Jump to content
FAS Goran
Legolas

Fiat Nuova Bravo 1.6 MJet - zaglavio EGR ventil

Recommended Posts

Zaglavio ventil...Jel menjao neko da ima iskustva vec?

Raspitao sam se, ima ih od 15 do 30.000

 

Mehanicar mi za Pierburg kaze da je imao reklamacije pa sam bas neodlucan...

 

Inace 1.6 MTJ

 

Hvala unapred!

 

 

Edited by neshaoct
precizirao naslov teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Legolas

 

Ako je samo mehanički deo zaglavio, on se očisti i sve opet radi.

Ako je elektronika riknula, onda džabe i čist mehanički deo neće raditi kako treba. U toj situaciji se ili mehanički blokira EGR (mada se obično blokira i dok je ispravan) uz softversku korekciju kako ne bi sijala greška i sve radilo ok....ili se kupuje polovan sa otpada.

 

Kupovina novog je ubedljivo najskuplja moguća varijanta.

Na tvom mestu se ne bih mislio ni sekunde, nego ga blokirao pločicom, izmenio softverski šta treba i to je to.

 

EGR je ionako zatvoren u 98% vremena kada voziš auto. Ulogu ima dok motor nije na radnoj temperaturi da vraća izduvne (tople) gasove nazad u usis (i cilindre) kako bi se što pre zagrejalo sve. Motor dok nije na radnoj više nafte troši, zato više zagađuje, pa je cilj što pre zagrejati motor (dovesti ga u radni opseg temperature jer tada se brizga 20%-30% manje nafte) kako bi manje zagađivao. Posledica toga je užas od čađi u usisu, ali to fabrike nije briga. Izduvni gasovi nisu bogati kiseonikom (naprotiv, jer je kiseonik iz tog vazduha već iskorišćen za sagorevanje), tj. oni ne mogu pomagati sagorevanju, već se vraćaju nazad samo i jedino zato što su topli.

 

@Miroslavjtd

 

Zbog čega više nisi? :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolja stvar koju sam uradio na autu je ta da sam popustio pred pritiskom veoma iskusnog mehaničara i zatvorio EGR, trenutno bolji rad motora, a kada sam uradio i softversko...onda sam se izvinuo autu što to nisam odmah uradio.

 


 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na eksresnom odgovoru. Kompjuter je pokazao da nema kontakta sa EGR-om, sto znaci da je crkla elektronika pretpostavljam...

Blokiranje plocicom i softverska izmena-da li se moze proci tehnicki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niko ništa nije pitao,,ako im sam kažeš, neš proć....ako pitaju ikad...takav si auto kupio i ništa ne znaš.

 


 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Legolas said:

...da li se moze proci tehnicki?

A, što ne bi moglo kad bi EGR ionako bio zatvoren jer ti je motor na radnoj temperaturi (dok si na tehničkom)? :) Hoću da kažem i kad je sve ispravno on je zatvoren kad je motor na radnoj. 

Lampica ne sija, a na tehničkom neće skidati EGR i tražiti da vide ima li pločice, ili nema.

 

Kada budeš imao vremena, baci pogled na ovu temu:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/80269-skinut-dpf-i-novi-strožiji-tehnički/

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, neshaoct said:

A, što ne bi moglo kad bi EGR ionako bio zatvoren jer ti je motor na radnoj temperaturi (dok si na tehničkom)? :) Hoću da kažem i kad je sve ispravno on je zatvoren kad je motor na radnoj. 

Lampica ne sija, a na tehničkom neće skidati EGR i tražiti da vide ima li pločice, ili nema.

 

Kada budeš imao vremena, baci pogled na ovu temu:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/80269-skinut-dpf-i-novi-strožiji-tehnički/

Razmislicu..zasad su opcije polovnjak, nov deo ili blokiranje plocicom i softverska izmena

 

Jel imate neku preporuku (majstora) u BG-u za ovo zadnje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zatvaranjem EGR-a pravi se kontra usluga DPF-u koji će se iz tog razloga brže zapušiti. Obično kad se radi EGR skida se i DPF, ali sad je već pitanje šta raditi zbog tehničkog.

Edited by Quadrifoglio Verde

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zatvaranjem EGR-a pravi se kontra usluga DPF-u koji će se iz tog razloga brže zapušiti. Obično kad se radi EGR skida se i DPF, ali sad je već pitanje šta raditi zbog tehničkog.
Upravo tako, DPF će preuzeti nečistoću koju vajni EGR vraća u sistem...tj. truje ga, naj varijanta je kad nemaš DPF, pa onda i ne misliš u tom pravcu.

Послато са SM-J730F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...