neshaoct 9584 Posted February 12, 2021 Nissan X-Trail na testu Auto magazina Novi 1.7 dizelaš u Nissanu X-Trail je pokazao da je dorastao velikom SUV modelu. U praksi je sofisticiraniji od odlazećeg 2.0 dizelaša, ima slične vozne karakteristike i daleko manju potrošnju. Još uvek aktuelna generacija najvećeg Nisanovog SUV modela u Evropi, X-Trail, karijeru je počela sa 1.6 dizel motorom od 130 konja. Usledio je 2.0 sa 177 KS, ali su najnoviji standardi o emisiji izduvnih gasova neumoljivi, pa je zamenjen najnovijim 1.7 dizelašem od 150 konjskih snaga. Možda psihološki ovo smanjenje radne zapremine ne deluje baš najbolje, ali smo odlučili da mu damo šansu i to u 4×4 verziji. Odmah smo se prisetili međunarodne prezentacije redizajniranog X-Trail, kada smo imali priliku prvi put da testiramo 2.0 dizel sa manuelnim menjačem. U sećanju nam je ostala velika turbo-rupa sa kojom se vrlo uspešno izborio CVT menjač. Novi 1.7 dizel je neuporedivo sofisticiraniji; tiši je i uglađeniji u radu, i što je još lepše turbo-rupa je skoro neprimetna, pogotovo u poređenju sa drugim najnovijim dizelašima. Optimizacijom je postignuto da maksimalnu snagu postiže na samo 3.500 obrtaja spram 3.750 kod 2.0. Istina, ima 40 Nm manje, ali je zato 340 Nm dostupno pri 1.750 spram 2.000 obrtaja kod starog motora. Nema neprijatnih situacija da stisnete gas,a motor se ''razmišlja'' da li će i sa kojim zakašnjenjem da povuče. Šta više, toliko je elastičan da mu prija uobičajeni režim rada na oko 1.500 obrtaja. Čak i tada opušteno povlači na komandu gasa i to bez ikakvog čekanja. Sve to je dovelo i do ozbiljnog smanjenja potrošnje. Bulevarska vožnja po Beogradu rezultovala je prosekom čak od samo 6.8 litara, što je do skoro bilo potpuno neverovatno za X-Trail. Sećamo se da ni sa 1.6 dizelašem od 130 konja i prednjim pogonom potrošnja nije mogla da bude manja od 8 litara, kako god ga vozili. Sada treba računati na oko 7.5 l/100 km, dok ekstremna gradska stani-kreni vožnja ne podiže prosek na više od 8 litara. Inače, ubrzanja su iznenađujuće snažna, tako da se definitivno ne može reći da je ovaj motor slab za X-Trail, pogotovo ne kada su u pitanju prosečni vozači koji auto koriste za porodične potrebe. Iznenadilo nas je da nema problema ni na auto-putu. Međuubrzanja su vrlo pristojna, a posebno se ističe niska potrošnja. Na 130 km/h motor se vrti na oko 2.350 obrtaja i tada troši oko 7 litara, što je za skoro 2 litre manje nego kod odlazećeg 2.0 dizelaša sa CVT menjačem. Razlika u korist novog 1.7 motora je još veća u gradu - štedljiviji je za 2 do 3 litre u zavisnosti od gužve. Razlika u ubrzanjima je vrlo mala; 1.7 dizelaš sa manuelnim menjačem je svega 0.7 sekundi sporiji od starog 2.0 sa CVT menjačem. Osim novim štedljivijim motorom, X-Trail može da se pohvali i dalje jedinstvenom mehanikom. Za razliku od većine SUV modela, ima mogućnost odabira vrste pogona. Na velikom okruglom preklopniku smeštenim između ručice menjača i naslona za ruku možete da podesite samo prednji pogon (2WD), 4WD i Lock režim. Standardni 4×4 mod automatski raspoređuje snagu na prednje i zadnje točkove u zavisnosti od potrebe, dok blokada centralnog diferencijala obezbeđuje stalnu raspodelu u odnosu pola-pola. Istina, većina korisnika retko koristi pun 4×4 potencijal svojih SUV vozila, a X-Trail je jedan od najsposobnijih. Naravno, nije konstruisan za ekstremni ofroud, ali bez problema može da vas izbavi iz ozbiljnijih klizavih situacija sa kvalitetnim zimskim pneumaticima. Osim štedljivog motora i kvalitetnog pogona na sva četiri točka, X-Trail može da se pohvali ozbiljnom količinom unutrašnjeg prostora. Jedan je od najvećih SUV modela na našem tržištu, što je prava stvar za porodice kojima je potrebno mnogo mesta pozadi i u gepeku. Jedan je od retkih koji ima opciju sa sedam sedišta. Doplata je 700 evra i za taj iznos se dobija treći red koji jednim potezom može da se spakuje u pod prtljažnika. Naš test primerak nema ovu opciju, ali zato ima prtljažnik koji je sa svojih 565 litara jedan od najvećih među automobilima generalno. Zadnja sedišta se klizno pomeraju, čime se obezbeđuje dodatni prostor u gepeku. Čak i sa mehanizmom panoramskog krova koji se otvara, putnici pozadi imaju mesta za glavu na pretek, što je danas postalo prilično retko. Konkretno, osoba prosečne visine ima najmanje petnaestak centimetara prostora između glave i krova. Nagib naslona može da se podešava a za pohvalu je i to što su sedišta prilično visoka, tako da butine imaju dobar oslonac celom dužinom. Drugim rečima, oni koji se voze pozadi imaće maksimalan komfor i na dužim putovanjima. Od redizajna X-Trail ima opciju grejanja ne samo prednjih već i zadnjih sedišta, kao i grejač volana. Oprema je izuzetno bogata, pa se standardno dobijaju adaptivna LED glavna i duga svetla sa praćenjem krivine, kožna sedišta sa električnim pomeranjem, četiri kamere sa pogledom od 360 stepeni… Standard je i upozorenje na dolazeći saobraćaj prilikom isparkiravanja unazad, kontrola mrtvog ugla, kao i automatsko kočenje. Tu je i kamera za snimanje saobraćajnih znakova, koja pomaže i prilikom automatske aktivacije dugih svetala. Ključ-kartica za beskontaktno otključavanje i startovanje motora je takođe standard, baš kao i otvaranje i zatvaranje prtljažnika zamahivanjem nogom ispod zadnjeg branika. Uz ovakvu ponudu opreme i unutrašnjeg prostora, Nissan X-Trail je više nego zanimljiva opcija za sve one kojima je potreban pogon na sva četiri točka i štedljiv motor. Možete bez problema da ga koristite svakodnevno po gradu zahvaljujući kamerama, ali i na dugim putovanjima, sa komforom koji malo SUV modela može da ponudi. Cena počinje od 26.200 evra sa prednjim pogonom, dok najskuplji sa opremom Tekna kao na test primerku košta 37.520 evra sa PDV-om. Prava stvar za velike porodice je mogućnost doplate za sedam sedišta. Koštaju 700 evra za Tekna paket opreme i po potrebi mogu da se sklope u pod prtljažnika tako da ne smetaju. Među zanimljivim ali povoljnim doplatama je i Pro Pilot opcija. Za svega 400 evra dobija se radarski, odnosno adaptivni tempomat koji sam održava odstojanje od vozila ispred. Kamere se brinu da auto sam održava sredinu saobraćajne trake. Vozač mora da drži ruke na volanu iz razloga bezbednosti, ali suštinski auto sam upravlja. Kod automatika Pro Pilot košta 500 evra jer ima i opciju da auto sâm, bez intervencije vozača prati kolonu u stani-kreni vožnji, uključujući zaustavljanje i polazak iz stanja mirovanja. Autor: Aleksandar Bursać preuzeto sa - magazinauto.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 12, 2021 Novi Nissan X-Trail Nissan je još sredinom prošle godine u Americi predstavio novu generaciju modela Rogue, a uskoro će premijeru imati i verzija za druga tržišta (pod nazivom X-Trail). Slike novog X-Traila su već pred nama (snimljen je negde u Kini) i one pokazuju da se od američkog Nissana Rogue razlikuje samo po detaljima. Kako bilo, novi model se bazira na značajno unapređenoj CMF-C/D platformi, ima modifikovano oslanjanje, moderniji enterijer, nove alu točkove, bogatiju opremu... Automobil je dugačak 4.681 mm, širok 1.840 mm, visok 1.730 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.706 