Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

@horvat hvala :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct hvala direktore. Vidimo se u nedelju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa srecom, da te lepo sluzi ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan hvala :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@biciklista hvala kolega

Iskreno ja sam prezadovoljan sa ovim sedistima jer sam na predhodnoj alfi 147 imao TI kozna sedista pa valja da se promeni malo..


Evo neka slicica...

 

q2 001.jpeg q2 002.jpeg 

q2 003.jpeg q2 004.jpeg q2 005.jpeg

 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@biciklista
Ti je oprema

Q2 je oznaka za sper diferencijal

Q2 mnogo bolje ide nego obican 1.9 150ks zbog 

 

A i kakva bi to alfa bila da nema crvene celjusti? Juce sam se malo igrao :lol:

CCA9C864-6974-49A3-A480-E2AF336A48BD.thumb.jpeg.1f8a70e8834cfece2adcfa9319d334d4.jpeg4C0DC73B-ABF6-4DC9-ABF9-01ECE63177E5.thumb.jpeg.dd099c8746dab2dd284fa0565427e88b.jpeg94281364-7D3C-4636-9DD3-4C8597E8FD1D.thumb.jpeg.a6e18d6950579257b4c768ceabae03d2.jpeg2D423C0D-B839-4352-B4D7-F850B061230F.thumb.jpeg.03600c730782b9014285dfc33ebe01f3.jpeg

Edited by nemke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odradjen mali servis i zamenjana mazetna i termostat...

Kupljene cetiri nove gume u beogumi tigar uhp 215/45/17

Jos da se skupe pare za ATE diskove i plocice i moze na more da se ide :rolleyes:

 

A8354C66-CEA4-48CB-9F9F-202185A6E17E.thumb.jpeg.5dffd3d54c85b0ed34a151e1901a60d0.jpeg 6F5B67FE-17C3-4A3C-B79F-9920B4BAE4C5.thumb.jpeg.1ebca2e98aeaf4594c9d53bf3de70486.jpeg 3C960C8E-E72C-4B46-9492-DC20E023DC1E.thumb.jpeg.849be806764e99e4fe537459cb2c6e2b.jpeg 

 

moglo je jos 10k lagano :shock:

 

C4C88746-0E7D-4055-89C5-6CEDA7C0572A.thumb.jpeg.1f2efb75df5475856e63aa1f25a16598.jpeg 33F274B1-9852-451D-A5E6-F97C5B9E7DC9.thumb.jpeg.775322835647040a904787347a1c10a1.jpeg BB308043-6E1D-4EBD-9B00-75B398663237.thumb.jpeg.05e578a4a9af5cf5ffb69a9eb33d849a.jpeg B4C6F361-C648-4B9D-83A0-97F9B70FD79A.thumb.jpeg.147f840d2a74bd5ad84f052c6b6db1fe.jpeg 0CAE0BA2-FACE-4E29-896E-258760385CD4.thumb.jpeg.7567f4d8de5dad20bb1d9c37d109a3cd.jpeg 3E2B0C49-FC2E-4120-B3CA-C0C13A64490A.jpeg

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrh alfica, samo jel moze neko objasnjenje to za Q2 i diferencijal koja je razlika i zasto ide bolje od obicne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Q2 je diferencijal koji ne dopusta proklizavanje unutrasnjeg (rasterecenog) tocka u krivinama, pod gasom. To poboljsava trakciju i omogucava brzi izlaz iz krivine. Osim toga, nisam skroz upucen ali koliko znam, to je deo paketa opreme koji ne znam tacno sta sve donosi (te felne, verovatno crno nebo, itd). A motor kao motor, 1.9 16v 150 ks, mislim da ne bi trebalo da ima razlike sa istim takvim bez Q2?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@horvat je sve lepo napisao

Sto se tice motora 1.9 110kw ili 150ks kao u 159 sto ide. Koliko sam ja upucen u Q2 opremu spada (crno nebo, felne, volan, tamnija siva konzola/plejer/klima, km sat,pragovi, papucice,sedista,rucica menjaca) 

e sad neki imaju neki nemaju siber, kozu,parking senzore,telefon...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo par slicica od mene. Alfica sluzi odlicno. :clover:
Pozdrav :cheers:

413E2F56-CAB3-4B79-B93A-D97A7E21D01C.thumb.jpeg.64c2cbfebd3e594e9a43038141e6bcb8.jpeg 8C0E2E14-1E09-49FC-9E60-180746572E68.thumb.jpeg.6dac4cf5838b5f7d20539882b72225c7.jpeg 479C152E-4DFD-4BB6-A0F5-DCE99A91F44E.thumb.jpeg.11ff177a125840ab45b7403be88fbea2.jpeg 1F269671-0289-4346-A788-551867958234.thumb.jpeg.68a37a697904edb264a403aa59b13fdd.jpeg

 

E8810333-FF44-4075-9DCF-183CF61C4BD8.thumb.jpeg.a12798e5329997306e18b36303a070ef.jpeg E2D42A13-FF69-46E2-8ACB-3810A71DDC48.thumb.jpeg.cc43a9818d3032a1a37b22ac141450b0.jpeg EA4DF190-64F4-4AEC-9537-EC726628ED82.thumb.jpeg.4c54855227552764845c2d204ae0dcd8.jpeg 7BE30F5E-30EF-49DC-BBE8-5A4444B945EA.thumb.jpeg.e3b886b6675631afaf039de2ba6f85c1.jpeg

 

8B3CBF68-7874-452D-89C5-955045A0C518.thumb.jpeg.fa5b56104292c3bfba352c756af7a7d6.jpeg 9394BE7F-A54B-4EAB-BC43-09BE57BC13AB.png

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strasan autic, meni se jedino felne ne svidjaju no dobro. Sto se tice difa, trebalo bi da je torzen, isto tehnicko resenje kao centralni diff na audi kvatro. Jedina boljka torzena je sto ako na jednom tocku nema nikakvog otpora, prebacice snagu na taj tocak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prelep auto! Vidjam slicnu u Obrenovcu..kazem slicnu jer ima iste felne, hrom retrovizore, ali ne znam da li je Q.

 

Volan je ispao . Gde si radio?

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Desmo said:

Jedina boljka torzena je sto ako na jednom tocku nema nikakvog otpora, prebacice snagu na taj tocak

nikako, pa to bi onda bio obicni otvoreni diferecijal.

Kad se zatvori tockovi se vrte istom brziom bez obzira na uslove.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Zan Batist said:

nikako, pa to bi onda bio obicni otvoreni diferecijal.

Kad se zatvori tockovi se vrte istom brziom bez obzira na uslove.

Disadvantages: When one wheel is in the air, a Torsen diff acts very similarly to an open differential, and very little torque is sent to the drive axle. For street use this is completely acceptable, but it may be an issue for more purpose built vehicles on the track.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/8/2021 at 10:05 AM, vagenovac said:
Torsen dozvoljava 25-30% razlike izmedju tockova, preko toga zakljucava dok ne opadne razlika na 25-30%.

Upravo tako. Do nekog procenta propušta da slobodniji točak prošlajfuje a onda zatvara i vuku oba.
Pre 2,5-3 decenije, vozio brdo, Užice, Tara, Suzuki Svift, 85% šper. Dve nedelje imao upalu mišića ruku, iskidao me ali povlačio i čupao kao po ravnom.
Jbt., al sam mator!
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On ‎1‎/‎8‎/‎2021 at 1:06 PM, Desmo said:

very little torque is sent to the drive axle

drugar, ti si ovu tvrdnju (koja je veoma upitna) shvatio bukvalno, nema ljutis.. :blushing:

torsen dif je tip šper diferencijala.. i kad bi to bilo tako - kao sto carthrottle kaze, citava postavka vezana za mogucnost blokiranja difa bi pala u vodu.

nisam profesionalac al sam procitao dosta i cuo iskustva.. Mirkov (neovlasceni s) gost Gogi, ocigledno ekspert sa iskustvom, kaze: "Audijev stari quattro sa Torsen diferencijalom, bez konkurencije.."

tesko onda da takav dif nema mogucnost da poveze, kad treba, lijevu i desnu poluosovinu.. :cheers:

Edited by Zan Batist

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...