Jim9 89 Posted January 11 Ovo sam sad primetio.Izgleda da tu curi pa se sliva na dole Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zakeralo 150 Posted January 11 (edited) Kućište termostata. Ako sam dobro shvatio to bi trebalo da je ovakvo nekako sa ovim plastičnim delom. Plastika je verovatno otišla. Obrni okreni odmah u servis. Koliko je inače motor prešao? Inače lično mrzim plastiku u motoru gde joj nije mesto. Edited January 11 by Zakeralo 1 Novi član reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 89 Posted January 11 Da, sad mi javio i majstor, na osnovu slike. Prvo reče dihtung glave, tek kad sam poslao ovu zadnju sliku rekao je kućište filtera. Prebledeo sam kad mi reče Smem li da vozim ovako pa s obzirom da mi je slobodan termin tek krajem sledeće nedelje + mora da poruci deo pa kad stigne? 51000 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zakeralo 150 Posted January 11 Lično mislim da ne voziš nikako, ne znaš da li pritisak može da izbije to plastično go*no pa da šteta bude nuporedivo veća. 1 Jim9 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 89 Posted January 11 Moraću bar do majstora, valjda neće da zezne za toliko. 12km Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zakeralo 150 Posted January 11 Za to malo izdržaće, samo bez većih obrtaja. I rekao bih da da to curi pomalo duže vremena nazad, Zvono menjača je daš dobio lepu roze nijansu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Novi član 82 Posted January 11 A šta znači ono 51000? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 89 Posted January 11 Prošle nedelje sam primetio da je na minimumu, sad je opet na minimumu. Znaci dve nedelje, ne verujem duže. Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 555 Posted January 11 (edited) 2 hours ago, Jim9 said: Moraću bar do majstora, valjda neće da zezne za toliko. 12km Ponesi balon vode za svaki slucaj. Ako primetis da dize temp, zaustavi, dospi vodu . Pogledaj da nije spalo skroz i teraj. Ako spadne ne teraj nikako nego slep . Ne verujem da je plastika bas u katastrofalnom stanju s'obzirom na stanje auta da je postala toliko krta i da bi se raspala. Verovatno je neki semering iza te plastike popustio. Svakako nov termostat stavi. Edited January 11 by werp690 1 Jim9 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 89 Posted January 11 A šta znači ono 51000?Toliko prešao. Za 50k dok je bio u garanciji zamenio jedno crevo jer je curio antifriz, vrlo malo -300ml na godinu dana i ništa drugo. Sedi i vozi četri godine. Juna izašao iz garancije i od tada zamenio stabilizatore, kočione pločice, diskove, set kvačila i evo sada ovo. Bas ga turci rade kvalitetno, traje dok traje i garancija. 1 city reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 555 Posted January 11 (edited) Ih 50k za stabilazatore po ovim nasim putevima je ekstra. Plocice i diskovi potrosna roba kao i set kvacila. Pogotovo ako duze drzis nogu na kvacilu, a rekao bi da da. Termostat kao termostat. Ne znam koliko je za tipa ali verujem da je neki vernet red velicine izmedju 5 - 7 din . Stabilizatore, plocice, diskove pa i set kvacila ne verujem da pokriva garancija ( mozda set , mada ne verujem ) Edited January 11 by werp690 Quote Share this post Link to post Share on other sites
PedjaZ 24 Posted January 11 @Jim9 Nisi jedini. Ovaj moj je bar presao duplo vise Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 89 Posted January 12 @Jim9 Nisi jedini. Ovaj moj je bar presao duplo vise Koje kućište si stavio na kraju, sa metalnim crevom ili opet s plastičnim?Majstor mi reče da zamenimo celo kućište termostata, ne samo ovo plastično crevo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PedjaZ 24 Posted January 12 Celo kuciste je zamenjeno jer se jos nesto raspalo kada se skidalo. Ne znam kakvo je stavljeno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2883 Posted January 12 Pa ne moze da se zameni samo plasticna cev menja se celo kuciste to bi trebalo da je pertlovano fabricki iako deluje kao da moze da se odvije samo plasticna cev ali nema mi logike da je tako jer bi tu uvek moglo da pusta na spoju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 89 Posted January 12 Da, jasno nego ne razumem da li se menja ceo termostat sa kucistem i samim termostatom unutra ili se menja samo kućište. Jasno mi je da može samo ova plastična cev. Jer majstor reče da menjamo celo kućište a ne termostat, vidim po netu po prodavnicama da se prodaje kućište termostata. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2883 Posted January 12 (edited) Termostat je u kucustu ne moze da se menja samo on posebno, tako je odavno kod modernijih kola, mislim mozda ima da se menja samo ulozak nisam upoznat uglavnom sto sam ja menjao su bili u kucistu sastavni deo. Kod tebe bi trebalo da je ovako kao na grande puntu, ne znam da moze samo ulozak da se vadi i ne vidim da ima posebno da se kupi https://www.autodielyonline24.sk/vemo-7077772.html vidim da ih ima i sa metalnom cevi umesto plasticne to je bolja opcija ako moze da se nadje https://www.autodielyonline24.sk/alfa-e-parts-18930592.html Edited January 12 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostoja 769 Posted January 12 Progres. Na Marei je kuciste metalno, kad skines kuciste, zameni se samo ulozak od 10e i vozi dalje. Kod Stila je kuciste metalno i kad rikne, ne moze samo ulozak, nego ceo termostat od (tad) 40 eura Kod ovih novih na sve to su stavili i ove plasticne pipe, pa kad se razvalavi ta plastika iako termostat otvara svejedno moras da ga menjas. Proizvodjac dobija veci obrt. Sta za uzvrat dobija kupac? Dobije skuplji auto u startu jer zbog rata u Ukrajini, manjka cipova, magle u Pomoravlju i jucerasnjeg horoskopa sve trba da poskupi 132.34% 2 1 knezevic76, sokratbg and city reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 89 Posted January 12 Ma zamenicu celo kućište.Samo se nadam da se na tome završi i da je antifriz od termostata, preko bloka motora do menjaca…samo slivanje sa ove račve koja je na najvecoj visini.Ako je otišao dihtung glave na 50k ide na oglase i nikad više Fiat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2883 Posted January 12 (edited) Meni je jos na alfi 155 iz 93. godine termostat bio u kucistu i menjalo se u kompletu, posle na 156jtd isto, kao i na mnogo kola, ne znam novija kola koja imaju samo ulozak nisam vidjao. To sto ti gubi antifriz je mala kolicina, od min do max ne staje ni jedna casa tako da nije bitno i vrlo moguce da tu kaplje kad nabije pritisak jer spoj plastike i aluminijuma nikad ne moze da bude vecan i idealan....inace opipaj creva i vidi ako su mekana sve ok sa dihtungom glave ako su tvrda ko kamen onda je problem. Edited January 12 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19377 Posted January 12 (edited) 15 hours ago, werp690 said: Ne znam koliko je za tipa ali verujem da je neki vernet red velicine izmedju 5 - 7 din Menjao sam pre godinu dana, na svom bivsem Bravo Sportu. Identican 1368 ccm blok, samo MultiAir Turbo. Mislim da ima jednu cevku viska ka turbu, ako bese tako onda za atmosferac moze da bude samo jeftinije. Cena iz aftermarketa, sa klupskim popustom, je tada bila 2700 din za Meyle (upitno sta pakuju) i 3900 din za Vernet (u Delmaxu, tamo nemamo popust). Evo mog tadasnjeg detaljnijeg posta, mozda nekome eventualno bude korisno i za 1.4 FIRE: On 1/29/2023 at 5:48 PM, Ivan said: Situacija za 1.4 MultiAir Turbo je sledeca: ide modifikovani termostat ciji je fabricki serijski broj 55215006. Otvara na 80C (koliko se secam za bivsi JTD je bilo 88C) i ide samo za novije Euro 5 motore. Tj. moze i na T-Jet 120 Euro 5 i MultiAir atmo, a od modela to su: restyle Nuova Bravo, restyle Delta, Giulietta, Mito, Punto Evo i MY12, Punto Evo i MY12 Abarth, 500 Abarth, svi sa pomenutim motorizacijama. U odnosu na onu stoglavu azdaju od termostata za JTD, prijatno me iznenadila i cena. Doduse, gde god sam zvao, ova verzija za Euro 5 se malo teze nalazi i malo je skuplja od verzije za starije Euro 4 T-Jet 120/150. Kod nas u ponudi jedino nadjoh: - Meyle, najjeftinije je 2700 din u Bogunovicu uz 10% popusta sa nasom klupskom karticom. Redovna cena je 3.000 din; - Vernet, sa cenom od oko 3900 din; Termostat naravno ide u kompletu sa dihtungom, pazario u Delmax-u: U ovoj varijanti za Euro 5 motore, Vernet interna oznaka termostata je TH7228.80J : Zamenjeno pre neki dan, nivelisano sa 1l G12 antifriza, sve ocekivano sljaka kao satic, peglamo dalje. Posto ih ima dosta vise - da dopunim i za kolege sa starijim Euro 4 T-Jet motorima (120 i 150 KS). Fabricki serijski broj termostata je 55208964 . Trunku su jeftiniji i dostupniji po radnjama. Ako se neko odluci (takodje) za Vernet - interna oznaka za Euro 4 motore im je TH7139.80J . 3 hours ago, OMP said: Termostat je u kucustu ne moze da se menja samo on posebno Na 1.4 blokovima moze da se menja, tj. moze da se zameni samo ulozak. Ali ako vec menjas i ostavljas auto za sebe, nije neka razlika u ceni, zameni se i termodavac, tj. komplet termostat i udri : On 1/29/2023 at 11:50 PM, Mijailović P. said: Tom prilikom sam ustanovio da je rasklopiv, upravo kao što si pretppstavio. Na sreću za sada nemam nikakvih problema pa nisam imao potrebu za istraživanjem. Edited January 12 by Ivan 1 sokratbg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 89 Posted January 12 Nađoh neki, 3000 dinara. Izjedna je cev i metalna je.Još da na molim majstora da mi zameni. 2 1 knezevic76, Zakeralo and sokratbg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zakeralo 150 Posted January 12 E ovo je već kršten deo, pride nije ni no name. Jedino mi ne ide u glavu da je zamenski deo bolji i po svemu sudeći će trajati duže od dela za prvu ugradnju. Budi Bog sa nama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2883 Posted January 12 (edited) Treba proveriti senzor temperature da li je isti kao tvoj ako nije da se prebaci sa tvog kucista, gledajuci na google vecina je sa zelenim dzekom ali ima i sa braon kao kod tebe inace nije skup ovaj termostat, dobar je Borg njihove turbine se koriste za teretni program dosta Sto se tice vadjenja samo uloska, i meni sa slike delovalo da moze da se rastavi ali sto bi to radio za 3000din, kupis komplet i menjas, a opet kucajuci na google kad ukucam npr. grande punto termostat nigde mi ne izadje slika samo uloska vec komplet sa kucistem??? Edited January 12 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites