Jump to content
FAS Goran
Bingodalton

Peugeot 3008 / E-3008

Recommended Posts

Auto je odličan, sedeo sam u njemu, nisu najsretnije rešili suvozačko mesto, a i zadnja klupa mi je bila malo čudna, tj naslon. Trebao sam da ga probam još u julu ali sam bio na moru u tom terminu. Ono što je problematično je što nikada neće imati 4WD pogon i što će cena biti verovatno malo viša za taj segment, jbg, mnogo su uložili i to se u svakom detalju vidi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Peugeotu smatraju da je njihov 3008 bolji od BMW-a X1

 

peugeot%203008%207.jpg

 

Peugeot 3008 je u novom izdanju monovolumensko odelo zamenio značajno atraktivnijom formom crossovera, a u Peugeotu su veoma optimistični. Tako je na auto salonu u Parizu Maxime Picat, šef PSA grupe za Evropu, za Automobilwoche izjavio da veruje da je 3008 bolji od BMW-a X1 i novog VW Tiguana. Kao najveći plus daju mu snažan karakter i pritom se ne opterećuju činjenicom da njihov model nema pogon na sva četiri točka. Tu je tzv. Advanced Grip Control sistem koji pomaže vozilu da zadrži trakciju na klizavim površinama. Na AWD verziju moraćemo da sačekamo još najmanje dve godine kada će stići i hibridna varijanta. Peugeot 3008 na francuskom tržištu ima početnu cenu od 25.900 evra, dok konkurentnija GT verzija sa 180KS snažnim dizelašem košta 41.600 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mASbuoV0tNBi7jyL7R-3PECIjseujN11LIV AutoMarket.hr video: Peugeot 3008

 

Peugeot 3008 testirali smo sa 130 konja snažnim 1.2 turbo benzinskim trocilindrašem, uparenim sa 8-stepenskim automatskim menjačem. Top 5 najbitnijih činjenica o ovom autu u videu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topspeedvideo.jpg TopSpeed video: Volkswagen Tiguan, Peugeot 3008 i Nissan Qashqai

 

Kompaktni SUV segment iz godine u godinu beleži rast prodaje na evropskom tržištu, pa zato i ne čudi što vlada žestoka konkurencija. Mesto na podijumu među tri najpopularnija modela, predstavlja zaista veliki uspeh i želju mnogih proizvođača. Mi smo ovoga puta suočili baš tri najprodavanija u Evropi - Nissan Qashqai, Volkswagen Tiguan i Peugeot 3008 koji su prošlu godinu završili na pozicijama jedan, dva i tri:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot 3008 Adventure

 

195129-peugeot 3008 003.jpg

 

Off-road i Peugeot nisu baš pojmovi koji tek tako idu zajedno, ali se francuska kompanija pobrinula da dokaže da i na tom polju ima šta da pokaže. Peugeot je nedavno napravio unikatni koncept Peugeot 3008 namenjen off-road avanturama, a namenjen je za potrebe Top Gear-a.

 

195130-peugeot 3008 002.jpg

 

Koncept je baziran na modelu 3008 GT Line sa 1.6 litarskim četvorocilindričnim motorom, ali je Peugeot dodao neke ''off-road dodatke'' kao što su 17-inčne čelične felne sa Cooper AT3 off-road gumama, zaštita podvozja, dodatno LED osvetljenje, ARB Simpson krovni šator, nosač bicikala i drugo.

