Jump to content
FAS Goran
n1k

Fiat Nuova Tipo 1.4 16v - performanse & način vožnje

Recommended Posts

pa tipo sa svojih 1220 kg sa 1.4 motorom je iste tezine kao i 500l sa istim motorom,to je mozda slabo sigurno za neke dosta jace automobile,al za normalnu voznju za prosecnog korisnika kome netreba brdo konja,sasvim ok,npr za jednu porodicu

Musa je samo 40 kg ,sa 1.3mjet motorom u odnosu na tipa ,a koliko je tipo veci auto

valjda ce za koju godinu kad dodje u Srbiju blagostanje voziti i da vozimo Tipo sa 1.6mjet il 500l sa 1.3 turbo sa 177konja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li neko grafikone sa krivima snage i obrtnog momenta za 1.4?  Sad sam mnogo zaintrigiran, a još ne vidim vreme kad ću moći do Ča ili KG da ga pogledam detaljno. 

16v po svojoj prirodi voli i traži više obrtaje. Zato je običnom korisniku mnogo važniji podatak kako se razvija obrtni moment. U tehničkim podacima stoji samo pik nm na određenim obrtajima. Ali, šta ako je, recimo 90% te vrednosti u širem nešto nižem opsegu? Sam podatak o snazi nije važan, ako gledamo maximum, jer ko će u realnim okolnostima izvlačiti do 6000 o/min. 

Fordov 1.25 16v (75ks) koji trenutno vozim, potpuno menja karakter posle 2500 i takav prgav ostaje do nešto preko 4000. I ne smetaju mu ti obrtaji. Ne kažnjava prevelikom potrošnjom, bukom, ali zato pruža ogromno zadovoljstvo, jer je tada veoma sposoban i može da se nosi sa mnogo jačim od sebe, čak i dizelima. Jedino ne voli puštanje gasa uzbrdo, ali se to leči šaltanjem. Godinama veoma često idem uz Divčibare sa svake strane. NIKAD me NIKO nije pretekao! A pri tome, ide na plin.  Uz Zlatibor sa lakoćom ide 120, a to je već 50% preko ograničenja. 

Ne može ni ovaj da bude mnogo drugačiji. Oba vode poreklo iz devedeset ih, DOHC su. Fordov isti toliki 16v 1.4 ima 97ks. Računam da je tipo teži oko 150kg i da će taman sa tih 20ks kompenzovati razliku. 

Ovako razmišljam. Kad probam, videću i napisaću. Poredio sam već  1.4 od 77ks u grande. Ako je bolji, a mora biti zbog druge bregaste i dodatnog para ventila, onda to nije skroz loše. 

Edited by branik

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.2 16v 80ks fiatov je slican kao sto si napisao za fordov, 1.4 16v bi trebao da bude skaliran. punto 2b sa tim motorom ( 1.4 16v ) ima ubrzanje do 100 manje od 10s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta prica oko toga koliko je snage dovoljno je jako 'nezgodna'. Vise puta sam navodio po raznim temama pricu o mojoj bivsoj Kii Ceed sa '109 ks' a stavljam pod navodnike, jer sam subjektivno imao osecaj da sam bio brzi sa Puntom 1.2 60 ks... Opet druga krajnost, sada u Alfi sa 120 ks, imam osecaj da sam puno brzi od mase nekih auta sa ~130 ks (a slicne tezine)... Opet su to sve osecaji, ima neceg i objektivnog naravno, ali je nekad tesko izreci brojkama... edit: pa makar to bile i krive motora.

 

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, branik said:

Ima li neko grafikone sa krivima snage i obrtnog momenta za 1.4? 

Koliko me secanje sluzi, nismo bas detaljisali o razornih 127Nm na FIRE (obicno su grafikoni daleko interesantniji kod turbaka), ali da evo i to dodamo...

