neshaoct 9591 Posted July 7, 2020 Automobil iz vremena kad nemački tuner nije radio samo za Mercedes Lepota ovog projekta je u činjenici da je blokada bila postavljena na 8.000 rpm, a Mitsubishi je ''vrištao'' kao da sutra ne postoji. Mercedes i AMG su kao najbliži članovi porodice, ili kao članovi inače suprotstavljenih stranaka kad trebaju sklopiti postizbornu koaliciju... AMG je sinonim za sportske performanse Mercedesovih vozila, on je ''kućni'' tuner koji vodi brigu da bolidi iz Stuttgarta imaju adekvatne performanse. Ali, sad u već davnim osamdesetim i devedesetim godinama prošlog veka, u vreme kad su se Yahoo i svi drugi sajtovi otvarali po 10 minuta, AMG je radio i automobile drugih marki. Primer je Mitsubishi Galant AMG (1989.-1991.) sa pogonom na prednje točkove i atmosferskim 2.0 motorom sa 170 KS. Paket je bio zaokružen sa petostepenim ručnim menjačem. Na kraju je proizvedeno samo 500 primeraka što ovaj automobil čini vrednim raritetom. Od 1999. godine AMG je u vlasništvu Mercedesa. preuzeto sa - revijahak.hr 3 totti, alfini0507 and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5303 Posted July 8, 2020 Više me interesuje ovaj mali sivi kabrio iza... Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted July 8, 2020 Galant, Lancer i Colt su u to vreme baš odskakali izgledom od većine japanaca. Jedino je 323F bila atraktivnija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted November 10, 2021 Šta stoji iza priče o AMG Mitsubishiju? Reč ''AMG'' teško da smože da se izgovori bez pomisli na marku trokrake zvezde, i to sa dobrim razlogom. AMG je osnovan 1967. godine, od čega je proveo više od 30 godina modifikujući Mercedesove automobile, pre nego što je Daimler stavio celu kompaniju pod svoju kontrolu. Ipak, pre nego što je Mercedes kupio AMG, nezavisna kompanija je mogla da slobodno sarađuje sa drugim markama, što je rezultiralo automobilima poput ovog neverovatno retkog Mitsubishija Galant AMG Type 1 iz 1990. godine. Reč je o jednom od oko 500 primeraka i trenutno je u Hong Kongu. Sada je na prodaju putem Collecting Cars aukcijske platforme. Međutim, iako vam zbog AMG značke na poklopcu prtljažnika na pamet može pasti brutalni V8 koji ''maltretira zadnje gume'', ovog Galanta pokreće atmosferski četvorocilindraš koji snagu na prednje točkove prenosi putem petostepenog manuelnog menjača. 2.0 4G63 koristi klipove visoke kompresije, oštrije bregaste, opruge ventila od titanijuma, novi usisni i izduvni sistem i ECU, zbog čega proizvodi 170KS i 191 Nm obrtnog momenta. Iako ove brojke ne zvuče previše dramatično ovih dana, to je prilično respektabilno za devedesete godine. Prisetimo se, Mercedesov 190E je sa 2.5 motorom imao malo preko 200KS. Možda Galant nije toliko ''zgodan'' kao 190E, ali izgleda prikladno ''zlobno'' u metalno sivoj nijansi. Sa svih strana nalaze se AMG-ove značke, a pločice ''Tuned by AMG'' daju do znanja da nije reč o običnom Mitsubishiju. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites