi XM+S200 ("ekserice"). Mislim da je XM+S100 bila prva zimska guma sa lamelama, onim što danas ima svaka zimska guma. A zimska XM+S200, i pored eksera, je bila izuzetno tiha zimska guma, a sa brzinskim koeficijentom Q. I ja samje vozio u ranoj mladosti (i kao svaki "mlad divljak" povremeno i se "potpisivao"). Inače, kada kažem da je bila tiha ekserica, to i mislim, jer su "ekserice" bile poznate kao dosta bučne gume, imali smo ih i pre toga. Ovaj Michelin je mogao i 140-150 uz podnošljivu buku (sa nekim drugima su zubi ispadali na 90). Meni je najlepša bila Stomil ekserica (vozili je na Peglici), i u jednu gumu je išlo u 4 reda po 90 eksera. Kada je ta peglica prolazila, zvuk je bio kao da je nisko leteo B52 ... Edited September 8, 2020 by moron 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14852 Posted September 8, 2020 (edited) Ja ih imao na Škodi 110l početkom 90tih.... Uzeo ih polovne, bile jedino što pasovalo na felnu od Škode a imalo šaru... Edited September 10, 2020 by neshaoct formatiranje 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dale 6810 Posted September 9, 2020 On 9/7/2020 at 3:24 PM, Ivan said: ova je prolecno-jesenja 2 Ivan and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted September 9, 2020 Kolekcija leto-zima 1991. . 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 10, 2020 (edited) Edited September 10, 2020 by neshaoct formatiranje 2 Ivan and PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted September 10, 2020 Sinoc matori gleda one slike koje smo postavljali, pa mi rece da je imao i Michelin XZX koje pominjete i da su bile zestoko sra*e . Kaze, klizale su na iole mokrom nenormalno, pa ih je brzo menjao. 2 nidza and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3691 Posted September 10, 2020 (edited) Michelin XZX su bile klasa iznad XZ, a taj XZ ( tačnije, oznake XZ-p, sa onim ojačanim bočnim pojasom, zato su imale i "p" ) je bio prva ugradnja za mečku W123. Kaži ti to svom ocu, pa vidi šta će on da odgovori ... Edited September 10, 2020 by moron 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14852 Posted September 10, 2020 Istina,nisu bile neke,još kod mene na zadnjim,pogonskim,pa ko gliser...a mxl imao ali za 13 točak,a na škodi 14tice Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted September 10, 2020 @moron E ne znam ti iskreno, nemam bas toliko godina , da bih bio potkovan za tu vrstu diskusije. Ipak sam generacija iza, pa samo napisah sta mi covek od iskustva prenosi sa kolena na koleno. Napravicemo mu nalog, pa kvalitetno ukrstite misljenja oko tih tehnologija . 1 1 Quadrifoglio Verde and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3691 Posted September 10, 2020 (edited) @neshtry MXL su bile niskoprofilne (mada, danas verovatno bi smešno bilo reći da je dimenzija 185/70X14 niskoprofilna guma, a, baš sa njom sam "zamenio" fabričke XZX 175X14 ), a generacijski su bile deo naslednika serije XZX i XZ. Edited September 10, 2020 by moron 2 Ivan and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 10, 2020 Sestrin muz kad je isao u srednju (pre 20ak godina), profesor mu rekao da je 155/70 niskoprofilna guma koja ima smisla samo na stazi Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14852 Posted September 10, 2020 (edited) 4 hours ago, moron said: neshtry MXL su bile niskoprofilne (mada, danas verovatno bi smešno bilo reći da je dimenzija 185/70X14 niskoprofilna guma, a, baš sa njom sam "zamenio" fabričke XZX 175X14 ), a generacijski su bile deo naslednika serije XZX i XZ. Bile na ćaletovom kadettu e, fabrička ugradnja...on kupio Danlop,ali potrajale samo 2 sezone...pa opet montirao mxl... Edited September 10, 2020 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3691 Posted September 10, 2020 3 hours ago, YUgisa said: Sestrin muz kad je isao u srednju (pre 20ak godina), profesor mu rekao da je 155/70 niskoprofilna guma koja ima smisla samo na stazi Ja sam "niskoprofilne" prvi put video na golfu dvojci "osamdeset i neke" Na kolima nekog vulkanizera. Bile su "kroz 70" I to mi je tada delovalo neverovatno "nisko" ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 10, 2020 Renault 5 GT turbo je imao 195/55 R13. Od 85. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 10, 2020 Rado bih ziveo u "nekom drugom vremenu", ali verovatno bih dobio nervni slom od ponude guma u to vreme Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 11, 2020 (edited) Ove Mišelinke TRX vrede pravo bogatstvo. https://www.reifendirekt.de/cgi-bin/rshop.pl?dsco=100&one_size=190|65||390&Speed=&Marke=Michelin+Collection&profil=TRX&ranzahl=4&search_tool=standard&rsmFahrzeugart=&tyre_for=PKW&suchen=Reifen+finden Edited September 11, 2020 by neshaoct dodao printscreen Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5315 Posted September 17, 2020 Pa zato što je prečnik 'na pola'. Quote Share this post Link to post Share on other sites