 

peugeot 3008 001.jpg

 

Koncept je uspešno obavio sve izazove na delu staze Ho Chi Minh u Vijetnamu, a direktor Peugeota za Veliku Britaniju David Peel je bio impresioniran performansama koncepta na teškom terenu. ''Ovaj koncept je primer praktičnosti i off-road mogućnosti našeg najprodavanijeg SUV-a'', rekao je Peel.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

testautomobila.jpg TestAutomobila video: 2017. Peugeot 3008

 

Na testu je Peugeot 3008 druge generacije iz 2017. godine sa motorom 1.6 BlueHDi snage 120 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Peugeot 3008 u Coupe-SUV formi

 

204929-Peugeot 3008 2021 02.jpg

 

Kako pišu pojedini mediji, nova generacija Peugeotovog modela 3008 se očekuje tokom 2022. godine, a doneće značajne promene. Tačnije, novi 3008 bi trebalo da dobije atraktivniju Coupe-SUV formu (ali i dalje sa 5 vrata), kako bi zauzeto sportskiji deo SUV tržišta.

 

204930-Peugeot 3008 2021 01.jpg

 

Treća generacija 3008-ce će se bazirati na modifikovanoj EMP2 platformi nazvanoj EMP2 V4 koja je kompatibilna za SUS motore, potpuno električni pogon, i 48V mild-hybrid tehnologiju. U gami se očekuju PureTech benzinski motori i 1.5 turbo-dizelaš, a više detalja tek sledi...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obnovljeni Peugeot 3008?

 

205346-peugeot 3008 3.jpg

 

Pojedini francuski mediji su objavili slike na kojima je (ako se pokažu kao autentične) restilizovana verzija Peugeotovog crossovera 3008. Aktuelna 3008-ica je predstavljena 2016. godine (automobil je napravljen na modularnoj platformi EMP2 pa je od prethodnika lakši do 100 kg), tako da sada i jeste vreme za doterivanje kako bi ovaj 445 cm dugački model ostao konkurentan u svom segmentu.

 

205347-peugeot 3008 2.jpg

 

Kako bilo, slike pokazuju izmenjeni prednji deo, sa drugačijom maskom, novim svetlima i doteranim branikom, sve po uzoru na novije model francuske marke.

 

205348-peugeot 3008 1.jpg

 

Ostaje da se vidi da li će biti nekih izmena u paleti motora (trenutno 1.2 i 1.6 benzinci, kao i 1.5L i 2.0L dizelaši), a posebno je zanimljiva i GT Hybrid4 verzija sa plug-in hybrid pogonom koja je promovisana prošle godine. Ova varijanta u aktuelnoj ponudi kombinuje 1.6 PureTech benzinac sa 200KS, dva elektromotora i litijum-jonske baterije od 13.2 kWh, a tu su i 8-stepeni e-EAT8 automatska transmisija i pogon na sva četiri točka. Kombinovana snaga sistema iznosi 300KS, a fabrika navodi i da ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 5.9 sekundi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot 3008 facelift

 

peugeot 3008 2021 01.jpg

 

Francuski mediji su dan pre zvanične premijere objavili slike restilizovane verzije Peugeotovog crossovera 3008.

Aktuelna 3008-ica je predstavljena 2016. godine (automobil je napravljen na modularnoj platformi EMP2 pa je od prethodnika lakši do 100 kg), tako da sada i jeste vreme za doterivanje kako bi ovaj 445 cm dugački model ostao konkurentan u svom segmentu.

 

peugeot 3008 2021 02.jpg

 

Kako bilo, slike pokazuju izmenjeni prednji deo, sa drugačijom maskom, novim svetlima i doteranim branikom, sve po uzoru na novije model francuske marke. Ostaje da se vidi da li će biti nekih izmena u paleti motora (trenutno 1.2 i 1.6 benzinci, kao i 1.5 i 2.0 dizelaši), a posebno je zanimljiva i GT Hybrid4 verzija sa plug-in hybrid pogonom koja je promovisana prošle godine. Ova varijanta u aktuelnoj ponudi kombinuje 1.6 PureTech benzinac sa 200KS, dva elektromotora i litijum-jonske baterije od 13.2 kWh, a tu su i 8-stepeni e-EAT8 automatska transmisija i pogon na sva četiri točka. Kombinovana snaga sistema iznosi 300 konja, a fabrika navodi i da ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 5.9 sekundi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot 3008 facelift zvanično

 

peugeot 3008 0008.jpg

 

Dinamičniji prednji deo je sada dobio prepoznatljive ''kljove'', a koje predstavljaju LED dnevna svetla. Dolaze i dve opcije plug-in hibrida.