 

Grafikon torque i snage za 1.4 95:

 

Untitled0.thumb.jpg.06c42106ded2bd215c41d867089b8b2a.jpg

 

Tabelarni prikaz odnosa snage i obrtnog po rpm, sa prethodnog grafikona:

 

 Untitled1.thumb.jpg.66a951c54088608c97ce75788194a78d.jpg Untitled2.thumb.jpg.e3079005fa16656bb8a24bbed9787674.jpg

 

Grafikon ubrzanja za 1.4 95, iza toga tabelarni prikaz istog grafikona:

 

Untitled4.thumb.jpg.fa48cb7d5240f90aedd5d1ee841de61d.jpg Untitled5.thumb.jpg.17da2e39d2b6f5b5cd021d01062b4de4.jpg

 

I na kraju ono najbitnije, tabele ubrzanja u pojedinacnoj brzini prenosa, kao i pri preticanju (pri promeni istih):

 

Untitled6.thumb.jpg.b1e59681285b6daf286d342437a92fee.jpg

 

@silenci je prethodno pitao za eTorq - u pitanju je brazilski 1.6 motor, atmosferac takodje. Karakterise ga nesto veci obrtni od 152Nm, pik mu je takodje na 4500 rpm ali je malo lepse rasporedjen u nizim obrtajima. Takodje je i max snaga od 110KS na nesto nizih 5500 rpm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, grafikoni kažu da ispod 2500 može samo da po ravnom održava zadatu brzinu. Ali, ima smisla voziti ga između tih 2500 i 4000. Sa 6 brzina može tu da se izvuče pristojan tempo. 

E, sad koliko kome treba auto po gradu, magistrali, ravnim, brdskim, autoputeva... Različite potrebe ali i ukusi. A kad pomenemo ukus, nema smisla raspravljati. 

Edited by branik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije sporno da 1.4 95ks benzin odradjuje posao, ali je cinjenica da je za dinamicniju voznju na otvorenom putu (usponi, preticanja) kada uslovi nalazu, cesto potrebno vratiti u 4.-tu brzinu i voziti na 4500-5000 obrtaja. Da sad, posle predjenih 2500 km, treba da biram izmedju obicnog i Tjet-a, ne bih se dvoumio ni sekunde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prica na ovu temu me podseca na onu od pre par godina na forumu, kada se 500L tek pojavio u prodaji. Kao da je u pitanju najnoviji Fiatov T3 ili T4 FireFly Turbo, a ne tehnologija koja vuce poreklo jos iz 80-ih :)

On 7/27/2019 at 8:33 AM, branik said:

područje najvišeg obrtnog momenta mu je na visokih 4000. Ima i dijagram snage i om negde ranije, neko je postavljao.

Kacio sam, godinama unazad ;) - i power i torque dijagrame, tabele prenosnih odnosa, za 1.4 Tipo, 500L, Bravo, Stilo... Ako i ima neko da nije probao FIRE motor, teoretski lako moze da vidi kako se vozi taj atmo. Praksa naravno samo to i potvrdjuje. Da te ispravim da je max torque od 127Nm na jos visih 4500 rpm, a max power@6000 rpm. Menjac je kao sto ranije napisah, takodje dobro poznati FPT-ov C514.

On 7/27/2019 at 8:23 AM, spaad said:

Menjač u Tipu je takav da kad prebacite na 1500o/min u drugu on ne trokira.  Nema  poređenja sa Bravom i Stilom.  Tek 3,4,5,6 su kao na tim automobilima.

Upravo su 1. i 2. brzina prenosnim odnosima skoro identicne kao na Stilu/Bravu (ali sa manjom Vmax), a 3., 4., 5. i 6. su duze. 

Fiat Stilo 1.4 atmo, 95KS@5800rpm, 128Nm@4500rpm, FPT C514 menjac, sa sledecim prenosnim odnosima:

s1.thumb.png.9bfbf050590d05535db3b91de7276845.png

 

Fiat Bravo 1.4 atmo, 90KS@5500rpm, 128Nm@4500rpm, FPT C514 menjac sa sledecim prenosnim odnosima:

b1.thumb.png.23b365a4b913119d90e833c8b87696f3.png

 

Fiat Tipo 1.4 atmo, 95KS@6000rpm, 127Nm@4500rpm, FPT C514 menjac. Na slici ispod sam po fabrickim podacima napravio poredjenje (Stilo vs Bravo vs Tipo):

- prenosni odnosi

- teoretska max brzina, u svakom stepenu

- brzina na 1000rpm, u svakom stepenu

Untitled.thumb.png.600e918ecfb4fde1a1e730ad68fcb29c.png

 

Slican prenos kao Tipo ima i 500L (takodje FPT C514 menjac), jedino sto ima jos kracu 1. brzinu (4.1 vs 3.9 kod Tipa).

