Bingodalton 726 Posted October 7, 2016 (edited) Peugeot 3008. Ovo se moze reci da izgleda super. Edited September 13, 2023 by neshaoct update naslova Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22625 Posted October 7, 2016 Auto je odličan, sedeo sam u njemu, nisu najsretnije rešili suvozačko mesto, a i zadnja klupa mi je bila malo čudna, tj naslon. Trebao sam da ga probam još u julu ali sam bio na moru u tom terminu. Ono što je problematično je što nikada neće imati 4WD pogon i što će cena biti verovatno malo viša za taj segment, jbg, mnogo su uložili i to se u svakom detalju vidi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted October 7, 2016 Uzeo ga kolega od prijatelja. Totalni ful, 40.000 platio Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22625 Posted October 7, 2016 U Fra pretpostavljam? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted October 7, 2016 E, nemam pojma odakle je. Carinik je u pitanju, pa je sve moguće Ima čak i duplu panoramu koje se obe otvaraju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22625 Posted October 7, 2016 U Fra postoji i verzija Renegadea koja košta 39.000 € Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted October 7, 2016 Ono... 4 konja za Pug... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 21, 2016 U Peugeotu smatraju da je njihov 3008 bolji od BMW-a X1 Peugeot 3008 je u novom izdanju monovolumensko odelo zamenio značajno atraktivnijom formom crossovera, a u Peugeotu su veoma optimistični. Tako je na auto salonu u Parizu Maxime Picat, šef PSA grupe za Evropu, za Automobilwoche izjavio da veruje da je 3008 bolji od BMW-a X1 i novog VW Tiguana. Kao najveći plus daju mu snažan karakter i pritom se ne opterećuju činjenicom da njihov model nema pogon na sva četiri točka. Tu je tzv. Advanced Grip Control sistem koji pomaže vozilu da zadrži trakciju na klizavim površinama. Na AWD verziju moraćemo da sačekamo još najmanje dve godine kada će stići i hibridna varijanta. Peugeot 3008 na francuskom tržištu ima početnu cenu od 25.900 evra, dok konkurentnija GT verzija sa 180KS snažnim dizelašem košta 41.600 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 21, 2016 On 10/6/2016 at 10:23 PM, Bingodalton said: @neshaoct okaci novi Peugeot 3008. Inside Lane video: Test novi Peugeot 3008 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 12, 2018 TopSpeed TV: Peugeot 3008 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 13, 2019 AutoMarket.hr video: Peugeot 3008 Peugeot 3008 testirali smo sa 130 konja snažnim 1.2 turbo benzinskim trocilindrašem, uparenim sa 8-stepenskim automatskim menjačem. Top 5 najbitnijih činjenica o ovom autu u videu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 5, 2019 TopSpeed video: Volkswagen Tiguan, Peugeot 3008 i Nissan Qashqai Kompaktni SUV segment iz godine u godinu beleži rast prodaje na evropskom tržištu, pa zato i ne čudi što vlada žestoka konkurencija. Mesto na podijumu među tri najpopularnija modela, predstavlja zaista veliki uspeh i želju mnogih proizvođača. Mi smo ovoga puta suočili baš tri najprodavanija u Evropi - Nissan Qashqai, Volkswagen Tiguan i Peugeot 3008 koji su prošlu godinu završili na pozicijama jedan, dva i tri: 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 7, 2019 Peugeot 3008 Adventure Off-road i Peugeot nisu baš pojmovi koji tek tako idu zajedno, ali