Branislav 706 Posted July 14, 2020 On 7/14/2020 at 5:41 PM, danijel55 said: Jel se menja sta ako pritisnes kvacilo? Nisam dovoljno ispitao ali mozda malo, ali ovo treba uzeti sa rezervom jer ja pricam o situacijama dok je auto u voznji i kada motor spusta obrtaje, naravno ne vibrira kada se vozi 5om ili 6om, pricam o malim brzinama... Moram jos to istraziti da bih mogao konkretnije da vam opisem. Kazem to se desavalo i pre promene zamajca i pre remonta lezajeva u menjacu i sada se ponovo desava nakon zamene zamajca i popravke menjaca... U 3oj i 4oj kada ubacujem u brzinu se cuje onako tup zvuk sigurno znate o cemu pricam (čk zvuk) , ne znam jel to do zubcanika ili sta je, sinhron verovatno nije. E sad to mi ne smeta toliko koliko ove vibracije na volanu. Lezajevi su zamenjeni i nema vise ujanja i cimanja rucice menjaca tu nema dileme Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted July 14, 2020 On 7/13/2020 at 2:32 PM, Ivan said: Pogledaj koliko je desni nosac za npr. Stila dizela, da ti bude lakse... Sto kaze Mica, taj nosac se nikome ne kvari . Kosta oko 24000 din, i meni se pokvario 1 dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 23, 2020 Deo postova je prebačen u sledeće teme: - Fiat Nuova Bravo 1.4 TJet - vibracije u leru - Distanceri & brezoni 2 horvat and Branislav reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 706 Posted August 28, 2020 (edited) Danas ugradjeni Xenoni kod LedMastera veceras proba Edited August 28, 2020 by Ivan Sredjene slike 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted August 28, 2020 Meni to deluje kao ~5000, ako ne cak i 4300... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 706 Posted August 28, 2020 @horvat @ISV_01 Evo slike pa procenite ja sam zadovoljan 3 horvat, ISV_01 and Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted August 28, 2020 Deluje na 4,3-5K. Samo da nije veći kelvin, zažalićeš kada padne kiša. 4300 su topla preporuka, al sijaju ubijaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 706 Posted August 28, 2020 2 minutes ago, ISV_01 said: Deluje na 4,3-5K. Samo da nije veći kelvin, zažalićeš kada padne kiša. 4300 su topla preporuka, al sijaju ubijaju. Ja bi rekao da je izmedju 4-5k, preko 6 nisu sig. Prezadovoljan sam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17454 Posted August 28, 2020 Ako su na Bravu sacuvani projektori - sasvim korektni rezultati se dobiju samo konverzijom na aftermarket xenon set. Takodje, nisam imao potrebe da na restyle petljam bilo sta i menjam projektore, sa 4300K vise nego dobar rezultat na putu. Samo da se lepo upucaju i uzivancija za magistralu. Koliko sam vidjao, obicno oni sa pocetka produkcije (kojih kod nas najvise i prodaju) budu sa spaljenim soljicama. Dok su im "Al" maglenke svima boljka . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 706 Posted September 22, 2020 (edited) Dok resavamo zadnja leva kljesta koja ne koce i zvakanje u prednjem trapu juce smo ofarbali felne ali ostaje zal za jednim poklopcem za kojeg se nadam da cu pronaci @Ivan . Evo slika pa ono ocenite PS: Malo smo ispolirali farove cisto iz fore Edited September 22, 2020 by Branislav 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted September 22, 2020 Uh, meni lično ona kombinacija lepša. Može to i sada da se "ispravi". Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 706 Posted January 25, 2021 Danas konacno nakacene tablice e sad prva rega je izasla 33 somica, i 10 soma porezi i ugovor itd. Sutra menjamo lezaj u tocku posto je dosao u kriticno stanje, ceo trap je pregledan auto je zategnut max. Cekamo skup u nedelju pa da vidimo sta ce nesa da kaze za bravca jel to sve ok a do tada se vozamo i cekamo da skupimo pare za Pirketa jer nam je auspuh u losem stanju pa da odradimo straight pipe kad smo vec tu 2 horvat and Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted January 25, 2021 Tako nešto sam i ja platio prvu registraciju jer se prethodni auto još vodi na mene pa nisam koristio premijski stepen. Koja budalaština. Sada je to bilo desetak 'ljada manje. 1 Branislav reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17454 Posted January 26, 2021 Sada je -25% za prvi premijski stepen, tu je najveca razlika. Kod mene je samo papriologija oko 20.000 din, plus tehnicki kako se snadjes (ima i za 1700 din u Lasti ). Znaci cca 185 EUR za 1.4 140. 2 Mijailović P. and Branislav reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 706 Posted January 26, 2021 (edited) Zamenjem prednji levi lezaj bez razloga(baceno skoro 5000din) i zadnji desni sa razlogom, epilog auto normalno ide i nista vise ne lupa i ne cuje se, ostaje da resimo problem upravljanja istim i tom problematikom nepoverenja autu u krivina i naglim promenama pravca (kao da kasni sa reakcijom), da li su amortizeri koji ljuljaju, da li su opruge sta li je ja ne znam (znam da do guma nije probao sam razne kombinacije nema veze mozes staviti bilo sta dinamika skretanja je ista) zaista i opasno bolujem zbog toga uskoro cu probati da resim, sto se potrosnje tice vrti se na 10-11l benzina pitam se da li bravac kada dodje u mrtvu tacku sa gorivom da li moze da predje jos 20-25km jer mi tako deluje da prebrzo skala pada a bord lepo pokazuje potrosnju ili je meni mozda plovak otisao, sve u svemu u nedelju prvi pokusaj spasa mojih zivaca ali dzepa siguran sam ne. Idemo dalje jako Edited January 26, 2021 by Branislav Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted January 31, 2021 Vako, današnji skup je protekao u testiranju @Branislav auta radi provere tog čudnog "osećaja" na volanu. @dekirs @neshaoct i ja smo bili test vozači. Verovatno ćemo isto skontati da pri malim brzinama je malo teže odrediti da je zaista nešto loše i to možda prepisati što je benzinac, niži set-up (Sport) i do guma (proizvođač, tvrdoća bokova) što i ima uticaja. Ja sam ga izvezao na AP posle, raspalio jedno 110-120 prema isključenju za Pupinov most i nazad do Sava Centra. Treba imati na umu da su viljuške, sileni prednji i kugle nove na trapu i isti centriran. Auto ne vuče ni u jednu stranu pri davanju gasa i drži pravac bez problema i korekcija. Do nekih 70-80 se auto ponaša...pa kao da nije tečno ali je koliko toliko predvidivo kada se menjaju trake. 100-110...brt...osećaj pri menjanju traka je kao da idete iz trake u traku po ledu. Kao da auto lebdi i nema osećaja sa podlogom, nemate pojma šta se dole događa, niakav feedback. I to samo kada se menja traka, bilo levo ili desno. Ravno nema problema. Kao da nastavlja da drži pravac i treba mu stotinka ili slično da skonta da je promenjen ugao volana i da treba da reaguje. Ima zakašnjenje neko, meni neobjašnjivo, kao da komanda kasni. Prvo iz srednje u brzu traku pri 110 sam mislio da ću da produžim u bankinu kada sam malčice oštrije smotao. Nije mi bilo sve jedno, dok se vlasnik naježio u fullu. Pri tome nije to akvaplaning, nije to proklizavanje, točkovi su tu gde jesu, samo "produžen" hod pravca i kasnija korekcija. Ono što je testirano na parkingu su prednji amortizeri (pritiskom) i sabiju se ali pri vraćaju imaju stanku pa sporije podignu do kraja (na nekih npr 80% podizanja). Složili smo se da bi trebalo na treskalicu da se provere. U prilog tome ide da je @Branislav u povratku kući prilikom isključenja sa AP-a smotao volan na isključenju i auto nastavio po inerciji, a onda naglo ispravio sam. Iskreno ne znam kako funkcioniše upravljanje na Bravu (da li ima veze sa elektro-servom, da li ima veze sa senzorom pozicije volana - utiče li na skretanje- , ali znam da nije klasičan puž/spirala-sistem) te bi on trebao da se pogleda. Verovatno grešim jer ne znam da li se točkovi okreću očitavanjem senzora pozicije volana pa se tako i prenosi ili ne (vezan za elektro-servo), i da li se isti, kako i gde može proveriti dijagnostikom. Pretpostavljam da ima negde "knedlu" koja uzrokuje zakašnjenje zbog čega kolega umalo da nahebe. 