Jump to content
FAS Goran
Lancia1992

2010. Lancia Delta 1.4 TJet 150 - drugačiji zvuk u kabini preko 2.000 obrtaja

Recommended Posts

26 minutes ago, shakalkv said:

Javljaj. Hoce da vibrira enterijer u kabini od loseg nosaca. A sto se zvuka tice, meni ke 1.4tjet veoma bucan na 2300o. Na 3000 rezi ko sportak, a na 2000 se ne cuje. Pregledan izduv, sve ok. U servisu mi rekli da je tako na svakom od 150ks. Za menjac, preporuka zamena ulja, staje manje od litre. Ja sam menjao na 130.000km bilo je skroz crno.

Isti slucaj i kod mene. Samo na 2100 do 2300 malo bucan. Preko 2500 sportak pravi. Jede asfalt i brda . Nadam se da cu rijesiti vibracije sa nisacem. Koliko ti trosi . Kod mene 9 l gradske voznje. Jer najvise vozim po gradu. Jednom mjesecno idem na duzu relaciju i tada ne ide nikad na 5.5 kako pise. Otvoreno 6 l 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kako kod Jelte al' kod Bravca i pored ovog načetog desnog nosača nema vibracija u bilo kom režimu.

Ulje u menjaču sam zamenio i sipao sam 2,2L. Nešto mi deluje da si prevideo brojke.

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 minutes ago, shakalkv said:

Za menjac, preporuka zamena ulja, staje manje od litre.

Mozda zato ti menjaci i crkavaju :P . Nemojte se igrati sa podacima, a pogotovo ne za ovaj Opelov M32 menjac na T-Jet 150, koji je na sve to potencijalno problematican.

Za gomilu Fiata obicno ide nepuna 2l menjackog, a konkretno za M32 fabrika specificira skoro 1.9 l za zamenu, a cak 2.55l pri demontazi. A sto kaze postovani kolega, zbog problematicnog menjaca (i losijeg podmazivanja pogotovo visih brzina) cesto sam vidjao da sipaju i preko toga kao sto je i on uradio ;) .

 

Untitledzz.thumb.png.53e81c0d802406c1516b616146523ed8.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sve brzine sem 1. su na dizelu krace. Moguce da ima neke razlike u konstrukciji, npr...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da li je moguce da na racun velicine lezajeva i zupcanika toliko ode? Jedino to, ne vidim sta drugo...

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

 

 

 

Da, da i druga se razlikuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako. Promijenjen je nosac motora kod zubcastog . Nakon zamjene auto prede kao maca ne cuje se nista . Nista ne vibrira. Ali , uvijek ima ali. Rekao sam da pogledaju i rucnu jer ne drzi dobro. Otisla su klijesta zadnja desna. A sad me zanima koja je cijena polovnih jer su nove preskupe. Takoder sam primijetio da mi na rupama plastika negdje kao malo kucka. Kakva su vasa iskustva. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, kod mene se isto javlja (u Delti 1.4 tjet 110kw) to brujanje i vibriranje negde izmedju 2 i 2.5 hiljade obrtaja. Ispod 2 i preko 2.5 lepo radi. Drago mi je sto se pisalo na ovu temu i hvala @Lancia1992 sto si podelio svoje iskustvo. Zamenicu nosace motora ako su dotrajali i nadam se da ce onda nestati to brujanje. Cim ih zamenim, pisem. A sto se tice plastike u kabini, nisam primetio da puca ili skripi, ali sam primetio da mi se naslon zadnjih sedista cuje (zatrese) kada sam na neravnom putu. Zvuk, kad se zatrese naslon, dolazi iz mehanizma podesavanja nagiba naslona zadnje klupe (ono sto se stisne i drzi, pa podesis nagib i pustis tu rucku)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze li malo pojasnjenje, da li buku u kabini stvara los donji drzac, tzv. Reket a vibracije ovaj glavni, kod posude za antifriz? Ili sve anomalije resava zamena ovog glavnog, kod zupcastog?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gornji/glavni nosaci nose motor, a reketi su tu da ublaze cimanje napred-nazad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promenio glavni nosac na Delti, auto prede kao maca, sto kaze Horvat, dok ne pogledam u instrument tablu, ne znam da li radi na leru hehe.

Nema vise nikakvih vibracija niti brujanja na 2000rpm. Stavio sam marku Impergum, videcemo dokle ce trajati, neko kaze da je vrh kvalitet, a neko da je Kina. Sem ovo za deltu/bravo i djulku se nudi Febi 11.000 rsd i oridjidji 18.500 rsd.

 

Evo kako stari izgleda, lego dole, ova guma treba da je na sredini.

20201103_131926.jpg

20201103_131952.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promenio sam i ja taj nosac na Delti 1.4 tjet i nema vise drugacijeg zvuka u kabini na oko 2200 - 2300 obrtaja. Sto bi rekli pre mene, prede kao maca, a na leru se bukvalno ne cuje. Isto je Impergum, kod Stojanova sa sve rukama 11000. Zamenio sam i zadnje silene na prednjim ramenima (SKF), pa je opsti utisak u voznji jos bolji, utegnutiji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...