Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

On 7/14/2020 at 5:41 PM, danijel55 said:

Jel se menja sta ako pritisnes kvacilo? 

Nisam dovoljno ispitao ali mozda malo, ali ovo treba uzeti sa rezervom jer ja pricam o situacijama dok je auto u voznji i kada motor spusta obrtaje, naravno ne vibrira kada se vozi 5om ili 6om, pricam o malim brzinama... Moram jos to istraziti da bih mogao konkretnije da vam opisem. Kazem to se desavalo i pre promene zamajca i pre remonta lezajeva u menjacu i sada se ponovo desava nakon zamene zamajca i popravke menjaca... 

U 3oj i 4oj kada ubacujem u brzinu se cuje onako tup zvuk sigurno znate o cemu pricam (čk zvuk)   , ne znam jel to do zubcanika ili sta je, sinhron verovatno nije. E sad to mi ne smeta toliko koliko ove vibracije na volanu. Lezajevi su zamenjeni i nema vise ujanja i cimanja rucice menjaca tu nema dileme

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/13/2020 at 2:32 PM, Ivan said:
Pogledaj koliko je desni nosac za npr. Stila dizela, da ti bude lakse...
Sto kaze Mica, taj nosac se nikome ne kvari  .

Kosta oko 24000 din, i meni se pokvario
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas ugradjeni Xenoni kod LedMastera veceras proba 

 

IMG_20200828_110119.jpg IMG_20200828_113507.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deluje na 4,3-5K. Samo da nije veći kelvin, zažalićeš kada padne kiša. 4300 su topla preporuka, al sijaju ubijaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, ISV_01 said:

Deluje na 4,3-5K. Samo da nije veći kelvin, zažalićeš kada padne kiša. 4300 su topla preporuka, al sijaju ubijaju.

Ja bi rekao da je izmedju 4-5k, preko 6 nisu sig. Prezadovoljan sam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako su na Bravu sacuvani projektori - sasvim korektni rezultati se dobiju samo konverzijom na aftermarket xenon set.

Takodje, nisam imao potrebe da na restyle petljam bilo sta i menjam projektore, sa 4300K vise nego dobar rezultat na putu.

Samo da se lepo upucaju i uzivancija za magistralu.

Koliko sam vidjao, obicno oni sa pocetka produkcije (kojih kod nas najvise i prodaju) budu sa spaljenim soljicama. Dok su im "Al" maglenke svima boljka :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok resavamo zadnja leva kljesta koja ne koce i zvakanje u prednjem trapu juce smo ofarbali felne ali ostaje zal za jednim poklopcem za kojeg se nadam da cu pronaci @Ivan :whistle:. Evo slika pa ono ocenite 
PS: Malo smo ispolirali farove cisto iz fore :rolleyes:

 

 

IMG_20200922_152407.jpg

Screenshot_2020-09-22-12-01-49-068_com.instagram.android.jpg

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas konacno nakacene tablice e sad prva rega je izasla 33 somica, i 10 soma porezi i ugovor itd. Sutra menjamo lezaj u tocku posto je dosao u kriticno stanje, ceo trap je pregledan auto je zategnut max. Cekamo skup u nedelju pa da vidimo sta ce nesa da kaze za bravca jel to sve ok a do tada se vozamo i cekamo da skupimo pare za Pirketa jer nam je auspuh u losem stanju pa da odradimo straight pipe kad smo vec tu 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sada je -25% za prvi premijski stepen, tu je najveca razlika. Kod mene je samo papriologija oko 20.000 din, plus tehnicki kako se snadjes (ima i za 1700 din u Lasti :)). Znaci cca 185 EUR za 1.4 140.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenjem prednji levi lezaj bez razloga(baceno skoro 5000din) i zadnji desni sa razlogom, epilog auto normalno ide i nista vise ne lupa i ne cuje se, ostaje da resimo problem upravljanja istim i tom problematikom nepoverenja autu u krivina i naglim promenama pravca (kao da kasni sa reakcijom), da li su amortizeri koji  ljuljaju, da li su opruge sta li je ja ne znam (znam da do guma nije probao sam razne kombinacije nema veze mozes staviti bilo sta dinamika skretanja je ista) zaista i opasno bolujem zbog toga uskoro cu probati da resim, sto se potrosnje tice vrti se na 10-11l benzina pitam se da li bravac kada dodje u mrtvu tacku sa gorivom da li moze da predje jos 20-25km jer mi tako deluje da prebrzo skala pada a bord lepo pokazuje potrosnju ili je meni mozda plovak otisao, sve u svemu u nedelju prvi pokusaj spasa mojih zivaca ali dzepa siguran sam ne. Idemo dalje jako 

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vako, današnji skup je protekao u testiranju @Branislav auta radi provere tog čudnog "osećaja" na volanu. @dekirs @neshaoct  i ja smo bili test vozači. Verovatno ćemo isto skontati da pri malim brzinama je malo teže odrediti da je zaista nešto loše i to možda prepisati što je benzinac, niži set-up (Sport) i do guma (proizvođač, tvrdoća bokova) što i ima uticaja. Ja sam ga izvezao na AP posle, raspalio jedno 110-120 prema isključenju za Pupinov most i nazad do Sava Centra. 

 

Treba imati na umu da su viljuške, sileni prednji i kugle nove na trapu i isti centriran. Auto ne vuče ni u jednu stranu pri davanju gasa i drži pravac bez problema i korekcija. 

Do nekih 70-80 se auto ponaša...pa kao da nije tečno ali je koliko toliko predvidivo kada se menjaju trake. 100-110...brt...osećaj pri menjanju traka je kao da idete iz trake u traku po ledu. Kao da auto lebdi i nema osećaja sa podlogom, nemate pojma šta se dole događa, niakav feedback. I to samo kada se menja traka, bilo levo ili desno. Ravno nema problema. Kao da nastavlja da drži pravac i treba mu stotinka ili slično da skonta da je promenjen ugao volana i da treba da reaguje. Ima zakašnjenje neko, meni neobjašnjivo, kao da komanda kasni. Prvo iz srednje u brzu traku pri 110 sam mislio da ću da produžim u bankinu kada sam malčice oštrije smotao. Nije mi bilo sve jedno, dok se vlasnik naježio u fullu. Pri tome nije to akvaplaning, nije to proklizavanje, točkovi su tu gde jesu, samo "produžen" hod pravca i kasnija korekcija.

 

Ono što je testirano na parkingu su prednji amortizeri (pritiskom) i sabiju se ali pri vraćaju imaju stanku pa sporije podignu do kraja (na nekih npr 80% podizanja). Složili smo se da bi trebalo na treskalicu da se provere. 

 

U prilog tome ide da je @Branislav u povratku kući prilikom isključenja sa AP-a smotao volan na isključenju i auto nastavio po inerciji, a onda naglo ispravio sam. Iskreno ne znam kako funkcioniše upravljanje na Bravu (da li ima veze sa elektro-servom, da li ima veze sa senzorom pozicije volana - utiče li na skretanje- , ali znam da nije klasičan puž/spirala-sistem) te bi on trebao da se pogleda. Verovatno grešim jer ne znam da li se točkovi okreću očitavanjem senzora pozicije volana pa se tako i prenosi ili ne (vezan za elektro-servo), i da li se isti, kako i gde može proveriti dijagnostikom. Pretpostavljam da ima negde "knedlu" koja uzrokuje zakašnjenje zbog čega kolega umalo da nahebe. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj drug kupi iz uvoza a4 i samo sto nakaci tablice krenemo u probnu voznju. Auto super ovako, sve na svom mestu, cetvorka dioda..pada kisa, mi izasli na auto put, brzina nekih 100-110km/h , obisli kamion i da se vratimo u srednju traku, auto polete kao da nas je neko gurnuo bocno. Isterali smo se iz pameti :D On kaze gume, ja reko ispasce nam ceo trap do kuce, takav sam utisak imao. Pritom na pravcu sve super, po losem putu odlican. Sutra odmah 4 nove gume i audi zalepljen za asfalt :) Ja nisam verovao. Ne kazem da je ovde to problem jer mi se cini da kolega ima sve 4 nove gume ali isto tako je bilo
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gume su nove, TracmaX. I ja sam mislio da je do guma, ali ne ovoliko. Ne može ovo biti toliko do guma, osetilo bi se da klizaju, da bruje, da imaju neko čudno ponašanje, ali ne i da je volan manje direktan (kašnjenje). Pri tome nabadanje na kočnicu bi pokazalo da klizaju i ne drže dobro, što nije ovde slučaj. Kaže da mu se auto isto ponašao i sa prošlim gumama, tako da bi to možda odbacio kao problematiku. Istina, nisu premium gume, ali nisu ni totalni krš. Moje AS su svakako lošije od nove gume i nemaju mnogo do graničnika i opet je volan direktniji. 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem kod mene nisu def gume iz razloga sto auto ne daje kontakt sa podlogom uopste kao da lebdi, kada sam se iskljucivao sa AP izgleda od silnog cimanja kao da je dobio jos vise lufta te je auto moje motanje volana ostalo ne ispraceno promenom pravca, neki problem postoji sa upravljackim sistemom izgleda jer auto na bilo kakav cim ne reaguje ni priblizno kao kolegin bravo @ISV_01. Dok ga je Ivan vozio ja sam se iskreno uplasio jer znam koliko auto nema kontrolu 

 

Kao da volan je komunicira adekvatno sa tockovima, totalno je nepredvidiv znaci na 130 moze u sekundi da ugrozi bezbednost saobracaja

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj da lupim, da se odradi kalibracija, valjda moze? Letva da se pregleda, trap opet, da nije nesto labavo?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, skile86 said:

Mozda glupo pitanje, ali 'ajde... Kad skreces negde i namotas volan, je l' se sam vrati kad ga ispravis?

Mislis jel se sam vrati od sile trakcije? A ne ja rucno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ja mislim da se sam vraca provericu sad kad krenem kuci, ne znam Ivane da li si ti danas probao da pustis da se sam vrati

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...