Lancia1992 7 Posted August 29, 2020 (edited) Kada startam hladan obrtaji idu nesto preko 1000 kad se zagrije za minut dva radi na oko 750. Takoder ima drugaciji zvuk u kabini kada ide preko 2000 obrtaja u svim brzinama. Do 2000 obrtaja radi glatko ne cuje se. A preko vec ima drugaciji zvuk. Novi sam na forumu i tek sam uzeo deltu prije sedmicu . Zanima me kako vase delte rade. I je li ovo normalno. Svaka pomoc jedobro dosla. Edited August 29, 2020 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted August 29, 2020 Nisam video koje godište ali sumnjam na famozni M32 (C544) menjač. Javiće se još neko, sa malo boljom dijagnozom. Uzgred, lepa i sa srećom da se vozite. Stavi još koju sliku u temi predstavljanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lancia1992 7 Posted August 29, 2020 Ne razumijem kakve veze ima mjenjac . On savrseno dobro radi. Cim stignem postavit cu i video.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Quadrifoglio Verde 9318 Posted August 29, 2020 Turbina... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lancia1992 7 Posted August 29, 2020 Auto sasvim dobro vuce . Na stisak papucice gasa odmah reaguje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Quadrifoglio Verde 9318 Posted August 29, 2020 Opet turbina ili nešto vezano za nju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted August 30, 2020 Ne razumijem kakve veze ima mjenjac . On savrseno dobro radi. Cim stignem postavit cu i video.. Ispravnost menjača se ne ogleda samo u tome kako šalta, već i u drugim stvarima, pa između ostalog i da li proizvodi nekakve zvukove.Sent from my SM-G950F using Tapatalk 3 Woodoo, dekirs and Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted August 30, 2020 13 hours ago, Lancia1992 said: Kada startam hladan obrtaji idu nesto preko 1000 kad se zagrije za minut dva radi na oko 750. Ovo je skroz normalna procedura, on zapravo zagreva katalizator tada... 13 hours ago, Lancia1992 said: Takoder ima drugaciji zvuk u kabini kada ide preko 2000 obrtaja u svim brzinama. Do 2000 obrtaja radi glatko ne cuje se. A preko vec ima drugaciji zvuk. Da li se menja zvuk na taj nacin i kada nije u brzini, nego samo turiras? Ili samo kad je u brzini? Naravno, iz ovog je tesko ista reci, jer ne znamo ni kakav je to drugaciji zvuk... Najbolje bi bilo da snimis Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17442 Posted August 30, 2020 (edited) 14 hours ago, Lancia1992 said: Ne razumijem kakve veze ima mjenjac . On savrseno dobro radi. Kao sto ti kolega rece, na T-Jet 150 je "zloglasni" Opelov M32 menjac, brdo stvari je vec ispisano o njemu. Problem se javlja jer zbog lose konstrukcije i podmazivanja odlaze lezajevi pojedinih brzina, pisano detaljno kako se manifestuje. Iz cega proizilazi da obavezno zamenis ulje u menjacu, negde cak savetuje da se u taj M32 sipa cak i trunku preko fabricke specifikacije. To je generalno, a meni ne deluje da je do menjaca jer kazes da je u svim brzinama isto, preko 2000 rpm. Naravno, niko sa sigurnoscu ovde ne moze da ti kaze sta je u pitanju sa ovako (do sada) skrtim informacijama . Edited August 30, 2020 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted August 30, 2020 Malo sam se i ja edukovao oko ovog menjača jer ga i sam koristim. Osim pomenutih 3. i 5. brzine dešava se da ležaj na glavnom snopu ima slabije podmazivanje usled čega dolazi do njegovog pregrevanja pa čak i lomnjenja ležišta u dekli kao i same dekle. Nešto slično sam imao i na prethodnom autu bez posebnih nagoveštaja. Ipak, dok ne vidimo i ne čujemo, a možda ni tada, nećemo znati ništa približno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Quadrifoglio Verde 9318 Posted August 30, 2020 A može biti i servo pumpa. Ona zuji sve jače sa porastom broja obrtaja motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lancia1992 7 Posted August 30, 2020 Evo ovako posto sam jos uvijek novi sa autom. Mislio sam da motor drugacije zvuci ali ipak se manifestuju vibracije u kabini. Suvozacevo sjedalo , desni retrovizor. Vibriraju na 1000 obrtaja takode se desava i na 2200 . Takoder kada radi klima u leru trese sve isto. Kada dam gasa nista se ne osjeti. Da li je mozda neki nosac.. nadam se da nije kompresor klime. Idem di servise sljedeci vikend pa ce oni vidjeti javim vam sta je u pitanju. Kako da postavim video da cujete . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lancia1992 7 Posted August 30, 2020 4 hours ago, horvat said: Ovo je skroz normalna procedura, on zapravo zagreva katalizator tada... Da li se menja zvuk na taj nacin i kada nije u brzini, nego samo turiras? Ili samo kad je u brzini? Naravno, iz ovog je tesko ista reci, jer ne znamo ni kakav je to drugaciji zvuk... Najbolje bi bilo da snimis Zvuk se mijenja na isti nacin i kad je u brzini i u leru. Kao neko brujanje u kabini. Pa se osjete vibracije najvise na desnom reyrovizoru i suvozacevo sjedalo. Upravo mi se desilo da se klima dva puta iskljuci sama. Nakon minut dva ponovo se pokrenula. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Quadrifoglio Verde 9318 Posted August 30, 2020 Onda verovatno desni ležaj točka, nezavisno od toga sa klimom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted August 30, 2020 Druže, reci nam samo, zvuk se menja u leru u mestu ili u pokretu. Inače, postoji uputstvo za postavljanje slika i videa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lancia1992 7 Posted August 30, 2020 Zvuk se mijenja i u leru i u brzini 1 Quadrifoglio Verde reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted August 30, 2020 Proističe ds nije ležaj točka. Potraži nekog malo sa iskustvom pa se posavetuj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
McSteel 550 Posted August 30, 2020 Ako ti se gasila klima može biti i da je anlaser u problemu, konkretno loši ležajevi rotora ili prenosa, pa usled toga nedovoljno struje za klimu da se napaja... Proveri napon na klemama akumulatora sa klimom aktivnom i ugašenom. Ali moraće neko znatno iskusniji da uradi čitavu dijagnostiku svakako. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneJ 294 Posted August 30, 2020 (edited) 1000 obrtaja po startovanju pa pad na 750 obrtaja na tzv. leru je normalna (fabrička) verdnost za taj motor, kao što ti je kolega Horvat već rekao. Za zvuk su te ovde baš naplašili, bez potrebe. Kad ne valja menjač , čuje se prvo tiho zujanje koje vremenom prelazi u drljanje i mlevenje do loma zupčanika na kraju. Drljanje je konstantno u vožnji, na leru ne može da se čuje. Zato ovo nije slučaj kod tebe. Anlaser služi za startovanje motora i nema veze sa klimom, možda alternator ali to je nešto drugo. Gašenje klime se možda samo poklopilo sa drugom pojavom. Servo je električni. Obrati pažnju da motor 1.4 t-jet 150 ks postiže maks. obrtni momenat od 2250 obrtaja. Može da bude i zvuk izduva. Ako je peaćeno i vibracijama proveri nosače motora i balans točkova. U svakom slučaju daj snimak. Edited August 30, 2020 by BaneJ 1 Quadrifoglio Verde reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted August 30, 2020 Recimo mene ne bi iznenadila napuknuta izduvna grana ili kuciste izduvnog dela turbine. Poznato da zna da se desi na T-Jet, menja zvuk s obrtajima, ne zavisi da li je auto u pogonu ili mestu... ali sve je nagadjanje, dok ne cujemo, a i onda su tanke mogucnosti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
McSteel 550 Posted August 31, 2020 3 hours ago, BaneJ said: Anlaser služi za startovanje motora i nema veze sa klimom, možda alternator ali to je nešto drugo. Zapravo sam i mislio na alternator, što se vidi i iz ostalog što je napisano, ali očigledno mi se desilo nešto što englezi zovu "brain fart" Svakako nije loše da eliminiše mogućnost da je alternator u problemu (paralelno sa onim za šta se traži rešenje), pošto potpuno gašenje klime nije normalna situacija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted August 31, 2020 7 hours ago, BaneJ said: Za zvuk su te ovde baš naplašili, bez potrebe. Izvini-te kolega, mi smo ga naplašili bespotrebno iako nemamo jasnu sliku onoga što se dešava a, Vi ste nabrajanjem ostalog relaksirali novog kolegu! Nije-nego. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneJ 294 Posted August 31, 2020 Šok terapija. Ja sam u stvari sve eliminisao, neka vozi dok ide, kada stane lakše se nalazi kvar. 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lancia1992 7 Posted September 19, 2020 Ovako drugari . Bio sam na servisu . Pogledali su vozilo i ispostavilo se da je patosni nosac motora otisao tj puknuo unutra i on je pravio brujanje u voznji. Medutim vibracije su ostale u desnoj strani vozila. Ustanovljeno je da je i nosac pored zubcastog remena slab i prenosi vibracije na karoseriju. Majstor mi je to demonstrirao tako sto je sipkom podigao taj dio i nakon toga nije bilo vibracija. Cijena patosnog sa ugradnjom 75 eura. Ovaj je nesto skuplji sa ugradnjom 100 eura. Takoder zvuk koji se cuo pri paljenju je bio star mikroremen i on je zamijenjen. Nadam se da cu zamjenom rijesiti problem vibracija u kabini. Javljam vam sta je bilo 3 1 MS PK, Ivan, Quadrifoglio Verde and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted September 19, 2020 Javljaj. Hoce da vibrira enterijer u kabini od loseg nosaca. A sto se zvuka tice, meni ke 1.4tjet veoma bucan na 2300o. Na 3000 rezi ko sportak, a na 2000 se ne cuje. Pregledan izduv, sve ok. U servisu mi rekli da je tako na svakom od 150ks. Za menjac, preporuka zamena ulja, staje manje od litre. Ja sam menjao na 130.000km bilo je skroz crno. Quote Share this post Link to post Share on other sites