Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Cekaj ajd polako. Neki klinac je napisao na YT komentar za auto koji ni ne poseduje, gde mu je neko tamo rekao da taj motor hoce da prezubi. Onda ti dodjes ovde i uporno ponavljas to, jer se tebi to desilo. Pritom, niko se nigde nije javio sa tim problemom, niti je ko cuo da je to fabricki problem. Da je to 'hoce da prezubi" tacno, ovde bi se pisali silni postovi za 1.4 t-jet i taj problem, ne samo ovde, nego i na drugim forumima.

Zamolio bih te da prestanemo sa tim, ne zbog t-jet-a i Fiata, nego jer ce neko doci u nedoumicu zbog laznih informacija koje se pisu, a ovaj forum uvek izlazi prvi u pretrazi i lako je doci do ovih postova. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nisam rekao da treba izbegavati ovaj motor i slicno nego eto on je to napisao i meni se desilo. Ja pre svega imam 2 komada i odlicno ih poznajem i sve zivo sam istrazio o njima. Da li  se meni desilo ovo zbog necije greske, da li zbog kosmicke sile, da li zbog njega i njegovog komentara to zaista ne znam. Jedino znam sta mi je ciniti i kako se moram postaviti prema situaciji i kako treba kvalitetno kvar otkloniti to je sve. Kada se bude motor radio svakako cu sve delove pregledati i tako dalje, ali ce takodje i oni svi biti zamenjeni te ne ostavljam nikakvu mogucnost da ce biti nesto do toga da nisam promenio ili sam zanemario ili prevideo. 

 

23 minutes ago, MS PK said:

Razumeo sam da si ga ti skoro razubljivao :D

Skoro je proletos  ne mogu se ni setiti vise (ima na forumu kad sam otkrio da je nosac motora tresao e pa pre toga mesec dana sigurno) ali sam presao 20k od tada

Ja sam ucinio sve u mojoj moci da auto bude sredjen kvalitetno i pravovremeno, ali ocigledno nemam srece. To ne moze niko da ospori znaju ljudi sa foruma i koji su dolazili na skup 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam rekao da si ti rekao, ali pisanjem 'ja verujem u tu teoriju' i ponavljanjem mantre nekog drugog ces dovesti u nedoumicu za nesto sto nije istina.  Vrlo brzo se prihvati to kod ljudi posebno nesto negativno kao sto je neka fabricka greska ili mana, to ljudi pamte lako i prenose. :)

Da je neka fabricka mana, veruj mi da bi se znalo za to. Kao sto npr svaki THP ima problem sa ogromnom potrosnjom ulja, ili pumpom visokog pritiska itd.. To se zna i jako cesto se desava, da je tako nesto pisalo bi se uveliko. 

 

Pa ti jesi dosta toga ucinio, po meni i previse, ali bojim se da se sa tim autom nije nesto veliko desilo u proslosti jer problemi koje si imao na njemu nisu cesti, maltene na nivou statisticke greske da se svi retki kvarovi skupe na jednom autu.

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se izvinjavam sto sam stvorio pogresnu sliku, ja sam samo rekao da mi to deluje onako zanimljivo i u mom slucaju vrlo moguce kao jedan u milion dobro odrzavanih koji je vasario 

 

Videcemo sta Grci kazu u vezi toga, oni samo T-Jet i Multiair rade. Okacicu sliku kad mi odgovore

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema potrebe da se izvinjavas, mislim kapiras sta hocu da kazem. Ma pazi pa neosporno je da moze da prezubi auto i to svaki, e sad sto se to desilo.. Evo ti primer mog ortaka kom je 1.9 mjet prezubio na Brankovom mostu. Auto redovno odrzavan, sve na vreme radjeno, nije se stedelo na delovima i puf. Na kraju se ispostavi da Toma iz TIM servisa nije promenio pumpu za vodu ona je curkala da bi na kraju zakovala i napravila belaja. 

A da se to nije saznalo, ispalo bi da 1.9 ima manu, gde sam od sebe hoce da prezubi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mom drugaru prezubio 1.9 tdi, ista prica ispostavilo se majstor nije dobro namestio remenicu ili spaner, davno bilo, pa se ne secam detalja, ali u svakom slucaju, majstorova krivica bila. To sto ti rekao Mica, ako ste razubljivali da pogledate kais, mozda se tu stogod razdesilo. Mozda je nesto drugo, trece, u svakom slucaju, mora da postoji neki konkretan razlog zasto kais preskoci, a ne eto samo tako.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, dekirs said:

Nema potrebe da se izvinjavas, mislim kapiras sta hocu da kazem. Ma pazi pa neosporno je da moze da prezubi auto i to svaki, e sad sto se to desilo.. Evo ti primer mog ortaka kom je 1.9 mjet prezubio na Brankovom mostu. Auto redovno odrzavan, sve na vreme radjeno, nije se stedelo na delovima i puf. Na kraju se ispostavi da Toma iz TIM servisa nije promenio pumpu za vodu ona je curkala da bi na kraju zakovala i napravila belaja. 

A da se to nije saznalo, ispalo bi da 1.9 ima manu, gde sam od sebe hoce da prezubi. 

Jasno mi je sve, jako ruzno da nekoga tako zajebes. Sto se mog auta tice, prav je, zdrav je. Od kvarova samo leva kljesta jos od Stila kvar, nosac motora i menjac m32 jbg 200k taman na vreme. I famozni Abs sto je totalna nebuloza. Tako da sam auto kao auto ne verujem da je bio havarisan i slicno, gledali su ga ljudi sa foruma nista spec nije primeceno osim da je turbo radjen sto je totalno nebitno jer se i na drugima turbo radio pre 200k. Jedino sto se sam splet kvarova i okolnosti meni poklopio tako da sam nadrljao. Opet kazem ne bih se vracao na to vise bilo i proslo gledam dalje 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj motor i drugi motori za koje se koristi alat za zupcenje MORA da se koristi alat prilikom razubljivanja i uzubljivanja motora ,trika nema da se bez alata namesti kako treba, moze da radi neko vreme ali kad -tad preskoci kais. Dajem primer poznati fiatov motor 1.6 16v mora da se zupci alatom a mom rodjaku je na multipli majstor zupcio tako sto je obelezavao flomasterom neke repere i auto je radio neko vreme i presao vise hiljada km i u voznji samo odjednom prezupcio .Na kraju je majstor sve to ponovo uradio o svom trosku ali sa alatom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj motor 1.4 16v još nisam radio ali, kad je u pitanju 1.6 16v fiatov ja sam (fala Bogu živi :D) dokaz da može bez alata za zupčenje...

Dvared sam ga radio i tako prodao a prešao mlooogo dok ga nisu polupali.

Jbg, bio zadnji u koloni i zabili mu se u gepek.

Otišao na otpad u BG, odakle je i došao. :whistle:

Dakle, verujem(šta više siguran sam) da je 1.4 jednostavniji i pristupačniji.

Naravno, treba se pridržavati propisanih postupaka i koliko toliko ispoštovati kvalitet delova.

 

p.s. Eo malo da se edukujete...:P

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glava skinuta, svi ventili kaput. Uzrok kvara, kad su radili veliki servis nisu zategli remenicu na radilici dovoljno i eto godinu ipo se klackala i na kraju otkinula i prezubila. Gledam u delove sve novo i kais, i pumpa nema tu sta ali eto vec sam porucio nove delove za veliki servis. Ode 400e kao nista

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ti nije ostala garancja pa da ih ganjas? 

Epilog: Da, 1.4 16v ume da prezubci u najvecem procentu zbog nemarnosti, greske u zubcenju i losih delova. Sam od sebe? Tesko. 

 

Uf.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kopam po papirima ne mogu da nadjem verovatno sam bacio ili je neko bacio taj racun. Kako ja sad njima da objasnim da sam ja to kupio od tog Zemunca vozio godinu ipo i onda mi prezubio. Plus majstor skinuo sad sve... Nema od toga nista

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu mi odg nisu ulazili na insta izgleda, dopisivao sam se sa njima sporo odgovaraju. Cimacu ga na viber ako se ne javi

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, andreja.micovic said:

Znači ipak nije da se dešava eto samo od sebe.

Pa naravno da nije... Koliko je samo Ficinih 1368 ccm komada i varijacija proizvedeno, u koliko modela najrazlicitijih namena, u fabrickim verzijama do 170 KS i 250+ Njutna, presli na stotine hiljada km, kombinacije sa plincugom i metanom, budzeno na vece snage... Pa tako nesto bi zvonilo na sve strane decenijama unazad. Samo 8v varijanta je u Termoliju proizvedena u preko 23 miliona komada, 16v / turbo tek...

Kako sam pre 4 godine bio sve blizi izboru turbo benzinca, detaljno sam se informisao i o izvedbama 1.4 (Giulietta/Bravo pre svega). Imali su svoje bubice, pre svega ogledalo se uglavnom u prvim verzijama sa IHI turbinama i GM menjacima. Naravno, MultiAir jedinice na verzijama 2010+, pogotovo ulazne serije.

Ali prezubljavanje apsolutno ne, u smislu da im je to neka boljka ili da je nesto o cemu treba brinuti na normalno odrzavanom i eksploatisanom automobilu.

A kada i sve to uporedis - opet je maltene banalno poredeci sa pojedinim izvikanim, sa svojim motorima. Dovoljno je pogledati horore sa TSI, EcoBoost (oba pogotovo u prvim serijama, TSI sa lancem do 2013.), PureTech ili "cuveni" THP od kojeg su na kraju svi prali ruke tvrdeci da nije njihov proizvod... Cak bih rekao da je T-Jet iako starije konstrukcije i tehnologije (manje Njutna, veca potrosnja), upravo zato mozda i najsigurnija kupovina u tom segmentu. Mene je ovo sokocalo kupilo na prvu voznju, ali svakako da je odrzavan T-Jet sigurica medju manjim turbo-benzincima.

@Branislav

Ja bih svakako pokusao da ostvarim garanciju ili bar neku kompenzaciju, pa sta bude... Mada uglavnom za garanciju na veliki servis traze (logicno) da auto bude nadalje odrzavan na istom mestu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo kao uspomenu na ovo prezubljenje slika remenice :whistle:

IMG_20220121_121558.jpg

IMG_20220121_121553.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije uradjen motor cekaju se izduvni ventili iz Madjarske posto u Srbiji nije bilo da se poruci, samo usisne smo nasli. Do kraja ove nedelje bi trebalo da bude gotova glava pa sl mesec registracija posto sam morao da otkazem a Amss jednom mesecno dolazi da atestira plin. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro što nisam video odmah, inače bi ti svašta rekao...  :innocent:  a kolege su bile vrlo korektne i blage  :unworthy:

 

Iskreno mi je žao što se desilo njesra i želim ti da što kvalitetnije napraviš i što pre zaboraviš glupost.

Dobar auto, dobar motor, puno uživanja te čeka kao nagrada za upornost   :thumbsup:    :respect:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@PremieRacing ah nadam se, tako sam bio blizu tog uzivanja da nije prezubcio sad bi bio registrovan i atestiran i vozao bih se. Ako nista ostao mi je pun rezervoar benzina i gasa kad se sredi sve da se vozam B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam bio da obidjem pacijenta, kako se cini mali servis ce se opet raditi iako od prethodnog nisam presao 1000km. Sto se ostalog tice sa klipova se moze jesti koliko su cisti. U turbu nema lufta sto je i ocekivano. Bice auto gotov cim stignu izduvni ventili ali posto ih nema u Srbiji ceka se da stignu. Nabavljena remenica nova, svi delovi za veliki servis a verovatno ce i za mali ici. Ceh 500e ja racunam pa cemo videti koliko ce zapravo ispasti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro, nije tako jako strasno ako su samo ventili. Kakva je bregasta? Pretpostavljam da ga nije rastavljao od dole da vidi radilicu, sito uljne pumpe itd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...