Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Posle dugotrajne potrage dosao i ja do svog  coupea :-)Auto je radjen kako vizuelno tako i mehanicki, pakovano je dosta toga.Ima stvari oko izgleda koje cu da menjam kao i oko mehanike.

Za sada par slika dok se auto ne sredi , treba da se uradi turbo, zameni senzor bregaste i uradi kvacilo.

 

IMG_20200713_193419_976.jpg

IMG_20200627_103643.jpg

IMG_20200627_103613.jpg

IMG_20200627_103618.jpg

IMG_20200627_233646_655.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj kupe nije ni bio predstavljan, vozen je jako malo i dosta je stajao zbog tih nekih problema.Za 11 godina koliko je bio kod prethodnog vlasnika auto je presao svega 35.000km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video a i ja na FB pre jedno 15-ak dana. POjavio se samo od jednom, tako je to sa takvim kolima...ko zna koliko i kakvih im ima po nekim prasnjavim garazama...

 

Srecno Pajo, obavestavaj nas :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, MS PK said:

Pa de ga ti nadje onda :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 

Naso ga drugar :-)

 

7 hours ago, Milutinac said:

Video a i ja na FB pre jedno 15-ak dana. POjavio se samo od jednom, tako je to sa takvim kolima...ko zna koliko i kakvih im ima po nekim prasnjavim garazama...

 

Srecno Pajo, obavestavaj nas :)

Nije bio uopste vozen dalje od Zrenjanina, tu se vrteo u tom delu niko nije ni znao za njega.Samo par ljudi tako da sam imao srecu, bio je na meti vise kupaca duze vreme.

5 hours ago, gorank82 said:

Život je prekratak za ružne žene i automobile koji malo troše :rolleyes:

Tako jeeee ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alal ti cufte za ovaj primerak sto si uhvatio :) 20v turbo je nesto sto se ne vidja cesto pritom je raj za usi ,da se navozas i da te lepo sluzi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan mali update posle dužeg vremena :
Stavljen nov turbo pre par dana, namešteno sve uredno išao je kao zmaj čitav jedan dan dok nije prolupao tako da sada idemo na 2.4 konverziju + VEMS...Nećemo se više zajebavati :) 
Jednostavno, nekad se neke stvari dese i nepredvidive su tako da idemo na "najsigurniju" varijantu, sve novo i iz početka 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uf kakav peh, pa sta se desilo? 

Mislis na 2.4 iz Stila?

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desila se klasična priča što je zaprvo moj propust jer nisam bio tu dok se sve otvaralo.Trebao sam da skinem karter i proverim ležajeve i da vidim ima li nekog lufta i da li su spaljeni ležajevi.Da sam to uočio na vreme možda bih spasio taj motor.Uglavnom, svakako sam planirao da idem na 2.4 konverziju sada oko zime ali eto mogao sam taj motor da sačuvam ili ga trampim za neke delove.

I još jedna moja greška što nisam uspeo da ustanovim razlog prevelike temperature ulja u nekim trenucima koja je bila i direktan krivac za stradanje ležajeva.Kad ulje izgubi viskozitet, pritisak opadne na 0.5 bara, nema podmazivanja.Srećom, glava motora je ostala čitava ali to ćemo da vidimo tek.

Edited by Majstor_Paja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro za nas koji grickamo kokice u toploj sobi preko zime i izdrkavamo se puni znanja na onima koji rade u hladnim garažama...  :cheers:

 

Svaka sličnost sa stvarnim likovima je slučajna, mislio sam samo, jedino i isključivo na sebe  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/26/2020 at 9:28 PM, Majstor_Paja said:

Ide standard petobrzinski.

Od kojeg auta? Kojeg motora? Jel komplikovano sa Selespeed na manuelca prepraviti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Branislav standard sa kupea verovatno... 2.4 ima za 1mm veci precnik cilindra i oko 12mm duzi hod od 2.0 sto bi znacilo da je blok mozda visi, radilica se razlikuje, malo veci usisni i izduvni kanali u glavi motora... Sto se 'externala' tice velika vecina delova je ista ili se moze koristiti na oba, bar sam ja imao takvo iskustvo prilikom potrage delova.

 

@Majstor_Paja stvarno mi je zao sto se desilo tako nesto ali kad sklopis 2.4 tek ce biti azdaja :D Cisto iz znatizelje, koje ulje je bilo u motoru kad se to desilo? bas me zanima zbog tog gubitka viskoziteta pri vecim opterecenjima koje si spomenuo.

Edited by 811DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

U traktore ljudi sipaju :D
To je racing ulje koje se lepo pokazalo, jos nema kopiju, ja sam sipao 10w40 sa B2 tretmanom ali dzabe, nijedno ulje tom motoru nije moglo da pomogne posto je vec bio dosta nacet.Jos kad sam ga uzeo imao je los pritisak ulja pri vrucem motoru, nekih 1.2 bara a kad ode na 100c padne i na 0.5
To je ujedno i znak da to treba sve da se otvara i radi ali ja sam resio da ga "sprzim" i ubacim 2.4 
Za 2.4 ce trebati fina svota novca ali sve se to isplati kroz osmeh na licu.
Hteo sam cak i da zakujem 2.0 u kompletu Wossner paketom ali ni to nije neka "garancija" da ce motor da potraje.Tako da svakako idemo na 2.4 iako je dosta skuplja varijanta za zakivanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na informaciji, 
Sa Vladom sam vec u prici, od njega sam kupio turbo i kod njega ce da se radi sve novo na 2.4
Razmisljao sam i o toj varijanti da samo zamenim motor ali opet dobijem macku u dzaku.Ovako je najbolje sve na novo i 2.4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...