Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

I mene to zanima kako izgleda i kako se čuje. Kakav je utisak u voznji ima li nekih poboljsanja

 I još kako ćeš tehnički i šta si uradio sa lambda sondom N2

Edited by Bule
Dodatak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije skidao katalizator koliko sam uhvatio, tako da nema uticaj na emisije :)

 

Jedino ako budu merili zvuk :D  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaa:D što je babi milo... 

Jbg meni nekako draži down nego straight mada mi nekako ne ide straight bez down a obratno moze

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Bule said:

I mene to zanima kako izgleda i kako se čuje. Kakav je utisak u voznji ima li nekih poboljsanja

 I još kako ćeš tehnički i šta si uradio sa lambda sondom N2

Utisak je u voznji da mi je mnogo zanimljivije voziti ga sa ovim zvukom, cuje se odlicno po meni bar, sto se poboljsanja tice tu je poboljsanja zvuka i cini mi se mozda je placebo da auto slobodnije dise ne znam kako da objasnim, nista sad kao 5-10ks i slicno nego ovako. Nema sta sa tehnickim posto je kat u downpipe i ostao je fabrika, pipe je radjen posle pletenice. A kada se radi na tjet downpipe n2 sonda se vari direktno na downpipe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo slabije kapiram, kako se vari direktno na down pipe, ako se vadi kat, zar se ne isključuje softverski

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko ja znam vari se direktno na downpipe bar mi je tako rekao drugar kome su radili na Alfi Mito 1.4 tjet

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Bule said:

ako se vadi kat

Ne vadi se katalizator. 

 

Znaci ide ovako : izduvna grana, pa na nju turbo, pa na njega jedna deblja cevulja koja se zove "downpipe" a fabricki je u njoj katalizator (sa sve lambdom sondom), i onda iza toga su njemu navarili komplet cev koja ide skroz do zadnjeg dela auta u izduvne zavrsetke... 

 

Fabricki je auto imao 2 lonca, jedan negde otprilike na sredini auta (to mu dodje ispod rucne kocnice +/-), a drugi na samom kraju, to je sad povadjeno i stavljena samo ravna cev bez tih lonaca... 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam to sve stavljao straight na atmo pre 20god i down na turbo motore, nego šta se radi sa lambda sondom posle katalizatora, ima ih 2 jedna pre jedna posle kata, e sad ova pre će raditi svakako kad se uradi down pipe jer su gasovi isti, a ova posle katalizatora će imati promenu u glasovima, e sad jel se ona softverski isključuje ili se nešto karabudzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa upravo sam ti to objasnio. Nece imati nista drugacije jer katalizator ostaje na svom mestu gde je i bio... 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo je horvat sve objasnio, nista ne bih dodao 

 

Samo da napomenem ako bi se sada kod mene uradio downpipe umesto ovog fabrickog sonda bi ostala i bila bi navarena na taj custom downpipe. Ostatak ostaje kao sto je bio i to je to. Znaci sonda ostaje i vrsi svoju funkciju nema gasenja to mogu da potvrdim jer sam video 

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokle god ne skidas katalizator sonde ostaju na mestu i rade. Ako skines katalizator onda sonda No2 kako je ti zoves mora da se "izmesta". Pre se pravila posebna cev duzine lupam 5cm, varila pod tacno odredjenim uglom na cev od auspuha i na nju se srafila sonda. Tako bi dobijala dovoljan protok gasova da bi mogla da ocita te informacije. Ako bi se samo postavila na cev od auspuha ne bi mogla da radi . Za softversko iskljucivanje druge sonde ne znam

 

Pisali smo u isto vreme vlasnice teme :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo zavrseno druzenje sa @Ivan-om u Zemunu malo smo zagledali ovu moju kantu i sredjivali sitnice zamenili sijalicu koja nije radila, malo vrata podmazali i uporedili dva auta. Zapravo restyle ima neke zanimljive ispravke gresaka sa moje verzije, po meni najveca razlika su felne tj ET felni i suncobrani u kabini. Ivan je probao moju frezu i kaze da je zvuk dobar svidja mu se do duse ja sam zab da probam njegov jer smo se zapricali i pao je mrak pa to ostavljamo za sl put. Jedna slika moje freze iz parka gde smo bili 

 

IMG_20210720_194543.jpg.f73338265b28561baf284da2d53530ba.thumb.jpg.60ee84eb03c0f5c3ba2c2e105dc578f8.jpg

 

Ako nista ivan je potvrdio da auto vuce u stranu kad koci sto znaci da je disk kriv. 

 

Edited by Ivan
Sredjena slika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kocione sile na merenju iste, trap regliran, trese na kocenju, meni deluje da je to moguc uzrok.

A sto sam ti popravio onaj veseli menjac, to nikom nista :D? Drugi auto, iznerviralo me kako sam usao. 

1 hour ago, Branislav said:

@Ivan

Zapravo restyle ima neke zanimljive ispravke gresaka sa moje verzije, po meni najveca razlika su felne tj ET felni i suncobrani u kabini.

Au, shinko, gde si ti gledao, otvarao sam i haubu :D . Da nismo onoliko prckali i da si provozao, o tome bi prvo pricao :P. Salu na stranu, bice prilike, Boze zdravlja. 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu da kazem veseli menjac je def sredjen i ne leluja vise. Slazem se da sam provozao malisu sig bi ostavio utisak o kom bi pricao :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sama kugla menjaca je lelujala levo desno pa je ivan zategao i sad je kao puska. Trigerovao se cim je seo i auto, izvadio kljuc i zategao kuglu i caos :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene nije klasična "kugla" već plastični valjak i oko njega prsten na koji se nadovezuje sajla. Može se podešavati ali sama plastika unutar prstena ima luft.

Sve to je nakačeno na kuglu birača.

Palica je centrirana ali postoji luft za koji nemam kreativno rešenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kad si prolazio pored parka ali mi smo bili skoro 2.5 sata tamo posle 6 si nas mogao zateci tamo 

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda si poranio par minuta verovatno pre nego sto smo mi naisli, steta bas 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Mijailović P. said:

Pa tako nešto okolo 18h sam prošao... 

Pazi ovog lozaca :whistle:  - old school level Pro :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo zavrsio levu viljusku komplet remont selena i kugle, rezultat dosta uregnutiji osecaj u voznji sad je kao pracka. Ostaje zal sto auto i dalje vuce u stranu prilikom kocenja sto stavlja sumnju na kocioni sistem koji je ostao jedini osumnjiceni jer sam sve zivo pretresao i promenio. Da li je moguce da jedna kljesta bolje koce od drugih, da li ima razlike u kljestima i snazi kocenja izmedju modela na koje pasuju ta ista kljesta tipa Bravo, Stilo i slicno ne znam ali znam da auto vuce u stranu do bola i da polako opasno gubim zivce povodom toga. Uzivam u voznji sve je super ali auto u pojedinim situacijama toliko vuce u stranu da je to neverovatno. Jel zna neko ko se bavi kocionim sistemima da to ispita, pregleda, testira ne pitam vise sta kosta samo da ga resim muka mi je vise

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...