tachinni 7 Posted July 17, 2020 (edited) Pozdrav, ljudi, treba mi pomoc... Sinoc na Zakintosu sam doziveo peh, pukao zupcasti kais na Bravu. Auto je sad kod automehanicara, cekamo da javi koliko ce kostati popravka, samo me zanima ima li neko ideju sta bih sve mogao da ocekujem da treba da se menja? U pitanju je 1.4 benzinac, bez turba, 90ks. Edited July 17, 2020 by neshaoct Izdvojeno u zasebnu tehničku temu & skinut TT potpis - by Ivan / formatiranje by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted July 17, 2020 (edited) Jedna od malobrojnih prednosti ( ) tog 1.4 atmo FIRE motora je sto ne kada se to desi ne napravi veliki karambol "unutra"...tj ne pokrivi ventile... Saniraj samo osnovno i polako nazad Edited July 17, 2020 by Milutinac Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted July 17, 2020 Ako bas imas srece onda samo set zupcastog ,ako si maler onda ventili i obrada glave Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17451 Posted July 17, 2020 Kada je poslednji put radjen veliki servis, koji set za zupcenje je stavljen, jesi li pre toga primetio ista sumnjivo u voznji? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted July 17, 2020 1,4 16v krivi ventile... 2 hours ago, Milutinac said: Jedna od malobrojnih prednosti ( ) tog 1.4 atmo FIRE motora je sto ne kada se to desi ne napravi veliki karambol "unutra"...tj ne pokrivi ventile... Saniraj samo osnovno i polako nazad Bilo bi lepo... Ali... 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted July 17, 2020 Meeeeeh, mislio sam da je ista prica kao na 1.2 8v...da su nastavili "tradiciju" Steta... @tachinni - izvinjavam se na pogresnoj informaciji 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
tachinni 7 Posted July 17, 2020 (edited) Upravo dosao od mehanicara, ipak nije pukao zupcasti. Jedan od zupcanika koje kais pokrece nije bio pravilno namesten kad je radjen veliki servis i napravio je karambol, mada i nije tako strasno kako je moglo da bude - svih 16 ventila je iskrivljeno, ali kaze majstor da glava motora nije ostecena. Sad samo treba docekati delove koji sa kopna nece stici pre ponedeljka. Epilog price - oko 300 eur za delove + 200 za ruke i neplaniran produzetak odmora za 4-5 dana. Zaboravih da dodam, veliki servis je radjen pre ~15000 km, auto do sinoc najnormalnije radio... Edited July 17, 2020 by neshaoct formatiranje 1 2 Ivan, dekirs and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted July 17, 2020 Auh....na žalost, pretplatio si odmor Ako ti je majstor radio veliki servis i dao garanciju (još bolje - ovlašćeni servis) - pravac kod njih po povratku. Ne znam da li postoji mogućnost da se išta od para nadoknadi zbog greške pri servisu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted July 17, 2020 36 minutes ago, tachinni said: Upravo dosao od mehanicara, ipak nije pukao zupcasti. Jedan od zupcanika koje kais pokrece nije bio pravilno namesten kad je radjen veliki servis i napravio je karambol, mada i nije tako strasno kako je moglo da bude - svih 16 ventila je iskrivljeno, ali kaze majstor da glava motora nije ostecena. Sad samo treba docekati delove koji sa kopna nece stici pre ponedeljka. Epilog price - oko 300 eur za delove + 200 za ruke i neplaniran produzetak odmora za 4-5 dana. Zaboravih da dodam, veliki servis je radjen pre ~15000 km, auto do sinoc najnormalnije radio... Da li ste kontaktirali servis koji je radio auto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
tachinni 7 Posted July 17, 2020 Ne, nema poente zvati ih odavde, a sumnjam da ce biti koristi i nakon povratka u Beograd. U pitanju je zapravo auto moje devojke, servis je radio neki majstor iz Surcina...Sent from my Mi 9T using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted July 17, 2020 Jos kako ima poente, ja bih odmah zvao. Sent from my SM-J530F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted July 17, 2020 1 hour ago, tachinni said: U pitanju je zapravo auto moje devojke, servis je radio neki majstor iz Surcina... Sent from my Mi 9T using Tapatalk Da nije "cuveni" VB sa Ledina? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 447 Posted July 17, 2020 Samo ti okreni broj sefa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted July 18, 2020 15 hours ago, tachinni said: Ne, nema poente zvati ih odavde, a sumnjam da ce biti koristi i nakon povratka u Beograd. U pitanju je zapravo auto moje devojke, servis je radio neki majstor iz Surcina... Sent from my Mi 9T using Tapatalk U najmanju ruku, poenta je sva navedena suma + gubljenje vremena + još neki potencijalni kvar. Ni sekundu se ne bih dvoumio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted July 18, 2020 (edited) Voleo bi da vidim kojom metodom cete dokazati neciju krivicu ili kvar dela ako se auto popravi a covek koji je radio nema nikakva saznanja o tome. Edited July 22, 2020 by Ivan Skinut nepotreban citat prethodnog posta Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted July 18, 2020 @Goran Zemun Dobro je pitanje svakako, ali iz istog razloga zbog kojeg je došlo do kvara treba bar da pozove servis gde je rađen auto, a ne da ostavi na "neka ga, eto tako, bilo pa prošlo". Koliko je uopšte moguće da od majstora koji je dijagnostikovao kvar i isti otklonio (jer svakako mora da bi se vratio nazad) zatraži servisni list šta je i zašto urađeno i sa tim ode do servisa gde je veliki servis rađen i ukaže na problem koji ga je zadesio. Da su ljudi u SRB pa i ajde, šlep do istog majstora ali u ovom slućaju i u ovom trenutku je prilično pipljiva stvar. Opet ima previše faktora koji bi se "i uzeli i odbacili" ali bar probati naći neko rešenje nije na odmet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted July 18, 2020 (edited) Sve se slazem, aki uvek poziv majstoru koji je radio. Edited July 22, 2020 by Ivan Skinut nepotreban citat prethodnog posta Quote Share this post Link to post Share on other sites
tachinni 7 Posted July 21, 2020 (edited) Evo, mali update - kontaktiran je majstor koji je radio servis, dao je prilicno neodredjen odgovor da ne zna nista dok ne vidi ali da je sigurno odradio sve kako treba... Inace, evo zupcanika koji je napravio problem, barem po misljenju grka. Engleski jedva da natucaju i on i njegov zaposleni, ali ako sam ih dobro razumeo tu gde je prorez na unutrasnjoj strani ide neki osigurac koji je pukao ili nije bio dobro namesten. Edited July 21, 2020 by Ivan Sredjene slike, skinut TapaTalk potpis Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted July 21, 2020 (edited) Da li je pri velikom servisu menjan prednji semering radilice? Edited July 22, 2020 by Ivan Skinut nepotreban citat prethodnog posta Quote Share this post Link to post Share on other sites
tachinni 7 Posted July 21, 2020 Ne znam, a ne zna ni devojka. Servisna knjizica je u autu, mogu da pogledam sutra sta je sve menjanoSent from my Mi 9T using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted July 21, 2020 (edited) Pitam jer se ta remenica dira samo ako se menja semesing... Tako da ako je menjan ima osnove za zalbu... Ako ne....... Edited July 22, 2020 by Ivan Skinut nepotreban citat prethodnog posta Quote Share this post Link to post Share on other sites