Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Škoda Enyaq iV

Recommended Posts

Škoda Enyaq iV pokazuje svoja svetla

 

skoda-enyaq 02.jpg

 

Premijera potpuno električne Škode Enyaq iV je sve bliže (1. septembra u Pragu), a fabrika nastavlja sa najavnom kampanjom.

 

skoda-enyaq 01.jpg

 

Najnoviji crteži detaljnije prikazuju svetla ovog vozila, pri čemu Škoda najavljuje da će Enyaq iV imati i prednja svetla sa full-LED Matrix tehnologijom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

Svi aktuelni Škodini SUV modeli (Kamiq, Karoq i Kodiaq) imaju nazive koji počinju sa slovom K i završavaju sa Q, ali najnoviji u nizu će nositi ime sa početnim slovom E, i to zbog toga što će se raditi o električnom SUV-u. U pitanju je Škoda Enyaq iV koja će se bazirati na Volkswagenovoj MEB platformi za električna vozila. Enyaq iV je dugačak 4.648 mm, širok 1.877 mm, visok 1.618 mm, međuosovinsko rastojanje je 2.765 mm, dok zapremina prtljažnika iznosi 585 litara.

U ponudi će biti više verzija:

- baterije od 55kWh, domet 340 km, pozadi smešten elektromotor sa 109 kW/146KS, zadnji pogon.

- baterije od 62kWh, domet 390 km, pozadi smešten elektromotor sa 132 kW/177KS, zadnji pogon.

- baterije od 82 kWh, domet 500 km, pozadi smešten elektromotor sa 150 kW/201KS, zadnji pogon.

 

Takođe, najavljene su i dve verzije sa pogonom na sva četiri točka i dva elektromotora (jedan napred i jedan pozadi), pri čemu slabija ima 261KS, a jača 302KS. Ovaj najjači će imati oznaku RS, domet od 460 km, ubrzanje do 100 km/h u trajanju od 6.2 sekunde i najveću brzinu od 180 km/h. Do 80% kapaciteta baterija će na brzom punjaču moći da se napuni za 40 minuta. Za unutrašnjost su između ostalog predviđeni 13-inčni ekran osetljiv na dodit i opcioni head-up displej. Enyaq iV će se od kraja ove godine proizvoditi u fabrici Mladá Boleslav u Češkoj, a prodaja startuje početkom sledeće godine.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električna Škoda Enyaq iV

 

skoda iv 012.jpg

 

Svi aktuelni Škodini SUV modeli (Kamiq, Karoq i Kodiaq) imaju nazive koji počinju sa slovom K i završavaju sa Q, ali najnoviji u nizu nosi ime sa početnim slovom E i to zbog toga što se radi o električnom SUV-u. U pitanju je Škoda Enyaq iV koja je je najavljena još ranije, a danas ima premijeru u Pragu.

 

skoda iv 011.jpg

 

Kako objašnjavaju u Škodi, naziv novog modela potiče od irske reči ''enya'' što znači ''izvor života'', dok sama Enya vodi poreklo od galske reči ''Eithne'' što znači ''smisao'', ''duh'' ili ''suština''.

 

skoda iv 010.jpg

 

Očekivano, Škoda Enyaq iV se bazira na Volkswagenovoj MEB platformi za električna vozila.

 

skoda iv 009.jpg

 

Ovde treba pomenuti dimenzije; Enyaq iV je dugačak 4.649 mm, širok 1.879 mm, visok 1.616 mm, međuosovinsko rastojanje je 2.765 mm, dok zapremina prtljažnika iznosi 585-2.065 litara. Točkovi su od 18 do 21 inča.

 

skoda iv 008.jpg

 

Što se koeficijenta otpora vazduhu tiče, on iznosi 0.27.

 

206456-skoda iv 007.jpg

 

skoda iv 006.jpg skoda iv 005.jpg

 

U ponudi će biti više verzija:

  • baterije od 55kWh, domet 340 km, pozadi smešten elektromotor sa 109 kW/148KS i 220 Nm, zadnji pogon.
  • baterije od 62kWh, domet 390 km, pozadi smešten elektromotor sa 132 kW/179KS i 310 Nm, zadnji pogon.
  • baterije od 82 kWh, domet 510 km, pozadi smešten elektromotor sa 150 kW/204KS i 310 Nm, zadnji pogon.