1 Branislav reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted January 31, 2021 Moj drug kupi iz uvoza a4 i samo sto nakaci tablice krenemo u probnu voznju. Auto super ovako, sve na svom mestu, cetvorka dioda..pada kisa, mi izasli na auto put, brzina nekih 100-110km/h , obisli kamion i da se vratimo u srednju traku, auto polete kao da nas je neko gurnuo bocno. Isterali smo se iz pameti On kaze gume, ja reko ispasce nam ceo trap do kuce, takav sam utisak imao. Pritom na pravcu sve super, po losem putu odlican. Sutra odmah 4 nove gume i audi zalepljen za asfalt Ja nisam verovao. Ne kazem da je ovde to problem jer mi se cini da kolega ima sve 4 nove gume ali isto tako je bilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted January 31, 2021 (edited) Gume su nove, TracmaX. I ja sam mislio da je do guma, ali ne ovoliko. Ne može ovo biti toliko do guma, osetilo bi se da klizaju, da bruje, da imaju neko čudno ponašanje, ali ne i da je volan manje direktan (kašnjenje). Pri tome nabadanje na kočnicu bi pokazalo da klizaju i ne drže dobro, što nije ovde slučaj. Kaže da mu se auto isto ponašao i sa prošlim gumama, tako da bi to možda odbacio kao problematiku. Istina, nisu premium gume, ali nisu ni totalni krš. Moje AS su svakako lošije od nove gume i nemaju mnogo do graničnika i opet je volan direktniji. Edited January 31, 2021 by ISV_01 1 Branislav reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 706 Posted January 31, 2021 (edited) Problem kod mene nisu def gume iz razloga sto auto ne daje kontakt sa podlogom uopste kao da lebdi, kada sam se iskljucivao sa AP izgleda od silnog cimanja kao da je dobio jos vise lufta te je auto moje motanje volana ostalo ne ispraceno promenom pravca, neki problem postoji sa upravljackim sistemom izgleda jer auto na bilo kakav cim ne reaguje ni priblizno kao kolegin bravo @ISV_01. Dok ga je Ivan vozio ja sam se iskreno uplasio jer znam koliko auto nema kontrolu Kao da volan je komunicira adekvatno sa tockovima, totalno je nepredvidiv znaci na 130 moze u sekundi da ugrozi bezbednost saobracaja Edited January 31, 2021 by Branislav 2 MS PK and Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted January 31, 2021 Aj da lupim, da se odradi kalibracija, valjda moze? Letva da se pregleda, trap opet, da nije nesto labavo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 538 Posted January 31, 2021 Mozda glupo pitanje, ali 'ajde... Kad skreces negde i namotas volan, je l' se sam vrati kad ga ispravis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 706 Posted January 31, 2021 4 minutes ago, skile86 said: Mozda glupo pitanje, ali 'ajde... Kad skreces negde i namotas volan, je l' se sam vrati kad ga ispravis? Mislis jel se sam vrati od sile trakcije? A ne ja rucno? 1 skile86 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted January 31, 2021 Da, da, na to je mislio. 1 skile86 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 706 Posted January 31, 2021 Pa ja mislim da se sam vraca provericu sad kad krenem kuci, ne znam Ivane da li si ti danas probao da pustis da se sam vrati Quote Share this post Link to post Share on other sites