Jump to content
FAS Goran
gorank82

Novi početak, Megane :)

Recommended Posts

Eto posle samo mesec dana druženja sa A klasom stigao drugi auto u moje vlasništvo.Megane 1.5 dci 78 kw, uzet od dugogodisnjeg vlasnika u Nišu, lepo ocuvan i odrzavan auto sa kompletnom servisnom istorijom i dva seta guma, prosto je prvi susret sa autom bilo to da odmah prepoznam da ce ovo biti moj sledeci auto, jednostavno to je bilo to, ljubav na prvi pogled a i na drugi bogami...Nikad nisam ni sanjao da cu uzeti jednog Renaulta ali eto desilo se...

 

20200707_170947.jpg 20200705_174338.jpg 20200705_174313.jpg 20200707_171024.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbg, svako se zaje*e :D .

Salu na stranu, da jos jednom u mesec dana pozelim da te jos jedan novi auto lepo sluzi. I da potraje duze nego prethodni :) .

Btw, pre nekih 14 godina sam razmatrao upravo taj Kacket (Mk2), samo 1.9 dCi u 3v varijanti. Pored Megane (auto godine 2003.), Peugeota 307 (auto godine 2002.), AR 147 (auto godine 2001.) i Focusa (auto godine 1999.), prevagu je odneo tada meni najatraktivniji 3 Porte 1.9 Stilo gu*onja (odmah iza 307 u izboru te 2002. godine). Lepa neka vremena za Compacte bejahu :), a secam se da su u vreme kada sam kupovao svi bili izmedju 8 i 9 soma, dizelasi naravno. Srecno jos jednom ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve super samo svi znamo da taj motor i nije bas neki, i sto se tice dizni i cele elektronike do turba i propratnih delova... Da te lepo sluzi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam stvarno moj drug je imao 1.5 Dci i napatio se sa njim bas. Na kraju ga je prodao za tepsiju ribe.

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naš "terenski" Sandero 1,5 dci kome dušu vadimo tamo gde ni Nive ne idu, obrno 260K na satu sa tim motorm (doduše slabijim). Kratak rezime: Motor do 00, auto je limena kanta ali vrlo isplativ za održavanje. 

Srećno da se navozaš :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu si @totti , ovde je Siemens nije Delphi...Videcemo, generalno auto je uvežen pre 3 godine iz CH i kod ovog vlasnika je bio svo vreme, vrlo lepo odrzavan, sve mu je menjao covek po propisu i imam servisnu istoriju...Par dana sam obilazio placeve i ono je strasno sta se prodaje, nije mi bio cilj kupiti Megana ali eto ovaj je naišao i uzeo sam ga...Posle par leševa milina je bilo sesti u ovaj auto, uredan, sve radi, sve na svom mestu...Prvi utisci su super, videcemo na dalje..Hvala na cestitkama...

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat, dodat tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar je taj 1.5 koji je kod tebe, lepo i ide a jos lepse i trosi :) U zdravlju da te sluzi

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro došao u Rešo klub.
Nemoj ovi dušmani da te plaše raznim pričama. Moj 1.5dci evo već dve godine ide bez problema, a o potrošnji i da ne pričam :).

Što reče moj drug, kad sam seo iz grande punta u Modusa, video sam koliko je GP biiip!
Toliko o limenim kantama :)

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas posle 14 dana od predaje dokumenata uplatio prenos apsolutnih prava 5100 din za ovaj auto u Nišu, još me čeka da predam za novu saobraćajnu i to je to...Inače u međuvremenu ispolirani farovi i nameštena nova kugla menjača koju sam dobio uz auto...Jednu stvar hoću da rešim koja ne radi a to je modul fabrički parking senzora, odnosno radi ali non stop pišti kad se ubaci u rikverc...Nadam se da cu naci novi polovan deo uskoro...

20200716_184909.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam sa Alija kupio samo pločicu, pošto je samo ona bila u lošem stanju! Zadržao sam na taj način "kožnu" jabuku, a izgled je super! Oko 300 dinara investicija!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio do Požarevca i u povratku auto odjednom izgubi vuču, turbina se nije čula uopšte, auto počeo da dimi, dosla do kraja fabricka turbina, na turbinskom delu je imala strasan luft i nije vrtela uopste vise...Našo novu Mahle 180 Eura, staru prodao za 25 u Turbo servis u Zemunu i tako...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...