Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Ako si vec odvojio te parice, od ponudjenih GY Eagle bez razmisljanja.

Cinturato sam imao u 17'' colazi - zaista nista posebno, tvrdja touring guma.

Iza GY bih stavio Ventus Prime, a Sava UHP dvojka je poznat best-buy odavno. Na testovima je ostavljala iza sebe i mnogo izvikanije modele (samo treba paziti kako su skladistene, jer se u zadnje vreme javilo prilicno ljudi sa primedbama da su krive).

Ako uvazavas i dodatno skromno misljenje - moj predlog je da razmislis i o Dunlop. Imao sam ih vec nekoliko kompleta i uvek sam bio zadovoljan. Generalno su udobne i tihe, a cenom su uvek najpovoljnije od premium proizvodjaca. A moguce da ces npr. Dunlop SportMaxx RT dvojku, naci u rangu cene ili cak i jeftinije od Hankooka (koji je neki mid-range proizvodjac).

 

s-l1600.thumb.jpg.f89bfdf8260499f4e34b194af7d83d57.jpg 496926051_s-l1600(3).thumb.jpg.48330a7123d149873a4cc28cbef69ece.jpg  1683260349_s-l1600(2).thumb.jpg.9e55e1a668a23a1e6d7cff538311fb2f.jpg 1918030236_s-l1600(4).thumb.jpg.621ce02eb4e61b9160a006f69ba055b2.jpg

 

Da, korisna stvar, imaju i Rim Protector:

 

220071419_s-l1600(5).thumb.jpg.d780ed9d3837bfb6798e4ae279a29aea.jpg

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Ivane na opsirnom objasnjenju. Videcu i ja sam mislio da uzmem Eagle ali pogledacu i dunlop, svakako 22 somica je budzet i necu preko toga da dajem

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Branislav said:

svakako 22 somica

Mislis ovoliko da izdvojis samo za jednu osovinu (par) ili ces ostatak na cekove za 4 pneumatika ili ti je ovo budzet za pneumatik po komadu ? 

Ne zalazim ti u dzep, samo mi nije jasna racunica u smislu kolicine novca i koliko pneumatika kupujes....meni su meni Sava AS 4 kom izasle oko 7800/kom + montaza + balansiranje oko 34-35k mislim (nije mi racun pri ruci).

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ISV_01Po osovini, tj. za par. Da se zaključiti iz prethodnog pisanja Branislavljevog. :thumbup:

 

Moj glas ide za asimetričnog orla. Barem sam se ja za njih odlučio, po preporuci drugara/vulka. A kako će se pokazati kroz eksploataciju, videćemo. 

 

Inače ovde od jutros proleće sneg, a ima i ona stara " Zeleni Božić - beli Uskrs", pa mi se ne žuri baš sa zamenom ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ISV_01 Da da 22 somica za prednje dve gume, planirao sam da uzmem neke ozbiljnije gume red je. Uzecu verovatno onda GY Eagle i caos. Ni meni se ne zuri sa zamenom nego vec sam poceo da gledam i da do kraja aprila to odradim i stavim letnji set. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, ISV_01 said:

Ne zalazim ti u dzep, samo mi nije jasna racunica u smislu kolicine novca i koliko pneumatika kupujes....meni su meni Sava AS 4 kom izasle oko 7800/kom + montaza + balansiranje oko 34-35k mislim (nije mi racun pri ruci).

Ne treba zalaziti, slazem se, svako ima svoju racunicu, ukus i potrebe. Jesu AS gume najbrze razvijajuci segment, performansama sve bolje u sve vise uslova, mekane, udobne (one bez V-sare i tihe), za dobar procenat ljudi i ekonomski isplative, bez zezanja sa setovima i gledanja u nebo kada menjati... I medju njima opet ima razlicitih klasa, kojim su uslovima vise namenjene, gde su ogranicene...

