Jump to content
FAS Goran
radoznali

Fiat Nuova Tipo 1.4 16v - cena održavanja?

Recommended Posts

Zvao sam juče ciak i oni mi dali ponudu delova za veliki servis 23.500 ,ali reko sam da mi ne stavlja baš sve najeftinije,najlošije,tako da to dodje kao i u ovlašćenom servisu... I majstor ovde u mestu mi reče da su ruke otprilike 100e...

A u Stojanovu 14.400... Čisto ako nekog još zanima da ima poredjenje... Znači to je cena za veliki i mali servis. U Stojanovu 36.600 sa alternativnim delovima i bez ulja za menjač...U privatnoj režiji 35.500 tako da to nije baš neka razlika...

Share this post


Link to post
Share on other sites

INA set zupcastog kaisa ( 530022810 ) 5660 din

Spaner pk kaisa Dayco ( APV3711 ) 3723 din

PK kais Bosch 5pk1150 885din

Pumpa vode KWP ( 101030 ) 3118 din

Antifriz Febi G12 1.5l ( 79400 ) 780din  = 2 boce 1560 din

Ukupno ~15000 din delovi.

 

To su delovi za veliki servis, pune cene delova, a ako imas nekog da ti uzme sa popustom to je jos minus ~ 20-30% na to. 

100e je previse za ruke. Tu je rad isti kao na Puntu 1.2. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da da 1.4 atmosferac...

Pa to je to 15.000+delovi za mali servis,ulje,filteri i to mu dodje tu otprilike 22,23000...

E sad za cenu ruku ne znam,kod nas je oko 100 e e sad mozda neko radi i jeftinije al to je tu 2.3 gore dole...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dejan 1403 Proveri uputstvo za upotrebu, mislim da je preporučeni interval zamene kaiševa 120.000km ili 6 godina, osim za otežane uslove kada je skračen na 4 godine ili 60.000km. Tako da bi trebalo da si miran i celu ovu godinu, makar po knjizi.

 

Nekako mi ovo što je rekao @igor0511 najviše ima smisla, iako ne verujem da bi Fiat izdao pisanu potvrdu i rekao teraj dalje.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste 120000 ili 6 godina za prvu ugradnju tj OE set. Nakon toga na 50-60k km ili 5 godina sa zamenskim ( aftermarket ) delovima se ne bih zezao. 

Ja sam na svoj auto stavio OE set zupcastog i pumpu i evo za 3 godine presao 50000km i sve je kao i prvog dana. Drugar mehanicar koji mi odrzava auto je u fazonu teraj 100000 pa cemo da menjamo, s' tim da svake godine na redovnom servisu pregledamo kaiseve, to je par minuta posla vise. 

 

PS. Stvarno ako je neko u problemu sa majstorom, slobodno mogu preporuciti mog mehanicara. Covek ima uredno prijavljenu radnju, skolovan mehanicar je u pitanju, izuzetno pedantan ( cak i previse nekad ) i posvecen. Radionica je na Belim Vodama. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma da vozicu još ovu godinu pa cu na kraju godine uraditi,taman ce tad biti 6godina... Ma neće oni ništa da potpišu,oni se ograde kažu to su gumeni delovi,imaju svoj vek trajanja i to je to...U svakom slučaju hvala na savetima .

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, MiloshBg said:

Covek ima uredno prijavljenu radnju, skolovan mehanicar je u pitanju, izuzetno pedantan ( cak i previse nekad ) i posvecen. 

Radi samo Zabare?

Mozda smo vec negde kuckali, ako hoces slobodno ga "izreklamiraj" i preporuci u odgovarajucoj temi:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/5125-fiatlanciaalfa-romeo-servisi-dileri-pozitivna-i-negativna-iskustva/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tokom meseca pade godišnji harač. Registracija sa zelenim k. 33 hiljade i neki dinar pride. Servis kod ovlašćenog jer je auto još u garanciji, tri filtera (ulje, vazduh, klima) plus 3+1 litra ulja (uvek u servisu kupim jednu litru za gepek) nekih 16800. Inače litar Šelovog ulja je kod Stojanova 1300 din što debelo jeftinije nego na Šelovoj pumpi, kupih jesenas tamo u niždi isto ali za 1600 din.  Suma sumarum bez 50000 din neće da može.

Edited by Zakeralo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije mi jasno sto je Shell toliko skuplji na njihovoj pumpi nego po ostalim radnjama, a isti je uvoznik. Prosle godine kada sam radio mali servis, 5 litara Shell Helix HX8 5w40 je u radnji bio 3850 a na Shell pumpi u KG je cena bila 6200. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na pumpma je sve skuplje jer se tamo kupuje za prvu pomoć kad zatreba. Ne vidim zašto bi Šelova pumpa bila izuzetak, još ako je franšiza...
A mehaničari, tj servisi kupiju na veliko i u birićima.

Sent from my SM-A546E using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Nikola031 said:

Nije mi jasno sto je Shell toliko skuplji na njihovoj pumpi nego po ostalim radnjama, a isti je uvoznik. Prosle godine kada sam radio mali servis, 5 litara Shell Helix HX8 5w40 je u radnji bio 3850 a na Shell pumpi u KG je cena bila 6200. :o

Jer su tako u mogućnosti :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Novi član said:

Nikom

auto, nikom ni servis :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selenia K Pure Energy 5w-40 4L + Filtron filteri ulja, vazduha i klime + ruke kod neovlašćenog = 10k dinara okruglo.

 

Trenutno 55k km na satu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...