Jump to content
FAS Goran
Luka Petrovic

Fiat Bravo 1.6 16V 1999 problem sa gasenjem tokom voznje

Recommended Posts

Postovanje svima potrebna mi je pomoc obisao sam ceo grad sa majstorima niko ne moze da mi pomogne.

Automobil kada upalim i vozim na primer pola sata sve je perfektno i kad se zagreje motor radi super i pumpa goriva i servo pumpa tako reci auto u celokupnosti radi super.

Medjutim nailazim na problem koji se desava ponekad ili uglavnom kada je zagrejan motor, u trenutku kada stiskam kvacilo da na primer stanem ili promenim brzinu, prvo sve pocinje sa time da kada stisnem kvacilo spusti se na 400 obrtaja i jedva nekako motor ostane upaljen, ono sto sleduje je da se cuje neka pumpa da li je servo ili za gorivo ne mogu da razaznam ali je uglavnom neko zujanje pumpe i termostat ide gore dole ali ne uvek u istom momentu kada i auto zajebava.

Kako se dalje vozim problem je sve ozbiljniji stiskam kvacilo i sa na primer 3000 obrtaja spadnem na nulu i na autoputu mi se ugasi auto pritom ono zujanje se sve vise cuje iz servo pumpe da kada god okrenem volan cuje se jasno i glasno zujanje. Takodje kada krene motor da zajebava sa gasenjem i spustanjem na bas niske obrtaje zujanje neke pumpe se iskljucivo cuje kada pustim kvacilo i kako dodajem gas ono se sve intenzivnije cuje.

Takodje kada je motor u rezimu da me zajebava i kada se na primer parkiram kako motam volan sto vise dodajem gas to se vise cuje zujanje medjutim ono se cuje i kada ne motam volan ali kada njega motam jos se intenzivnije cuje.

Pre nego sto mi odgovorite i osudite sve na servo pumpu ili pumpu goriva imajte u vidu da auto van ovoga kada udje u rezim da me zajebava radi apsolutno perfektno.

Ali u sustini stvar krece hronoloski:

1.Spada na niske obrtaje kada se stiska kvacilo cuje se blago neka pumpa i kada stiskam gas sa kvacilom pumpa se ne cuje ali kada pustim kvacilo i dam gas ona se cuje

2.Gasi se i kada ga palim dignem ga na npr 2500 obrtaja i samo padne na nulu ili se jedva odrzi

3.Gasi se sa stiskanjem kvacila ali se cuje volan kad se mota 

4.Ume u nekom momentu da odrzi ler obrtaje ali jednostavno kako dodajem gas i motam volan kad se npr parkiram zujanje je veoma veoma intenzivno.

Samo me zanima da li je moguce da postoji neka korelacija izmedju servo pumpe i citavog problema jer kako dodajem gas to se ona vise cuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedino ako toliko blokira mada nisam cuo za takav slucaj :)

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

...zujanje pumpe i termostat ide gore dole ali ne uvek...

Meni je ovo zapalo za oko a ne kapiram bas na kakav termostat mislis da ide gore dole?

Mozda mislis na kazaljku za temperaturu rashladne tecnosti?

Nije iskljuceno da ti problem pravi neka banalnost kao recimo da se negde gubi masa

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, tox said:

Meni je ovo zapalo za oko a ne kapiram bas na kakav termostat mislis da ide gore dole?

Mozda mislis na kazaljku za temperaturu rashladne tecnosti?

Nije iskljuceno da ti problem pravi neka banalnost kao recimo da se negde gubi masa

termostat rashladne je u pitanju.

U sustini mene samo zanima kako moze da se poveze glasno zujanje servo pumpe sa ovim celim problemom da cak i kada dodam gas zujanje je intenzivnije

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pumpa goriva je u rezervoaru a servo pumpa u motornom prostoru a valjda mozes da raspoznas odakle se cuje zvuk cuje,napred ili nazad?

A neverujem da to ima ikakve veze sa pumpom goriva zato sto je elektricna i dodavanje gasa nema veze sa njenim radom.

A jesi li probao da kada se to cuje da dignes haubu i oslusnes odakle se tacno cuje zvuk,servo pumpa je iza motora na levoj strani kad stojis ispred auta.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, tox said:

Pumpa goriva je u rezervoaru a servo pumpa u motornom prostoru a valjda mozes da raspoznas odakle se cuje zvuk cuje,napred ili nazad?

A neverujem da to ima ikakve veze sa pumpom goriva zato sto je elektricna i dodavanje gasa nema veze sa njenim radom.

A jesi li probao da kada se to cuje da dignes haubu i oslusnes odakle se tacno cuje zvuk,servo pumpa je iza motora na levoj strani kad stojis ispred auta.

 

Zvuk je od napred nije od pozadi to znam 100 posto i intenzivniji je pri dodavanju gasa i motanju volana

Da pridodam u jednom trenutku sam stajao u leru sve normalno vozio sam par sati i samo se ugasio odjednom.

Krenem da ga palim nista nece da se upali i krenem da drukam gas, otvaram haubu dok se druka gas mrda se i sajla al nece da krene u jednom trenutku kako sam drukao gas se takodje culo i tupo lupanje (ne nalik udarcu metala) u blizini klapne gasa.

Posle 2 minuta sacekam upalim ponovo radi dignem ga na 3000 obrtaja i kako pustim gas samo se spusti pravo do 0 i ugasi se.

Nakon 10 minuta upalim ga i radi ko da nista nije bilo radi perfektno.

Znaci najveci problem je sto da bih dosao do majstora on mora da cuje i vidi kada se ovo desava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...