Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Primetio sam ovih dana da mi auto dok je hladan nakon prvog starta u voznji malo secka na benzin, izuzetno blago seckanje ali oseti se. Kada prebaci na plin ne trza niti trza na benzin kada je vruc. Nije mi bas najjasnije sta se tacno dogadja. Ne verujem da je separator uljnih isparenja jer bi onda trzao naopako i ne bi palio normalno kao sto sada pali i radi normalno nema promena ni u obrtajima niti ista slicno. Auto normalno vuce jako lepo i tiho radi ali eto nakon prvog paljenja prvih minut dva blago secka bukv osetim po sedistu. Jel ima neko predstavu sta bi moglo biti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali znas nije to ono trzanje sad da kazes ej trza nego toliko blago da je to neverovatno, i kad dodam gas ne cima nego ima taj kontinuitet dok se malo ne ugreje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Narucio sam u Beo auto preuzece ga devojka danas pa cu ga sipati sutra i natociti pun rezervoar posto je na pola 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari upravo sam se vracao iz Bg autoputem i doziveo sam jako neprijatnu situaciju sa autom, naime nakon sto sam popravio zadnja kljesta nisam se nesto preterano vozio i sve je bilo po lokalu, ali veceras na autoputu pri brzini od 130km kada sam pritisnuo kocnicu auto me je nenormalno povukao u levu stranu kao i sam volan koji je za 10 stepeni pomeri iskljucivo u tu stranu. E sad kada sam dosao sebi opet sam ga malo poterao do 100 na sat i krenuo da kocim brzo i da pustam pedalu i svaki put se volan malo pomeri u levo. Sto me dovodi do toga da nesto ipak postoji u upravljackom delu auta iz kojeg i dopire neki zvuk ovih dana ga bas cujem kada motam u mestu volan. Da li je moguce da pri vecoj brzini i sili kocenja iz nekog razloga gubim komunikaciju sa volanom koju imam na 40km recimo. Do kocnica def nije to je sve sredjeno i stavljeno novo i testirano. Ovde postoji nesto drugo sto me def baca u razmisljanje i nove troskove. Zanimaju me vasa misljenja. Znate da je komplet sve na autu izmenjano i stavljeno novo i nazad i napred samo letva volana nije dirana.

 

Auto ima 220000 i ne verujem da je ikad dirana niti da je radjena a mozda joj je vreme

 

Kada ne kocim auto ide normalno pravo  ono sta znam losi su putevi svuda su rupe i neravnine 

 

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro da si nam ti zivu glavu izvukao, da nisi na nekom putovanju u krivini naglo zakocio pa kao stare lade da auto rotira u levo i ode u drugu traku. 

 

Da mozda nije nejednaka sila kocenja po tocku? Ofc ovo sumnjam da mozes igde proveriti sem na tehnickom pregledu gde to mogu izmeriti, pa vidi zamoli neki teh.pregled posle/pre radnog vremena da ti istu izmere dok nisu pod kamerama. To me podseti na ovo gore sa Ladama, nagledao sam ih se na YT na ruskim videima. Ovo sa razlicitom silom kocenja ni majstor ne moze da proveri dok mu je auto na dizalici. 

 

Ofc letvu volana obavezno proveri (mislim da vec jesi o njoj pisao, ako gresim), ona bi trebala da pokaze luft, mada nisam siguran u ponasanje iste pri kocenju. Zar ti majstor nije gledao istu? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam baš ispratio celu temu ali ako si proverio stanje guma, čeljusti, diskova i pločica, onda ti još sledeće stvari mogu izazvati skretanje vozila prilikom kočenja:

- začepljeno crevo za kočionu tečnost (najčešće se manifistuje da auto ne skreće svo vreme dok držiš pedalu kočnice, nego samo krene da skreće, pa se vrati u normalu, jer fluid ne stiže ravnomerno zbog začepljenja ili oštećenja)

- neispravan prednji deo vešanja (jer se masa prebacuje na prednji deo vozila prilikom kočenja). Probaj, ako već nisi, da voziš brže u rikverc i naglo kočenje, da li se problem javlja. 

- neispravan ležaj točka (ako se javlja zazor ili labavost između diska i čeljusti na jednoj strani vozila), mada bi verovatno pokazao i druge znake, tipa buku kotrljanja a i rekao si da si merio sile kočenja i da su ujednačene.

 

Tako, ja napisah neko svoje mišljenje, možda si ovo sve već isproveravao. Ako jesi, ostaće za druge, ako nisi, probaj, testiraj. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je vec isprobano, nije nista do toga. Ako drzim kocnicu on ide u levo do sudnjega dana, ako pustim onda ne onda samo onako zaljulja jer se sila prebaci nazad jer nema kocenja. Moram letvu skinuti moguce da negde ima neki luft ili tako nesto da cim primenim silu kocenja on krene da bezi 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Šajbi said:

Probaj, ako već nisi, da voziš brže u rikverc i naglo kočenje, da li se problem javlja. 

Ovo obavezno probaj, odlicna ideja :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo sam probao unazad poprilicno brzo i da kocim i da seckam onako i volan se ne mrda ni milimetar, cim ubacim u prvu i krenem i zaletim se on krene da vuce volan u levo cim pipnem kocnicu, sta smo ovim testom sad dobili?

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, Branislav said:

Upravo sam probao unazad poprilicno brzo i da kocim i da seckam onako i volan se ne mrda ni milimetar, cim ubacim u prvu i krenem i zaletim se on krene da vuce volan u levo cim pipnem kocnicu, sta smo ovim testom sad dobili?

To znači da ti je problem najverovatnije na prednjem delu vozila, jer se masa, prilikom kočenja kada voziš u napred, prenosi na prednji deo. Ja bih fokus istraživanja stavio, mada nije baš toliko jednostavno i brzo, na kompletno prednje vešanje i ležajeve (pod uslovom da si delove kočnica, gume i točkove već pregledao, a čini mi se da jesi).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menjao sam lezajeve napred i nazad, proverio sam kocnice koce istom silom i nazad sam radio kljesta nova i to je sredjeno. Sto se vesanja tice, oba ramena nova, stabilizatori, amorti i opruge sve novo. Samo nisam dirao letvu i krajeve letve to nije proveravano. Nazad uradjeni seleni iako su bili ok i stavljeni novi amorti, sva 3 nosaca napred nova stavljena. Auto se vozi odlicno dok ne krenem da kocim 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema veze sto je nesto novo, u praksi cesto zna da to bude problem bas. Meni ovo zvuci kao los silen blok, a uvek moze i da bude da je nesto labavo. :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada pomeram volan levo desno za 10-15 stepeni cuje se lupkanje ispod haube i to poprilicno bucno nemam sad nikog kuci da mi pomogne da snimim. Ne verujem da su sileni jer se ponasao isto i sa dve stare viljuske koje su bile a sad su nove dve stavljene. Meni mirise na neki fantomski problem sa letvom volana, iz razloga sto pod nogama osecam neko lupkanje i kad kocim osecam da se nes desava kod nogu a i to je jedina stvar koju nisam overio do sada

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce je onda, nisam video da si pisao za to lupanje

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da lupka onako pod nogama blago u voznji a u mestu kad vrtim cuje se lupkanje moracu nekako da ga snimim bas se cuje. Deluje da nema lufta u samom volanu kada ga pomeram levo desno ali nekako on vuce bas u levo kada kocim. 99% je letva samo cu morati da vidim sta konkretno 

 

@PremieRacing Stavljene nove zajedno sa amortima, isto se ponasao i sa fabrickim koje sam skinuo, ne znam kako to jos da testiram

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...