mm. U unutrašnjosti se između ostalog ističu volan sa zaravnjenim donjim delom, digitalni instrumenti (kod skupljih verzija), kolor head-up displej, novi infotainment sistem, CarPlay i Android Auto, ambijentalno osvetljenje... Treba pomenuti i unapređeni ProPilot polu-autonomni sistem vožnje, sistem upozorenja na vozilo u mrtvom uglu, sistem održavanja vozila u kolovoznoj traci, sistem automatskog kočenja sa detekcijom pešaka, kao i upozorenje za vozača da pre izlaska iz vozila proveri da li je neko ostao na zadnjim sedištima. Američki Nissan Rogue pokreće 2,5 litarski benzinski motor sa 181KS i 245 Nm obrtnog momenta, dok X-Trail za Kinu ima 1.5 litarski turbo trocilindrični benzinac sa 204KS i 300 Nm. Za proizvodnju u Kini je zadužen Dongfeng Nissan, a kako se najavljuje ona treba da počne krajem proleća. Ostaje da se vidi paleta motora za evropski X-Trail, ali detalji o tome tek slede kada bude održana njegova evropska promocija. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 19, 2021 Novi Nissan X-Trail zvanično Nissan je još sredinom prošle godine u Americi predstavio novu generaciju modela Rogue, a sada je na sajmu u Šangaju premijeru imala i verzija za druga tržišta (pod nazivom X-Trail). Slike novog X-Traila pokazuju da se od američkog Nissana Rogue razlikuje samo po detaljima. Kako bilo, novi model se bazira na značajno unapređenoj CMF-C/D platformi, ima modifikovano oslanjanje, moderniji enterijer, nove alu točkove, bogatiju opremu... Automobil je dugačak 4.681 mm, širok 1.840 mm, visok 1.730 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.706 mm. U unutrašnjosti se između ostalog ističu volan sa zaravnjenim donjim delom, digitalni instrumenti (kod skupljih verzija), kolor head-up displej, novi infotainment sistem od 9.0 inča, CarPlay i Android Auto, ambijentalno osvetljenje... Treba pomenuti i unapređeni ProPilot polu-autonomni sistem vožnje, sistem upozorenja na vozilo u mrtvom uglu, sistem održavanja vozila u kolovoznoj traci, sistem automatskog kočenja sa detekcijom pešaka, kao i upozorenje za vozača da pre izlaska iz vozila proveri da li je neko ostao na zadnjim sedištima. Američki Nissan Rogue pokreće 2.5 benzinski motor sa 181KS i 245 Nm obrtnog momenta, dok novi X-Trail za Kinu ima 1.5 turbo benzinac sa 204KS i 300 Nm obrtnog momenta. Za proizvodnju u Kini je zadužen Dongfeng Nissan, a kako se najavljuje ona treba da počne krajem proleća. Ostaje da se vidi paleta motora za evropski X-Trail, ali detalji o tome tek slede kada bude održana njegova evropska promocija. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 23, 2021 Novi Nissan X-Trail sledećeg leta stiže u Evropu Kao dopuna Nissanovoj paleti upečatljivih crossovera, sledećeg leta (2022.) biće predstavljen potpuno novi SUV X-Trail. On je svoju svetsku premijeru doživeo na međunarodnoj izložbi automobilske industrije u Šangaju (Auto Shanghai 2021). Kao i njegov rođak Qashqai, zasnivaće se na CMF-C platformi alijanse koja predstavlja najsavremeniju arhitekturu dizajniranu da smesti Nissanov napredni pogonski sklop e‑Power i ponudiće visokorazvijene tehnologije pomoći vozaču, poboljšanu preciznost i dinamičke performanse. Potpuno novi X-Trail biće četvrta generacija uspešnog porodično orijentisanog SUV-a i zadržaće formulu prethodnih generacija, nudeći fleksibilnost i svestranu unutrašnjost za kupce sa osećajem za avanture u kombinaciji sa najnovijim Nissanovim ugrađenim tehnologijama. Kao i trenutni X-Trail, novi model će biti dostupan sa preklopivim trećim redom sedišta što donosi nove pogodnosti porodicama i prijateljima