Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

11 minutes ago, Branislav said:

posto ih nema u Srbiji

:wallbash::realmad:

 

$ebote, k'o ferari da vozimo ...

 

A da je dizel, mogo bi da biraš od kog ćeš proizvođača ... isto k'o nosače motora ... :veryangry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, horvat said:

Pa dobro, nije tako jako strasno ako su samo ventili. Kakva je bregasta? Pretpostavljam da ga nije rastavljao od dole da vidi radilicu, sito uljne pumpe itd?

Dole nije skidano nista nema potrebe, glava je odnesena na obradu pa cu sav info dobiti od tih momaka. Pretpostavljam da je sve odlicno s obzirom na stanje klipova. Ulje bukv nije trosio a presao sam 20k sto je sasvim dovoljno da imam okvirnu sliku stanja motora. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne razumem sta kaze u videu ali kontam da je prezubio isto kao i moj, tj isti je razlog. Ocigledno da postoji neki problem sa remenicom? Samo sto sa mojih klipova moze da se jede za razliku od ovih sa snimka

Koliko shvatam ovaj zub na remenici se sjebe i motor prezubci, e sad ne znam jel to sredjeno posle 2008 godine ali vidim da je ovaj bravo to neko godiste. znaci da ipak postoji nesto u vezi toga da lako prezubci. Mozda nije toliko veliki slucaj ali izgleda da nije i slucajnost 

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda kod mene def nije bila dobro dotegnuta nema sta drugo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamor materijala, desava se da crkne kao pa sad kome se zalomi, cini mi se da se desava i na 1.9 16v. 

Menjali smo u par navrata u ovl. servisu na 1.2 i 1.4 motorima. 

Delmax je imao originalnu za oko 5-6k din. 

Majstor Toma iz Resnika praktikuje i preporucuje zamenu na vel. servisu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, Branislav said:

Ne razumem sta kaze u videu ali kontam da je prezubio isto kao i moj, tj isti je razlog. Ocigledno da postoji neki problem sa remenicom? Samo sto sa mojih klipova moze da se jede za razliku od ovih sa snimka.


Koliko shvatam ovaj zub na remenici se sjebe i motor prezubci, e sad ne znam jel to sredjeno posle 2008 godine ali vidim da je ovaj bravo to neko godiste. znaci da ipak postoji nesto u vezi toga da lako prezubci. Mozda nije toliko veliki slucaj ali izgleda da nije i slucajnost.

 

Kako bre, lepo kažeš "ne razumem šta kaže", al' bez problema doneseš generalni sud da ipak ima "nešto" da 1.4T-jet lako prezubi...  :wallbash:

Ima nešto... to nešto se zove ljudski faktor u toku eksploatacije i/ili loš kvalitet zamenskih delova. Nikako nije povezano sa proizvodnjom. 

 

A tako nešto se dešava sa svim mogućim i nemogućim, za koji god auto sad da potražimo problem sa remenicom i razloge za prezubljivanje - naći ćemo.

 

Meni je davnih '90ih loše stegnuta remenica upropastila 'bulletproof' 2.5tdi redni petak, pukla radilica na dva dela... 

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znao sam da ce neko pogresno protumaciti sta sam hteo da kazem, mozda sam se lose izrazio ali eto ima na netu da moze da se desi tako nesto sto se meni desilo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Branislav citam i ne verujem sta ti se izdesavalo, sad se i ja tripujem zbog moje Delte 1.4 tjet da ne daj boze ne prezupci :) salu na stranu, nadam se da ti se vise nece desavati takve stvari.

 

Kako sam dosao do ove teme - kucao "letva" u Search i iskocio je ovaj post ("Bravo za ovaj Bravo").

 

Vec sam pisao o konkretnom problemu na Delti u posebnoj temi, pa necu sad ovde jos da zagusujem post. Hteo sam samo da vidim, posto je kod mene utvrdjeno da letva volana ima neki kvar, pa se zato cuje neko lupkanje kada okrecem volan u mestu ili dok parkiram - da li neko moze da preporuci servis za remont letvi volana u Novom Sadu ili Zrenjaninu? Hvala unapred

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Fiica koliko ja znam, za letve je najbolji Stantić servis u Subotici u ovom delu Srbije. U NS možeš samo naći nekog da ti skine i pošalje na remont, a ovako Subotica je na sat vožnje, dogovoriš sređivanje, prošetaš po Paliću ili do Boss-a i gotova letva. Sve ostalo ti je par dana bez auta u NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cimao me jedan od kolega sa starijom Deltom na PM, da mu proverim pre par dana... Takodje problem sa pumpom/elektronikom ESP.

Pa cisto da dodam i ovde posto se prethodno pricalo, dobro se ipak izgleda secam. Modifikacija je uokvirena crvenim:

 

l4.png.963ec5e44a460782fb9a9e3c1f3df3c8.thumb.png.3424276b0a0bae9dcf24e2319f6908d0.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kakav je problem imao sa esp na delti?

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevezano za temu, meni je prijavljivao greške za ASR, ESP, i Hill holder zbog klapne gasa ... :huh:

E sad, kakve jbn. veze ima jedno s drugim, ubij me ako razumem ... uglavnom, otkad je klapna zamenjena, greške su netragom nestale ... :yes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cim nesto nije u redu on gasi esp, iskljucis map senzor on ugasi esp tako da nemoj da te cudi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi put cujem, jel to samo specijaltet na tjetu? Posto na mjetu mozes da cupas map senzor ili protokomer ili nesto trece i za nesto ce da pali check engine, za nesto ne, negde ce da ide normalno, negde slabije, ali nikad nece gasiti ESP koliko znam?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kod mene odmah ugasi esp iste sekunde. Kad udzekas regularno upali nazad

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nemam ni zelju :stuart: .

16 hours ago, Branislav said:

A kakav je problem imao sa esp na delti?

Centrala rikavela, na 1.9 TwinTurbo.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sklopljena glava, uradjen potpuno nov veliki servis, remenica, antifriz (zamenjen onaj koji je bio star 2 nedelje). Auto pali kao mina ide ko blesav bez ikakvih problema. Ceh ah 400e sve sa rukama i to je cena za mene... Najveci problem su bili izduvni ventili. Nista cekamo regu pa nazad na put. Abs sada radi dobro ne baca i dalje pratim to.

 

Ps: Nova remenica ZATEGNUTA kvalitetno.

 

 

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, andreja.micovic said:

Veliki servis ti sredio problem što baca kod kočenja?

Ne nego iskljucio i ukljucio abs modul pre nego sto je prezubio i proradilo sve normalno. Prestao je da baca da se gubi i pali sam sva 4 non stop 

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma znam da nije nego eto, da bude lakše :) 

Šta god da si uradio do sada, sem tog konektora abs-a, bilo je testiram, sređeno, ne radi, opet isto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako neki zacarani krug menjanja delova do besvesti, dok nisam ovo doziveo i totalno se ukanalio ne finansijski nego i onako psihicki (2 dana nisam mogao da spavam) :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...