nitro 16 Posted August 31, 2020 Pozdrav, Posto sam pročitao da je to u stvari 1.3 Mjet 55kW 75ks samo sa plivajućim na opelu, interesuje me misljenje poznavalaca. Pri prvom startu baci dim,, 2-3 trzaja mu treba da upali, ima nemiran rad motora nekih 20- 40 sec s tim sto obrtaju ne variraju,oko 800 su na tabli i po duzem radu, radi mirno i pri startu kad je zagrejan, radi mirno, ne trese i pali na prvu, kod majstora dizne skidane slate u ovl. servis za Bosch pregledane, očišćene i vraćene - kaze da su 3 u granicama 1 neznatno odstupa ali nista strasno,nije je reparirao,- nije bilo boljitka, majstor kaze da pp da je mehanički kvar na glavi i predlaze skidanje i obradu glave i ventila sto trenutno ne moze da se podrzi finansijski,(opet razmisljam da kad se toliko motor rasklapa, treba odraditi i čišćenje kartera i zamenu karika pregled cilindara i klipova bregaste što bi još više uvećalo trošak) sad interesuje me vaše mišljenje šta bi moglo da bude i da li se sme auto vozit na dalje? Hvala unapred Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 31, 2020 @nitro Nisam razumeo koji je problem...jel' samo to što zadimi na prvom paljenju? Kakav dim tada izbaci, koje boje? 1 nitro reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nitro 16 Posted September 3, 2020 Cini mi se, da na 2 sekunde baci plavičast , pa posle crni dim i nakon toga iščili, tj. nema ga... nedoumica je da li dirati glavu, dizne ili nesto treće ili to još voziti tako dalje pa šta bude... Hvala na svakom savetu Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted September 4, 2020 Jesi li proverio grejace? Jel proveren pritisak u dovodu goriva? Nemas potrosnju ulja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nitro 16 Posted September 5, 2020 Majstor kod koga je auto teran na mali servis posle kupovine, rekao da je proverio grejače, za pritisak u dovodu nisam siguran da je proverea o tora, a za potrosnju ulja je suvise rano, jer je auto presao od kupovine i malog servisa 300km, nista se ne vidi drasticno na meraču... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nitro 16 Posted December 17, 2020 (edited) Epilog za sada... Majstor 1 lazovcina, nije dizne slao u ovl. servis Boscha u Užicu, uredno ipak naplatio, ostalo upitno da je odradio i sve ostalo sto je rekao... Posle ostavi nekom auto na poverenje i ne davi za racune, nemoj da dišeš za vratom, jer na preporuku i preko drugara otišao kod njegove familije.... Majstor 2 poslao odmah dizne u ovl. servis Boscha na testiranje, sva 4 uloška zamenjena, papiri, racuni, sve, auto mirnije radi, ali izbacuje dim na prvom paljenju, majstor kaze bele boje, merio, skidao dizne, imaju skramu od ulja na njima, merio kompresiju, na 3 -22, na 4om 23. Sumnjao na bregaste, skontao da se reperi za uzubljivanje ne poklapaju sa dekla i bregastih, pri dovodjenju na repere, nasao polovne bregaste pre otvaranja, skinuo moje, iste kao te polovne, uoceno da je lanac nekad ili pukao ili se istegao, dodirivao alu kucište i skidao materijal. Neko je pre nas zamenio lanac, ali opiljci su ostali u sistemu, svi hidropodizaci puni opiljaka-špona, rekao da su za zamenu. Uzeo nove, očistio kanale i zamenio dihtunge, ulje, preporuka da se auto vozi bar 2k/3k km i da se menja ulje da se dodatno ispere. Motor uzubljen po reperima. Posle radova, na prvom paljenju nema dima dok grejači rade - isti ispitani, svi ispravni (možda ih je trebalo preventivno zameniti) i u tom delu dogrevanja kad se na tabli isključi znak grejača, posle se opet pojavljulje dim, čim grejači prestanu sa radom, pp majstora je da nema motora, tj. da ne postize u pravom momentu kompresiju i da je nesto do karika, klipova... da se vozi i da se prati potrošnja ulja... Toliko za sada...vozimo i pratimo sta se dešava sa uljem Edited December 17, 2020 by neshaoct formatiranje 1 1 neshaoct and Woodoo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted December 17, 2020 Jbga bas... Kako si provalio onog prvog majstora? Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted December 17, 2020 (edited) Skidanje dizni na tom motoru je uff. Secam se da su kod drugara toliko zapekle da smo jednu skidali bukvalno tri dana sa alatom za dizne. Ruke nam otpale cukajuci onaj teg. Tesko da se lanac toliko rastegne da udara i skida alu kuciste iz prostog razloga sto ima hidrospaner koji ga stalno zateze, kada ga ne zategne, prezubi auto. Pre ce biti da je pukao. Zna da se desi da senzor na magistrali dizni pravi problem. Ima ispod njega neko mikronsko sito zapusi se i auto krene nemirno da radi, da se gasi, pa cak i da ne upali. Skine se ocisti u ultrazvucnoj kadi i pazljivo se izduva kompresorom.Sito je toliko mikronsko da se cak jedva okom vidi da je rupicasto. Ocisti pa probaj. Takodje cest problem na 1.3 je i protokomer. Meni zbog njega auto nije hteo da vuce, bacao je dim jer nije dobijao pravu smesu, tresao na polasku itd. Iskljuci ga i vidi kako se ponasa auto bez njega(samo izvuci dzek, upalice se check ali bi trebalo da se sam iskljuci posle nekog vremena kada udzekas protokomer). Izvadi merac ulja dok radi i vidi da li duva i koliko? Aj pa javljaj rezultate.. Edited December 17, 2020 by werp690 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted December 17, 2020 22 nije mala kompresija, ja mislim. Mozda gresim, ali ne bih rekao.Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 1 alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nitro 16 Posted December 18, 2020 20 hours ago, alfini0507 said: Jbga bas... Kako si provalio onog prvog majstora? Zvao me taj lik iz ovlašćenog Bosch servisa da se raspita ko je donosio te bizne kod njih, jer ih nema u sisitemu, niti su bile pre, da niko ne širi priču bile u servisu a ne valjalju... 18 hours ago, werp690 said: Skidanje dizni na tom motoru je uff. Secam se da su kod drugara toliko zapekle da smo jednu skidali bukvalno tri dana sa alatom za dizne. Ruke nam otpale cukajuci onaj teg. Tesko da se lanac toliko rastegne da udara i skida alu kuciste iz prostog razloga sto ima hidrospaner koji ga stalno zateze, kada ga ne zategne, prezubi auto. Pre ce biti da je pukao. Zna da se desi da senzor na magistrali dizni pravi problem. Ima ispod njega neko mikronsko sito zapusi se i auto krene nemirno da radi, da se gasi, pa cak i da ne upali. Skine se ocisti u ultrazvucnoj kadi i pazljivo se izduva kompresorom.Sito je toliko mikronsko da se cak jedva okom vidi da je rupicasto. Ocisti pa probaj. Takodje cest problem na 1.3 je i protokomer. Meni zbog njega auto nije hteo da vuce, bacao je dim jer nije dobijao pravu smesu, tresao na polasku itd. Iskljuci ga i vidi kako se ponasa auto bez njega(samo izvuci dzek, upalice se check ali bi trebalo da se sam iskljuci posle nekog vremena kada udzekas protokomer). Izvadi merac ulja dok radi i vidi da li duva i koliko? Aj pa javljaj rezultate.. Kako izgleda taj senzor na magistrali dizni? Na meraču ulja ne duva, nema dima, pratio više puta, nisšta se ne pojavljulje, za proktomer ću probati za vikend 17 hours ago, MS PK said: 22 nije mala kompresija, ja mislim. Mozda gresim, ali ne bih rekao. Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Majstor 2 kaze da je to čak vrlo dobra kompresija, ali pretpostavka je "da ne postiže kompresiju u pravom momentu", kao postoji verovatnoća da je zalepila neka karika, ili ih nema... Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted December 18, 2020 Senzor pritiska goriva(regulator pritiska goriva) kako god nalazi se na samoj magistrali ili odmah ispred nje. Baci pogled na googlu. Ne moze da se promasi. Zbog njega motor radi tromo, lose ubrzava, nece da upali, zna da baci dimove, pa bi ja i njega ocistio i ako ti nemas klasicne simotome da je on, ipak ga proveri. Koliko se ja razumem kao entuzijasta kada odu karike imao bi uz povecanu potrosnju ulja(sto je majstor i naglasio) i izrazito duvanje na meracu, tako da mi nije jasno otkud majstoru pretpostavka da su karike.Neka me neko ispravi ako gresim, mada mislim da ne gresim,a i kompresija je dobra. 1 Zvezdo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted December 18, 2020 Taj senzor bi trebalo da na sebi ima neki dzek... Kao sto kolega rece prati magistralu i na njoj ces ga naci... Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted December 18, 2020 Nisam majstor pa ne mogu da tvrdim ali ja sam imao slucaj da su zalepile karike ali onda je motor produvao kao lud i izbacivao ulje na iberlauf. Za 100km mi je izbacivao skoro 1l ulja Palio je na dodir a kompresija mu je bila koliko se secam 16-17 Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 1 Zvezdo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted December 18, 2020 Kao sto kolege @werp690 i @MS PK kazu karike nisu sigurno u pitanju. Da jesu ne bi imao toliku kompresiju, jako bi duvao ili cak izbacivao ulje na meracu ili poklopcu i trosio bi ulje. Quote Share this post Link to post Share on other sites