za bogata iskustva daleko od kuće, ali ostaće takođe prilično kompaktan za lake manevre parkiranja. e-Power Potpuno novi X-Trail biće dostupan sa Nissanovom e-Power instalacijom koja predstavlja jedinstvenu Nissanovu inovaciju i ključnu komponentu u strategiji inteligentne mobilnosti kompanije. Jedinstven element instalacije e-Power je taj što se benzinski motor koristi isključivo za generisanje električne energije, dok točkove pokreće samo elektromotor. To znači da motor uvek može da radi u svom optimalnom opsegu, što dovodi do superiorne efikasnosti goriva i nižih emisija CO2 u poređenju sa tradicionalnim motorom sa unutrašnjim sagorevanjem. Ovo je inovacija pogonskog sklopa za kupce koji nisu spremni da prihvate potpuno električno vozilo, ali žele da uživaju u prednostima elektrifikovanog pogonskog sklopa. Sa verzijom 4WD, potpuno novi X-Trail i dalje će biti Nissanov prirodni izbor za avanturističke porodice koje će uživati u njegovoj robusnoj svestranosti, podržanoj naprednim sistemom pogona na sve točkove podesivim za snežne, šljunkovite ili blatnjave terene što će uliti poverenje u izazovnim uslovima, kako na asfaltiranim putevima tako i na neasfaltiranim. Potpuna paleta crossovera Dolazak novog vozila X-Trail u leto 2022. godine upotpuniće Nissanovu privlačnu paletu, fascinantno obnovljenu i redizajniranu. Od uvođenja upečatljive i odvažne druge generacije vozila Juke u novembru 2019., preko globalnog predstavljanja zapanjujućeg potpuno novog, potpuno električnog crossovera Ariya u julu 2020. i otkrivanja treće generacije kultnog, pionirskog vozila Qashqai u februaru 2021. novi X-Trail demonstrira Nissanovu smelu, inovativnu viziju elektrifikovane budućnosti pod okriljem svog plana poslovne transformacije ''Nissan Next''. ''Obnavljanje Nissanove linije nastavlja se kontinuirano. Novi X-Trail ostaće veran svojoj dobro uspostavljenoj SUV formuli koja se pokazala toliko uspešnom za Nissan od predstavljanja prvog modela 2001. Ponudiće veću efikasnost, prefinjenost, svestranost i praktičnu tehnologiju. I upotpuniće paletu svojih elektrifikovanih crossover rođaka, dajući kupcima izvanredan SUV sa elektrifikovanim pogonskim sklopom za njihove svakodnevne potrebe'', rekao je Guillaume Cartier, predsedavajući Nissana za region Afrika, Srednji Istok, Indija, Evropa i Okeanija. PR saopštenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 22, 2022 Novi Nissan X-Trail Nissan će u Japanu od 25. jula startovati sa prodajom nove, četvrte generacije SUV-a X-Trail. Treba napomenuti da će japanska verzija biti na raspolaganju samo u elektrifikovanom obliku, sa hibridnim pogonom u 2WD i 4WD (e-4ORCE) verzijama. Očekuje se da će ista postavka biti ponuđena i u Evropi. Novi X-Trail je napravljen na CMF-C platformi, dok hibridni pogon kombinuje 1.5 VC-Turbo benzinski trocilindrični motor sa e-POWER sistemom druge generacije. Nissan navodi da je hibridni sistem poboljšan u smislu ''snage i tišine'' u poređenju sa prethodnikom. Nissan za sada nije objavio detaljne specifikacije pogonskog sklopa, ali ističe da motor sa unutrašnjim sagorevanjem nije povezan sa točkovima, što ograničava njegovu ulogu samo kao generatora za elektromotore. 