Jump to content
FAS Goran
snebojsa

Fiat Punto 1.2 8v - ''luduje'' kazaljka temperature motora

Recommended Posts

Isao danas na put od par stotina km i primetim posle jedno 200km da je kazaljka od temperature pala skroz na nulu. Ispratio sam sta se desavalo, znaci padne na nulu i tako stoji desetak sekundi i onda se naglo vrati na pola,

onda lagano krene da pada i dodje do 1/4 pa se lagano vrati do pola. Onda stoji na pola pa krene da luduje, padne skroz dole pa dodje do cetvrtine pa se opet vrati na nulu, pa na pola... Onda se smirila i sledecih stotinak km je bilo sve u redu.

 

Ovo mi se nije desavalo ranije, znam da kad termostat ostane otvoren onda tesko postize radnu temp i hoce da da pada kazaljka kad se ide nizbrdo, ali ovo je drugacije. Termostat je menjan pre nesto vise od 30k km, antifriza ima to cesto proveravam. Nisam nista radio oko sistema za hladjenje, tipa da sam menjao antifriz pa da je ostalo vazduha u sistemu, sto bi moglo da dovede do ludovanja kazaljke.

 

Sta bi moglo biti, mozda termostat, da li ima bese neki senzor temperature, da nije on pobrljavio? Sto se tice rada motora sve je ok, da nisam pogledao u cajger kada je kazaljka pobrljavila ne bih ni znao da se nesto desava.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni to više liči na elektro problem.  

Kao što MS PK  kaže pregledaj i očisti konektor  a i kabel proveri.  Ako se ponovi proveri senzor. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebalo bi. Ako imas neki dzek na termostatu ili okolo njega, to je. Obicno je na drugim fiatima usrafljen u telo termostata, ne znam tacno kako je kod punta

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko sam uspeo da vidim kod mene je bas ovako.

Probacu da otkacim taj zeleni dzek i da ga ocistim, imam i kontakt sprej pa cu da poprskam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel mi veruješ da ne znam šta bi na kraju...

Ja obično napišem kako sam rešio problem a sad to nisam uradio. Termostat nisam menjao, očistio sam taj zeleni konektor što sam pominjao. E sad, da bih video da li je problem rešen morao sam ići na neki put a to nisam neko duže vreme tako da sam verovatno i zaboravio do sledećeg putovanja. Ali, pošto nisam ponovo primetio taj problem definitivno je rešen, da li čišćenjem tog konektora ili se jednostavno "self-healed", to ne znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@snebojsa

 

Ma kakvi. Skidao konektor čistio kontakte sa sprejom. Isto uradio i sa putnim racunarom. Nista se nije promenilo. Jedina razlika sto se problem ranije manifestovao na preko 300km. Sad vec luduke posle  nekih 30km. Padne skazaljka na nulu upali check engine lampicu i pocne da vrti ventilattor do besvesti posle nekog vremena skazaljka ozivi intako u krug....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...