darkman14 5900 Posted February 13, 2021 Blade 17" upotpune stila. Sada nisu skupe, ima ih i od 120-130 eur po oglasima. Sa 225/45 R17 gumama nije neudobna vožnja u odnosu na neke 16". A i te gume sa cenom su pristupačne 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17650 Posted February 13, 2021 (edited) 1 hour ago, Darko_gr said: Porucio sam spojler sad je gotovo Ma nisam ni mislio da te "odgovaram", nego cisto da vidis kako smo montirali te aftermarket. Oni imaju prednost da su lagani kao perce i da je ih je covek namenski spremio za lepljenje. Drze kao besni. Dok je fabricki spojler plastican, tezi, pun i namenjen za srafljenje kroz staklo. I naravno lepsi je sa donje strane. 1 hour ago, Darko_gr said: A da menjam 16 za neke druge 16, sta ja znam. Meni su i ove fabricke felne ok. Nekako sto sam stariji volim da je sve fabricki na autu. Za sada bih ostavio ove pa cu razmisliti jos. Auto je bombona, vidim da kao i ja "furas" OEM izgled. Licno sam na svom Stilu izmenjao od zimskih 15'' celicara u pocetku, pa Blade 17'', pa Dynamic 16'' kao tvoje (dok se Stilo nije namnozio). Pa sam njih menjao za GT model u 16''. Koje sam vozio par godina i prodao tako auto. E sad, tamo 2007. je bio na fabrickim 215/45/17 gumama, to je vec ponisko, oko 9 cm visine boka guma, duva se na visi pritisak... Iskren da budem, to mi jeste bio malo tvrdji profil i spustio sam colazu felni na 16''. S druge strane, u medjuvremenu se pojavila 225/45/17 kao cesta i jeftina verzija, koja je i sa malo visim bokom i udobnija - i uglavnom ljudi idu na nju. Ima tu malo i do trima, ususkanosti i izolacije auta - recimo sada sa 225/45/17 mi je ususkanija voznja, nego sa 205/55/16 na Stildzi. 1 hour ago, Darko_gr said: Ivane koji auto sad vozis? Svaka cast na savetima. Kao enciklopedija si za stilo. Nema na cemu, tu smo da se pomognemo. Jbg, krenuo sam da se interesujem za Stilo 2006. i vozio ga punu deceniju . Svako bi ga znao u prst. Jos volim da sam cackam sve sto mogu, nabavio sam "eLearn" i Stilov "Manuale Technico" na CD-ovima, kada vecina nije ni znala za njih. Ugradjivao MF volane, navigacije, tempomate kada maltene niko od majstora nije hteo da petlja sa tim... I tako, najobicniji entuzijasta i hobista. Od pre 3 godine sam vlasnik Bravo Sporta, pod haubom je 1.4 MultiAir Turbo, verzija od 140 KS. lliti kosacica . Edited February 13, 2021 by Ivan 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Darko_gr 49 Posted February 17, 2021 (edited) Konacno da odgovorim. Slazem se da blade 17 izgledaju odlicno na stilu, ali svakako izbegao bih 17. Pentram se cesto po ivicnjacima, ne volim da moram da mislim o felnama. Secam se kad sam imao 17 na alfi 166 i kad sam ih ogrebao na jedan ivicnjak, ziv sam se pojeo. Za sad cu da ostanem na ovim felnama. Gt model koji navodis je ok, ali nemam zivaca da sad skidam, menjam, cimam se.. Dosta sam ulozio u auto u poslednje vreme i sad bih da malo usporim i da samo vozim Ja sam isto imao istog ovakvog stila 3p 2006 god i vozio sam ga 2-3 godine. Bio je bordo 115ks ali klot oprema. Tada je taj auto bio woow pojava i svi su se odusevljavali. Nazalost tada nije bilo mnogo polovnih delova, dodataka, jeftinih felni. Kod stila mi najvise smeta buka na AP. 130kmh je bucno za voznju. Da li je to motora, guma, lose izolacije, nedostatka 6te brzine, ne znam. To bi moglo biti bolje. Svakako planiram neke tiše i bolje gume pa cu videti da li ce biti bolje. Posalji mi link topica za tvoj bravo. Prelep model. Stigao mi danas spojler. Kao nov. Platio sam ga 2700 din. Edited February 17, 2021 by Darko_gr 2 Milutinac and cane reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted February 17, 2021 Meni su na stilu smetala samo sedista, prosto ne mogu da verujem da su toliko losa. Mislim da su samo yugova sedista gora...Kako si resio onu rdju kod soferke, jel to sad sve ok?Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted February 17, 2021 Mozda i najbolji Stilo koji sam video u poslednje vreme. Svaka cast. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17650 Posted February 18, 2021 16 hours ago, cane said: Meni su na stilu smetala samo sedista, prosto ne mogu da verujem da su toliko losa. Apsolutno se slazem, bas sam i u mojoj staroj temi pisao da su sa nekim delovima enterijera bas podbacili. Lose profilisana sedista, kratki sedalni delovi - mada se iskreno nigde nisam neudobno vozio, najvise mi je falilo bocne potpore kad krene da te baca po krivinama. Pa oni donji delovi plastika, sa kojih se za noge lepila crna "smola", tapaciri i nebo koje se odlepljuje, rucke vrata koje su pucale... Bas glupi detalji koji nisu bili na nivou ostatka sasvim solidnog auta i bez potrebe su kvarili ukupan utisak. Neke od tih stvari su bile ispravljene u restyle. Ako je za utehu, ni drugi Compacti iz tog vremena se nisu bas nesto mogli pohvaliti kvalitetnim enterijerima (pogotovo C4 Mk1 ili Megane Mk2). Svi su u svojim iducim generacijama to podigli na primetno visi nivo. 20 hours ago, Darko_gr said: Posalji mi link topica za tvoj bravo. Prelep model. Za razliku od Stildze, nisam predstavljao Sporta. Em sam omatorio pa me prolazi volja za tim, em skroz dosadan auto na kome se maltene nista ne radi, sem redovnog odrzavanja. Ovo sitno sto sam doradjivao, napravio sam na forumu par DIY tema, tako da nikako i ne otvorih predstavljanje. A posto komentarisem u tvojoj temi, saljem ti link sa FLCS skupova/rostilja - tamo su, uz vozila ostalih drugara, Bravca uhvatili nasi fotografi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Darko_gr 49 Posted February 18, 2021 (edited) Vazi Sta mi predlazete za lepljenje spojlera? Da odem u neki od glass servisa da pitam da li bi usluzno zalepili ili da sam kupim lepak za sofersajbne i pokusam. Ne znam kakav je taj lepak, da li se lako radi sa njim, ocisti, itd? Edited February 18, 2021 by Darko_gr Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted February 18, 2021 Skoknes do nekog limara i on ti to rutinski odradi. Ja bih bar tako uradio. Sent from my SM-A520F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted February 18, 2021 Predlazem ti posetu autolimaru da zalepi ili glas servisПослато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17650 Posted February 18, 2021 Ja sam lepio sam. Ako imam uslova i alata, nema te sile da dam nekom drugom da bilo sta odradi . Daleko mi je vece zadovoljstvo kasnije. 3M lepak je bio oko 1300 kinti, a imas i sasvim solidan Sika za oko 600 kinti. Uzmes naravno onaj manji od 300 ml. Bitno je da pedantno, do same ivice lepljenja, zastitis trakom i novinama svuda okolo. Pogotovo sam spojler, deo gepeka na koji naleze, kao i staklo sa donje strane. Stavis toliko da dovoljno zalepi i da samo trunku izbaci kao visak. A taj visak skines tako sto "u cugu" predjes prstom, poravnas i onda samo skines traku. Kao kada silikoniras nesto u kupatilu, npr. . Kada zalepsi i nacentriras spojler, osiguras odozgo sa nekom jacom trakom i ostavis bar jedan dan da se to lepo stegne. U principu je najbitnije dobro zastititi povrsine i ne preterati sa "copanjem" lepka. Samo dobro pazi da lepkom ne dodirnes gde ne treba jer se tesko skida. Naravno, pomoc prijatelja se podrazumeva. To je cisto moje iskustvo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Darko_gr 49 Posted February 21, 2021 (edited) Super je cucnuo Umesto da se sam patim sa lepljenjem, pozvao sam mobilni glass servis. Dosli na adresu, ocistili, zagrejali lepak, zalepili, fiksirali. 10e. Malo su bili skepticni jer je spojler dosta tezak. Ali drzace verovatno kako treba. Sacuvao sam sliku iz 2018 bez felni, kacketa i prednjeg lip-a. Edited February 21, 2021 by Ivan Sredjene slike 4 Milutinac, Grafit, MS PK and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4032 Posted February 21, 2021 Sad je nekako....kompletan. 1 rkoma1986 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted February 21, 2021 Mooozda eventualno felne za broj vece, neke fabricke Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted February 21, 2021 Zna se , ili Blade 17 ili Gt 16. Ima i trece, ko voli, Nuova Bravo Sport 18 Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Darko_gr 49 Posted February 22, 2021 (edited) On 2/21/2021 at 1:51 PM, MS PK said: Zna se , ili Blade 17 ili Gt 16. Ima i trece, ko voli, Nuova Bravo Sport 18 Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Vec smo pisali o tome. Dosta sam stvari sredio na autu i doveo u fabricko stanje. Malo bih iskulirao sa troskovima. Da imam celicne felne onda bi me vuklo da to menjam. Ovako ove 16" mu stoje prosecno i ne smeta mi. Na 17" svakako ne bih presao zbog uslova gde i kako koristim auto. Eventualno te 16"GT. Zaista su dobre. Ali imam prece stvari. Ceka me uskoro mali servis i zamena guma. Pre bih da tu ne stedim i uzmem vrhunske delove i gume nego da menjam felne. Hvala svakako na predlogu. Edited February 22, 2021 by Darko_gr 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted February 22, 2021 Ma pricamo onako, znam ja sta se pise, citam sve Razumem te u potpunosti ali razumi ti i nas koji gledamo slike ovde, na svakoj slici je sve super samo to maaalo mu fali, a to je dobra felna. Te felne koje pominjemo uzgred su sada bas jeftine, Blade su po 100-150e max , pritom guma za taj tocak nova startuje sa cenom od nekih 5000din danas. R16 Gt su uvek bile skupe felne ali je i njima iznenada pala cena na neku prosecnu u toj dimenziji, a vrlo cesto moze da se naleti i na dobar komplet tockova ( felna + guma) koji bi te kostao kao 4 nove solidne gume. Samo kada imas vremena trebas malo da cesljas oglase. Opet ne bih da me shvatis nesto pogresno, da ja sad nesto navaljujem ili ti "solim pamet", cisto odgovaram.Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 2 Ivan and rkoma1986 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17650 Posted February 22, 2021 Iako sam ih imao dok nisu postale isfurane - meni se kod Dynamic nije svidjalo sto su pre svega teske kao tuc, imaju ogromno srce (maltene se ne vide diskovi i klesta), previse su zatvorene i ima ih maltene svaki Stilo (ako nisu celicne). Na 3 Porte mnogo lepse stoji neka sportskija i otvorenija felna. Moze da se prodje i sa 16'' ako se ubode lep model, sa krakom do ivice felne. A sa 17'' nema greske, bar sto se izgleda tice. Pogotovo kada su na autu pragovi i kacket - jednostavno "mole" za vecu felnu . GT su bile skupe, jer su svojevremeno bile izuzetno retke - nosio ih je tek restyle Stilo i to tek poneki. Imalo je i 2-3 lepa OEM modela 17'' iz Lineacessori kataloga (a da nisu Blade), ali su one bas kao igla u plastu sena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted February 22, 2021 Ostale su meni 17-ice od Stila, znas kako bi mu legle. Sent from my SM-A520F using Tapatalk 1 Darko_gr reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Darko_gr 49 Posted March 7, 2021 (edited) Uz malo šmirgle, farbe, ruzni detalji se mogu popraviti. Edited March 7, 2021 by Ivan Sredjene slike 5 djomla, cane, Ivan and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Darko_gr 49 Posted March 21, 2021 U medjuvremenu odradio wynns masinom tretman za ciscenje dizni. Uradjen i mali servis, ulje motul x cess i filteri. I promenjen egr. Stavljen nov jer je stari pustao gasove na nekom spoju pa je ulazilo kroz ventilaciju u kabinu. Uglavnom posle ovih intervencija auto bolje vuce i mirnije radi. 2 Flex and cane reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted March 21, 2021 Svaka cast na odrzavanju. Sent from my SM-A520F using Tapatalk 2 cane and Darko_gr reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Darko_gr 49 Posted April 1, 2021 (edited) Da li je moguce da moj stilo ima manji karter iz nekog razloga. Pre 500km mi je zamenjeno ulje. U pakovanju od 5L motula 8100 ostalo oko 0.6L. Dakle sipano je 4.4L u motor. Proverim na šipci ulje nekoliko milimetara preko max. Posluzim se starim trikom i uzmem spric za infuziju i crevo i izvucem jos oko 0.6L. Sad je ulje na 2/3 merača na šipkici. Ono sto mene buni je sto sad imam višak od 1.2 litara ulja van motora, a u motoru znaci da ima 3.8L na 2/3 šipke. (po knjizici pise da je kapacitet 4.7). Ne kapiram, ili imam manji karter ili je motul u kantu sipao vise od 5L. Edited April 1, 2021 by Darko_gr Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted April 1, 2021 4.7l po fabrickoj spec.ne moze da stane u zivotu. Nesto se u medjuvremenu promenilo, da kazem da se se smanjili filteri ulja. Ja kod mene godinama sipam 4l i tu je oko pola, jedan kruzic vise po bord-u.Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted April 1, 2021 Ili je jednostavno majstor manje istocio ulja Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока 1 darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Darko_gr 49 Posted April 1, 2021 Poslednjih dana cujem da je motor dosta bučniji na leru. Pomislim mozda je sipano premalo ulja. Proverim šipku, preko max. Istočio sam sad preko 6dl da bi bilo na 2/3 sipke. Nisam jos provozao, nadam se da je to razlog buke. I na prosloj zameni sam primetio isto. Doduse tada je sipano 4L. Ostalo u pakovanju ravenola 1L. Neko mi posle kao rekao da ravenol sipa više u kante. Izgleda da to nema veze sa vezom nego u motor ne staje 4.7L kao sto pise u upustvu. Quote Share this post Link to post Share on other sites