Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Mitsubishi Galant AMG

Recommended Posts

Automobil iz vremena kad nemački tuner nije radio samo za Mercedes

 

mts amg01.png

 

Lepota ovog projekta je u činjenici da je blokada bila postavljena na 8.000 rpm, a Mitsubishi je ''vrištao'' kao da sutra ne postoji.

 

mts amg02.png

 

Mercedes i AMG su kao najbliži članovi porodice, ili kao članovi inače suprotstavljenih stranaka kad trebaju sklopiti postizbornu koaliciju...

AMG je sinonim za sportske performanse Mercedesovih vozila, on je ''kućni'' tuner koji vodi brigu da bolidi iz Stuttgarta imaju adekvatne performanse. Ali, sad u već davnim osamdesetim i devedesetim godinama prošlog veka, u vreme kad su se Yahoo i svi drugi sajtovi otvarali po 10 minuta, AMG je radio i automobile drugih marki.

 

mts amg03.png

 

Primer je Mitsubishi Galant AMG (1989.-1991.) sa pogonom na prednje točkove i atmosferskim 2.0 motorom sa 170 KS. Paket je bio zaokružen sa petostepenim ručnim menjačem.

 

mts amg04.png

 

Na kraju je proizvedeno samo 500 primeraka što ovaj automobil čini vrednim raritetom. Od 1999. godine AMG je u vlasništvu Mercedesa.

 

preuzeto sa - revijahak.hr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Galant, Lancer i Colt su u to vreme baš odskakali izgledom od većine japanaca. Jedino je 323F bila atraktivnija.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta stoji iza priče o AMG Mitsubishiju?

 

amg m 03.jpg

 

Reč ''AMG'' teško da smože da se izgovori bez pomisli na marku trokrake zvezde, i to sa dobrim razlogom. AMG je osnovan 1967. godine, od čega je proveo više od 30 godina modifikujući Mercedesove automobile, pre nego što je Daimler stavio celu kompaniju pod svoju kontrolu.

Ipak, pre nego što je Mercedes kupio AMG, nezavisna kompanija je mogla da slobodno sarađuje sa drugim markama, što je rezultiralo automobilima poput ovog neverovatno retkog Mitsubishija Galant AMG Type 1 iz 1990. godine. Reč je o jednom od oko 500 primeraka i trenutno je u Hong Kongu. Sada je na prodaju putem Collecting Cars aukcijske platforme.

 

amg m 02.jpg

 

Međutim, iako vam zbog AMG značke na poklopcu prtljažnika na pamet može pasti brutalni V8 koji ''maltretira zadnje gume'', ovog Galanta pokreće atmosferski četvorocilindraš koji snagu na prednje točkove prenosi putem petostepenog manuelnog menjača. 2.0 4G63 koristi klipove visoke kompresije, oštrije bregaste, opruge ventila od titanijuma, novi usisni i izduvni sistem i ECU, zbog čega proizvodi 170KS i 191 Nm obrtnog momenta.

 

amg m 01.jpg

 

Iako ove brojke ne zvuče previše dramatično ovih dana, to je prilično respektabilno za devedesete godine. Prisetimo se, Mercedesov 190E je sa 2.5 motorom imao malo preko 200KS. Možda Galant nije toliko ''zgodan'' kao 190E, ali izgleda prikladno ''zlobno'' u metalno sivoj nijansi. Sa svih strana nalaze se AMG-ove značke, a pločice ''Tuned by AMG'' daju do znanja da nije reč o običnom Mitsubishiju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...