 

 

Edited by neshaoct
split Topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za to crkavanje na usponu ima rešenje, isprobano i delotvorno: 6-4. odmah, bez čekanja (možda i treća) i ostao bi na malo ispod 100. Onda, čim se oporavi, 5. i sve ok. To mora da se predviđa, jer lako motor uzbrdo izgubi bitku sa 1250+kg jer su 5. i 6. rastegnute. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma da mora se pripremi za brdo.  

Dal sam se ja danas istripovao ili auto jače povuče kad se aktivira tempomat na većoj brzini od trenutne npr vozim 100 a on podešen a više pa ga pustim, nego kad se potopi gas, malo mi to neverovatno al tako izgledalo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Povuce jace tako svako vozilo, a to za sesta -treca i gas..crni humor mislim smesno mi zvuci, ne da je glupost i sl

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, djole81ar said:

da ga napunim petom max bez šeste i da vidim kako će da izadje do vrha, u brdo sam ušao sa 110kmh i nešto preko 4.000obrtaja i do pola brda nije gubio na brzini

I na tih 4000 rpm si ga opet drzao u podrucju ispod max torque ;) . Atmo ima maksimalnih 127 Nm na 4500 rpm i najvecu snagu od 95 KS na 6000 rpm. Znaci kada zatreba snage, FIRE je napravljen da se vrti i to mu je sasvim normalno podrucje rada. Za zahtevnije situacije (preticanja i sl.) idealno je da po saltanju u visu brzinu, obrtaji iz opsega maksimalne snage padnu u opseg maksimalnog obrtnog (na cca 4500 rpm) i u tom slucaju se najefektnije nastavlja brzinu na brzinu. Naravno, pricamo o situacijama kada se traze performanse. I kada prodje period razrade, posto je u pitanju novo vozilo. U svakodnevnoj voznji ili nekom cruise naravno da ce se voziti u nizem opsegu, kada je niza i potrosnja goriva, ulja, ali je i masina manje "responsive".

Sigurno da ti je primetna i promena prelaskom sa 1.9 dizel turbaka, koji sa lakocom sve to radi iz niskih obrtaja (bar je meni bila kad god bih seo u sluzbeni 500L). Razliku prave benzinski turbaci, vec T-Jet recimo ima 206Nm. Prezadovoljan sam sa MultiAir (koji sam i pazario), koji npr. u Sport modu ima dizelskih 255Nm@1750rpm, sa snagom maltene u celom rasponu obrtaja (odatle i manja potrosnja). A recimo najnoviji Fiatov FireFly sa MultiAir III sistemom, u T4 varijanti (1.3) ima lepih 150 KS i 270 Nm, vec se moze naci u 500X. Za Tipo se najavljuje Firefly u T3 varijanti (1.0), sa 120 KS i 190 Nm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, da, kapiram sve, i naravno da još uvek čekam da se razradi, ali ga i ne štedim pa sad da mi je cilj da vozim na 2.000 obrtaja, već ga i navlačim do 4.000 da pa kad se još razradi videćemo dalje mogućnosti i optimum, jer davljenje sigurno nije optimum. Ovo mi je bio prvi izlazak na auto put, pa taman još malo razvozavanja pa put za grčku. Da naravno da je promena velika sa 1.9 jtd iako je moj stilo bio ''samo'' 100ks i  ne preferiram veliku brzinu po ravnom i nizbrdo :) al bio mi je merak da ga potopim uzbrdo... jednostavno mogao je tako da se vozi, mirno 5. sa npr. 120 onda ide brdo potopi se i vuče na 140... sad je druga priča li ipak mislim da može i ovaj da povuče kad treba i kao što rekoh bez žaljenja za potrošenim gorivom, štedi se na nekim drugom mestima. Uzbrdo auto putem sigurno ne može da ubrzava ali sa dobrim obrtajima može lepo da iznese... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam ocekivao da je taj 1.4 “stara skola”, ali kako cujem od majstora, nije bas briljirao.

Uglavnom se zale da je preslab za Tipa i L pa bude vec motorima izvadjena dusa na 100-150kkm.

 

Razmisljao sam o njemu kao nasledniku Delte za moje, ali izgleda da ce da saceka nesto drugo.

 

Ni onaj 1.6 e-torq mi se nije nesto dopao.

 

Sa druge strane 1.6mjet je odlican motor. Isto misljenje imam i o 1.3.

 

1.4 turbo nazalost nisam imao priliku dovoljno da probam za neki utisak.

 

 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj 1.6 multijet II po fab. deklaraciji ima 120ks (nezvanično, merili ljudi na valjcima i izmerili preko 130ks).

 

Taj 1.4 t-jet (150ks) sam imao i stvarno je baš, baš brz, uglađeno radi ali potrošnja je iritantna. Nije problem da se napuni rezervoar, nego brzina kojom se prazni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nama je taj auto obiteljski i svakodnevno malo djete u autu, tako da fino laganini i opusteno, jako udoban za voznju i bas za uzivanje. Sve ovisi i o nacinu na koji se vozi. Stari ima grande sa tom masinom..skoro 400tkm takoder lpg...nikad greske na autu, samo redovni servisi. A opet..nikad se ne zna sta ce biti za narednih 50tkm

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, BaneJ said:

Taj 1.6 multijet II po fab. deklaraciji ima 120ks (nezvanično, merili ljudi na valjcima i izmerili preko 130ks).

Istu pricu sam cuo vec nekoliko puta ;) .

Da stvar bude jos bolja, za Tipo MY21, 1.6 MultiJet fabricki dolazi u varijanti - dobro pogadjate, 130 KS :D .

42 minutes ago, BaneJ said:

Taj 1.4 t-jet (150ks) sam imao i stvarno je baš, baš brz, uglađeno radi ali potrošnja je iritantna. Nije problem da se napuni rezervoar, nego brzina kojom se prazni.

To je matori Euro 4 motor, kao i prve 120 verzije. Koji je upravo zbog prevelike potrosnje (pogotovo po gradu), a samim tim i neispunjavanja eko normi izbacen iz produkcije pre skoro 11 godina. Od Brava MY10 naovamo (ukljucujuci naravno i ostale modele) T-Jet 150 menja "novi" Euro 5 MultiAir Turbo, a 120 verzija dobija svoju takodje Euro 5 verziju.

Sto se Tipa tice, u njega je isla samo najslabija T-Jet 120 varijanta. I to Euro 6 do polovine 2018. i Euro 6 d-TEMP od tada. Razlika je i sto su mu malo podigli torque (sa 206 na 215 Njutna). Od MY21, menjaju ih novi GSE, tj. FireFly, doduse u Tipu nazalost samo T3 varijanta od 999 ccm, sa 100 KS i 190 Njutna.

1 hour ago, igor0511 said:

Ni onaj 1.6 e-torq mi se nije nesto dopao.

Dzaba, kada covek navikne na turbo, nema nazad :) . Taj motor ima trunku veci obrtni od FIRE atmosferca, na nesto nizim obrtajima i konstantnije, a takodje je srki po gradu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni meni nisu baš jasni neki stavovi, kaže se Tipo 1.4 ima mnogo mana a TIpo 1.6 je odličan. Jel pričamo da Tipo kao model ima mana ili motor? Ako pričamo o modelu onda su iste mane i za benc i za dizel, ako ih ima, tj. ako se pod pod manama navesti neke uštede koje su vidne na modelu a koje su povezane sa njegovom cenom. A ako pričamo o motoru 1.4 atmo možemo neko reći da je slab, al ne da mu je mana tj. da ima neku grešku i sl. jer je taj motor bio hvaljen u puntu koliko sam ja razumeo. Tako da ako je nekome slab, neka traži jače, verujem da i drugi benzinci, koji nisu turbo, u ovom rangu slično idu. Ja nisam motorom nezadovoljan iako sam seo u njega posle 10god turbo dizela, sa BMB100 ide zaista pristojno, osetim se inferiorno jedino na većim usponima na auto putu, sve ostalo zadovoljavajuće, da ne dužim prednosti 6 brzina da se na usponima održi brzina da ne davi i sl... Ako pričamo o modelu to je već naširoko, i stvar malo i ukusa, jeste 500l lepši unutra, ima više nekih fora, više nekog identiteta, stajlinga već kako bih ga nazvao, ali spoljni izgled meni je Tipo dosta dosta klasičnom ukusu bliži, a uz to je i aredinamičniji pa bolje i ide. I što kažem uvek, ko je zaintesovan, dobrodošao je u Aranđelovac pa da se provozamo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se sa djole81 u cijelosti....svak ima svoj ukus, o to se ne ulazi, mi sa svojim zadovoljni 1.4..ne gusi se, fino ide i nemamo bas nikakvih zamjerki, a sto je nabitnije danas manje vise svakome, jeftino odrzavanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.4 u Tipu (atmosferac) je slab u smislu da "vrši solidno posao, ali je malo trom za tu težinu karoserije". Tipo je relativno slične kilaže kao Nuova Bravo sa tim motorm, te ako je i u Bravu "slab i trom", takav je i za očekivati i u autu slične težine, nezavisno što je možda menjač bolje rešen (6b, kraće brzine, kako bi se lakše "neutralisala" težina karoserije). Punto je dosta lakši auto od Tipa/Brava i sa tim motorom i nije baš za poređenje...recimo nešto oko 200kg lakši, što je recimo još 2 prosečna putnika i 2 torbe, te nije baš malo. Isto važi i za drugo. 

Subjektivan osećaj dosta toga znači, posebno što kolege naglašavaju prelazak sa turbaka (benz/dizel) na atmosferca pa deluje kao da mu je neko izvukao dušu pa ne ide. 

 

Jbg, ja danas silom prilika (crkao cilindar kvačila na Nivi, ostala u servisu) vozio Fabiju 04" 1,2 HTP 3 cilindrasa sa 2 putnika....pa mogu da kažem da vuče sporije od Nive, a tek mog Brava da ne poredim. Ali, stigao ja gde treba, ne žalim se, ali se treba pomiriti sa tim da vuče brdo u 4. na 3-3.5K obrtaja i izvlači, kao i Niva. Samo se treba pomiriti sa time šta je kupljeno od motora, koliko je auto težak (sam po sebi ali i bome natovaren za godišnji odmor..+ deca jelte ?!) i to direktno menja način vožnje. O 1,6 Mjet II sve najbolje, kamo sreće da je svakom da priušti (ili 1,4 turbak), to bi svako voleo...120-130ks milina, ali.....$$ bajo, pogotovu kada se kupuje novo. Lepo zvuči i dobro ide, al uvek nekako stane kada se čovek presabere koliko para treba dati za novi auto...kompromis. 

 

Eto, novi Tipo sada FL dobija turbaka sa 3 cilindra i 100+ Ks (Ivan već pisao), videćemo kako on ide/ne ide. I opet će nekom biti preslab a nekome WOW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je treba malo adaptacije za taj 1.4 atmosferski,baš mora da se pritiska gas i tera u obrtaje,a meni greota i uvek se zahebem....
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I to ''teranje u obrtaje'' je malo bespredmetno. Po mojem do sada iskustvu od 15.000km ne tako spore vožnje i davljenja, mislim da nema smisla ni efekta auto voziti više od npr 4.000 obrtaja, jer će se ubzanje, tamo gde je moguće, postići šaltanjem u viši prenos, a ne natezanjem dalje u obrtaje jer su brzine kratke. Uz to njemu jeste maksimalna snaga u visokom obrtajima ali mu je isto tako na npr. 3.000 obrtaja snaga veoma bizu maksimalne, ta kriva se značajno ravnja na kraju. Rekoh malopre ''tamo gde je moguće'' , jer gde nije moguće da se postiže ubrzanje, neki veći uspon, neće mu pomoći ni natezanje u nižim brinama da se pokuša sa višom, treba se stabilizovati na toj nižoj na 3.000 ili nešto više ortaja i izaći uz taj uspon. E ko nema strpljenja na to već želi i uzbrdo da ubrzava kao i po ravnom potreban mu je jači auto. Uvek ponavljam, ja lično sam voleo da ubrzavam sa Stilom uzbrdo, nisam voleo jurnjave nizbrdo, već sam i kad sam vozio po ravnom auto putu 120 stiskao ga uzbrdo na 150, a sad znam da na vrhu tog tog istog brda mogu biti sa 100 ili 90, to su činjenice. Ako neko želi da ga nateže u obrtaje i da se time nešto postigne vara se. Naravno mora da se stisne u preticanju i ubrzanjima, ali to je do 4.000 obrtaja da se u viši prenos uđe blizu 3.000 ako se zahtenvije ubrzava. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat u zadnjih 20 godina tesko da je imao neki promasaj sa motorima (a pogotovo od kako su krenuli sa CommonRail), da bi se za neki reklo da je los. Naprotiv, a pogotovo poredeci sa pojedinim izvikanim brendovima. Mozemo pricati da li je nesto odgovarajuce, o odnosu kg/KS u razlicitim modelima... A sve se na kraju opet svodi na licne potrebe i ukus, sta nekome treba ili je spreman da plati. A to je vec prezvakano 1000 puta i na ovoj i na drugim temama.