Ali generalno su za neku ozbiljniju voznju malo kao zvaka u odnosu na specijalizovane letnje. Pomenuh da sam posle letnjih Pirelli P7 Cinturato (koje su jos nista posebno, bas klasicna touring guma) montirao Dunlop Sport AllSeason (sa pojacanim bokovima za dinamicniju voznju, sarom i komponentom mozda i najblize letnjoj gumi). Pa opet po krivinama osetis da je to mekanija komponenta i da se auto vise ljuska na istom profilu (225/45/17) i pritisku.

Pitaju me kako primecujes detalje :D - ne moras cak ni da vozis, dovoljno je da npr. stanes i zaljuljas auto za krov. Sa AS Dunlop-om lepo vidis kako felna i vesanje ne mrda u odnosu na karoseriju (doduse i vesanje je bilo spusteno i tvrdje), a ceo auto ljuska preko guma. Dok sa Pirelli-jem ceo auto maltene nije mrdao kada pokusas da ga zaljuljas , a to se opet najbolje primeti u voznji. Ili kad stojis na semaforu u jednoj traci, a pored tebe u drugoj traci proleti nesto gabaritnije, da li ce i koliko da te zaljulja. Isto se odnosi i na ostale performanse, prianjanje...

Tako da svako od nas ima neku svoju racunicu, nesto u cemu uziva, nesto zarad cega ce napraviti kompromis (neko ce progutati vecu cenu, neko slabije performanse, itd.).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigla gumica hladnjaka ulja za 7 dana iz Poljske, sad cekam da izvozam oko 2000km da menjam i O-Ring zajedno sa njom. 

IMG_20230426_173555.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spremam se da zadam Bravu poslednji udarac ali on ne odustaje. Uzeo sam gumice za hladnjak znaci i o-ring i onu drugu gumu za crevo. Uzeo sam delove za mali servis ovaj put sipam MILLER TRIDENT PROFFESIONAL  5W40 umesto Motul 8100xcess, 5l 4700din na popustu. E sad jos neke sitnice cu da sredim a neprijatno iznenadjenje jesu zadnja leva kljesta koja sam stavio nova i koja su opet blokirala @Milutinac ali ovaj put i rucna na njoj ne radi, obrijala je Galfer plocicu na 3mm dok je desna strana ko nova. Tako da to moram da resim i uzeo sam zaptivku fabricku za turbo jer je poceo da flisuje na vracanju ulja u crevo. Ostaje da resim cuveni moj problem zabacivanja na kocenju tu je problem pronadjen ali nisam ga jos resio nemam vremena pisacu o tome kada to sredim. Ugl trebalo bi da uskoro dozivim nirvanu ako Bog da. 

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, MS PK said:

Doziveces, kada ga budes prodao :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 

Ne prodajem ga uospte i ako budem uzimao nesto novije, ostaje dok se ne raspadne kod mene

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne ne batica ostaje sa mnom dokle god se ne raspadne, sredio sam ga i ne zelim da ga poklanjam, a cak i da dobijem za njega neke pare nemam sta da uzmem niti imam zivaca za sledeci auto bilo kakav ispravan ili ne. Vozimo se do raspada, 3 godine mu je za mesec ili dva i ostace minimum jos toliko ako ne i vise. Od mene nece skoro. Sto se samog popravljanja i sredjivanja tice u zadnje vreme nisam imao troskove ali ove sitnice hocu da sredim nerviraju me. Neka kazu da sam mazohista ali ja ne odustajem, samo sa sledecim autom cu promeniti pristup sa majstorima i resavanju problema bez promisljanja. Posto odlazak kod majstora stvarno vodi u teske stranputice. Evo slika ulja koje sam uzeo. 

trident-professional-5w40-c3-96-500x500.png

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Branislav said:

odlazak kod majstora stvarno vodi u teske stranputice.

Ovo se istina često dešava, ali ipak ne treba generalizovati.

 

Što bi mi ovde rekli, ima gi razni...