4WD varijante SUV-a imaju električni sistem pogona na sva četiri točka e-4ORCE sa dva elektromotora, sličan onom koji koristi potpuno električna Ariya, nudeći poboljšane performanse u svim uslovima na putu. X-Trail takođe ima tehnologiju e-Pedal Step koja primenjuje regenerativno kočenje. Novi X-Trail spolja izgleda praktično identično Nissanu Rogue za američko tržište koji je predstavljen krajem 2020. godine. To podrazumeva i dizajn podeljenih farova, hromiranu V-Motion masku, crni A stubove i zategnuta zadnja ramena. U Japanu je novi X-Trail dostupan u 12 boja, uključujući Cardinal Red i pet dvobojnih konfiguracija. U enterijeru se nalazi digitalna instrument tabla od 12.3 inča sa dva režima prikaza, ekran osetljiv na dodir od 12.3 inča, plus head-up displej od 10.8 inča. Za verziju sa pet sedišta Nissan kaže da ima najveći prtljažnik u segmentu, a postoji i varijanta sa sedam sedišta. Ostale karakteristike sadrže Bose Premium audio sistem, kao i brojne opcije za personalizaciju (crna tkanina, premium Nappa koža i vodoodbojni materijal Cell-Cloth). Oprema uključuje Nissan Safety Assist 360 sa kamerama, radarom i sonarom koji nadgledaju okolinu, plus dugu listu za poluautonomne funkcije kao deo Nissanovog ProPILOT paketa. Novi Nissan X-Trail u Japanu košta od 3.198.800 do 4.499.000 jena (od 22.715 do 31.945 evra). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 12, 2022 Novi Nissan X-Trail za evropsko tržište premijerno u septembru Nissan je u Japanu 25. jula startovao sa prodajom nove, četvrte generacije X-Traila, dok će promocija evropske verzije ovog SUV-a premijeru imati 6. septembra. Japanska verzija (na slikama) je na raspolaganju samo u elektrifikovanom obliku, sa hibridnim pogonom u 2WD i 4WD (e-4ORCE) verzijama. Kako se očekuje, ista postavka će biti ponuđena i u Evropi. Novi X-Trail je napravljen na CMF-C platformi, dok hibridni pogon kombinuje 1.5 litarski benzinski turbo motor sa e-Power sistemom druge generacije. Nissan navodi da je hibridni sistem poboljšan u smislu ''snage i tišine'' u poređenju sa prethodnikom. Nissan ističe da 1.5 litarski motor sa unutrašnjim sagorevanjem nije povezan sa točkovima, što ograničava njegovu ulogu samo kao generatora za elektromotore. 4WD varijante SUV-a imaju električni sistem pogona na sva četiri točka sa dva elektromotora, sličan onom koji koristi potpuno električna Ariya, nudeći poboljšane performanse u svim uslovima na putu. X-Trail takođe ima tehnologiju e-Pedal Step koja primenjuje regenerativno kočenje. U Japanu je novi X-Trail dostupan u 12 boja, uključujući Cardinal Red i pet dvobojnih konfiguracija. U enterijeru se nalazi digitalna instrument tabla od 12,3 inča sa dva režima prikaza, ekran osetljiv na dodir od 12.3 inča, plus head-up displej od 10.8 inča. Za verziju sa pet sedišta Nissan kaže da ima najveći prtljažnik u segmentu, a postoji i varijanta sa sedam sedišta. Oprema uključuje Nissan Safety Assist 360 sa kamerama, radarom i sonarom koji nadgledaju okolinu, plus dugu listu za poluautonomne funkcije kao deo Nissanovog ProPILOT paketa. U svakom slučaju, više detalja o evropskoj verziji očekujemo uskoro. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5792 Posted August 13, 2022 Koliko su bolje ukombinovana dnevna svetla i far na ovom autu u odnosu na qq. Ovde to sve lepo prati neke linije, nije da je neko došao i nacrtao vrh strele Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 6, 2022 Novi Nissan X-Trail zvanično Nissan je danas i zvanično predstavio potpunu novu generaciju SUV modela X-Trail koji nudi više prostora, sedam sedišta, oštriji novi dizajn ali i najvažnije od svega "pametni" e-Power hibridni sistem za poboljšanu efikasnost i performanse. Nastavljajući svoju elektrifikaciju Nissan je lansirao svoj potpuno novi X-Trail sa sedam sedišta i hibridnim motorom e-Power, ali i verziju e-4ORCE s dva motora i pogonom na sva četiri točka. Naravno tu je i potpuno novi dizajn sa oštrim linijama i oblicima kao i nova napredna tehnologija za bezbednost i udobnost. Najveći SUV iz Nissana u Evropi je baziran na najnovijoj CMF-C platformi Renault-Nissan Alijanse, a ona donosi velika poboljšanja kada je u pitanju ponuda prostora i smeštaj tehnologije i pogona što je veoma važno za SUV sa sedam sedišta. Kapacitet prtljažnika iznosi 585 litara ili 20 litara više od svog prethodnika. Unutrašnjost raspolaže sa 12.3-inčnim ekranom za vozača i multimedia ekranom osetljivim na dodir iste veličine. Nova platforma je takođe omogućila Nissanovim inženjerima da smeste i relativno kompaktnu litijum-jonsku bateriju od 2.1 kWh koja se puni 1.5 turbo-benzinskim motorom sa tehnologijom varijabilnog stepena kompresije, što pomaže da se dodatno poveća efikasnost. Prilagođen iz sličnog sistema koji koristi Nissan u Japanu, tehnički centar Nissana u Velikoj Britaniji je sveobuhvatno redizajnirao i prilagodio hibridnu tehnologiju kako bi pružio iskustvo vožnje kao u potpuno električnom automobilu. Tako u praksi benzinski motor nikada ne pokreće točkove direktno. Umesto toga, deluje kao generator za povećanje dometa, radeći u najefikasnijem režimu za punjenje baterije prilikom lagane vožnje ili najjačem režimu kada je potrebno maksimalno ubrzanje. Baterija napaja električni motor montiran na prednjoj osovini koji isporučuje 201KS i 330 Nm obrtnog momenta u modelu e-Power sa jednim motorom. Nissan tvrdi da sprint do 100 km/h traje 8 sekundi, ali što je još važnije da X-Trail može da ima prosek potrošnje od samo 4.8 l/100 km i samo 132 g/km emisije CO2. Takođe, X-Trail je od Qashqaija nasledio i e-Power tehnologiju regenerativnog kočenja e-Pedal Step kako bi se povećala efikasnost. Novost za X-Trail je e-Power e-4ORCE verzija, sa dva motora i pogonom na sve točkove. Ova verzija ima još jedan električni motor na zadnjoj osovini za ukupnih 210KS. U verziji sa pet sedišta i sa dva motora X-Trail ubrzava do 100 km/h za samo sedam sekundi, uz prosečnu potrošnju od 5.2 l/100 km. Drugi električni motor znači da X-Trail e-Power e-4ORCE ima 10.000 puta brži odziv obrtnog momenta u poređenju sa konvencionalnim sistemom pogona na sve točkove, što vozaču daje veću kontrolu i više trakcije u lošim uslovima. Takođe, Nissan kaže da dodavanje regenerativnog kočenja na zadnjoj osovini uz već postojeći sistem na prednjoj osovini rezultira znatno stabilnijom vožnjom pri usporavanju. Pored e-Power hibridne ponude, X-Trail će biti dostupan i sa blagim hibridnim 1.5 turbo-benzinskim motorom, koji takođe ima tehnologiju varijabilnog odmosa kompresije. Ovaj motor proizvodi 161KS i 300 Nm obrtnog momenta, i uparen sa CVT automatskim menjačem, ubrzava od 0-100 km/h za 9.6 sekundi, dok će njegova prosečna potrošnja iznositi 5.9 l/100 km. Novi X-Trail je na raspolaganju sa izborom od 10 boja, zajedno sa pet dvobojnih nijansi. Već dostupan za naručivanje na određenim evro tržištima, X-Trail startuje po ceni od 38.080 evra u Italiji gde se nudi sa četiri nivoa opreme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 13, 2022 CarGurus: Nissan X-Trail Kada SUV nije SUV? Kada se radi o ''porodičnom avanturističkom vozilu'', kako Nissan voli da zove X-Trail. Nissan ne voli da kaže da je ovo porodični automobil u formi 4x4 vozila. Očigledno da dobro pogađaju želje kupaca jer je do sada (kroz sve generacije) prodat u preko 7 miliona komada: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 26, 2022 AutoMarket.hr: Nissan X-Trail Proba novog Nissana X-Trail na asfaltu i terenu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 7, 2022 EmisijaSAT: Nissan X-Trail Sa modernom, naprednom