Jump to content
FAS Goran
Gotlib

Fiat Nuova Tipo 1.4 16v - treperi check engine lampica 15-ak sekundi

Recommended Posts

Pozdrav svima,

 

Pojavio mi se prvi problem sa novim tipom 1.4 95ks HB.

 

Naime, sa dolaskom nesto hladnijih dana, u jutarnjim casovima kad startujem motor, upali se ali dosta cudno radi, tj zvuku motora je dosta cudan. Kada hocu da dodam gas gusi ga, i odmah se pali lampica za check engine koja trepni uvek odprilike nekih 15ak sekundi i ugasi se. Posle toga motor normalno radi.

 

Presao sam 16.000 km (za 8 meseci) i vozilo je vec bilo na prvom servisu.

 

Znaci nije izolovan slucaj, gotovo redovno se javlja kada je temeratura ispod nekih 6-7 stepeni.

 

Da li slucajno neko moze da pretpostavi u cemu je problem? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez kacenja na dijagnostiku, tesko da se nesto moze reci. Iskreno sumnjam da je do benzina. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala vam na odgovorimo.

 

Hm moguce da je do benzina, s obzirom da nisam napomenuo da vozim na plin a da mi je benzin na minimumu i da stoji relativno dugo (20ak dana sigurno).

 

Probacu da dospem novi pa cemo da vidimo, barem to da otklonimo.

 

Nisam hteo odmah servis da kontaktiram jer sam sve nekako skeptican sto se toga tice da posle toga ne bude nekih drugih problema. Ali naravno ako se problem ne resi teram ga, nema druge.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, shomispc said:

Je l' i taj plin fabrika ili si sam ugradjivao?

Plin je ugradjen nakon 2000km, naknadno, u AK Kole.

 

Sto se plina tice stvarno nisam imao nikakvih problema..bar za sada.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E pa onda povlacim sta sam rekao (da ne verujem da je do benzina) :D Ne bi bilo lose da ga s vremena na vreme malo vozis na benzin, cisto da se 'podmaze' :D  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, imao isti problem jednom pre dva meseca. Nakon toga sipam samo 100 oktana i sve ok.

 

Međutim, juče mi se desilo kad sam pošao s posla da je auto duže verglao. Nisam obratio pažnju na to, mislio sam da sam duže zadržao ključ pri paljenju. Jutros nešto radio po dvorištu i preparkirah auto sve ok. Upalio na pola ključa. Malopre uzeo da ga vratim nazad i opet vergla duže. Nisam hteo da ga pustim da toliko vergla, vratih ključ nazad pa probah opet. Opet vergla duže, upalio. Ugasih, upalih opet sve ok. Posle 15 minuta, opet sve ok. Auto mi je bio na uzbrdici a gorivo na 1/4 pa rekoh možda je zbog toga ali iskreno ne verujem jer se i na poslu juče manifestovalo.

 

Jel imao neko sličan problem?

 

Pošteno, preispitujem odluku kupovine Tipa. Pre dva meseca sam menjao crevo za antifriz, sad ovo a auto nema još dve godine.

 

Sent from my M2007J3SG using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaj u vidu da kratke relacije ne odgovaraju ni jednom automobilu, naravno više "pati" dizel od benzinca. Sa druge strane, ako je problem u gorivu, promeni pumpu (Mol je preporuka većine, premda ni sa NIS-om nisu imali zamerki...ume da bude i dobra i renomirana pumpa a da se zadesi gorivo sa "dna" tanka).

Kratke relacije utiču na trajanje akumulatora, a kod novijih automobila jedan od znakova slabijeg akumulatora je da npr start-stop sistem nije aktivan, a ako već poodmakne, krene servo da zeza (Fiat ima elektro servo, kao jedan od većih potrošača, posebno city servo). 

 

Ako ipak nije do kratkih relacija i dužeg stajanja, probaj svežije gorivo i malo obrni koji đir na magistralu / autoput. 

Nemoj da sumnjaš u nov kupljen auto, sve je dobro dok je u garanciji i ako postoje "dečije bolesti", taman da se otklone. 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/6/2021 at 5:52 PM, Jim9 said:

Međutim, juče mi se desilo kad sam pošao s posla da je auto duže verglao.

Takodje 1.4 16v (doduse malo komplikovaniji) - za ove 3 godine ni jedan problem sa paljenjem ni zimi, doduse kupljen je i sa maltene novim Stop&Start akumulatorom... Samo bih da dodam svoje zapazanje, ako bude od pomoci da probas.

Auto pali bukvalno na cvrgu kada: dam kontakt, sacekam 2-3 sec da pumpa odzuji (vremenski kao sto sam npr. cekao dizela ranije za grejace), prvo stisnem gas, pustim i tek onda zaverglam bez gasa.

U tom slucaju tako lako i brzo upali, da je to maltene na pola kljuca. Naravno, ovo ne radim uvek :D , pogotovo ne kada zurim, ali recimo praktikujem za prva jutarnja paljenja.

Ako to pije vodu, sledeci korak je da probas isto to, samo bez cekanja pumpe. Pa uporedi, npr. mozda ima problem, pa mu treba vremena da povuce gorivo. Ako je isto, onda trazi dalje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...