zimzim 4 Posted June 24, 2020 (edited) Najbliza slika koju sam nasao je dole. Sama boca fabricki je koliko sam video savijena, ima nagib, tesko mi je da ocenim nivo vode u njoj. Pre par dana zamenio hladnjak, ali nisam proverio koliko je antifriza i destilovane vode dosipao majstor. Danas da proverim rano ujutru pre voznje kad jedino i mogu na ovom haoticnom parkingu, direktno iznad otvora vode nema, gurnem prst dalje tek tada osetim mokro. S obzirom da je boca odradjena sa tom krivinom, a na njoj ja ne nalazim minimum i maksimum.. reko da pitam ako neko ima zivaca i volje da mi kaze dokle je optimalni nivo tecnosti. Pre zamene hladnjaka koji je curio, sipao sam u 2 navrata previse vode, kada se motor zagreje nisam znao da voda prokuva i da se digne nivo Valjda ce jos nekom da dobro dodje ovakvo laicko pitanje ali sta je tu je. Edited June 25, 2020 by neshaoct formatiranje / preciziranje naslova teme Quote Share this post Link to post Share on other sites
ZoranZi 2 Posted June 24, 2020 Na bočnoj strani, suprotno od čepa imaš oznaku za min i max. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
zimzim 4 Posted June 24, 2020 E hvala. Veceras cu sa lampom Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted June 24, 2020 (edited) Motor kad se zagreje treba da se malo digne nivo ali ne bas da napuni bocu skroz a i ne bi trebala voda da "kuva" kao sto kazes. Nadam se da ti dihtung glave nije u najavi, samo bi ti to jos trebalo pored svega sto si izmenjao do sad. Samo da dodam da nivo tecnosti gledas uvek kad je motor hladan i kad se nivo stabilizuje. Edited June 25, 2020 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
zimzim 4 Posted June 24, 2020 Posumnjao pomocni majstor na dihtung glavu kad sam menjao hladnjak, ali ovaj glavni kaze da nisu tvrda creva, nema da dimi, navodno nije dihtung.. Ako je ovako i na 1.6 bogami prepunio sam Mislim ja sam spreman u jednom trenutku i na to.. al nek pregura zimu Sad bi pre zime samo da se benzin resi, to paljenje i gusenje, plin radi korektno, bogami navozih se. Meni dobar auto i ok cena sa ulaganjem da naucim kako za dalje kupovine a da se pritom spremim za C i imam rutinu. Da sam mogao bolje mogao sam, al jbg Quote Share this post Link to post Share on other sites