Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

F1: Austrija 2020

Recommended Posts

Hamilton i Mercedes najbrži na prvom treningu u Austriji

 

austrija slika01.jpg

 

Na Red Bull Ringu je juče i tokom noći padala kiša. Jutros su se treninzi F3 serije vozili po mokroj stazi, ali se ona sada prosušila. Temperatura na početku treninga je bila 17C, staza je bila na 22C, dok je direkcija trke upozorila da je mogućnost padavina 60%. Početak sesije su obeležili instalacioni krugovi, a merene krugove nismo videli u prvih petnaestak minuta.

 

Norris je bio prvi koji se vratio na stazu i on je ujedno zabeležio prvo mereno vreme dana, ali ga je vrlo brzo nadmašio Bottas krugom 1:07.578s. Norris je zaostajao šest desetinki, a Sainz osam. Nakon što su se oni vratili u boks, staza je ponovo na kratko bila prazna, a onda su instalacione krugove na intermedijum gumi odradili Vettel i Bottas. Nakon njih je isto učinila još nekolicina vozača, ali nije bilo novih brzih krugova. Hamilton se prvi vratio na stazu sa gumama za suvo i on je nakon nekoliko pokušaja prešao na prvo mesto sa vremenom 1:06.724s. Leclerc je za Ferrari u svom prvom krugu bio preko sekunde sporiji, a malo bolje ostvarenje je imao Vettel. Stroll je na kratko prešao na prvo mesto, ali je njegovo vreme izbrisano zbog napuštanja granica staze. Sainz je potom na kratko preuzeo prvo mesto, ali se Hamilton vratio sa krugom 1:06.205s. Vettel je bio odmah iza njega sa 0.138s zaostatka. Iza njega je bio Perez, a Meksikanac je uz Strolla i Latifija jedini bio na najmekšoj komponenti.

 

Ricciardo je četrdesetak minuta pre kraja došao do prvog mesta sa krugom 1:06.075s, ali su ga ubrzo nadmašili Perez i Stroll krugovima koji su bili manje od pola desetinke brži. Na mekoj komponenti se ubrzo pojavio i Bottas i on je lako preuzeo prvo mesto sa vremenom 1m05.486s. On je potom popravio vreme za tri desetinke, ali je Hamilton onda vozio 1:04.968s. Nakon ovoga je usledio mirniji period, a Verstappen je u finišu sesije prešao na meke gume i ostvario treće vreme. Treba napomenuti da se on malo pre toga i okrenuo na stazi na istoj komponenti. U finišu nije viđeno ništa posebno. Vozači su imali veću količinu goriva u bolidima i nije bilo bitnijih promena u plasmanu.

 

Na kraju, prvi slobodni trening u sezoni je pripao Hamiltonu ispred Bottasa, Verstappena, Sainza, Pereza, Norrisa, Albona, Ricciarda, Magnussena i Leclerca.

 

austrija 2020 01.jpg

 

Autor: Žarko Samardžija

 

preuzeto sa - pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hamilton održao tempo i na drugom treningu

 

2 trening mercedes.jpg

 

Vozači Mercedesa su ponovo imali najbolja vremena na treningu u Austriji.
Staza je bila potpun suva. Temperatura vazduha na početku sesije je bila 20C, a staze 30C. U međuvremenu je stigla i informacija da se kraja vikenda se prognozira suvo vreme. Prvi na stazi i ujedno prvi sa merenim krugom je bio Grosjean, koji je propustio skoro ceo prvi trening zbog problema sa pedalom kočnice. Njega je ipak brzo nadmašio Sainz koji je vozio 1:06.886s. U tim trenucima je bilo dosta promena na prvom mestu i vremena su brzo pala ispod 1:06s. U vrhu se u tim trenucima izdvojio Stroll koji je vozio 1:05.469s. Ovo vreme je bilo aktuelno petnaestak minuta, a onda je Verstappen ostvario zabeležio krug 1;05.379s i došao na vrh.

 

Sat vremena pre kraja treninga se i Hamilton pojavio na stazi i on je nakon nekoliko sporijih uvodnih krugova vozio 1:05.095s i došao do prvog mesta. Vrlo brzo nakon toga su vodeći počeli da prelaze na meke gume. Prvo je na vodeću poziciju došao Perez, ali ga je ubrzo nadmašio Bottas krugom 1:04.501s. Vettel je bio treći, tako de na mekim gumama, ali i sa skoro pola sekunde zaostatka. Druga polovina treninga se po običaju svela na testiranje trkačkog tempa i analizu potrošnje guma. Do kraja nije bilo promena pa je plasman prvih deset ostao Hamilton, Bottas, Perez, Vettel, Ricciardo, Noris, Stroll, Verstappen, Leclerc i Sainz.

 

2 trening.jpg

 

preuzeto sa - pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odbijena Red Bulova žalba protiv Mercedesa

 

Luis-Hamilton-Mercedes bolid.jpg

 

Red Bull je zvanično uložio žalbu Svetskoj automobilskoj federaciji pred prvu trku u sezoni Formule 1 zbog dvoosnog sistema upravljanja koji su koristili vozači Mercedesa. Mercedes je na prvim treninzima pred nedeljnu Veliku nagradu Austrije, prvu trku u sezoni Formule 1, kao i na testovima, koristio novi dvoosni sistem upravljanja (DAS - dual-axis steering system) koji vozačima omogućava precizniju kontrolu nad bolidom, tačnije mogućnost da na pojedinim delovima staze pomere točkove kako bi oni bili pod određenim uglom.

Red Bull je u petak uložio zvaničnu žalbu iako je ranije najavljeno da će korišćenje DAS sistema biti dozvoljeno ove, a zabranjeno sledeće sezone. Iz Red Bull-a su najavili da su tražili pojašnjenje od FIA vezano za DAS sistem, a u večernjim satima u petak FIA je potvrdila da je uložen zvanični protest protiv oba vozača Mercedesa koji su u petak koristili DAS na treninzima na Red Bull ringu. FIA je žalbu na kraju odbila jer je istanuto da nema osnova za nju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne pobedi Mercedes (skoro) sve trke ove sezone? :D:D 

Red Bull ne izgleda baš blizu, a Ferrari tek ne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferari katastrofa q2. Od prošle godine jedino Rejsing Point da je napredovao,ostaje još da vidimo i tempo za trku.Ova glupost sa Mercedesom i pravilima baš preteruju 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari lošiji nego prošle sezone, kao biće bolje od Mađarske, al' previše oni zaostaju...i to na jednom veoma kratkom krugu (koji je tek malo preko minuta) oni nakupe čitav sekund.

 

Botasu prva pol pozicija u sezoni

 

bottas red bull ring 2020.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, Valteri Botas osvojio je pol poziciju pred Veliku nagradu Austrije kojom startuje ovogodišnji šampionat Formule 1. Finac je na stazi Red Bull Ring za 12 hiljaditinki nadmašio svog timskog kolegu Luisa Hamiltona, dok će treći na startu biti Maks Ferstapen iz Red Bula.

 

Prve kvalifikacije u sezoni donele su iznenađenje pošto je na sva tri slobodna treninga branilac titule bio najbrži. Međutim, u odlučujućem delu kvalifikacija Botas je relativno rano postavio izuzetno brz krug, a iako je Hamilton pokušao da ga nadmaši, izgubio je ključne hiljaditinke u poslednjem sektoru. Sve se to desilo pošto je Finac imao izletanje sa staze, ali bez većih posledica. Ostali vozači nisu mogli da priprete dvojcu Mercedesa, a u prilog tome ide činjenica da je Ferstapen na trećoj poziciji bio 538 hiljaditinki iza Botasa. Mladim Holanđaninu će se u drugom startnom redu pridružiti vozač Meklarena Lando Noris, peti će biti Aleksander Albon u drugom Red Bulu, dok je šesto vreme imao vozač Rejsing Pointa Serhio Peres. Vozač Ferarija Šarl Lekler morao je da se zadovolji tek sedmim mestom, skoro sekundu iza Finca, a samo pet stotinki ispred svog budućeg timskog kolege Karlosa Sainsa juniora, koji trenutno brani boje Meklarena. Najbolju desetoricu kompletirali su Lens Strol iz Rejsing Pointa i vozač Renoa Danijel Rikardo.

 

Najveće iznenađenje kvalifikacija desilo se u drugom delu, pošto tada četvorostruki svetski šampion Sebastijan Fetel nije uspeo da prođe dalje. Vozač Ferarija je morao da se zadovolji 11. pozicijom na startu, ispred dvojca Alfa Taurija Pjera Gaslija i Danila Kvjata, a iza njih su sledili Esteban Okon u Renou i vozač Hasa Roman Grožan. Prvi deo kvalifikacija je doneo očekivane eliminacije, pošto su tada takmičenje završili vozači koji su i na poslednjem treningu bili na začelju. Prvi ispod crte bio je Kevin Magnusen u Hasu, a sledili su ga vozač Vilijamsa Džordž Rasel, dvojac Alfa Romea Antonio Đovinaci i Kimi Raikonen i jedini debitant u šampionatu Nikolas Latifi.

 

start austrija 2020.jpg

 

Velika nagrada Austrije čeka vas u nedelju od 15.10, uz direktan prenos na Sport Klubu 1.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovde jedino dobro Botasova pol pozicija. Ovaj novi sistem Mercedesov vratio je formulu 5 godina unazad. Da drugi tim ima 0.5 sek zaostatka u jednom krugu,šta će biti za 60 krugova.Prvih 10 

EcFmDvWXgAEEjAX.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemam SK,al zato imam RTL nemacki pa cu gledati trku,al mislim da ce neko od crnih strela da pobedi,Crni konj se usro skroz

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, silenci said:

...neko od crnih strela da pobedi,Crni konj se usro skroz

ace ventura thumbs up GIF

 

:D :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

i cigan dobio kaznu 5 sekundi,tako da je na kraju 4ti.Pobedio Botas,drugi odlicni Leklerk i treci sjajni Lando Noris u McLarenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na kraju bi interesantno,realno prevelika razlika u korist Mercedesa.Pitanje da li je kod Ferarija samo šasija,od VN USA prošle godine nevalja ni motor.Šteta za Albona mogao je da napadne i prvo mesto. 

 

Screenshot_20200705-170805.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Botas zasluženo prvi, Ferrari nezasluženo imao mesto broj dva...očajni su, negde u rangu Renault-a i McLarena...a, možda i tu nisu.

Hamilton po meni trebalo da dobije oštriju kaznu, namerno je izbacio Albona, odličan Noris kad je trebalo, šteta za Max-a...tako da na kraju Red Bull ostade sa 0 poena posle prve trke.

 

=====

 

Botas otvorio sezonu trijumfom, Noris na podijumu

 

Valteri Botas pobedio je na Velikoj nagradi Austrije kojom je startovao ovogodišnji šampionat Formule 1. mFinac je na stazi Red Bull Ring došao do osme pobede u karijeri, ispred svog timskog kolege Luisa Hamiltona, koji je pomeren na četvrtu poziciju. Drugo mesto je tako osvojio Šarl Lekler u Ferariju, dok je treći bio vozač Meklarena Lando Noris kojem je to prvi podijum u karijeri. Botas je vodio od starta do cilja u Špilbergu i sasvim zasluženo slavio, a iako je njegov timski kolega gotovo sve vreme, mnogo ga je koštala greška koju je napravio u borbi sa Aleksandrom Albonom u bolidu Red Bula. Bila je to borba za drugu poziciju, mladi Tajlanđanin je napao svetskog šampiona, koji mu nije ostavio dovoljno prostora i došlo je do kontakta. Albon je završio van staze, a iako se vratio na stazu, u samom finišu je odustao, dok je Hamilton kažnjen dodavanjem pet sekundi na vreme.

 

Odmah je bilo jasno da britanski automobilista nema dovoljnu prednost da bi zadržao drugu poziciju pošto je Lekler bio dve sekunde iza njega. Međutim, probijanje Norisa na treće mesto je bilo pravo iznenađenje, pošto se činilo da je Hamilton dovoljno ispred njega, ali najbržim krugom trke vozač Meklarena je stigao do uspeha karijere. Aktuelni šampion je klasifikovan dve desetinke iza svog sunarodnika.