 

Nego, apsolutno nevezano za Tipo i izbor - ovo mi nije bas najjasnije (iz mog malo duzeg iskustva):

1 hour ago, djole81ar said:

I to ''teranje u obrtaje'' je malo bespredmetno. Po mojem do sada iskustvu od 15.000km ne tako spore vožnje i davljenja, mislim da nema smisla ni efekta auto voziti više od npr 4.000 obrtaja, jer će se ubzanje, tamo gde je moguće, postići šaltanjem u viši prenos, a ne natezanjem dalje u obrtaje jer su brzine kratke. Uz to njemu jeste maksimalna snaga u visokom obrtajima ali mu je isto tako na npr. 3.000 obrtaja snaga veoma bizu maksimalne, ta kriva se značajno ravnja na kraju.

Na stranu sad moje iskustvo - uz pitanja ispod, samo cu dodati fabricki grafikon snage/torque za 1.4 FIRE, evo konkretno za Euro 6 Tipo:

 

Untitled0.jpg.41e5c1e47884da750be3976d1d1b796a.thumb.jpg.d874fb8944adfe8903fd2ce6cb247a67.jpg

 

Pa mi nije jasno kako se to kriva snage "ravnja" na kraju, kada strmo raste skoro do 6000 rpm, gde je tom motoru i najveca snaga?

Takodje, kako mu je na 3000 rpm snaga blizu maksimalne? Kada na tim obrtajima ima samo 50 KS, tj. maltene samo 50% od maksimuma?

1 hour ago, djole81ar said:

Ako neko želi da ga nateže u obrtaje i da se time nešto postigne vara se. Naravno mora da se stisne u preticanju i ubrzanjima, ali to je do 4.000 obrtaja da se u viši prenos uđe blizu 3.000 ako se zahtenvije ubrzava. 

Kada u takvim ekstremnijim situacijama zatreba snage, generalno se najefektnije salta kada snaga dodje oko maksimalne (na FIRE je to 6000 rpm). I to tako da sa iducim stepenom prenosa obrtaji padnu u oblast najveceg obrtnog (a to je ovde 4500 rpm, pik torque linije na grafu) kako bi auto opet najbolje povukao. FIRE motori su upravo poznati po tome sto vole da se vrte ;) . Cisto da baratamo sa validnim informacijama oko tehnike - a naravno da ta kombinacija nije pravljena za bilo kakve egzibicije, nego kao ulazna motorizacija za nisku startnu cenu i jeftino odrzavanje.

 

2 hours ago, ISV_01 said:

Tipo je relativno slične kilaže kao Nuova Bravo sa tim motorm, te ako je i u Bravu "slab i trom", takav je i za očekivati i u autu slične težine, nezavisno što je možda menjač bolje rešen (6b, kraće brzine, kako bi se lakše "neutralisala" težina karoserije).

Kacio sam davno - sve je to skoro ista prica i decenijska tehnologija ;) . U 1.4 Stilu/Bravu/Tipu su FIRE motori upareni sa FPT-ovim C514.6 menjacima:

- prenosni odnosi

- teoretska max brzina

- brzina na 1000 rpm u svakom stepenu

 

Untitled.png.8083ebee7060f48d3f2d9547e2d1a45d.thumb.png.774cfa6638529f3cd9116d3879715009.png

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...