Takođe, najavljene su i dve verzije sa pogonom na sva četiri točka i dva elektromotora (jedan napred i jedan pozadi), pri čemu slabija verzija ima 265KS (baterije 82 kWh i 460 km autonomije), a jača raspolaže sa 306KS (baterije 82 kWh, autonomija 460 km). Ovaj najjači će imati oznaku RS, ubrzanje do 100 km/h u trajanju od 6.2 s i najveću brzinu od 180 km/h. Do 80% kapaciteta baterija će inače na brzom punjaču moći da se napuni za 38 minuta.

 

skoda iv 004.jpg

 

skoda iv 003.jpg skoda iv 002.jpg

 

Za enterijer su između ostalog predviđeni 13-inčni ekran osetljiv na dodir i opcioni head-up displej. U Škodi enterijer inače opisuju kao pregledan, prozračan, inovativan i održiv, a odlikuje se i prirodnim, održivo obrađenim i recikliranim materijalima.

 

skoda iv 001.jpg

 

Škoda najavljuje da će za Enyaq iV biti dostupna i prednja svetla sa full-LED Matrix tehnologijom. Enyaq iV će se od kraja ove godine proizvoditi u fabrici Mladá Boleslav u Češkoj, a prodaja startuje početkom sledeće godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Škoda Enyaq iV

 

Ista tehnologija ovog električnog SUV-a, faktički isti auto će biti prodavan i pod drugim brendovima u okviru VW grupacije:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neće. :) Severno sve, mi smo mnogo južno.

 

Quote

The ENYAQ model opens a new chapter in the 125-year history of the ŠKODA brand. Not just by being the first ŠKODA electric car built on the MEB platform, but by launching a new family of model names.

ŠKODA SUVs have traditionally had names ending in the letter Q, and the new ŠKODA ENYAQ follows this tradition like the KAMIQKAROQ and KODIAQ models. But the new model’s first letter shows that this tradition is merging with the eMobility era, referenced by the letter E at the beginning of the name.

The name ENYAQ encapsulates the character of the new model. It is derived from the Irish name ENYA, which means “source of life”, which itself expresses the power of the ŠKODA ENYAQ that goes hand in hand with the temperament of an electric SUV and the passion for innovation that produced the new model.

The Irish name Enya has even deeper roots in the language. It comes from the original Irish word eithne, which can be translated as “essence”, “spirit” or “principle”. These various meanings add broader resonance to the new model’s name.

The Irish origin of the name also carries on the tradition of inspiration from rugged corners of the earth. The ŠKODA KAMIQ, KAROQ and KODIAQ models were inspired by the language of the Inuit living in Greenland and Canada, and the names for ŠKODA’s MEB-platform electric models will also be drawn from northerly regions.

https://www.skoda-storyboard.com/en/skoda-world/enyaq-expresses-both-power-and-efficiency-whats-the-story-behind-the-new-suvs-name/#:~:text=The ŠKODA KAMIQ%2C KAROQ and,be drawn from northerly regions.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljena Škoda Enyaq iV GT

 

Ovo je buduća Coupe verzija nedavno predstavljenog električnog Enyaqa iV, o kome možete više pročitati u prethodnim postovima.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg Automarket.hr video: Škoda Enyaq iV

 

Škoda je spojila dva najveća trenda u autoindustriji - struju i SUV. Zato je predstavila svoj prvi potpuno električni SUV - Enyaq iV:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže i Škoda Enyaq iV Coupe

 

skoda enyaq coupe.jpg

 

Električna Škoda Enyaq iV je premijeru imala 1. septembra u Pragu, dok će sledeće godine ponudu dopuniti i njena Coupe verzija. Enyaq iV Coupe će dobiti izmenjeni zadnji deo, sa drugačijom linijom krova i vratima prtljažnika, a kako se očekuje glavno tržište za ovaj model bi trebalo da bude Kina. Kao i standardni model, i Enyaq iV Coupe će se bazirati na Volkswagenovoj MEB platformi za električna vozila, a i paleta dostupnih verzija će biti ista: To podrazumeva verzije:

  • baterije od 55kWh, domet 340 km, pozadi smešten elektromotor sa 109 kW/148KS i 220 Nm, zadnji pogon.
  • baterije od 62kWh, domet 390 km, pozadi smešten elektromotor sa 132 kW/179KS i 310 Nm, zadnji pogon.
  • baterije od 82 kWh, domet 510 km, pozadi smešten elektromotor sa 150 kW/204KS i 310 Nm, zadnji pogon.

Takođe, tu su i dve verzije sa pogonom na sva četiri točka i dva elektromotora (jedan napred i jedan pozadi), pri čemu slabija verzija ima 265KS (baterije 82 kWh i 460 km autonomije), a jača RS varijanta raspolaže sa 306KS (baterije 82 kWh, autonomija 460 km). Do 80% kapaciteta baterija će inače na brzom punjaču moći da se napuni za 38 minuta. Podsećanja radi, standardni Enyaq iV je dugačak 4.649 mm, širok 1.879 mm, visok 1.616 mm, ima međuosovinsko rastojanje od 2.765 mm, dok zapremina prtljažnika iznosi 585-2.065 litara. Za enterijer su između ostalog predviđeni 13-inčni ekran osetljiv na dodir i opcioni head-up displej. Škoda najavljuje da će za Enyaq iV biti dostupna i prednja svetla sa full-LED Matrix tehnologijom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako bi trebalo da izgleda Škoda Enyaq iV Coupe

 

skoda enyaq coupe render01.jpg

 

Električna Škoda Enyaq iV je premijeru imala 1. septembra u Pragu, dok će sledeće godine ponudu dopuniti i njena Coupe verzija. Enyaq iV Coupe će dobiti izmenjeni zadnji deo, sa drugačijom linijom krova i vratima prtljažnika, a kako se očekuje glavno tržište za ovaj model bi trebalo da bude Kina. Kao i standardni model, i Enyaq iV Coupe će se bazirati na Volkswagenovoj MEB platformi za električna vozila, a i paleta dostupnih verzija će biti ista: To podrazumeva verzije:

- baterije od 55kWh, domet 340 km, pozadi smešten elektromotor sa 148KS i 220 Nm, zadnji pogon.

- baterije od 62kWh, domet 390 km, pozadi smešten elektromotor sa 179KS i 310 Nm, zadnji pogon.

- baterije od 82 kWh, domet 510 km, pozadi smešten elektromotor sa 204KS i 310 Nm, zadnji pogon.

Takođe, tu su i dve verzije sa pogonom na sva četiri točka i dva elektromotora (jedan napred i jedan pozadi), pri čemu slabija verzija ima 265KS (baterije 82 kWh i 460 km autonomije), a jača RS varijanta raspolaže sa 306KS (baterije 82 kWh, autonomija 460 km)

 

Do 80% kapaciteta baterija će inače na brzom punjaču moći da se napuni za 38 minuta. Podsećanja radi, standardni Enyaq iV je dugačak 4.649 mm, širok 1.879 mm, visok 1.616 mm, ima međuosovinsko rastojanje od 2.765 mm, dok zapremina prtljažnika iznosi 585-2.065 litara. Za enterijer su između ostalog predviđeni 13-inčni ekran osetljiv na dodir i opcioni head-up displej. Škoda najavljuje da će za Enyaq iV biti dostupna i prednja svetla sa full-LED Matrix tehnologijom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proizvodnja električne Škode Enyaq iV

 

209169-skoda fabrika.jpg

 

Proizvodnja se odvija u Mlada Boleslav fabrici, a planirano je do 350 primeraka dnevno:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslušajte električnu Škodu Enyaq iV

 

skoda zvuk.jpg

 

Zvuk pomaže ljudima da se kreću kroz prostor. Naši instinkti su uvežbani tako da čujemo ide li automobil ili tramvaj prema nama i iz kog smera dolazi. Ali, električni automobili su gotovo nečujni pri malim brzinama. Zbog toga emituju zvuk upozorenja kada su u pokretu. Najnoviji član Škoda porodice ima svoj zvuk upozorenja. Ovih dana zvuk automobila postaje sastavni deo njegovog dizajna. Kod električnih automobila sve će češće biti slučaj da inženjeri svoju kreaciju obogaćuju karakterističnim zvukom za male brzine. Najnoviji zvuk stvoren je po uputstvima Pavela Orendáša i njegovog tima iz Škoda razvojnog centra.

 

Saradnja sa kompozitorima

''Enyaq iV je potpuno električni automobil, tako da je bio izazov dizajnirati zvuk koji odgovara njegovom identitetu. Zvuk je fino podešen u akustičnoj laboratoriji Volkswagen grupe. Jedno je bilo jasno od samog početka: mora se značajno razlikovati od zvuka koji emituju plug-in hibridi'', kaže Pavel Orendáš. Karakter zvuka dizajniran je sa kompozitorima kako bi odgovarao modelima MEB platforme Volkswagen grupe. Zvuk je kompaktan u rasponu brzine od 0 do 25 km/h, a karakter zvuka, prema rečima njegovih tvoraca, trebao bi da bude emotivan i da naglasi jedinstvenost automobila. Od samog početka razvoja bilo je jasno da ovaj put zvuk neće biti imitacija mehaničke buke motora sa unutrašnjim sagorevanjem. Kao što i sami možete čuti, tonovi su mnogo elektronskiji, čak futuristički.

 

Testirano na dobrovoljcima

Tehničko rešenje za ugradnju generatora zvuka za električnu MEB platformu takođe je inovativno. ''Širokofrekventni zvučnik i elektronika potpuno su integrisani u litarsku kutiju. Ovaj dizajn je dobio radno ime OneBox. Pre svega, rešenje je omogućilo optimizaciju njegove težine. Za montažu na modul za hlađenje koriste se tri gumene čaure kako bi se osigurao savršen zvuk i minimalni eho od konstrukcije vozila. Prvo testiranje u automobilima pokazalo je da je rešenje dobro - zvuk se ravnomerno širio na obe strane u prednjem delu automobila i stvarao ugodan, prigušen eho u kabini'', objašnjava glavni projektni inženjer.

Možda se pitate da li je ova funkcija, na koju pre nekoliko godina niko nije ni pomišljao, testirana na ljudima. ''Da, jeste. Prvo je zvuk testiran na odabranoj grupi ljudi, a predstavili smo ga i menadžmentu. Nakon toga sledilo je merenje u automobilima i provera da li je zvučna granica u skladu sa zakonom. Ovde su naše kolege iz akustične laboratorije odradile sjajan posao. Dobijanje sertifikata o homologaciji od nezavisnog instituta za overu bio je ključni uslov za lansiranje novog modela na tržište'', zaključuje Pavel Orendáš.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foru sa muzikom ima i novi Fiat 500e :)

Quote

...akustični sistem za uzbunu (AVAS), akustično upozorenje za pešake koje je obavezno pri brzini do 20 km/h;

odabrani zvuk nije uobičajeni akustični signal već muzika iz filma Amarkord Nina Rote, u čistom stilu ''Slatkog života'', primer najoriginalnije italijanske kreativnosti...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljena Škoda Enyaq GT

 

skoda-enyaq 2.jpg

 

Električna Škoda Enyaq iV je premijeru imala 1. septembra u Pragu, dok će krajem sledeće godine ponudu dopuniti i njena Coupe verzija (pod nazivom Enyaq GT). Enyaq GT će dobiti izmenjeni zadnji deo, sa drugačijom linijom krova i vratima prtljažnika, a kako se očekuje glavno tržište za ovaj model bi trebalo da bude Kina.

 

skoda-enyaq 1.jpg

 

Kao i standardni model, i Enyaq GT će se bazirati na Volkswagenovoj MEB platformi za električna vozila. Očekuju se sledeće verzije:

- baterije od 62kWh, domet 390 km, pozadi smešten elektromotor sa 179KS i 310 Nm, zadnji pogon.

- baterije od 82 kWh, domet 510 km, pozadi smešten elektromotor sa 204KS i 310 Nm, zadnji pogon.

- tu su i dve verzije sa pogonom na sva četiri točka i dva elektromotora (jedan napred i jedan pozadi), pri čemu slabija verzija ima 265KS (baterije 82 kWh i 460 km autonomije), a jača RS varijanta raspolaže sa 306KS (baterije 82 kWh, autonomija 460 km).

 

Do 80% kapaciteta baterija će inače na brzom punjaču moći da se napuni za 38 minuta. Podsećanja radi, standardni Enyaq iV je dugačak 4.649 mm, širok 1.879 mm, visok 1.616 mm, ima međuosovinsko rastojanje od 2.765 mm, dok zapremina prtljažnika iznosi 585-2.065 litara. Za enterijer su između ostalog predviđeni 13-inčni ekran osetljiv na dodir i opcioni head-up displej. Škoda najavljuje da će za Enyaq biti dostupna i prednja svetla sa full-LED Matrix tehnologijom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Škoda Enyaq Sportline iV

 

skoda-enyaq 4s.jpg

 

Električna Škoda Enyaq iV je dobila i atraktivniju Sportline verziju, sa doteranim stajlingom i bogatijom opremom.

 

skoda-enyaq 3s.jpg

 

U Škodi su za Enyaq Sportline iV predvideli doterani prednji deo, sa gloss black elementima na prednjem grilu, krovnim nosačima, okvirima stakala i zadnjem braniku, kao i Sportline bedževe, crne oznake i 20-inčne Vega ili opcioe 21-inčne Betria alu točkove.

 

skoda-enyaq 2s.jpg

 

Automobil je i nešto niži od drugih verzija, a ima i nova sportska sedišta sa integrisanim naslonima za glavu, crnu sintetičku kožu, sive kontrastne šavove, površine sa efektom ugljeničnih vlakana, trokraki kožni sportski volan sa Sportline oznakom, aluminijumske pedale i specijalne patosnice.

 

skoda-enyaq 1s.jpg

 

U gami su tri verzije, i to Enyaq Sportline iV 60 sa 180KS i 310 Nm (ima zadnji pogon, baterije od 62 kWh i domet 400+ km), pa Enyaq Sportline iV 80 sa 204KS i 310 Nm (zadnji pogon, 82 kWh baterije i domet 520 km), kao i Enyaq Sportline iV 80x sa 265KS i 425 Nm (pogon na sva četiri točka, 82 kWh baterije i autonomija oko 500 km). Sve nabrojane verzije imaju el. ograničenu najveću brzinu na 160 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: Test Škoda Enyaq iV

 

Ovaj potpuno električni auto je dostupan u tri varijante veličine baterije: 52kWh, 58kWh i 77kWh. Premala je razlika između prve dve, tako da su tu ustvari dve opcije kad je baterija u pitanju.

Snaga je od 150 do 300 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Škoda Enyaq iV

 

Početni nivo, ali sa par doplata. Baterija je 62 kWh sa 180KS koji idu na zadnje točkove.

 

 

 

whatcar.jpg WhatCar?:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: 2021. Škoda Enyaq iV

 

Od kad je VW preuzeo Škodu, svi su navikli na nju kao proizvođača koji igra na kartu odnosa uloženog/dobijenog.

Ali, njen potpuno električni SUV počinje sa cenom od preko 35.000 evra (čak sa uračunatim lokalnim subvencijama), a ovakav kao na testu - iV 80 - koji ima veću bateriju i zato veći domet, približava se cifri od 45.000 evra (takođe sa uračunatim UK subvencijama). Da li je to Škoda malo izgubila razum kad je formiranje cene njenih modela u pitanju?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pitstop.jpg PitStop: Škoda Enyaq iV

 

SUV koji je tek malo manji od Kodiaq-a...ali je potpuno na struju. Ovaj primerak na testu je ''80'', što znači da mu je baterija od 80 kWh sa kojom ima autonomiju do 500 kilometara:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže i Škoda Enyaq Coupe

 

skoda enyaq gt.jpg

 

Električna Škoda Enyaq iV je premijeru imala u septembru prošle godine, dok će do kraja ove godine ponudu dopuniti i njena Coupe verzija (verovatno pod nazivom Enyaq GT).

Enyaq GT je dobio izmenjeni zadnji deo, sa drugačijom linijom krova i vratima prtljažnika, a kako se očekuje glavno tržište za ovaj model bi trebalo da bude Kina. Kao i standardni model, i Enyaq GT će se bazirati na Volkswagenovoj MEB platformi za električna vozila Očekuju se sledeće verzije:

  • baterije od 62kWh, domet 390 km, pozadi smešten elektromotor sa 179KS i 310 Nm, zadnji pogon.
  • baterije od 82 kWh, domet 510 km, pozadi smešten elektromotor sa 204KS i 310 Nm, zadnji pogon.
  • tu su i dve verzije sa pogonom na sva četiri točka i dva elektromotora (jedan napred i jedan pozadi), pri čemu slabija verzija ima 265KS (baterije 82 kWh i 460 km autonomije), a jača RS varijanta raspolaže sa 306KS (baterije 82 kWh, autonomija 460 km).

Do 80% kapaciteta baterija će inače na brzom punjaču moći da se napuni za 38 minuta. Podsećanja radi, standardni Enyaq iV je dugačak 4.649 mm, širok 1.879 mm, visok 1.616 mm, ima međuosovinsko rastojanje od 2.765 mm, dok zapremina prtljažnika iznosi 585-2.065 litara. Za enterijer su između ostalog predviđeni 13-inčni ekran osetljiv na dodir i opcioni head-up displej. Škoda najavljuje da će za Enyaq biti dostupna i prednja svetla sa full-LED Matrix tehnologijom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsireland.jpg CarsIreland: Škoda Enyaq iV

 

Prvi potpuno električni auto sa Škoda značkom....koji su mnogi čekali kad su videli VW ID.4 jer je (po receptu poslednjih decenija) Škodina varijanta istog VW auta obično malo prostranija i/ili jeftinija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Škoda Enyaq

 

Škoda Enyaq nije prvi Škodin auto samo na struju, ali je najveći i najnapredniji do sada.

Kakav je Enyaq u vožnji i koliko može preći na jednom punjenju - pogledajte u testu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljena Škoda Enyaq Coupe iV

 

skoda enyaq iv coupe.jpg

 

Električna Škoda Enyaq iV je premijeru imala u septembru prošle godine, dok će u decembru ove godine ponudu dopuniti i njena Coupe iV verzija. 465 cm dugački Enyaq Coupe iV je dobio izmenjeni zadnji deo, sa drugačijom linijom krova i vratima prtljažnika (čija zapremina inače iznosi 570 litara). Točkovi su od 19 do 21 inča, a ovde i podatak da je koeficijent otpora vazduhu 0.247. Kao i standardni model, i Enyaq Coupe iV se bazira na Volkswagenovoj MEB platformi za električna vozila (međuosovinsko rastojanje ovde iznosi 277 cm).

 

Najavljene su sledeće verzije:

- baterije od 62kWh, elektromotor sa 179KS i 310 Nm, zadnji pogon.

- baterije od 82 kWh, domet 535 km, elektromotor sa 204KS i 310 Nm, zadnji pogon.

- stižu i dve verzije sa pogonom na sva četiri točka i dva elektromotora (jedan napred i jedan pozadi), pri čemu slabija verzija ima 265KS (baterije 82 kWh), a jača RS varijanta raspolaže sa 306KS (baterije 82 kWh).

 

Do 80% kapaciteta baterija će inače na brzom punjaču moći da se napuni za 38 minuta. Za enterijer su između ostalog predviđeni 13-inčni ekran osetljiv na dodir i opcioni head-up displej. Škoda najavljuje da će za Enyaq biti dostupna i prednja svetla sa full-LED Matrix tehnologijom.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...