 

peugeot 3008 0007.jpg

 

U Peugeotu su izuzetno zadovoljni uspehom modela 3008 koji je od 2016. godine proizveden u više od 800.000 primeraka. Godinu nakon lansiranja je proglašen za Car of the Year 2017. Sada je došlo vreme za lagano zatezanje bora, a kako bi i dalje ostao visoko na listi želja potencijalnih kupaca. U skladu s time u Peugeotu su odradili pomlađivanje.

 

Povezanost sa nedavno predstavljenim modelima

Kako to i inače priliči tokom redizajna, promenjeno je nekoliko važnijih elemenata. Tako se dorađeni 3008 može pohvaliti novim izgledom prednjeg dela vozila, a koji sada pokazuje jasnu povezanost sa manjim 208 i 2008. Karakteristična LED dnevna svetla, svojevrsne ''kljove'' sada obeležavaju i model 3008. I nova prednja maska pokazuje veću povezanost sa ostalim modelima iz Peugeotove game. Na GT i GT Pack modelima tu su i u potpuna LED svetla koja doprinose još dinamičnijem dizajnu, ali i većoj vidljivosti do brzina od 90 km/h zahvaljujući funkciji osvetljenja krivina.

 

peugeot 3008 0006.jpg

 

Nova svetla su postavljena i na zadnji deo, a dolaze u Full LED tehnologiji, uključujući i svetlo za vožnju unazad, koja naglašavaju 3D kandže. UZ GT nivo opreme dolaze i novi 19-inčni aluminijumski naplaci sa dijamantnom obradom.

 

peugeot 3008 0005.jpg

 

Pored već poznatih boja, perla bele, dve nijanse sive, perla crne i crvene, Peugeot je za obnovljeni 3008 pripremio i dve nove verzije plave boje. Celebes plava i Vertigo plava su dostupne kupcima doteranog 3008.

 

peugeot 3008 0004.jpg

 

Za dva najbolja nivoa opreme, GT i GT Pack pripremljen je i Black Pack dizajnerski paket. Uključuje posebno doterane 19-inčne alu naplatke Washington, tamniju prednju masku, crno dno vrata, sjajno crni okvir spojlera, krov u istom tonu, kao i prag zadnjeg branika te obloge prednjih blatobrana...

 

Manja tehnička i vizuelna poboljšanja

U putničkoj kabini doterani Peugeot 3008 donosi 12.3-inčnu digitalnu instrument tablu koja obezbeđuje bolju čitljivost i kontrast. Zatim, je tu novi 10-inčni centralno smešteni ekran osetljiv na dodir, u čijem podnožju je smešteno sedam ''klavirskih tipki'' za lakše i brže dolaženje do najbitnijih funkcija.

 

peugeot 3008 0003.jpg

 

Verzije opremljene motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, po pravilu, dolaze u kombinaciji sa automatskim menjačem, a vozaču se ostavlja na izbor Normal, Eko ili Sport način vožnje. Obnovljena je i paleta materijala koji se korite pri oblogama raznih elemenata putničke kabine, a kako bi odali što veću dozu kvaliteta. Dorađeni 3008 donosi i dve nove bezbednosne karakteristike. Prva je Night Vision sistem koji tokom nožne vožnje ili vožnje tokom smanjene vidljivosti omogućava lakše uočavanje pešaka i životinja. Sistem je sposoban da prepreku uoči na udaljenosti od 200 do 250 metara, dalje od signala dugih svetala, a na što upozorava na digitalnoj instrument ploči. Druga karakteristika se odnosi na adaptivni tempomat koji sada ima Stop&Go funkciju, kao i Lane position assist,  a koji omogućava još veći nivo autonomne vožnje. On dolazi u sklopu Drive Assist Plus paketa te omogućava vozaču da odabere položaj u traci, ali i zahteva od vozača da drži ruke na upravljaču.

 

Dva plug-in hibridna modela

Kod modela 3008 su i dve plug-in hibridne opcije. Hybrid4 300 e-EAT8 dolazi sa pogonom na sva četiri točka i ima sposobnost da prevali do 59 km isključivo na električni pogon. Model kombinuje snagu od 200 KS PureTech benzinskog motora te dva elektromotora. Jedan, snage 110 KS je smešten napred i povezan sa 8-stepenim automatskim menjačem, dok je drugi od 112 KS smešten na zadnjoj osovini. 4WD pogon, takođe dostupan u električnom načinu rada, pruža poboljšanu vuču na putevima i teškim terenima. Rezultat je besprekorno prianjanje: snaga na mokrim, blatnjavim, snežnim ili krivudavim putevima se raspoređuje elektronski i ravnomerno na sva četiri točka vozila.

 

Peugeot 3008 0002.jpg

 

Hybrid 225 e-EAT8 predstavlja model s pogonom samo na prednju osovinu, a ovaj model može uz elektromotor da prevali do 56 km. Ovaj model od 225 KS ima pogon samo na prednju osovinu, a kombinuje 180 KS iz PureTech benzinac i 110 KS iz električnog motora povezanog sa e-EAT8 menjačem. Elektromotori se napajaju iz litijum-jonske baterije kapaciteta 13.2 kWh, a koju je moguće puniti putem jednofaznog punjača od 3.7 kW ili snažnijeg 7.4 kW koji se napaja iz WallBoxa. Vreme punjenja može da bude od sat i 45 minuta do 7 sati.

 

peugeot 3008 1.jpg

 

Pored hibrida, kupci još uvek mogu da odaberu klasične benzince i dizelaše. Ako govorimo o benzincima, to su 3-cilindrični 1.2 model od 130 KS kao i 1.6 sa 180 KS. Samo početni benzinac se može odabrati i uz ručni menjač, dok je kod ostalih dostupan samo 8-stepeni automatik. Dizel opcija je 1.5 četvorocilindraš sa 130 ili 150 KS. Naravno, oba samo uz automatski menjač. Obnovljeno izdanje modela 3008 do kraja godine stiže u prodajne salone, i to iz poznate dabrike u francuskom Sochauxu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Test 2021. Peugeot 3008 GT

 

Na testu je facelift 3008 plug-in hibrid u GT paketu (visok paket opreme, više sportski), sa opcijom ''Black Pack'' što znači da će biti crno sve ono što je kod drugih varijanti hrom.

Hibridni pogon ukupno pravi 225 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Test Peugeot 3008

 

2 nove plug-in hibrid varijante su najvažnija novost restajlinga kroz koji je prošao, a jedna od njih omogućuava ovom autu da ima pogon na svim točkovima i 300 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot 3008 na testu izbegavanja severnog jelena

 

peugeot 3008 test.jpg

 

km77 je 2017. godine već imao priliku da testira 3008. Tom prilikom uspeli su da prođu test bez rušenja čunjeva pri brzini od 80 km/h. 2021. su ponovili test nakon ažuriranja ovog modela, a rezultat je bio lošiji. Sve preko 73 km/h je bilo loše po čunjeve. Postoji nekoliko razlika između te dve jedinice koje su možda imale veze s tim.

 

Onaj prvi model iz 2017. godine imao je dizel motor od 120 KS i gume Michelin Prmacy 3. Ovaj sada iz 2021. godine je benzinac od 180 KS, a gume su, iako iste marke i modela, različitih dimenzija: 225/55 R18 (2017.) i 205/55 R19 (aktuelni akter testa). Međutim, najvažnija je razlika koja se može videti na dva videozapisa: na modelu 2017. kočiona svetla trepere zbog rada kontrole stabilnosti; to se nije dogodilo 2021. godine. U svakom slučaju, i uprkos činjenici da nisu uspeli da izjednače brzinu, reakcije su bile slične. Tokom testa na slalomu nisu se pojavile nikakve reakcije koje nam se čine izvanrednima, osim da ruke morate da pomerate manje nego u bilo kom drugom SUV-u, jer volan 3008 ima i manji prečnik.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot 3008 Hybrid4 300 troši samo 4.5 l/100 km

 

Peugeot-3008 test.jpg

 

Peugeot 3008 Hybrid4 300, sa 4-cilindarskim 1.6 turbobenzincem i elektromotorom, kombinovane snage 300 KS, za pogonom 4×4, prošao je zanimljiv test potrošnje, u organizaciji portala de.motor1.com. Reč je o kombinovanoj motorizaciji, koja pomoću 8-stepenog automatskog menjača Aisin obezbeđuje, za kompaktni SUV, Top Gun performanse, ubrzanje do stotke za 5.9 sekundi i najveću brzinu od 240 km/h. Deklarisana potrošnja je 1.5 l/100 km ' to je statistički, uz svakodnevno punjenje baterije.

 

Sa litijum-jonskom baterijom kapaciteta 13.2 kWh samo na struju može preći 50 km. Testni model je opremljen gumama Michelin Primacy 3 205/55 R19, za ''broj većim'' od osnovnih, koje povećavaju potrošnju za 0.1 do 0.2  l/100 km. Test je napravljen 12. marta 2021. u Italiji od Rima do Forlija (360 km) i nazad te u gradskoj vožnji, pri temperaturama od 15 stepeni uz kišu, do oblačnih 20. Reč je o deonici koja je 65% brzi put (Superstrada), sa ograničenjem 90 i 110 km/h, 25% autoput (Autostrada) sa ograničenjem 130 km/h, 5% državnog puta sa ograničenjem 90 km/h i 5% gradski putevi.

 

Ukupno je prevaljeno 947 km prosečnom brzinom 82 km/h. Putni kompjuter je pokazao potrošnju goriva od 4.4 l/100 km te po punjenju na benzinskoj stanici, ''do čepa'' (rezervoar prima 43 l) odnosno prvog klika pištolja za punjenje, na početku i kraju testa, 4.6 l/100 km. Po propozicijama testa uzima se aritmetička sredina - 4.5 l/100 km.

  • gradska vožnja u Rimu: 7.6 l/100 km, domet s punim rezervoarom goriva 563 km
  • mešovita vožnja gradom i okolinom: 7.0 l/100 km, domet 610 km
  • autoput (Autostrada): 7.5 l/100 km, domet 571 km
  • štedljiva vožnja: 4.1 l/100 km, domet 1044 km
  • maksimalna potrošnja 30.0 l/100 km, domet 141 km
  • domet na električni pogon na autoputu (Autostrada): 51 km
  • maksimalni domet na električni pogon 91 km

Sa tim rezultatom Peugeot 3008 Hybrid4 300 je izuzetan - slabiji i manji Renault Captur E-Tech Plug-in-Hybrid 160 je na ovom testu trošio 4.2 l/100 km, uporedivi Citroen C5 Aircross Hybrid 225 - 4.7 l/100 km, Mercedes GLA 250 e - 5.1 l/100 km i Jeep Compass 4xe - 5.15 l/100 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide: Test 2021. Peugeot 3008

 

Nesumnjivo da restajling izgleda atraktivnije, ali mu update nije doneo samo bolji izgled, nego i novi infotainment, kao i još bezbednosnih sistema u okviru ADAS-a:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Peugeot 3008 Hibrid

 

Na struju može da ide do 56 kilometara, a ukupno raspolaže sa 225 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...