Jump to content
FAS Goran
Brade

Lancia Delta 2.0 MJet - problemi sa snagom

Recommended Posts

Poštovanje svima!
Godinu dana sam vlasnik Lancia Delta 2.0 mJTD od 165 ks. Za godinu dana sam prešao skoro 40000 kilometara. Imam samo reči hvale za taj auto.

Zamenio sam zadnji desni ležaj, zadnje diskove i pločice, jednu led diodu na dnevnom svetlu (bilo napuklo zaštitno staklo i ulazila voda,hemija od pranja,...) i tri puta ulje i filtere .Auto ide kao nevreme. Dosta ga vozim na otvorenom putu.

 

Pre dva meseca mi se desio problem.

Naime, turbinu mu čujem da se uključi oko 1900 obrtaja, a ''udar'' kada povuče kao blesav na nekih 2200 obrtaja. Sada mu turbinu čujem isto na oko 1900, a udar na 2500 -2700. I do tih obrtaja je dosta mrtviji nego što je bio ranije. Kada zakači 2500-2700 ponovo ide kao blesav. Кako je malo zahladnelo kasno uveče i rano izjutra ponovo je sve normalno, tj. ponovo povlači sa oko 2100-2200. Radi isto kao što je i radio. Terao kod majstora, samo viču da skidam DPF, da zatvaram EGR i softverski da to sredim. Ja nisam bio za to pošto auto vozim bar pet puta mesečno po sat i više iznad 150 km/h. Sada kada se sve to normalizovalo još manje imam želju da to diram. Pošto je problem evidentan, zanima me da li je neko imao slična iskustva i da li možete da me uputite na majstora koji odlično poznaje JTD motore i njihov rad?

 

Hvala!

 

 

Edited by neshaoct
pismo Foruma / formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbina je zrela za remont ili ako se cuje kao sistanje kompresora za vazduh, onda gubi vazduh na crevu interkulera ili na samom interkuleru.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, sličan problem i na Cromi imam. Samo meni upada u safe mode zbog pritiska turbine od skoro 3 bara. Sve oko turbine je prekontrolisano, sve je ok (turbina i geomatrija) i došlo se do zaključka da je loša mapa i da treba promeniti overbust ventil, koji hoće da zakucava (ostavi geometriju otvorenu) na toplom vremenu.

 

U Sremskoj Mitrovici imam elektroničara koji bi mogao to da ti proveri i da ti kaže tačno šta je problem i uzrok tom problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala!

Кako znaš da je auto ušao u sigurnosni mod,da li ima neki indikator koji ja mogu da pogledam ,ili je za to potrebna dijagnostika?I može li neki kontakt od tog majstora?

 

 

Edited by neshaoct
pismo Foruma

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Brade

 

Troši li ulje? Odakle si? Ništa nikome ne znači da ti piše oko majstora kad ne znamo odakle si...

 

To što ide bolje kad zahladi zna da se dogodi i kad protokomer ne radi kako treba. Njegov posao je da ''ispegla'' te promene, tj. da ne budu tako osetne. To što osetiš da auto bolje ide kad zahladi ja osetim na Stilu 1.9 MJet gde je iskopčan protokomer, ali nije toliko kilav kao tvoj auto, niti tako kasno povlači kao tvoj, pa to ukazuje da paralelno može da postoji još neki problem, verovatno oko turba.

 

Kad kažeš da često voziš konstantno po sat i više vremena preko 150 na autoputu....koliko je to ''preko 150 km/h''?

 

 

Edited by neshaoct
izmena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam iz Požege.Auto ne troši ulje.Auto su kačili na dijagnostiku i nema nikakvih grešaka.Mislim da bi računar prijavio grešku na protokomeru .I meni su isključivali protokomer i nikakve razlike nije bilo.

Vozim po 160,170 i auto tako lepo rad i nosi to bez ikakvih problema.

 

I cela Srbija mi nije problem da dođem do majstora koji poznaje JTD motor. Dva meseca vozim auto koji nije ispravan i ne mogu više. Ja volim da mi na autu sve radi i bude ispravno. Кada krećem u preticanje moram da dižem auto u obrtaje, kao benzinca da bi on vukao...

 

 

Edited by neshaoct
pismo Foruma

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Brade

 

Dakle, ne spuštaš ispod 160-170 (kažeš da je tako konstantno), al' verovatno imaš momente u kojima ideš i brže od toga?

Ne bi trebalo da se toliko konstantno forsira dizel koji taj auto može da povuče do 210 kad je bio nov...hoću da kažem - neće mu biti ništa da voziš 200 na minut-dva-tri, ili da konstantno (satima) držiš 150...ali tih 170 konstantno, plus verovatni izleti na više od toga, i tako po više od sat vremena svake nedelje minimum - ne vole dizeli da se tako konstantno voze na 80%-90% svojih performansi (i to performansi kad su bili novi).

 

Znam za slučaj čoveka koji izađe na autoput, pravac iz Beograda za Sloveniju i drži 200 gde god može...i na svakih 6 meseci radi izduvnu granu jer se pokrivi od prevelike toplote, a malo-malo ga i turbo zeza. Ti ne radiš tako, tj. nisi toliko otišao u ekstrem :D, ali ti je zato i trajalo bez problema godinu dana, a ne samo 6 meseci kao njemu... ;) 

 

Kad si već tako blizu Užica, a imaš problema sa tim kako turbo radi, mislim da je najbolje da odeš do čuvenog servisa da ti prekontrolišu sve oko turba.

 

 

Edited by neshaoct
izmena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Užice mi je ispred nosa.Nekada i po dva puta dnevno idem,a prvi put čujem da Turbo servis ima i tu opciju...Ja sam bio ubeđen da oni sarađuju samo sa drugim servisima,tj. majstor skine turbinu i odnese njima na reparaciju.

i ništa mi nije problem da uradim.Da pomenem da su “stručnjaci” kačili auto na dijagnostiku i rekli “sve je to dobro...ćeraj to tako ništa ne fali...ide to dobro...”.

 

Zbog toga bih nekog dobrog majstora koji zna šta priča i šta radi.

 

 

Edited by neshaoct
pismo Foruma

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Brade said:

...prvi put čujem da Turbo servis ima i tu opciju...Ja sam bio ubeđen da oni sarađuju samo sa drugim servisima,tj. majstor skine turbinu i odnese njima na reparaciju.

Dugo imaju opciju da se dođe autom kod njih na dijagnostiku i odmah uzimaju da rade ako se ispostavi da je do turba....evo, klikni ovde oko tog načina.

 

 

Edited by neshaoct
izmena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...