moron 3680 Posted April 16, 2021 31 minutes ago, Nebek said: Jeftin je ili nije? Nisam baš razumeo, pretpostavljam da nije? Veoma je jeftin ako pogledaš da za Japance (ako je opcija, a ne deo standardne opreme) bude i po 600-700 Za corollu HB i TS je 740e, a sedan ga ima kao standard. 1 Nebek reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ortakov 623 Posted April 16, 2021 Kuku meni, ja imam 500L Cross već skoro godinu dana, nikad nisam otvorio pod prtljažnika da vidim kako izgleda taj set, ćopavac ... Tačnije, lažem, video sam da imam ćopavac kada sam pregledao da li su mi sve od opreme stavili što su i naplatili, prevaranti... Punto imam, evo 10 godina, nikad rezervni točak nije stavljen, mislim da je isto ćopavac Ovaj 500L je projektovan za američke domaćice, tako da je sve to OK, nema tu šta da se zna pet godina garancija, pet godina pomoć na putu i samo pun gas. A ćopavac da nikad ne zatreba, pu, pu, da ne čuje zlo 3 moron, shuxx and Nebek reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted April 20, 2021 On 4/16/2021 at 1:15 PM, Nebek said: podići dno gepeka za par cm. sreca pa imas sta da ti podigne...sta ce digne ovima sa "novim" L-om kad nemaju 1 Nebek reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
debelizmaj 414 Posted April 20, 2021 Ja sam kupio gume koje mogu da se voze kad se izduvaju - do vulkanizera. Od 2013 do danas sam samo jednom vadio copavca iz 500L - posekao gumu na ivicnjaku. A taj auto je prefurao svasta, ronjenja, pentranja, opreme, off-roada.. Ne vidim razlog budzenja i smanjivanja gepeka zbog necega sto se desava jednom u maltene nikad i tada copavac moze da posluzi do prvog vulkanizera. Meni je isto 500L bio prvi auto sa copavcem. Pre toga renoi sa onim prelepim mehanizmom rezervnog tocka koji visi ispod Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk 2 1 shuxx, Zhorz and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites