SpEkY24 0 Posted August 15, 2020 (edited) Pozdrav svima koji ovo čitaju, imam problem sa svojim GP 1.3 90ks. U trenutku pre potpunog stajanja a najviše se oseti na nizbrdici auto se trese kao da ce da se ugasi i obrtaji variraju iznad i ispod 900. U brzini nema nikakvih problema i najnormalnije vuce kao i do sad. To traje nekih 5-10 sekundi mogu i sam da prekinem to tako sto pustim kočnicu i opet je pritisnem, ili jednostavno samo pritisnem kvacilo dok je menjač u leru. Niko ne zna da mi kaze sta je, bio sam kod 4 majstora i dijagnostiku sam uradio preko 10 puta na različitim uređajima nikakvu grešku nema auto. Jel imao neko slična iskustva? Edited August 15, 2020 by SpEkY24 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ortakov 626 Posted August 15, 2020 Koliko km je prešao? Da li se dešava samo kada se pritisne kočnica? Trebalo bi proveriti creva od servo uređaja, to se obično ne pokazuje kao greška na dijagnostici. Ili ventil na samom servo uređaju može da bude problem. 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpEkY24 0 Posted August 15, 2020 (edited) Po bordu je skoro 190.000, kao sto sam rekao najvise mi pravi problem na nizbrdici na ravnom i ne toliko. Ovako najdetaljnije sto mogu da objasnim, kad ja ne semaforu crveno ja ga ubacim u ler i lagano kocim u trenutku pre potpunog stajanja krece da se muči kao da ce da se ugasi i obrtaji skacu od 900-1200,1300 obrtaja. Kada auto potpuno stane to prestaje i samim pritiskom papučice kvacila isto prestane. Na nizbrdici mi najveći problem pravi nikada se nije ugasio, pali kao šibica sve najnormalnije radi eto samo taj ler gas podivlja. Razmisljam da odem na cišćenje dizni da vidim da nije to problem? Majstor jedan mi je rekao da je mozda regulator pritiska goriva. Edited August 15, 2020 by Ivan Sredjen post Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikitzca 7 Posted August 16, 2020 Imam isti problem sa istim autom i navikao sam se. Negde sam pronasao da je u pitanju ABS i da se resava jedino updateom softvera. Najvise se oseca prilikom zaustavljanja, usporavanja nakon pritiska kvacila, voznji u brzini na vrlo malim obrtajima. Obrtaji skoce jednom, mozda dva tri puta i smiri se (u leru). To je generalno kod svih 1.3, 90. Ne znam koje je godiste tvoj. Moj je 2006 i kod njih je to ustanovljeno. Kao sto sam napisao, resava se softverski. Nije nikakva greska. Dijagnostika nista ne pokazuje a ne pali se nikakva greska. 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpEkY24 0 Posted August 17, 2020 (edited) Isto godiste je i moj , hvala na odgovoru. Edited August 17, 2020 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites