Jump to content
FAS Goran
Ivan

F1: Velika Britanija 2020

Recommended Posts

Evo ocekivanih noviteta - Kvyat je bio prvi koji je mogao skupo da plati problem sa pneumaticima. Doduse on je bio na meksoj komponenti u trenutku kada se to desilo...

 

Snimak potvrdio da je i Kvyatu pukla guma

 

XPB_1047453_HiRes-725x500-1.jpg.bfedc6381b6769bef8d44f25fbffd962.jpg

 

Nakon analize snimka sa bolida Ruskog vozača, utvrđeno je da mu je eksplodirao zadnji desni pneumatik.
Rus se odmah nakon incidenta izvinio ekipi jer je mislio da je on nešto pogrešio. Kasnije je u intervjuu i sam rekao da je to bila instinktivna reakcija i da ni on sam nije siguran zašto je izleteo.

Međutim, nakon pažljivog pregleda snimka sa Kvyatovog bolida, utvrđeno je da on bio prvi na nedeljnoj trci kome je pukla guma. U njegovom slučaju je to bio zadnji desni pneumatik koji je otkazao na ulasku u kompleks brzih krivina Maggotts, Becketts.

 

 U nastavku je prikaz Sceenshot-ova:

 

Eeg34_XXYAsr7M_.jpg.8338a0cefcfbccf26cdb97dac3aee4e3.jpg

 

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos uvek samo rupa na saksiji...

 

Pirelli dao objašnjenje za pucanje svojih pneumatika na Silverstonu

 

1142743087_pirelli_objanjenje_vn_velike_britanije.jpg.c185b75e1d7c792eff6be72e728f2498.jpg

 

U poslednja tri kruga na VN Velike Britanije tri vozača doživela su defekt na svojim pneumaticima.

Italijanski dobavljač nije se osećao ni malo lagodno na samom kraju trke na Silverstonu, jer su čak tri vozača imala problem sa prednjom levom gumom. Valtteri Bottasu je u momentima kada je držao priključak za Lewisom Hamiltonom pukla guma, zbog čega je ostao bez poena. Krug kasnije iste probleme imali su i pobednik Lewis Hamilton i Carlos Sainz.
Pirelli je odmah posle trke pokrenuo istragu kako bi eventulano promenio specifikaciju pneumatika za naredni vikend.

“Gume su imale predugačke stintove od više 40 krugova. To je više od 3/4 trke na ovako zahtevnoj stazi kao što je Silverston. Kombinacija poboljšanja kruga u 2020. (pol pozicija ove godine je za 1.2 sekunde bila bolja u odnosu 2019.) i dugi stintovi prouzrokovali su da u završnim krugovima imamo veliku potrošnju. Takođe, to je proizvelo i najveće sile koje su delovale na ove pneumatike.” objasnio je Pirelli.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari, drugi vikend u Silverstonu krece vec za 2 dana - otvaramo novu temu ili nastavljamo ovde? Inace je u pitanju VN "70-godisnjica F1".

Nego, Ferrarijevci izgleda polako prelaze u filozofe... Ne donose nove delove za sledeci vikend, a kako kazu - pokusavaju da jos bolje istraze svoj potencijal :lol: .

 

Ferrari ne donosi nove delove za drugu trku na Silverstonu

 

fer_o_unapredj_silver2.jpg.380314d1e311ad8edba3a97c9589404a.jpg

 

Italijanski tim potvrdio je da će i ovog vikenda imati istu konfiguraciju bolida.

Šef razvojnog tima Enrico Cardile potvrdio je danas da SF1000 ima još prostora za napredak.

“Mi znamo da ovoga puta nemamo šanse da pobedimo.” kazao je Cardinale za Speedweek.com. “Ali, to ne menja našu ambiciju. Želimo da izvučemo maksimum iz svake situacije, iz svakog dana kako bi zabeležili još više poena.”

Takođe, tim je danas odradio filmski dan na stazi Silverston ali ovoga puta bez novih delova koji nisu planirani za ovaj vikend.

“SF1000 ostaće baš isti. Pokušaćemo još bolje da istražimo naš potencijal. Želimo da vozačima damo šansu da zabeleže dobar rezultat, pa to znači da nemamo vreme za trošenje na male probleme.” dodao je šef razvojnog tima.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mada, ima to smisla, poslednje vreme, svaki put kad su doneli novotarije, bili su sporiji :D 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misle na zadnje krilo koje je zapravo donelo vise poboljsanja nego kod drugih timova.. Problem je sto je aero paket skroz dobar/korektan samo im fali 50ak KS i motor je kanta za ovu sezonu :D

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo poslednjeg, delovalo mi je da je vise na nivou traca pa nisam ranije ni kacio, ali 'ajde neka stoji:

 

AMuS: Renault ima više snage od Honde dok je Ferrari najslabiji motor na gridu

 

f1_motori_snaga.jpg.e27f821b2836cb7bb3eecf52f36156ff.jpg

 

Ovaj nemački portal izneo je podatke o snagama agregata u ovoj sezoni.

Od kako je hibridna era uvedena u Formuli 1 Mercedes totalno dominira na ovom polju, dok se pozicija ostalih proizvođača menjala u zavisnosti od same forme. Ferrari je dugo bio najbliži nemačkom timu, ali je uvek imao određen zaostatak pre svega u kvalifikacijama. Ipak, od kraja prošle sezone i momenta kada im je FIA naložila da iznene svoj agregat, italijanski tim je odjednom izgubio svu svoju snagu. Od tada tim iz Maranela mogao je da parira samo Renaultu i Hondi, ali ove dve kompanije su uspele da tokom zime naprave korak napred, dok Ferrari to nije učinio.

Prema pisanju Auto Moto und Sporta, Renault je sada drugi po jačini agregata sa 25 konjskih snaga manje od Mercedesa dok Honda odmah iza i zaostaje 30 konjskih snaga. Što se tiče Ferrarija, oni prema ovim navodima zaostaju oko 50 konskih snaga. Ovo analiza urađena je na osnovu “snažnih sektora” na stazi, gde vozači koriste punu snagu motora, mada u ovu računicu treba da se ubaci i efekat aerodinamike.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bottas se potrudi na treningu i posle na trci neće ....kao da izgubi sigurnost u sebe
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li si stvarno ubedjen da se Bottas uopste nesto pita :) ?

Klasican vodonosa, kao sto su svojevremeno, pre 20 godina Schumacheru u Scuderiji bili Irvine ili Barrichelo. Pogledaj na koliko vremenski ugovore potpisuje Hamilton, a koliko Bottas. Najsmesnije mi je kada u izjavama (obicno kada treba da produzi ugovor za po godinu dana) fantazira o kojekakvim pobedama ili titulama. Svakako se ne moze osporiti da ulogu vodonose odlicno obavlja za Merc.

 

Treci trening - od srca navijam za Hulka, koji je "iz fotelje" sve bolji:

 

Untitled45.thumb.png.cdb4577e7171ac5c7a9dc44ad1817c11.png

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hulk sve bolji,drugi vikend trebalo bi svi da budu bolji. Još im Pireli dao još mekše gume,biće interesantno 

Edited by dach@

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bottas ispred Hamiltona na kvalifikacijama u drugoj trci na Silverstonu

 

bottas vb2020.jpg

 

Najbolji nakon početnih osamnaest minuta je bio Bottas, koji je nakon drugog pokušaja ostvario vreme 1m26.738s, osam stotinki ispred Hamilton na i četiri ispred vozača Red Bulla, ovoga, puta predvođenih Albonom. Od kvalifikacija su se već nakon prve faze oprostili Kvyat, koji očigledno nije uspeo da reši probleme od juče, Magnussen, Latifi, dok su vozači Alfa Romeo tima Giovinazzi i Raikkonen ostali zakucani za dno. Drugi deo kvalifikacija je bio ključan, najviše zbog odabira guma. Na kraju je samo Verstappen uspeo da prođe u Q3 na tvrdim gumama, dok su se ostali odlučili uglavnom za srednje-tvrde. Bottas je sa 1m25.785s bio skoro pola sekunde ispred Hulkenberga i Hamiltona, dok su se od Q3 na iznenađenje oprostili Ocon, Vettel, kome ni meke gume u finišu nisu pomogle, Sainz, Grosjean i Russell.

 

Hamilton je u Q3 posle prve serije brzih krugova držao najbolje vreme od 1m25.284s, desetinku ispred Bottasa i sekundu ispred Ricciarda, koji je bio jedan od retkih koji je u Q3 ušao na srednje-tvrdoj komponenti gume. U drugom pokušaju su na srednje-tvrdoj gumi bili pored Ricciarda i vozači Mercedesa. Bottas se bolje snašao na ovoj komponenti i sa 1m25.154s za pola desetinke nadmašio Hamiltona. Hulkenberg je osvojio treće mesto za Racing Point, ali sa sekundom zaostatka. Verstappen je bio desetinku iza njega na četvrtom mestu, dok su prvih deset kompletirali Ricciardo, Stroll, Gasly, Leclerc, Albon i Norris.

 

preuzeto sa - pole-position.rs

 

Hulkenberg: Nisam očekivao ovo

 

hulk 2020 01.jpg

 

Nemac je na svojoj drugoj trci od iznenadnog povratka uspeo da se kvalifikuje kao treći.

''Bilo je ovo ludih nedelju dana. Bio sam jako pozitivan kada sam se vratio, ali sam onda pao nakon što nisam mogao ni da započnem trku. Ovog vikenda sam se osećao mnogo bolje. Plašio sam se da sam možda oštetio bolid u Q2, ali sam ostao pribran u Q3 i iznenađen sam ovim rezultatom'', izjavio je Hulkenberg.

 

preuzeto sa - pole-position.rs

 

Verstappen: Neko treba da ponudi Hulkenbergu ugovor

 

max vb 2020.jpg

 

Holanđanin nije imao tako dobre kvalifikacije na Silverstonu kao prošle nedelje.

''Kao prvo, jako mi je drago zbog Hulkenberga. Zaslužuje sedište u nekom timu i nadam se da ćemo ga sledeće sezone gledati redovno na trkama. Za sutra se nadam dobrom startu. Tvrda guma sa kojom krećem je prošle nedelje tretirana kao srednje-tvrda i ne očekujem da će biti loša. Prvi stint će svakako biti bolji. Naravno, dosta zavisi i od toga da li će na stazu izlaziti vozilo bezbednosti. Bitno je da probam što pre da se probijem i ne očekujem pritisak od vozača iza mene'', izjavio je Verstappen.

 

preuzeto sa - pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Ivan said:

od srca navijam za Hulka, koji je "iz fotelje" sve bolji

Ideeeeemo Hulk :) :

 

Ee61e6tWsAAYOAv.jpg.7bead237e12cc4c60225426905b59f14.jpg

 

Hulk startuje sa ciste strane staze, ako Kim malo zastopa, mozda dobijemo i nesto interesantnije od borbe za 3. mesto i nanize. Svakako su mu odmah za vratom i Ricciardo i Verstappen, bice tu fajta :) .

Vettel - tuzan kraj takvog vozaca u takvoj ekipi. Ocigledna ku*cobolja, bez obzira na sve moze bar da se bori do kraja i ne ostavlja ovakav bedan utisak na razlazu. Vec drugi put ne uspeva da udje ni u Q3, 12. mesto koje je popravio za jedno zbog kaznjavanja Ocona. U paketu sa njim idu i Alfe, ubedljivo najlosija ekipa oba vikenda u Silverstonu.

I predvidjanje strategije ovih sto su se proslavili proslog vikenda :D :

 

Ee6hGIOXYAAvs7a.jpg.0f092d3503db10023da4821be9a29d52.jpg

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Max odličan, ono kad se kaže da je neko zasluženo pobedio - ovo danas je primer toga.

Fetelu bih odmah danas popodne uručio otkaz :D jer nema potrebe da se ovako muče do kraja sezone kad se liku očigledno više ne vozi za Ferrari. Nije samo on kriv što je tako ispalo, ali je tako. Da pravi gluposti, da onda šalje onakve poruke preko radija koje ceo svet sluša... Ferrariju treba neki vozač koji će voziti samo za ''hranu i stan'', kojem neće smetati da se bori na maksimumu iako zna da Ferrari ima vozače za sledeće godine - Hulk. B)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konacno takva trka, da se dvoumis da li da se 100% posvetis gledanju iste ili nedeljnom pecenom piletu :D. Ma ko da pobedi, ali samo da ima neke "krvi", desavanja i materijala interesantnog za gledanje.

Svaka cast Maxu, takodje i Leclercu, mladi lavovi, #nemapredaje :) . RB danas odlican, Albon nekako iskopa 5. mesto. Leclerc na oba Silverstona dokazuje da i iz klasu losijeg bolida moze da se izvuce bar pristojan rezultat (3. i 4. mesto). Vettela vise i ne treba komentarisati, voznja i rezultati nisu ni bitni jer sa onakvim stavom i porukama samo svima pada sve nize i nize u ocima... Mogu misliti kako ce ga tek docekati tifozi Ferrarija.

Hulk takodje odlican na 5. mestu do pred sam kraj trke. Nije mi jasan potez ekipe da ga povuku i prebace na najmeksu komponentu i da time izgubi 2 mesta. Na kraju Stroll ispred njega - sigurno da nije slucajno zbog svih ovih desavanja oko postave za iducu godinu.

Nego, Kim se izgleda provuce sa onim kasnim kocenjem pred ulazak u pit-lane ogranicenje, na poslednjoj zameni guma? Vidim da niko ne pominje?

Vec iduce nedelje nas ceka Catalunya, pa dve nedelje pauze - i onda vikend za vikendom dve moje najomiljenije staze - Spa Frankorchamps i Monza :scooter: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam neke građevinske radove po kući pa nisam gledao....
Jel da gledam,vredi li nešto?

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ova zadnja itekako, odavno nije bilo interesantnije trke prilicno unazad. Ako ne racunamo ona 4 slucaja pucanja guma u prethodnoj.

Generalno je sezona vrlo predvidiva, jer je Merc posebno ove godine dominantan. Ostaje borba za nize pozicije i evo neki ovakav slucaj kada im Max zabiberi :D , a mirisalo je na to jos u kvalifikacijama. Faca Toto Wolffa posle trke - neprocenjivo. S obzirom na jedno odustajanje i proslonedeljni zajeb kada je opusteno mogao do pobede - Max opet drzi prikljucak, trenutno je valjda na -30 poena, ujedno i 2. u plasmanu, ispred Bottasa. Okacicemo rezultate kasnije.

Za pozicije ispod ima lepih duela Leclerca, Norrisa, Sainza, Ricciarda, Ocona, Strolla.. Kimi takodje ume da se zainati kao nekada, mada deluje da bi u Alfi bolje isao sa nekim 2.4 MultiJetom :D i tako...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totto je imao odličnu WTF?! facu gledajući glatke točkove na RB, dok su njihovi u fronclama.

Eto šta znači guma, u odnosu na ostatak vozila. Može da naglasi auto ili da ga upropasti. Merc je toliko dominantan, ali dovoljan je jedan ovakav problem da ga vrati nazad u prosek. Nije loše da se setite kad budete kupovali nove gume koliki je njihov značaj.

Šta li su radili sa pritiscima živo me zanima.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da, ali posto su svima iste gume, onda su razlike zapravo do vesanja/aerodinamike/hladjenja... 

 

Bas mi je pricao jedan drugar, ima fora valjda da podese spojlere tako da hlade gume i sad posto nema pomicnih aero delova, to je citava nauka, a malo i lutrija, potrefiti za odgovarajucu stazu/situaciju. Naravno, ne kazem ja da je do toga, ne mozemo mi sad znati tacno, ali iz takvog nekog razloga je Merc vidno vise trosio gume od ostalih. 

 

Malo je doduse i smesno princezino kukanje, kad se setimo samo pre neku trku su bas Max i Luis imali iste gume, isto stare, Luis vidno brzi tempo i jedno ~30% manje potrosene i tad se niko nije zalio na pritiske :D:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes nema toliko efikasnu aerodinamiku kao Red Bul i sami su rekli da oni voze "vise krila" nego Red Bul, nedostatak u krivini nadoknadjuju time, a gubitak na pravcu i vise nego nadoknadjuju motorom. Ali mislim da je ova trka dokazala da realno gumama nista ne fali, nego da treba da voze jos mekse gume i nateraju timove da idu na zamenu vise od 1 puta tokom trke i da ce se tu jasno pokazati razlika u konstrukciji celog auta, umesto da vrte polubrze krugove i da jedan tim koristi nadmoc svog motora da pobegne na pravcu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...