Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Srećna svima nova godina

Mali update abarth dobio još jedan set felni, jeste da im treba sređivanje ali polako ima vremena do proleć

 

IMG_20201228_135851.jpg IMG_20201228_135843.jpg

IMG_20201228_135823.jpg IMG_20201228_135818.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promakla mi tema :D 

 

Srecna i tebi NG :cheers:

 

Definitivno je bolje imati dva seta felni, nego stalno menjati gume kod vulkanizera :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sada sam još u razmišljanjima oko down pipe i čipovanja mada bi voleo pre nego to uradim čujem utiske nekoga ko je to već uradio

Share this post


Link to post
Share on other sites

O cipovanju imas malo i kod mene u temi, sve u svemu, oprezno, benzinci su problematicniji za cipovanje od dizela, a T-Jet jos dodatno na to, ima nezgodne karakteristike veoma visokih temperatura. Tu je doduse, down pipe od velike pomoci :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sa temperaturama sam upoznat, a i pre ovoga sam imao passat b5 1.8t čipovan koji ima isti problem i kad sam mu stavio down pipe mnogo se bolje ponasao

Evo kako su izgledali pre down pipe turbo i izduvna grana

030001ba.jpg

030001a9.jpg

Edited by Bule
Dodatna slika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na koliko ks je dignut Passat bio? Sta se sve poboljsalo sa downpipe-om nakon ugradnje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lakše je kretao iz malih obrtaja i osećalo se kao da lakše dise, a bio je dignut na 192ks

Skile 86 samo se javi

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takav odg sam i ocekivao znaci da se isplati uraditi downpipe, jel si radio turbo dok je auto bio kod tb?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isplati se sigurno u smislu vožnje i čuvanja turbine, ali kako će biti sa tehničkim to će mo videti.

Da turbo sam radio dok je bio kod mene, ja sam ga takvog uzeo od drugara koji mu je j.kevu,zao mi je sto nemam slike peraja od turbine sva su bila polomljena. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/1/2021 at 11:20 AM, Bule said:

...jeste da im treba sređivanje ali polako ima vremena do proleća

On 1/12/2021 at 12:01 PM, Bule said:

Felna sređene na cnc-u

Vidim ja da je kod tebe već rano proleće     :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/13/2021 at 7:10 AM, PremieRacing said:

Vidim ja da je kod tebe već rano proleće     :lol:

Ne mogu ja da čekam, sve mora da je spremno:D

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas odrađen prednji trap u auto kristini

Zadnji silen blokovi na viljuškama i stabilizatori, u utorak stelovanje trapa zakazano kod viktoria Pro sportu

Kako je samo čovek proklet postao mi je slab pa razmišljam intenzivno o cipu, ali se nešto plašim 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kome je mali može da... :D:D

 

IMG_20210724_145742.jpg IMG_20210724_145730.jpg IMG_20210724_145702.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni tako izgleda, I dok sam imao passat a isto mi se sviđalo:

 

IMG_20180906_160648.jpg

 

Vrlo rado bi kupio OEM krovne nosače za grande ali slabo ih ima, naravno polovnih.

 

Edited by Ivan
Sredjen format i slika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punto je dobio bočne vetrobrane i rezervni točak i dizalicu, nekako mi ulivalo nesigurnost da se vozim bez rezervnog tocka

IMG_20210809_061742.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punto i dalje u upotrebi,sad mi nešto treba pa rek’o da se raspitam prvo ovde kako da sa sigurnošću utvrdim da li je u njemu m32 menjač

pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala,i ja sam čuo da je m32 nego bi da vidim ako ima negde da piše da je to taj menjač,’

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Bule said:

Hvala,i ja sam čuo da je m32 nego bi da vidim ako ima negde da piše da je to taj menjač,’

Mali update punto je dobio Eibach pro sa kojima je neuporedivo udobniji a bolje drži po krivinama,Galfer performance pločice i cekaju se da stignu Bilstein b6,u planu je još i LSD conversion od racingdiff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...