tehnologijom i originalnom primenom struje, Nissan X-Trail se i u novom izdanju pokazao kao sposobni avanturista, iako je najbolje svoje osobine pokazao na otvorenom putu gde je tišinom i udobnošću podsećao na luksuzne limuzine. Vozili smo ga po okolini Bleda, gde su se njegove osobine prelepo uklopile u živopisan krajolik države koja brine o očuvanju svojih prirodnih resursa i ekološkog zdravlja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3646 Posted January 31, 2023 Ne znam da li su ovi cenovnici sa sajta domaćeg uvoznika Nissan-a validni ( trebalo bi da jesu ), ali, ako bi se uporedile cene za novi X-Trail hibrid sa AWD ( 213 ks ), sa cenama za novi QQ hibrid sa 2 WD ( 190 ks ), odnosno, da prvi "dobacuje" do 50,840 evra, a drugi do 48,311 evra, meni deluje da je X-Trail realno jeftiniji. https://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/serbia/vehicles/Cenovnici/X-Trail_MY21.pdf https://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/serbia/vehicles/Cenovnici/Nissan_Qashqai.pdf Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3646 Posted March 29, 2023 Cene za novi X-Trail za Srbiju https://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/serbia/vehicles/Cenovnici/X-Trail_MY21.pdf Marek Drives i test hibridnog X-TRAIL-a. Kao što se može videti pred kraj testa, nije se fascinirao potrošnjom. Naprotiv. Ali je i ostavio mogućnost da je to bilo posledica niskih spoljnih temperatura koje negativno utiču na perfomanse Li-Ion baterije i algoritam rada hibridnog sklopa u tim uslovima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Decak Iz Vode 157 Posted March 29, 2023 Dobar Po meni,ovde ovaj N-Connecta paket opreme sasvim radi posao.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3646 Posted March 29, 2023 Gledao sam X-Trail u salonu i veoma mi se dopada kako su odradjene mnoge stvari na tom vozilu. 2 Decak Iz Vode and darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Decak Iz Vode 157 Posted March 29, 2023 Uzivo sam video samo prethodnu generaciju. Ozbiljno izgleda i ozbiljno mi se dopada. Verujem da je kod nove generacije sve jedan nivo iznad,ali je i cena. Medjutim,nisam siguran da bih bio spreman da za auto platim cenu koliko kosta i neki stan npr. Mada su i cene auta i nekretnina otisle u stratosferu. Medutim,valjda razumete sta sam hteo da kazem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 20, 2023 WhatCar?: Nissan X-Trail Novi X-Trail je električni automobil koji ide na benzin. Zbunjeni? Ne brinite - sve je objašnjeno u videu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Semi 94 Posted June 25, 2023 Pre par dana sam ga gledao u salonu i provozao e-4force. Auto je stvarno odlican. Ide dobro, udoban, prostran, prilicno kvalitetno uradjen, sa Nappa kozom deluje bas luksuzno, ali to je vec vrh ponude. Mene konkretno zanima opcija od 163 konja i on u Tekna paketu ide do 42-43 hiljade i s obzirom da sam se vec nekako navikao na taj tip vozila, ozbiljno ga razmatram jer za te novce, meni licno, nudi vise od konkurencije. N-connecta je skroz ok i tu bih dodao samo elektricni krov. QQ u e-power tehnologiji i sa ful opremom izadje oko 41-42, tako da je ipak poprilicno jeftiniji od top verzije x-trail-a. Edit: Greska, qq krece od 44-45 u e power varijanti. 1 darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 29, 2023 AutoMarket.hr: Nissan X-Trail Nissan X-Trail pokupio je sve dobre stvari iz sveta benzinskih i električnih automobila. A kako radi njegov e4ORCE pogon na sve točkove proverite u videu: Quote Share this post Link to post Share on other sites