Jump to content
FAS Goran
Ticma

Audi A6 allroad

Recommended Posts

Razmisljam da li skidati komplet usis i cistiti zajedno sa klapnama (sto je bas veliki posao) i intercoolerima posto sam bio pametan pa nisam ugasio EGR kada sam ga kupio. Poceo je da masti creva (nadam se da nema mnogo garezi jos uvek) a samim tim ni klapne nemaju vise funkciju kakvu su imale posto su zaprljane i glave povremeno. Druga opcija je iskljuciti klapne i egr softverski i staviti nove intercoolere, sva creva plus jos jedan dodatni izmedju dva postojeca. Mozda nije idealno ali se nadam da ce lakse disati
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gasenje klapni bi moglo da utice na snagu u nekom opsegu obrtaja, najcesce u nizem. Da li je tako u konkretnom slucaju, da li ce se osetiti, to ne znam, samo kazem da se i to uzme u obzir...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se u te vaše čađavce ič ne razumem ali mi po logici stvari izgleda ovako...:

 

Uradiš lakšu i nadrkaniju opciju 2, nadaš se da će sve biti top topova, ali uvek ostane smrdljivi crv sumnje i delić mogućnosti da je prljav preko svake mere i da će praviti problem...onda ti skidanje usisa ne gine. 

 

Uradiš opciju 1 i SVE središ i pregledaš, čipuješ i miran si 99% više nego sa opcijom 2 (nikad 100 :P ). 

 

Kad već zadržavaš auto na duže staze, dobro razmisli... Možda ja i ne vidim stvari kako treba, ali logika i Marfi su moja životna škola   :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najveci problem je nagovoriti nekoga da to radi, ne mogu mnogo da se naplate ruke a veliki je posao. Gledao sam kako bi sam to uradio ali nemam hrabrosti da se upustim u to, jedino ja u servisu da cistim sve i sredjujem a oni da skinu i da namontiraju. Ili da kuoim nove (bolje) interkulere, ima ih u Poljskoj i sva creva da zamenim a samo usis i klapne da se operu. Sto je opet veliki posao…
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/31/2023 at 12:40 PM, Ticma said:

...Druga opcija je iskljuciti klapne i egr softverski i staviti nove intercoolere, sva creva plus jos jedan dodatni izmedju dva postojeca. Mozda nije idealno ali se nadam da ce lakse disati. 

 

Approved!  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam vremena samo za kocnice ostalo ide redom u julu verovatno, hocu da porucim set za gasenje klapni iz Poljske, bolje je nego ih samo softverski ugasiti mada kqzu da nema razlike. Za EGR ne postoji nista za ovaj motor sem softverskog gasenja a za ostalo mi treba par dana slobodno da provedem u servisu… plus dok sacekam delove. Skidanje DPF, kazu bolje oko da im izvadim nego to da ih nateram da rade posto je bas problem da se skine, sve je sabijeno i nema prostora. Pregovaramo i dalje


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosli mesec veselo, na nesto sam naleteo na auto putu, udario prednjim levim tockom iiii puce amortizer koji je pritiskom pocepao i jastuk. Auto je zavrsio na podu pri 80-90kmh. Zbog “malih” tockova jedva je bilo moguce skrenuti pa sam polomio i plasticni rub i nekako se dogegao do prvog iskljucenja. Ceh, nov amortizer sa sve jastukom i plasticni rub koji jos nisam nasao u boji…
a336f5216b5b66ea4985b7ff56f02081.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...