Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Škoda Enyaq iV

Recommended Posts

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija: Škoda Enyaq iV

 

ID.4 mu je brat blizanac i namerno izgleda električno, iz aviona mu je dizajn tako osmišljen da nema spora da taj auto ide samo na struju.

Škoda je i dalje zadržala klasični dizajn kao da je ispod haube neki TDI, a ne da ide potpuno na struju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg CarBuyer: Škoda Enyaq iV

 

Enyaq iV je prvi namenski proizveden električni automobil Škode, koji svoju platformu deli sa Volkswagenom ID.4 i Audijem Q4 e-tron, koji su već na tržištu.

Međutim, ova škoda više od tek ponovo presloženog klona od automobila, sa nekoliko ''jednostavno pametnih'' karakteristika, svojim posebnim dizajnom i dometom od 530 kilometara. Može li se Enyaq takmičiti sa svojom braćom i sestrama iz VW grupacije, kao i sa zastrašujućim rivalima poput Tesla Modela Y i Ioniq 5?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: Škoda Enyaq SportLine

 

Snažnija varijanta sa pogonom na svim točkovima i sportskim stajlingom spolja, tj. veoma visok SportLine paket opreme. U ovom paketu su Matrix svetla standard, osvetljena prednja maska, 21-ce točkovi...i samo ove tri stavke su dovoljne da naslutite koliko je ovo visok paket Škodine opreme. Do stotke stiže za 6.9 sekundi i od nje je jedino brža buduća vRS verzija koja će imati istu tehnologiju ali do stotke će biti brža za pola sekunde. Međutim, maksimalna brzina je samo 160 km/h iako je baterija od 77 kWh, to ustvari znači da je Škoda namerno htela da poveća domet što je više moguće i zato ovako restriktivno postavila barijeru maksimalne brzine za auto koji ima 265 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives: Škoda Enyaq iV 80

 

Enyaq je prvi Škodin potpuno električni auto napravljen na novoj MEB platformi VW grupacije, namenski napravljenoj za električne automobile. Škoda Enyaq je nešto veća od Mazde CX-5 ili VW ID.4, ali i nešto manja od Škode Kodiaq ili Mitsubishi Outlander.

Najbliži rival joj je Hyundai Ioniq 5. Škoda kaže da ima domet od preko 500 kilometara:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pitstop.jpg PitStop: Škoda Enyaq

 

Potpuno električni SUV koji ima moderan dizajn, kompletna LED svetla napred i pozadi, adaptivni tempomat, veliki displej infotainmenta unutra, naravno da mu se gepek vrata otvaraju i zatvaraju pritiskom na dugme...i ima doboš kočnice pozadi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader: Škoda Enyaq iV vs Ford Mustang Mach-E

 

Oba su električni SUV automobili namenjeni porodicama, oba imaju sličnu cenu, i oba nude skoro isti domet. Da li stilski orijentisani, lepši Mach-E može da uzme meru praktičnijoj Škodi?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: Škoda Enyaq iV

 

Škoda kaže da Enyaq iV uvodi novu eru dizajna i inženjeringa. Možda i jeste tako.

Ali, kada se skinu ružičaste marketinške naočare, ovaj najnoviji EV je ustvari ''samo'' češki pristup istoj tehnologiji koju već koriste njegovi rođaci iz VW grupe, Volksvagen ID.4 i Cupra Born. Kao i ova dva pomenuta modela, i Enyaq iV je potpuno električni krosover sa 5 vrata, koji prema Škodi nudi skoro isti unutrašnji prostor kao i njihov konvencionalni SUV pune veličine, Kodiaq. Ipak, sa Enyaq iV ne možete imati sedam sedišta. Škoda po prvi put izbacuje tradicionalnu hijerarhiju nivoa opreme, već umesto toga nudi različite veličine baterija kupcima koji mogu da biraju i različite ''selekcije dizajna'' enterijera. I uključivanje u asortiman vrhunske vRS iV varijante, je prvi put da je Škodina oznaka performansi primenjena na potpuno električno vozilo:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Škoda Enyaq Coupe iV: Svetska premijera 31. januara

 

220929-skoda enyaq coupe.jpg

 

Škoda će predstaviti svoj novi Enyaq Coupe iV 31. januara 2022. godine.