6 hours ago, Branislav said:

Ne prodajem ga uospte i ako budem uzimao nesto novije, ostaje dok se ne raspadne kod mene

Mlad si, polako. Naučićeš vremenom da nikad ne kažeš nikad. :thumbup:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polako bre ljudi ispada moj auto najgori na svetu :lol:, ne raspada se uopste zapravo je u odlicnom stanju nakon niza nekih intervencija sto potrebnih sto nepotrebnih. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za blokadu rucne vidi mehanizam u novoj celjusti da nije korodirao pa ne vraca do kraja (veruj mi). Zahteva skidanje oldozdo, ne moras da skidas kljesta. Usput 'V' oprugu za vracanje malo dodatno nategni 'u kroenu'tj pri opruzi. Ja uzeo nova i tako bilo. Ko zna koliko stajala a unutar mehanizma za vracanje sajle nigde masti i guma popustila. Moguce da je kod kljesta isti slucaj zbog stajanja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odradjen mali servis, sredjen problem sa glavljenjem zadnjih levih kljesta prilikom potezanja rucne. Zamenjene gumice hladnjaka ulja i promenjen zaptivac na koji ide odvod ulja u karter iz turba. Drugar sve odradio ja samo delove nabavio i ocistili smo motorni prostor od ulja kao i karter i sito uljne pumpe. Sad je sve picikato. Gume sam se odlucio za Miselin Pilot Sport 5 na prednjoj osovini a zadnja ce da saceka. Hteo sam Asimetricnog orla da uzmem ali mi se dizajn spoljasnjeg dela gume izuzetno ne svidja i to me odbilo od kupovine. Idemo dalje, btw tacno 30k km smo presli od kupovine.

 

 

IMG_20230530_144908.jpg

Screenshot_2023-05-28-13-28-23-529_com.viber.voip.jpg

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stugle Mishelinke, konkretno Pilot Sport 5, na kraju je pala odluka za ove gume iz dosta razloga, sama cena za obe je izasla 23350 din sto dodje 200e. Danas montiranje i reglaza trapa pa da vidimo sta i kako ove gume donose u voznji. 

Bila je odluka izmedju njih i asimetricnog orla ali ipak je prevagnulo na Miselinka, iako je GY nesto jeftiniji. Naravno uzeo sam XL varijantu u dimenziji 225-45-R17 

IMG-43cda26f40b363d8bcea9d546c818f67-V.jpg

IMG-ebfe369bc62f13581248fde92faf2bc3-V.jpg

IMG-0cb63328c6fb7e735b1e51c7239544fc-V.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jes' grdan oro kad se gleda sa strane, al' ni te mišelinke nisu neka ubavinja ... k'o zimske, jbt. :D

 

Ali estetiku na stranu, računa se valjda kako gume rade po mokrom, suvom, kako drže u krivinama ... Ako su dobre u tome, baš me briga kako izgledaju. :thumbup:

 

Ove GY su iz Njemačku, odakle su te mišelinke ?

Edited by Reacher Gilt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo update sa puta do mora i nazad (Sutomore). Dakle presli smo ukupno 1330km jer sam se vozao do Budve i nazad par puta, do mora sam vozio nocu bez klime i sipano je 59l plina sa kojim sam stigao do mora i bord je pokazivao 7.5l potrosnju sa 4 osobe u autu i pun gepek do vrha, u stvarnosti to je bilo negde oko 9l plina mozda malo preko. Da kazem da sam ga vozio bas dobro i nisam ga stedeo i jako me je iznenadio sa potrosnjom.

Za nazad sam sipao 69l i stigao kuci bez problema, board je popeo potrosnju na 8l jer sam se vozao po budvi u najvecoj guzvi 2 dana, klima je radila pola puta nazad i bilo je stajanja na granici oko 20-30min i dosta sam sporije isao zbog guzve. Ispada 10l potrosnja nazad sto je okej skroz. Evo sta board kaze.

 

IMG_20230808_095629.jpg IMG_20230808_095635.jpg IMG_20230808_095640.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Navrati da sredimo tu sijalicu, kako mozes da gledas da ti ovo zuto dreci :D .

I jos se covek hvali na forumu :P .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...