Velika nagrada Austrije nije donela mnogo preticanja, ali jeste mnogo uzbuđenja pošto je bezbednosno vozilo tri puta izlazilo na stazu, a viđeno je čak i devet odustajanja. Uzbuđenja je bilo i pre samog starta, pošto je Hamilton posle žalbe Red Bula pomeren na peto mesto jer nije usporio u finišu kvalifikacija kada su na stazi bile istaknute žute zastavice, zbog čega nije kažnjen u subotu. A kada su se svetla na startu ugasila, vozač austrijskog tima Maks Ferstapen je bio glavni rival Botasu, pošto se držao uz njega na drugoj poziciji, međutim, njegova trka je potrajala samo deset krugova, pre nego što je zbog kvara morao da se povuče.

 

Od tada je Finac potpuno kontrolisao trku, a iako je Hamilton svaki put posle izlaska bezbednosnog vozila sa staze uspevao da mu se primakne, nije ni imao prilikub da ga zapravo napadne.

Trka je usporavana u tri navrata - prvo zbog izletanja Kevina Magnusena u Hasu, potom zaustavljanja vozača Vilijamsa Džordža Rasela tik pored staze i na kraju otpadanja točka sa bolida Kimija Raikonena. Od svega toga je najviše profitirao Lekler, koji se kao i ceo tim Ferarija, poprilično mučio tokom cele trke, ali je na svežim pneumaticima iskoristio priliku u poslednjih desetak krugova. Noris je na kraju do podijuma došao u direktnom duelu sa vozačem Rejsing Pointa Serhiom Peresom i timskim kolegom Karlosom Sainsom juniorom. Meksikanac je isto kao Hamilton kažnjen dodavanjem pet sekundi, ali zbog prebrze vožnje kroz pitlejn, pa je pomeren na petu poziciju iza Sainsa. Sedmi je bio vozač Alfa Taurija Pjer Gasli, ispred Estebana Okona u Renou, vozača Alfa Romea Antonija Đovinacija i Sebastijana Fetela u Ferariju kojem je pripao poslednji bod. Jedini vozač koji je završio trku, a nije među osvajačima bodova je Nikolas Latifi, koji je ipak završio svoj debi na 11. poziciji.

 

Tok trke:

Trka za Veliku nagradu Austrije počela je još pre samog starta, pošto je Red Bul uložio žalbu na odluku direkcije trke da ne sankcioniše Hamiltona jer nije usporio u finišu kvalifikacija, kada su na stazi bile istaknute žute zastavice. Britanac je tako sa druge pozicije pomeren na petu, a najviše je profitirao Ferstapen, koji se pridružio Botasu u prvom startnom redu. Od starta na Red Bul ringu poveo je Botas, ispred Ferstapena, Norisa, Albona i Hamiltona, da bi u trećem krugu vozač Meklarena izgubio dva mesta. Aktuelni šampion se nekoliko krugova kasnije potpuno približio Albonu, pošto je malo posusta posle male greške koju je napravio. Hamilton je konačno pretekao Tajlanđanina u devetom krugu i tada je bio sedam i po sekundi iza svog timskog kolege.

 

Odjednom, Ferstapen je počeo da gubi vreme, da bi se ispostavilo da je u pitanju problem sa motorom zbog čega je pao na začelje. Timu je poručivao da ne može da promeni podešavanja, uspeo je da se domogne boksa, ali je morao da odustane u 13. krugu. Hamiltonov zaostatak je u tim trenucima i dalje bio sedam i po sekundi, a pratili su ga Albon, Noris i Peres. Nekoliko krugova kasnije, problemi su zadesili i Rikarda, koji je takođe morao da se parkira u boksu, a zatim je viđeno i odustajanje Strola.

 

Posle 20. kruga krenulo se sa prvim odlascima u boks, a u 26. krugu Magnusen je odustao, zbog čega je na stazu izašlo bezbednosno vozilo. Mercedes je odmah pozvao obojicu vozača u boks, a razlika između Botasa i Hamiltona se potpuno smanjila. Kada je trka nastavljena u 31. krugu Finac se zadržao na čelu, a nešto dalje iza je Sains počeo da izaziva Leklera, dok se Fetel okrenuo na stazi i pao na 15. poziciju.

Peres se brzo probio ispred Norisa i krenuo u poteru za Albonom, koji je bio sekundu i po ispred, ali se vozač Red Bula odvojio. Hamilton je počeo da pritiska Botasa, ali nije uspeo da dođe u odgovarajuću poziciju za napad, pa je posustao. Usledila su odustajanja Grožana i Rasela, koji se parkirao tik pored staze, na koju je ponovo izašlo bezbednosno vozilo. Od vodećih vozača samo je Albon otišao u boks po nove pneumatike, pa je pao iza Peresa, dok je dvojac Mercedesa ostao na stazi.

 

Trka je nastavljena u 55. krugu, Peres je napravio grešku na kočenju, koju je Albon iskoristio da bi ga pretekao, ali je odmah potom na stazu ponovo izašlo bezbednosno vozilo, pa je Tajlanđanin vratio poziciju. Razlog je bilo otpadanje točka na Raikonenovom bolidu, ali je srećom sve prošlo bez većih posledica. Kada je trka nastavljena, Botas se zadržao u vođstvu, dok je Albon napao Hamiltona, došlo je do kontakta i vozač Red Bula je završio u šljunku, ali je uspeo da se vrati u trku. Britanac je nešto kasnije kažnjen dodavanjem pet sekundi zbog tog incidenta, a potom je istu kaznu dobio i Peres zbog prebrze vožnje u pitlejnu.

U međuvremenu, Lekler, koji je bio na novim pneumaticima, probio se na treću poziciju, a u samom finišu je viđeno još jedno odustajanje, pošto je sa staze izleteo Kvjat, posle pucanja pneumatika. Na kraju je Noris uspeo da se približi dovoljno da Hamiltonova prednost u odnosu na njega bude manja od pet bodova, čime je uspeo da se probije na treću poziciju, iza Botasa i Leklera, a ispred Hamiltona i Sainsa. Iza su redom sledili Peres, Gasli, Okon, Đovinaci i Fetel.

 

Botas: Savršen početak sezone

 

Valteri Botas bio je izuzetno zadovoljan posle podbede koju je ostvario na prvoj ovogodišnjoj trci. Finac je na stazi „Red Bul ring“ došao do osme pobede u karijeri.

''Osećao sam pritisak tokom trke. Luis je imao mnogo šansi da me prestigne, mogle su da me koštaju male greške. Bio je brz danas, ali uspeo sam da se izborim i da kontrolišem trku do kraja. Bio je ovo savršen početak sezone. Morali smo da vodimo računa o vozilu, ali smo obojica završili trku. Osvojili smo zajedno dosta bodova, tako da je i to bilo dobro'', rekao je Botas.

Naredna trka ovogodišnjeg šampionata Formule 1 vozi se za Veliku nagradu Štajerske sledećeg vikenda, takođe na Red Bul ringu.

 

Hamilton: Prihvatam kaznu; Albon: Moram da se ohladim

 

Trku za Veliku nagradu Austrije obeležio je duel Luisa Hamiltona i Aleksandra Albona. Bila je to borba za drugu poziciju. Vozač Red Bula je napadao aktelnog šampiona, želeo je da ga pretekne, ali je došlo do kontakta posle kojeg je Albon završio van staze. Na kraju je mladi Tajlanđanin odustao, dok je vozač Mercedesa kažnjen dodavanjem pet sekundi, zbog čegaje završio kao četvrti u konačnom plasmanu.

''Nije ovo bio sjajan vikend za mene. Napravio sam grešku u subotu, sada sam kažnjen, to je što je. Uradio sam šta sam mogao. Bio je to nesrećan splet događaja. Prihvatiću blo kakvu kaznu i nastaviću dalje'', rekao je Hamilton.

Albon nije želeo mnogo da komentariše incident. ''Sve je još sveže. Moram da budem oprezan sa rečima. Mislim da smo mogli da pobedimo, imao sam samopouzdanja, ali to je što je. Uvek postoji rizik kada pretičete, ali ostavio sam prostora. Njegova je odluka bila kako će da reaguje. Moram da se ohladim, pa ću mu prići da razgovaramo'', kazao je Tajlanđanin.

 

Lekler: Imali smo sreće;

Noris: Nemam reči

 

''Ovo je veliko iznenađenje, ali pozitivno. Uradili smo sve savršeno. Imali smo i sreće pošto je Luis kažnjen i bilo je nekoliko odustajanja, ali sve je to deo trke. Želeli smo da iskoristimo svaku prilikukako bismo završili na podijumu. Još mnogo toga treba da uradimo, ali sve je moguće. Radićemo kao tim da bismo se vratili što bolji'', rekao je Lekler.

Na podijumu se prvi put u karijeri našao Lando Noris. ''Aaa nemam reči. Bilo je nekoliko momenata kada sam mislio da neću uspeti. Ali bila je ovo dobra trka. Trudio sam se da u poslednjim krugovima budem najbolji što mogu. Srećan sam zbog onoga što je tim ostvario, s obzitom na to gde smo bili pre nekoliko godina. Veoma sam srećan'', izjavio je Noris.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedino se Lando zapravo trkao... Hamilton je mega magaračina!
Ferari ko Ferari,ako ućari ućari...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Da ne ispadne da branim Hamiltona, ali to je sve trkanje i agresivnost, odbrana pozicije itd itd.. Cisto sumnjam da bi neko od nas tek tako prepustio svoju poziciju. Nekako je formula sve vise postala, nezna, svi se nesto ljute kada je tu kontakt, neka debilna pravila.. Zato je i dosadna u poslednjih nekoliko godina.

Meni je gori onaj debilni pokusaj Fetela da prestigne Sainza, greska koju bi mozda samo pocetnik napravio. Sto je najgore postoji kompliacija njegovih poteza na YT gde se okrece ko budala.

 

Drago mi je zbog Leklera decko postaje konstantan, vozio je svoje krugove docekao sansu i na kraju uzeo drugo mesto. Realno je da nisu ni za 6to s obzirom kakav su bolid i setup doneli u Austriju, ono je sramotno.

Bravo za Landa, klinac je car i sjajan krug na kraju, bukvalno sam bio na nogama dok se vozio poslednji krug :D

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz kog razloga je Hamilton vraćen na poz 4. Navodno, nije poštovao žute zastave koje su se podigle nakon Botasovog izletanja a bio je 100 met. iza njega. Znači nije ni video zastave!
Jbg, Red Bul staza.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 minutes ago, vicent said:

Iz kog razloga je Hamilton vraćen na poz 4. Navodno, nije poštovao žute zastave koje su se podigle nakon Botasovog izletanja a bio je 100 met. iza njega. Znači nije ni video zastave!

Video je, nego se pravio ćorav. Sve što je videla kamera na njegovom bolidu je video i on. Nakon gledanja snimka sa bolida, sudije su konstatovale sledeće:

Quote

...stewards reopened the case and ultimately judged that the 360-degree camera from Hamilton's Mercedes did show the Mercedes driver had passed yellow warning signs when team-mate Valtteri Bottas went off the track at Turn Five. The new video footage clearly shows that a yellow light panel was flashing on the left side of the track in turn five.

A green light panel was flashing at the end of marshalling sector 9. Taking into account these facts...above mentioned penalty is being imposed.

 

Isto kao što se na trci pravio ćorav da ne vidi Albona koji ga je pretekao...pa ga je izbacio sa staze i opet dobio kaznu:

Quote

The stewards reviewed video evidence showing that cars 23 [Albon] and 44 [Hamilton] were side by side approaching the apex of turn four. They negotiated the turn side by side, but car 23 had a better exit and was in the process of passing car 44. Car 44 was drafting to the outside at the exit of turn four and consequently making contact with the rear right wheel of car 23, causing car 23 to spin. The stewards determined that the driver of car 44 is predominantly to blame for the collision.

Pored 5 sekundi dobio je i još 2 boda na svojoj F1 licenci, tako da sada ima 7. Sa 12 bodova se suspenduje F1 vozačka licenca, a pola toga puta je već prešao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma opusti se. Nema suspenzije a i ne treba da je bude. Jel ovo balet ili trkanje?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vicent

 

Preneo sam samo šta su sudije rekle, a oni su napisali da se Hamilton pravio ćorav. :D Nikakve druge komentare nisam davao. 

A, evo...mogu i da prokomentarišem. :whistle: 

 

Hamilton skuplja kaznene bodove u vreme kad ima dominantan bolid. To je užas jer skupljanje tih kaznenih bodova nije rezultat teških borbi koje on ima sa drugim vozačima koji su jednako brzi kao on, ili čak imaju i bolji auto pa se on jadan muči, šta će... Ne, on nema potrebu sa bilo kim da vozi na ivici jer ne postoji drugi bolid od kojeg njegov nije brži oko pola sekunde po krugu.

On kaznene poene skuplja kao posledicu svog lošeg karaktera, ega, kompleksa...a, ne kao rezultat teških trkačkih duela kojima je izložen.

 

I, baš iz tog razloga je juče namerno okrenuo mladog Albona (opet) jer se ovaj eto usudio da ga pretekne. Albon ga je čisto pretekao i Hamilton ga je namerno onda okrenuo, tj. namerno izbacio sa staze.

Zašto je to uradio? Smetaće mu Albonovi bodovi tokom ove sezone...boriće se sa njim za titulu ove godine? Naravno da mu neće smetati, naravno da Albon nije rival za titulu.

Pa, što ga je onda namerno okrenuo? Pa, mora da je zato što je Hamilton neki dobar čovek... :D 

 

28 minutes ago, vicent said:

Jel ovo balet ili trkanje?

Trkanje nije ''trkamo se ti i ja, i ako me pretekneš ja te onda namerno lupim u točak i okrenem...''

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne slažemo se oko procena ali ja poštujem svako mišljenje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Magarac bre
On ne ume da se trka,ako uvati pol poziciju odmagli,a ako treba da se bori,tri čuke nema...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Neću da kleknem''

Šestorica vozača na udaru kritika

 

klecanje f1.jpg

 

Pred sam start prve trke ovogodišnje sezone Formule 1 većina vozača se pre ulaska u svoje bolide u klečećem stavu poređala na startnoj liniji kako bi pokazali svoju podršku globalnoj borbi protiv rasizma, ali šest vozača to nije učinilo. Meks Ferštapen, Šarl Lekler, Antonio Đovinazi, Danil Kvjat, Karlos Sainc i Kimi Raikonen odbili su da kleknu u nedelju pred start trke, a posle kritika navijača na društvenim mrežama, neki od njih su se oglasili kako bi pojasnili svoj postupak. BBC navodi da je odbijanje pomenutih šest vozača da kleknu, pored pomenutih kritika, dovelo do nesuglasica među samim vozačima.

 

''Verujem da ono što je najvažnije jesu činjenice i ponašanje u našem svakodnevnom životu, a ne formalni gestovi koji se u nekim zemljama mogu smatrati kontroverznim. Neću da kleknem, ali to uopšte ne znači da sam manje posvećen od drugih u borbi protiv rasizma'', pojasnio je svoj postupak Lekler.

Maks Ferštapen rekao je da je vrlo posvećen ravnopravnosti i borbi protiv rasizma, ali i da veruje da svako ima pravo da se izražava u trenutku i na način koji mu odgovara. ''Danas neću kleknuti, ali poštujem i podržavam lične izbore koje svaki vozač donese'', poručio je Holanđanin.

 

Branilac šampionske titule Luis Hamilton, koji je bio inicijator cele akcije, rekao je da je odbijanje pojedinih kolega da kleknu posledica nedostatka razumevanja pitanja rasizma. Kako prenosi BBC, Hamilton je rekao da je svojim kolegama sve pojasnio na sastanku u petak. ''Samo sam opisao da scenario ćutanja generalno označava saučesništvo. Ima ćutanja u nekim slučajevima'', rekao je Hamilton.

 

preuzeto sa - sport.blic.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...