Najavni video pruža prvi pogled na novi, potpuno električni top model češkog proizvođača automobila, naglašavajući njegovu izvanrednu aerodinamiku. Sa koeficijentom otpora od 0.234, Enyaq Coupe iV je predvodnik u svojoj klasi, što ga čini posebno efikasnim u vožnji. Poput modela Enyaq iV, novi Enyaq Coupe iV takođe se temelji na modularnoj platformi (MEB) Volkswagen grupe. Sa koeficijentom otpora od cd 0.234, elegantni coupe postavlja predvodnika u svom segmentu i poboljšava već odličnu vrednost modela Enyaq iV, delom zahvaljujući novom obliku karoserije. Od B stuba linija krova modela Enyaq Coupe iV lagano se spušta prema zadnjem delu, spajajući se s vratima prtljažnika i kulminirajući oštrim rubom koji se odvaja. Najavni video otkriva kristalno lice Enyaq Coupe iV sa 131 LED diodom koje osvetljavaju prepoznatljivu Škoda rešetku. Svetska premijera nove Škode Enyaq Coupe iV održaće se 31. januara 2022. godine.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader: Škoda Enyaq iV 80

 

Električni automobili niču kao pečurke posle kiše, pa tako i Škoda ima jak adut u vidu njene varijante VW ID.4:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

parkers.jpg Parkers: Škoda Enyaq

 

Hope Ellen vas vodi kroz performanse, domet, vreme punjenja, unutrašnjost i praktičnost Enyaq-a, plus daje i nekoliko korisnih saveta za kupovinu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: Škoda Enyaq Coupe vRS

 

Električni SUV sa performantnim karakterom, u sportskom kupe obliku.... a pored toga i dalje optimalan kao porodični auto?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dwyoutubelogo.jpg DWrev: 2022. Škoda Enyaq Coupe RS iV

 

Česi kažu da je ovo najbrža Škoda ikada napravljena, raspolaže sa 299KS/460Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress: Škoda Enyaq iV

 

Svaki auto ima mane, ali ova Škoda je verovatno jedan od najboljih paketa (kompromisa) kad su potpuno električni automobili u pitanju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Škoda Enyaq vRS Coupe

 

Ovo je sportskiji, moderniji brat običnog Enyaq-a.

Jedna od ključnih razlika je spoljašnji dizajn. Sa zadnje strane imate sportsku kosiju liniju krova, zajedno sa sportskim branikom i reflektujućom svetlosnom trakom koja dolazi isključivo u vRS varijanti. Generalno svuda po automobilu se nalaze vRS oznake, dok je napred zaslepljujuća kristalna rešetka koja čak svetli! Unutra je već mnogo više kao običan Enyaq.

Što se tiče performansi, svi Enyaq Coupe dolaze sa baterijom od 77 kWh, sa najvećim dometom od 545 kilometara za vRS verziju. Postoje tri opcije motora koje možete izabrati, a vRS dolazi sa dvostrukim el. motorima za ukupnu snagu od 299 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: Škoda Enyaq Coupe vRS

 

Coupe je malo veći od običnog Enyaqa, na isti način kao što je to i Volkswagen ID.5 u poređenju sa ID.4.

Sportski Enyaq vRS ima potpuno isti pogon kao i skuplji ID.5 GTX. To znači da dva električna motora u kombinaciji daju 300 konjskih snaga, hvata stotku za 6.4 sekunde, a motori se napajaju baterijom od 77kWh koja omogućava domet do 520 kilometara:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives: Škoda Enyaq Coupe RS iV

 

Ovako u coupe formi ima malo manji gepek nego Enyaq SUV, a suštinski je ovo Škodin ID.5:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sledeća generacija Škode Enyaq stiže 2028. ili 2029. godine

 

skoda vision 12.jpg

 

Enyaq je debitovao pre skoro 3 godine. Od tada je ovaj model dobio nekoliko poboljšanja, uključujući softverski podignutu snagu koju razvijaju električni motori, a baterija je podešena da omogućava veću autonomiju. Takva je najnovija verzija s oznakom Enyaq 85, koja menja model Enyaq 80, a brojka označava kapacitet baterije.

 

Česi već razmišljaju o sledećoj generaciji koja bi, ako je verovati glasinama, mogla da debituje 2028. ili 2029. godine. Klaus Zellmer, izvršni direktor brenda u Mladoj Boleslavi, potvrdio je da će novi Enyaq biti razvijen na novoj arhitekturi. Reč je o SSP platformi koju razvija Volkswagen, koja će omogućiti veće brzine punjenja, ali će takođe biti pristupačnija. Tako će i cena automobila biti niža. Najverovatnije će cenovno biti bliže termalnom modelu nego aktuelna generacija. Naravno, nova generacija Enyaqa biće snažnija od trenutnog modela i moći će preći veće razdaljine sa punom baterijom. Još je prerano govoriti o izgledu, ali postoji velika verovatnoća da će se ovaj model uskladiti sa Škodinim novim dizajnerskim jezikom nazvanim Modern Solid, koji je uveden sa konceptom Vision 7S. Enyaq inače ostvaruje super prodajne rezultate. Za devet meseci ove godine Česi su prodali preko 54.000 primeraka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...