MiloshBg 954 Posted March 14, 2022 On 3/13/2022 at 10:08 PM, srdjos said: ...ja jedno prepodne bio u 3 salona, doduse obucen u nekoj trenerci ali kulturica, niko od prodavaca da priđe. Onda se sledeće nedelje lepo obukao, otišao u ta ista tri salona, prodavci kao muve, odmah. Ja im se zahvalio i rekao pozvaću vas ako nađem nešto interesantno To je nas mentalitet... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 21, 2022 Kupac s porodicom posetio Bugatti i otišao sa osam automobila Znate onu situaciju kad vas ponese atmosfera pa u prodavnici kupite više nego što ste planirali? A sad zamislite da se nađete u Bugattijevoj fabrici. Upravo to je napravio jedan neimenovani klijent Bugattija. Nedavno je stigao u fabriku na primopredaju ne jednog, pa ni dva, već ukupno osam automobila. Ako mislite da šest dečjih Baby Bugatti IIS nisu automobili, varate se, cenom premašuju sve do sada viđeno u ovom segmentu. To su igračke kojima cena može da se podigne sve do 60.300 evra. Osim šest automobilčića u živim bojama kupac je podigao i jedan Chiron, i to verziju Super Sport 300+. Konačno, tu je Veyron Grand Sport Vitesse World Record Edition sa sertifikatom ''La Maison Pur Sang.'' Zanimljivo je da u Bugatti nije stigao sam, već je poveo svoje šestoro dece. S obzirom na ovako dobru kupovinu, ne čudi što su se u Bugattiju odlučili na jedan nekonvencionalni poklon u obliku posete prostorijama kompanije uključujući dvorac i atelje u kojem se obnavljaju Type 41 Royale i Type 35. U sklopu programa dočekao ih je i Andy Wallace, dugogodišnji test-vozač Bugattija i lični prijatelj novopečenog vlasnika osam Bugattija. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 26, 2022 Mercedes smanjuje broj salona fokusirajući se na online prodaju Mercedes namerava da obnovi svoju prodajnu mrežu, nastojeći da smanji broj posrednika između proizvođača i kupca. Sledećih godina broj trgovaca ove marke u Nemačkoj će se smanjiti za čak 20%. ''Želimo da budemo bliže kupcu i na taj način imamo bolju kontrolu nad cenama, zbog čega se udaljavamo od trenutne uloge zastupnika'', kaže finansijski direktor Mercedesa Harald Wilhelm. Nemački proizvođač želi da smanji ulogu izložbenih salona u procesu distribucije, što znači zatvaranje za 15%-20% postojećih objekata u Nemačkoj i oko 10% širom sveta. Ovo je korak prema povećanju učešća online i direktnih kanala prodaje. Prema procenama, 2025. godine čak četvrtina novih Mercedesa će se prodavati putem interneta. Preostala vozila nudiće se po agencijskom sistemu, što znači da će proizvođač, a ne trgovac, fakturisati kupcima, a uloga salona biće ograničena na isporuku vozila, njihovo servisiranje i, naravno naplatu provizije za svaki prodati auto. Mercedes svoju odluku objašnjava željom da uspostavi bliži odnos sa kupcem, iako ovakva odluka ima razloge ekonomske prirode. Da ovakav potez nije isplativ, Nemci ga sigurno ne bi ni razmatrali. Treba pomenuti da je napuštanje tradicionalnih Mercedesovih salona proces koji je već u toku. Samo u 2021. proizvođač je raskinuo 25 ugovora u Evropi. Sudeći prema najavama, fenomen će u narednim godinama jačati. preuzeto sa - Auto Blog 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3645 Posted June 27, 2022 Ne verujem da je lokacija posta baš dobra, ali, „moram“. U subutu sam doživeo neobično iskustvo u jednom auto salonu. Bar to još nisam vidjao u auto salonima. Kada sam ušao, bio je jedan prodavac, pet izloženih vozila i 3 „grupe“ kupaca. Svi kupci su bili u paru, osim jednih, koji su došli porodično, sa dvoje dece (dečaci, osnovci rekao bih) i sa psom (od nekih 7-8 kg). Ja sam ubrzo počeo da ćaskam sa dvojicom, rekao bih da su otac i sin (treće i rugo živitno doba), oko kola koja su oni gledali. I baš smo lepo ćaskali. Ti „porodični“ su sa prodavcem pričali srpski, a medjusobno ruski, čini mi se. Muž i žena su sedeli napred u kolima (pored ovih gde sam ja stajao), pas je bio pored suvozača, a prodavac je stajao spolja kola, pored vrata vozača. A oni dečaci... Uh, majko moja, trčali su po auto salonu kao „pušteni sa lanca“, kao po igralištu, vrištali, a povremeno su brzo ulazili u kola, pozadi, udju sa jedne strane, izadju sa druge, pa nastave tako sa kolima koja su stajala pored. I u krug. Vrata otvori, zatvori, otvori ... Roditelji ništa. Ne reaguju. Prodavac povremeno gleda decu, koluta očima ... Ja tada pridjem jednim od ta dva automobila i sedoh namerno pozadi, da prekinem to trčanje. Deca kada videše da više ne mogu da prolaze kroz kola kao kroz tunel, nešto jako glasno progundjaše (ne razumem ruski) i u tome majka izadje iz onih kola i nešto im reče. Pa se oni kao malo smiriše. Na neko vreme. Tek, Bog dragi da pomogne šta čovek sve neće da vidi. Kakvu bahatost ... 2 shuxx and Woodoo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted June 27, 2022 Ja sam od onih što su salon automobila videli samo na Sajmu ali nevaspitanu decu i u svojoj kući. Neke ljude niti zovem niti odlazim kod njih. Meni je ne...(evo zabagovao sam jer ne znam koju reč upotrebiti), šta ovi "novi" roditelji smatraju za granicu pristojnosti. Svakoga dana i u svakom pogledu... Nekad su pravila bila isuviše kruta i konzervativna ali ovo danas je put u sunovrat. Iz krajnosti u krajnost. 7 MiloshBg, nobutado, knezevic76 and 4 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3645 Posted July 8, 2022 Juče sam čuo malo nadrealnu priču od dobrog druga, vezano za navodno „moguće vanredno ubrzanje“ isporuke novih vozila kod nas, kod nekih brendova. Ako bi bilo istinito, u pitanju je, blago rečeno, kriminal. A i bruka. Opet, to ne bi bilo ništa neobično kod nas. Naime, on kaže da je čuo od taksista koji kod njih apliciraju za lizing, da nova kola mogu dosta brzo da se dobiju ako se „zakiti prodavac“ (kao fizičko lice) i sve to na teret kupaca koji su ranije poručili kola ( i avansirali ih ili čak i isplatili), a da je sve to moguće i zato jer prodavci više ne garantuju rok isporuke (pa kada i ubace nekoga od „prekorednih“ na tudje mesto, onom „oštećenom“ ionako nemaju šta posebno da se pravdaju pošto su oko rokova isporuke ugovorima iz post-kovid perioda pokriveni „od sada pa do večnosti“ ). Tarifa „za prekorednu isporuku“ je navodno 400 evra. A pošto i drugar čeka kola koja je poručio prošle godine i u medjuvremenu već uplatio sa 100% ( trebalo je da stignu u aprilu, a u maju su mu rekli „do kraja godine“), ti taksisti mu rekoše da lepo izdvoji još 400 evra i „Bog da ga vidi“. Tada će kola navodno veoma brzo. On je bukvalno besan. I baš je u dilemi. I pita me juče da li bih ja platio kada bih znao gde to tačno treba da se „podmaže“. Ili bih uradio nešto drugo. Sa jedne strane, teško mi je da poverujem. Sa druge, u sve mogu da poverujem. A da je istina, ne znam šta bih uradio da se tiče mene. 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 456 Posted July 8, 2022 @moron Sto lepo ne priznas da bi za 500L dao i poslednju paru? Lepo sam ja pre godinu, dve rekao da ce on biti dragocen ko suvo zlato... 1 1 shuxx and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites