Jump to content
FAS Goran
vandu

Alfa Romeo Giulietta - vibracije pri ubrzanju

Recommended Posts

Evo sveže vesti iz nesvesti. Goran nije nista uspeo da utvrdi, slao me kod Slobodana vulkanizera, niz ulicu, ni tamo nije rešeno. Na kraju, vozi i čekaj da se problem jače ispolji, jer sa svim delovima pogona i podvoza je sve u redu. 

Ne da mi djavo mira, odem predveče u coning, i kažem im priču iz početka, skidose redom sve točkove i na Hunteru nadju da zadnji desni nije u balansu. Felna prava, ali guma lose leži. Okretali je jedno 20 minuta po felni, ali džaba. Odštampatii izveštaj sa mašine i ja zapalim nazad na reklamaciju u kemoimpex. Ista prica, i oni imaju hunter mašinu i vrteli je po felni par puta ali ne vredi. Doneli drugu novu gumu, još gore. Doneli su i treću, i tu je kao malo bolje ali ni blizu kako je na ostalim točkovima. Na kraju, štaviše nazad dve stare celave gume i auto se umiri. Reko, da skratimo priču, mozda vam ta serija guma nešto ne valja a i nije ih mnogo ostalo, daj sve četiri nove od drugog proizvođača uz moju doplatu. Ne pišem namerno koje su gume da ne bi upali u diskusiju, i kunem se u to i tog, samo ću reći da je guma iz novog seta 12 i kusur iljada, znači nije neste bez veze. Čovek koji mi je i radio od jutra i jadan se namučio je na kraju doveo gume u zeleno na Hunteru, odstampao za sve 4 izveštaj i to je bilo to. Ako kog zanima, mogu to skenirati. 

Elem... Problem je još tu, na momente manje ili više uočljiv, I ne mogu ga ponoviti svaki put kao ranije. Zavisi od jačine ubrzanja, i sad se ponekad javi ispod 120 i iznad 130. Počeo sam i da tripujem da u zavisnosti od sile kočenja, rezultat tresenja pri sledećem ubrzanju je drugačiji. Ne znam vise kuda i kome da idem, malo sam se i smorio i košta me mnogo vremena i novca. Čitao sam na stranom alfa forumu, da ima dosta ljudi sa istim problemom. Nekima su balans eri sredili problem, nekima ne. Samo jedan čovek je bio uporan i zamenio skoro pola podvoza i opet nije do kraja rešio problem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigurno felne nisu krive? Ja bih pokusao sa ispravljanjem felni (Radovan?) pa onda opet na Hunter...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prema Hunteru, felne idealne, probali su i tu defektnu gumu na drugu felnu, ista stvar. 100% im ta jedna, kao i ostale tri što su doneli iz magacina ne valjaju. U pitanju su bile Hankook 225/45 R17 91W K117 VENTUS S1 EVO 2. Na kraju sam uzeo Michelin 225/45 R17 91Y PRIMACY 4. Hteo ja Pireli neke, nešto skuplje od Hankooka, kaže majstor, ni slučajno, gume su katastrofa, koliko su reklamacija imali. Ove Hankook se prave u Madjarskoj, i to napravljene u vreme korone, verovatno zbog toga loša serija :lol:. Michelin je Španija, dot 0620.

Ma ne znam ni sam, nešto mi je tu čudno u celoj priči. Sto se kaze, voze ljudi taljige pa nista ne trese. Ovo ispade SciFi ko da vozim 350kmh pa mora sve biti u mikron.

Vozio sam danas jedno tri sata otvorenog puta, na 110, I blagom skretanju levo desno, volan pokupi vibracije. Sve u svemu, što je ubrzanje veće, tj brže, I tresenje je jače, zato se u petoj bolje oseti nego u šestoj. 

Edited by vandu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vec si se zabavio sa felnama i gumama... Ali da me toliko zaje*ava i da sam obisao toliko majstora (najgore sto se cimas i gubis vreme) - do sada bih zamenio komplet tockove sa nekim ko nema problema i video kako ce se ponasati. Pa bar da znas od cega da pocnes.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaže mi Goran da je stavio druge točkove na njega, zato je i bio 2 dana tamo. Kaže sve pravo. Bila gužva, prosulo se nebo, kataklizma, nisam pitao jel provozao auto sa tim drugim točkovima. Čuću se sa njim od nedelje... 

Edited by vandu

Share this post


Link to post
Share on other sites

'esam odmah rekao da je točak. Osetljive su Alfe na set guma koji nije idealan, ali srećom većina vozača nije - ti jesi (na sreću ili na žalost). Ne bih se ja mnogo nervirao oko toga, ako je dovedeno u tebi prihvatljivo stanje. PS4 je top guma.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve sam isčitao od početka do kraja i sve imam osećaj-nastaviće se...:ball:

Da me pogrešno ne shvati Vandu, što ne želim,al me podseća na mene, kad sam rešavao neke slične probleme na kolima.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno, ovo je jedna od onih priča bez kraja. Ko knjiga od 600 i kusur strana i kad pročitaš, ništa ti nije jasno. Ne dam se ja tako lako. Nego me ubi VW lobi na poslu, podjebancija do bola. Rekli mi da je trešenje volana na alfi "feature" kad dostigne 130,auto te upozori da nemoze brže. Ali neka, osveta je slatka kad se servira mirisom spaljenih guma sa dodatkom prašine u njihovom grlu. :devil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gluposti. Samo ne odustaj, ja sam isto mislio da je neresivo, ali sve se to da srediti...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim da mnogi na forumu hvale majstora Gorana. Interesuje me koja je tacna adresa njegovog servisa, jer vidim da se na forumu pominju dve adrese Trscanska 17a i negde na Altini, da li je to isti Goran ili su to dva razlicita servisa? 

Edited by FOXARA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odradio centriranje u Prosport Auto, hvala @dekirs. Čim je čovek sišao u kanal, pite me, zašto si ti došao, bez, da je I pogledao auto. Rekoh mu priču, počeo da zagleda, napred, nazad, kaže, centriracu ti trap ali i ovako na oko je dobar. Reko ajde, stavio sam nove gume, šteta bi bilo da se unište zbog ne centriranog trapa. Pre nego što je počeo da radi, kaže mi, juri polu osovine, na tu stranu, tj šolja u koju ulazi krst poluosovine. Ukratko, trap je malo bio van centra, uradio je zadnje pa prednje točkove. Jedini drugi zvuk koji auto pravi je taj čuveni "tup" udarac, nakon oduzimanja i ponovnog, naglijeg dodavanja gasa. To mogu da ponovim uvek, najbolje u 4oj i 5oj, kao što sam ranije rekao. Vozim ovako kako jeste, i kao sto rece Goran, već će nešto da pokaže, pa će se onda lakse dijagnostikovati. Da se ne bi zaletao i menjao sve, jer bio je čovek što je sve izmenio pa opet isto.

Danas me kolega s posla ubedi da skinemo zadnji točak i kocioni disk i da sve dobro očistimo od rđe. Naravno, bilo je površinske rđe i na glavčini i na disku, pa i na disku sa strane točka, ali sve su to mikroni u pitanju, ali ajde, lako se odradi i ne košta ništa. Naravno nije promenilo ništa. Bilo kako bilo, vreme ce pokazati svoje. Toliko za sada o ovome. 

Edited by vandu

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/6/2020 at 4:24 PM, vandu said:

Vozam se ceo dan... Čuje se "klunk" pri dodavanju gasa, neposredno nakon otpuštanja istog. Primetnije u većim brzinama prenosa, 4,5,6. I samo otpuštanje  i dodavanje gasa pravi mali "cim", nije "tečno" Lokacija, negde ispod vozacevih nogu. Nosač motora/menjača? Jel ima logike da loš nosač pravi i vibracije, sa početka? Vidim ja da ce to nazad kod Gorana. 

 

Samo malo da sumiram: 

 

Tresao je volan pri ubrzanju oko 120-130, i imao je 'klunk' na naglijem dodavanju/oduzimanju gasa. Bio je kod Gorana, sve je pregledano (nagadjam, nosaci motora, poluosovine, trap i sve oko toga?), i utvrdjeno da je sve u redu. Daljom analizom na Hunteru je potvrdjeno da je jedna guma pravila problem, zamenjene su sve 4, popravilo se, ali je i dalje malo ostalo (tresenje), a 'klunk' je u potpunosti ostao? I onda je centriran trap kod Viktora. 

 

I sad je stanje da ne trese vise pri 120-130, ili samo ponekad trese? A klunk se cuje uvek? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trese i dalje kao pre. 6a brzina, 120kmh,potopim gas, zatrese volan kao i pre. Taj klunk udarac, ostao kao i pre. Za Gorana sam već rekao, ništa nisu našli što je "zrelo" za zamenu. Svaki će majstor reči, malo imaš lufta ovde, malo onde, ali ništa strašno. I ispada kad bih sad ja reko, menjaj sve što sumnjaš, promenio bi celo vešanje i prenos pogona, što nije dobro ni za mene ni za majstora, ako popravlja aute tako što sve zameni pa gde ubode. I Viktor je rekao da ima malo lufta u zadnjim silen blokovima, ali nije za zamenu... Tj. Doći će, ali nije mu još vreme. A ja sad da sve to menjam, samo zato što trese na određenoj brzini.... Iritira strasno, ali manje nego prazan novčanik. Već sam se i navikao, ne potapam na tim brzinama ako ne moram. Uostalom, gužve su ne normalne svuda. Do posla imam 80% otvorenog puta, znači skoro, vozi koliko ide. A po rezervoaru mi je prosečna brzina 35kmh. Pa ti vidi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema na cemu. Viktor je veliki znalac i pre svega car. Zna da namesti trap i takva kola treba terati kod njega. 

Sto se tice tup udarca jel si gledao donji nosac tjst kosku? Ja sam to menjao a svi su govorili da je okej. Guma je sva ispucala a nije neka skupa stavka za zameniti. Posebno je korisno jer Giulietta te gume i nosace nema bas nesto dobro odradjene, plus to sigurno niko u skorije vreme nije menjao. Cena je 7000 u Bogunovicu. Savetujem iskljucivo originalni nosac uzeti nikako Akrone i ostale kopije.

IMG_20200311_123625.jpg

IMG_20200311_123712.jpg

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam nista lično gledao. Imam kanal na poslu ali nemam vremena. Moraću jedan vikend bez kiše upravo to odraditi, pleh dole i bateriju u ruke. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da dok se ne skine nosac neces videti pravo stanje. Meni su svi gledali i proveravali pajser metodom i govorili okej je. Kada sam ga zamenio na svoju inicijativu imao sam sta da vidim :)

Jos jedan "savet" koji imam je da skoknes do Brane iz Vranica. Koliko vidim ti si iz PA, znam da je mozda malo daleko al mozes ga pozvati pa se dogovoriti sa njim tipa jednu subotu ujutru da skoknes da on pogleda, provoza i kaze svoj sud. Nece nista menjati ako ne mora i covek mnogo Djulijeta odrzava verujem da ih poznaje i vise nego sto bi hteo :D

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije daleko, od PA mi sat vremena, a sa posla još bliže. Firma mi je na Batajničkom. Pozvaću ga već danas pa da vidim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može biti ta "koska" od nosača. Reket (nosač kod menjača) je meni na Bravu pravio problem mizerno za ulazak u brzine (3. najviše) i tresao je u leru i prilikom gašenja i paljenja (izrazito). Zamena je preporodila auto. E sad, što kažu deki i horvat, ako je nosač koji se sigurno odozdo malo slabije vidi da je odsvirao svoje (ako je vidno guma ulubljena ka dole a naprsline iste se ne vide, sigurno je otišao).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokusao da proverim "kosku" danas. Veci deo je zasrafljen na šasiju i da bi se ista videlo, mora nosac dole. Resice se to sve, samo treba vremena. Ionako nema bas mnogo puteva gde da ga razvucem, a ove guzve su katastrofa. Raskrsnica ka Pupinovom mostu je promasaj decenije. Treba neku peticiju poceti da se uradi u dva nivoa, kad vec nisu odma uradili, ili da se bar uradi kružni tok. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Epilog priče: Polu osovine. 

Zamenjene danas,obe. Na oko, stare nemaju nikakav znak da sa njima nesto nije u redu. Posle probne vožnje, ostalo je jedva primetno trešenje, i da ne znam da je problem postojao, to bi pripisao neravnom putu ili sl. Sve u svemu, 95% problema je nestalo. 

Pošto osovine nisu "originalne" nego zamenske, Goran kaže da je moguće i do toga. Trešenje, može da se namerno pogorša, ali ne svaki put, kada pri samom početku vibracije, naglo promenim traku, levo ili desno, ili u nekoj oštrijoj krivini. Da li je sad problem do još nečega dalje, ne bih dublje da ulazim u priču. Što se mene tiče, to je to. Bilo bi dobro iz čiste radoznalosti saznati do kraja šta je uzrok, ali, problem je što sve košta i problem je gde dalje gledati. Jer sve ostalo što bi moglo imati veze je utegnuto, i ne pokazuje bilo kakve znake istrošenosti. Možda će nešto da se pokaže nakon xxxxx kilometara, ali do tad, ovako. Hvala svima na sugestijama i pomoći. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao da gledam sebe, menjao sam sve zive nosace, ispravljao felne, balansirao gume, reglazu trapa ma nema sta nisam i dalje mi nesto zvace ispod nogu (neovisno o brzini i auto mi bezi bukv) i oseca se i kod vozaca i kod suvozaca, a levu poluosovinu sam menjao, ko zna mozda je desna ali znam da 6og oktobra imam zakazano kod @Goran Zemun i neka on to resi konacno da se vozim ko gospodin, i moju famoznu zadnju kocnicu sa kojom igram tango svaki dan. Nazalost ja sam menjao sve zivo i pukao pare bzv ali ono nauci se covek :rolleyes:

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...