se francuska kompanija pobrinula da dokaže da i na tom polju ima šta da pokaže. Peugeot je nedavno napravio unikatni koncept Peugeot 3008 namenjen off-road avanturama, a namenjen je za potrebe Top Gear-a. Koncept je baziran na modelu 3008 GT Line sa 1.6 litarskim četvorocilindričnim motorom, ali je Peugeot dodao neke ''off-road dodatke'' kao što su 17-inčne čelične felne sa Cooper AT3 off-road gumama, zaštita podvozja, dodatno LED osvetljenje, ARB Simpson krovni šator, nosač bicikala i drugo. Koncept je uspešno obavio sve izazove na delu staze Ho Chi Minh u Vijetnamu, a direktor Peugeota za Veliku Britaniju David Peel je bio impresioniran performansama koncepta na teškom terenu. ''Ovaj koncept je primer praktičnosti i off-road mogućnosti našeg najprodavanijeg SUV-a'', rekao je Peel. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 14, 2020 TestAutomobila video: 2017. Peugeot 3008 Na testu je Peugeot 3008 druge generacije iz 2017. godine sa motorom 1.6 BlueHDi snage 120 konja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 14, 2020 Novi Peugeot 3008 u Coupe-SUV formi Kako pišu pojedini mediji, nova generacija Peugeotovog modela 3008 se očekuje tokom 2022. godine, a doneće značajne promene. Tačnije, novi 3008 bi trebalo da dobije atraktivniju Coupe-SUV formu (ali i dalje sa 5 vrata), kako bi zauzeto sportskiji deo SUV tržišta. Treća generacija 3008-ce će se bazirati na modifikovanoj EMP2 platformi nazvanoj EMP2 V4 koja je kompatibilna za SUS motore, potpuno električni pogon, i 48V mild-hybrid tehnologiju. U gami se očekuju PureTech benzinski motori i 1.5 turbo-dizelaš, a više detalja tek sledi... preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 26, 2020 Obnovljeni Peugeot 3008? Pojedini francuski mediji su objavili slike na kojima je (ako se pokažu kao autentične) restilizovana verzija Peugeotovog crossovera 3008. Aktuelna 3008-ica je predstavljena 2016. godine (automobil je napravljen na modularnoj platformi EMP2 pa je od prethodnika lakši do 100 kg), tako da sada i jeste vreme za doterivanje kako bi ovaj 445 cm dugački model ostao konkurentan u svom segmentu. Kako bilo, slike pokazuju izmenjeni prednji deo, sa drugačijom maskom, novim svetlima i doteranim branikom, sve po uzoru na novije model francuske marke. Ostaje da se vidi da li će biti nekih izmena u paleti motora (trenutno 1.2 i 1.6 benzinci, kao i 1.5L i 2.0L dizelaši), a posebno je zanimljiva i GT Hybrid4 verzija sa plug-in hybrid pogonom koja je promovisana prošle godine. Ova varijanta u aktuelnoj ponudi kombinuje 1.6 PureTech benzinac sa 200KS, dva elektromotora i litijum-jonske baterije od 13.2 kWh, a tu su i 8-stepeni e-EAT8 automatska transmisija i pogon na sva četiri točka. Kombinovana snaga sistema iznosi 300KS, a fabrika navodi i da ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 5.9 sekundi. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 31, 2020 Peugeot 3008 facelift Francuski mediji su dan pre zvanične premijere objavili slike restilizovane verzije Peugeotovog crossovera 3008. Aktuelna 3008-ica je predstavljena 2016. godine (automobil je napravljen na modularnoj platformi EMP2 pa je od prethodnika lakši do 100 kg), tako da sada i jeste vreme za doterivanje kako bi ovaj 445 cm dugački model ostao konkurentan u svom segmentu. Kako bilo, slike pokazuju izmenjeni prednji deo, sa drugačijom maskom, novim svetlima i doteranim branikom, sve po uzoru na novije model francuske marke. Ostaje da se vidi da li će biti nekih izmena u paleti motora (trenutno 1.2 i 1.6 benzinci, kao i 1.5 i 2.0 dizelaši), a posebno je zanimljiva i GT Hybrid4 verzija sa plug-in hybrid pogonom koja je promovisana prošle godine. Ova varijanta u aktuelnoj ponudi kombinuje 1.6 PureTech benzinac sa 200KS, dva elektromotora i litijum-jonske baterije od 13.2 kWh, a tu su i 8-stepeni e-EAT8 automatska transmisija i pogon na sva četiri točka. Kombinovana snaga sistema iznosi 300 konja, a fabrika navodi i da ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 5.9 sekundi. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 1, 2020 Peugeot 3008 facelift zvanično Dinamičniji prednji deo je sada dobio prepoznatljive ''kljove'', a koje predstavljaju LED dnevna svetla. Dolaze i dve opcije plug-in hibrida. U Peugeotu su izuzetno zadovoljni uspehom modela 3008 koji je od 2016. godine proizveden u više od 800.000 primeraka. Godinu nakon lansiranja je proglašen za Car of the Year 2017. Sada je došlo vreme za lagano zatezanje bora, a kako bi i dalje ostao visoko na listi želja potencijalnih kupaca. U skladu s time u Peugeotu su odradili pomlađivanje. Povezanost sa nedavno predstavljenim modelima Kako to i inače priliči tokom redizajna, promenjeno je nekoliko važnijih elemenata. Tako se dorađeni 3008 može pohvaliti novim izgledom prednjeg dela vozila, a koji sada pokazuje jasnu povezanost sa manjim 208 i 2008. Karakteristična LED dnevna svetla, svojevrsne ''kljove'' sada obeležavaju i model 3008. I nova prednja maska pokazuje veću povezanost sa ostalim modelima iz Peugeotove game. Na GT i GT Pack modelima tu su i u potpuna LED svetla koja doprinose još dinamičnijem dizajnu, ali i većoj vidljivosti do brzina od 90 km/h zahvaljujući funkciji osvetljenja krivina. Nova svetla su postavljena i na zadnji deo, a dolaze u Full LED tehnologiji, uključujući i svetlo za vožnju unazad, koja naglašavaju 3D kandže. UZ GT nivo opreme dolaze i novi 19-inčni aluminijumski naplaci sa dijamantnom obradom. Pored već poznatih boja, perla bele, dve nijanse sive, perla crne i crvene, Peugeot je za obnovljeni 3008 pripremio i dve nove verzije plave boje. Celebes plava i Vertigo plava su dostupne kupcima doteranog 3008. Za dva najbolja nivoa opreme, GT i GT Pack pripremljen je i Black Pack dizajnerski paket. Uključuje posebno doterane 19-inčne alu naplatke Washington, tamniju prednju masku, crno dno vrata, sjajno crni okvir spojlera, krov u istom tonu, kao i prag zadnjeg branika te obloge prednjih blatobrana... Manja tehnička i vizuelna poboljšanja U putničkoj kabini doterani Peugeot 3008 donosi 12.3-inčnu digitalnu instrument tablu koja obezbeđuje bolju čitljivost i kontrast. Zatim, je tu novi 10-inčni centralno smešteni ekran osetljiv na dodir, u čijem podnožju je smešteno sedam ''klavirskih tipki'' za lakše i brže dolaženje do najbitnijih funkcija. Verzije opremljene motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, po pravilu, dolaze u kombinaciji sa automatskim menjačem, a vozaču se ostavlja na izbor Normal, Eko ili Sport način vožnje. Obnovljena je i paleta materijala koji se korite pri oblogama raznih elemenata putničke kabine, a kako bi odali što veću dozu kvaliteta. Dorađeni 3008 donosi i dve nove bezbednosne karakteristike. Prva je Night Vision sistem koji tokom nožne vožnje ili vožnje tokom smanjene vidljivosti omogućava lakše uočavanje pešaka i životinja. Sistem je sposoban da prepreku uoči na udaljenosti od 200 do 250 metara, dalje od signala dugih svetala, a na što upozorava na digitalnoj instrument ploči. Druga karakteristika se odnosi na adaptivni tempomat koji sada ima Stop&Go funkciju, kao i Lane position assist, a koji omogućava još veći nivo autonomne vožnje. On dolazi u sklopu Drive Assist Plus paketa te omogućava vozaču da odabere položaj u traci, ali i zahteva od vozača da drži ruke na upravljaču. Dva plug-in hibridna modela Kod modela 3008 su i dve plug-in hibridne opcije. Hybrid4 300 e-EAT8 dolazi sa pogonom na sva četiri točka i ima sposobnost da prevali do 59 km isključivo na električni pogon. Model kombinuje snagu od 200 KS PureTech benzinskog motora te dva elektromotora. Jedan, snage 110 KS je smešten napred i povezan sa 8-stepenim automatskim menjačem, dok je drugi od 112 KS smešten na zadnjoj osovini. 4WD pogon, takođe dostupan u električnom načinu rada, pruža poboljšanu vuču na putevima i teškim terenima. Rezultat je besprekorno prianjanje: snaga na mokrim, blatnjavim, snežnim ili krivudavim putevima se raspoređuje elektronski i ravnomerno na sva četiri točka vozila. Hybrid 225 e-EAT8 predstavlja model s pogonom samo na prednju osovinu, a ovaj model može uz elektromotor da prevali do 56 km. Ovaj model od 225 KS ima pogon samo na prednju osovinu, a kombinuje 180 KS iz PureTech benzinac i 110 KS iz električnog motora povezanog sa e-EAT8 menjačem. Elektromotori se napajaju iz litijum-jonske baterije kapaciteta 13.2 kWh, a koju je moguće puniti putem jednofaznog punjača od 3.7 kW ili snažnijeg 7.4 kW koji se napaja iz WallBoxa. Vreme punjenja može da bude od sat i 45 minuta do 7 sati. Pored hibrida, kupci još uvek mogu da odaberu klasične benzince i dizelaše. Ako govorimo o benzincima, to su 3-cilindrični 1.2 model od 130 KS kao i 1.6 sa 180 KS. Samo početni benzinac se može odabrati i uz ručni menjač, dok je kod ostalih dostupan samo 8-stepeni automatik. Dizel opcija je 1.5 četvorocilindraš sa 130 ili 150 KS. Naravno, oba samo uz automatski menjač. Obnovljeno izdanje modela 3008 do kraja godine stiže u prodajne salone, i to iz poznate dabrike u francuskom Sochauxu. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 7, 2020 Autogefuhl video: Test 2021. Peugeot 3008 GT Na testu je facelift 3008 plug-in hibrid u GT paketu (visok paket opreme, više sportski), sa opcijom ''Black Pack'' što znači da će biti crno sve ono što je kod drugih varijanti hrom. Hibridni pogon ukupno pravi 225 konja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 27, 2021 CarWOW: Test Peugeot 3008 2 nove plug-in hibrid varijante su najvažnija novost restajlinga kroz koji je prošao, a jedna od njih omogućuava ovom autu da ima pogon na svim točkovima i 300 konja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 17, 2021 Peugeot 3008 na testu izbegavanja severnog jelena km77 je 2017. godine već imao priliku da testira 3008. Tom prilikom uspeli su da prođu test bez rušenja čunjeva pri brzini od 80 km/h. 2021. su ponovili test nakon ažuriranja ovog modela, a rezultat je bio lošiji. Sve preko 73 km/h je bilo loše po čunjeve. Postoji nekoliko razlika između te dve jedinice koje su možda imale veze s tim. Onaj prvi model iz 2017. godine imao je dizel motor od 120 KS i gume Michelin Prmacy 3. Ovaj sada iz 2021. godine je benzinac od 180 KS, a gume su, iako iste marke i modela, različitih dimenzija: 225/55 R18 (2017.) i 205/55 R19 (aktuelni akter testa). Međutim, najvažnija je razlika koja se može videti na dva videozapisa: na modelu 2017. kočiona svetla trepere zbog rada kontrole stabilnosti; to se nije dogodilo 2021. godine. U svakom slučaju, i uprkos činjenici da nisu uspeli da izjednače brzinu, reakcije su bile slične. Tokom testa na slalomu nisu se pojavile nikakve reakcije koje nam se čine izvanrednima, osim da ruke morate da pomerate manje nego u bilo kom drugom SUV-u, jer volan 3008 ima i manji prečnik. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 29, 2021 Peugeot 3008 Hybrid4 300 troši samo 4.5 l/100 km Peugeot 3008 Hybrid4 300, sa 4-cilindarskim 1.6 turbobenzincem i elektromotorom, kombinovane snage 300 KS, za pogonom 4×4, prošao je zanimljiv test potrošnje, u organizaciji portala de.motor1.com. Reč je o kombinovanoj motorizaciji, koja pomoću 8-stepenog automatskog menjača Aisin obezbeđuje, za kompaktni SUV, Top Gun performanse, ubrzanje do stotke za 5.9 sekundi i najveću brzinu od 240 km/h. Deklarisana potrošnja je 1.5 l/100 km ' to je statistički, uz svakodnevno punjenje baterije. Sa litijum-jonskom baterijom kapaciteta 13.2 kWh samo na struju može preći 50 km. Testni model je opremljen gumama Michelin Primacy 3 205/55 R19, za ''broj većim'' od osnovnih, koje povećavaju potrošnju za 0.1 do 0.2 l/100 km. Test je napravljen 12. marta 2021. u Italiji od Rima do Forlija (360 km) i nazad te u gradskoj vožnji, pri temperaturama od 15 stepeni uz kišu, do oblačnih 20. Reč je o deonici koja je 65% brzi put (Superstrada), sa ograničenjem 90 i 110 km/h, 25% autoput (Autostrada) sa ograničenjem 130 km/h, 5% državnog puta sa ograničenjem 90 km/h i 5% gradski putevi. Ukupno je prevaljeno 947 km prosečnom brzinom 82 km/h. Putni kompjuter je pokazao potrošnju goriva od 4.4 l/100 km te po punjenju na benzinskoj stanici, ''do čepa'' (rezervoar prima 43 l) odnosno prvog klika pištolja za punjenje, na početku i kraju testa, 4.6 l/100 km. Po propozicijama testa uzima se aritmetička sredina - 4.5 l/100 km. gradska vožnja u Rimu: 7.6 l/100 km, domet s punim rezervoarom goriva 563 km mešovita vožnja gradom i okolinom: 7.0 l/100 km, domet 610 km autoput (Autostrada): 7.5 l/100 km, domet 571 km štedljiva vožnja: 4.1 l/100 km, domet 1044 km maksimalna potrošnja 30.0 l/100 km, domet 141 km domet na električni pogon na autoputu (Autostrada): 51 km maksimalni domet na električni pogon 91 km Sa tim rezultatom Peugeot 3008 Hybrid4 300 je izuzetan - slabiji i manji Renault Captur E-Tech Plug-in-Hybrid 160 je na ovom testu trošio 4.2 l/100 km, uporedivi Citroen C5 Aircross Hybrid 225 - 4.7 l/100 km, Mercedes GLA 250 e - 5.1 l/100 km i Jeep Compass 4xe - 5.15 l/100 km. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 20, 2021 CarsGuide: Test 2021. Peugeot 3008 Nesumnjivo da restajling izgleda atraktivnije, ali mu update nije doneo samo bolji izgled, nego i novi infotainment, kao i još bezbednosnih sistema u okviru ADAS-a: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 27, 2021 AutoMarket.hr: Peugeot 3008 Hibrid Na struju može da ide do 56 kilometara, a ukupno raspolaže sa 225 konja: Quote Share this post Link to post Share on other sites