Jump to content
FAS Goran
vandu

Alfa Romeo Giulietta - vibracije pri ubrzanju

Recommended Posts

Nikako da uhvatim vremena da otvorim post u predstavljanju, te ova kiša stalno. Elem, nisu mi radili parking senzori, sredio Goran. Usput mi pregledao polu osovine, kaže nema ništa, samo ih podmazao. Razlog, trese volan na ubrzanju 120-130kmh. Stavio nove gume, jer stare su izgleda krive od stajanja auta na placu. Vibracija ostala, jedva primetna. Planirao sam još da odradim reglazu trapa, iako auto ne vuče nigde u stranu. Čitao sam po netu da se reglaza ne radi "tek tako", zato savet @dekirs, ko je pravi čovek za to. Stare gume nisu uspeli da izbalansiraju ni u Coningu ni u Kemoipmexu. Čak šta više, u Coningu mi na jedan točak nisu ni stavili tegove?!

Updejtovao softver za uconnect i stavio mape iz 2019, ima uputstvo na alfa owner forumu ali je malo nejasno objašnjeno, ako nekom treba uputstvo neka javi. 

 

 

Edited by neshaoct
split Topic

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/6/2020 at 7:30 AM, vandu said:
Stare gume nisu uspeli da izbalansiraju ni u Coningu ni u Kemoipmexu. Čak šta više, u Coningu mi na jedan točak nisu ni stavili tegove?!

Hm, moguce je da balanserka pokaze da ne treba teg. A da li su ti u Coningu balansirali na Hunter masini?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu na Hunteru, radili su na one dve levo što im stoje. Kasnije sam tek saznao za Hunt

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vandu

Jedna Giu 2.0 mjet koju sam probao je isto tako imala vibracije pri ubrzanju u petom stepenu prenosa ali samo kada se prebaci u Dynamic mod. Negde na 90km/h potopim gas a volan blago pocne da trese. Vlasnik me ubedjivao da je to do guma mada nema logike treslo bi i kada se vozi u Normal modu. Posto je auto bio teski lom nisam se dalje ni zanimao oko njega..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema razlike izmedju dynamic i normal moda. Uvek trese, samo što dynamic dodatno ukruti volan pa se manje oseti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, vandu said:

Nisu na Hunteru, radili su na one dve levo što im stoje. Kasnije sam tek saznao za Hunt

Kako nisu radili na Hunter-u, uvek rade na njemu samo ako nije u kvaru ili sl...

Kada sam ja bio nista me nisu ni pitali nego odmah na Hunter, doduse ja sam bio kada su otvorili pa nije bilo nikoga...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu felne proverene. Ne znam za Hunter, kažem ti. Išao sam prvo to da uradim kad sam video da trese, reko garant gume nisu u balansu, kažem im u coning u da mi trese volan na ubrzanju I da provere balans točkova. Odradili su i rekoše mi da su točkovi balansirani. I da je to to sto se tice njih. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Savet za centriranje kod Viktora u Pro Sport Autu ( bivsi AP sport ) gore u Vojvode Stepe. Danas @horvat ide da centrira trap u Adamu pa neka prenese utiske posle voznje i preporuci njih, ja nisam isao tamo.

Sto se tice tresenja pri ubrzanju obicno je to desna poluosovina koju sam i sam menjao. Na 120-130 ako trese to su obicno zadnje gume i treba ih proveriti. Ako su u Coningu gledali na onoj masini levo, to je Hunter. Mozda opet svratiti do njih i pitati da pogledaju.

Cimni i Branu iz Vranica - 064 2380004 pa se posavetuj. Nesto kao da sam citao negde da je neko imao problem sa TCTom, mada mozda sam istripovao, ali cimni ga pa objasni sve.

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minutes ago, dekirs said:

Nesto kao da sam citao negde da je neko imao problem sa TCTom, mada mozda sam istripovao, ali cimni ga pa objasni sve.

 

Nisi istripovao, bas sam danas video to na Alfinom forumu... Imao je covek problem sa nekim semeringom na menjacu gde je ulje curkalo i natapalo lamelu pa je morao to da sredjuje...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, Toma.. Samo ne znam kakve je simptome imao, dal je treslo il nije. Mada ne verujem da je do toga, pre neki zglob, poluosovina.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, simptomi su bili mislim da je pri potapanju htela da prokliza lamela... Tako da to nije ovde slucaj...

Ja bih svakako proverio i felne i to iskljucivo na Hunteru...

Edited by S.V.E.T.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozam se ceo dan... Čuje se "klunk" pri dodavanju gasa, neposredno nakon otpuštanja istog. Primetnije u većim brzinama prenosa, 4,5,6. I samo otpuštanje  i dodavanje gasa pravi mali "cim", nije "tečno" Lokacija, negde ispod vozacevih nogu. Nosač motora/menjača? Jel ima logike da loš nosač pravi i vibracije, sa početka? Vidim ja da ce to nazad kod Gorana. 

Edited by vandu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima naravno. Meni je los nosac pravio vibracije i u voznji tipa kada kocim motorom , obavezno mi je vibrirao negde od 2000-1800rpm. Drugo, to kako opisujes lici i na poluosovinu ( krst i solju), lici i na menjac a i na zamajac...treba samo naci sta je u problemu :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno... Kao što rekoh, nazad na dizalicu pa neka kupusaju. Da ne davim više temu... Hvala svima na sugestijama. Obavestavam kad bude rešeno, za buduće naraštaje. Btw. Pre neki dan odem da podignem saobracajnu u mup, kad ono... Datum važenja dozvole 21.05.9999 godine, au reko, I još kažu da je alfa loš auto, kad država predvidela da će moći da se vozi sledećih cca 8800 godina. Zaboravio da su rešili ograničenje važenja dozvole. Valjda ne umeju da napišu NEOGRANIČENO. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je l' ti trese samo dok drzis gas ili trese i kad npr. ides 150 i pustis gas? Ako trese i kad pustis gas to nije poluosovina.
Ja tipujem na felne, i sam sam imao taj problem do skoro.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Flex Trese samo na ubrzanju, izmedju 120 I 130, čim predje tu brzinu, vibracija prestaje. Na većim brzinama... Nema ništa. Trešenje prestaje čim pustim gas. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E to vec moze da bude poluosovina. I meni je treslo (prosle godine menjao poluosovinu) na ubrzanju a cim pustim gas sve mirno.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisao sam bas detaljno, meni je treslo samo na ubrzanju izmedju 120-130, i bilo je do loseg balansa.

Receno mi je da ako tresenje ima brzinski opseg (na nekoj brzini pocne pa na nekoj stane), bez obzira sto je uzrokovano jos nekom radnjom (ubrzavanje/kocenje), to je onda do guma ili tockova. A ako je mehanicki kvar - poluosovine, diskovi itd, to bi trebalo da se manifestuje nezavisno od brzine nego na konkretnu radnju.

Kod mene se to pokazalo tako, ne kazem da nema izuzetaka, samo kazem sta je meni receno dok sam jurio uzrok svog tresenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li vibrira i na kočenju u istom opsegu?

Ako da, to je izvesno do točka, tj, gume ili felne. Može kriva felna ili loša guma da se tako manifestuje. Točak na balansu može biti ok, ali ako nije baš okrugao eto takvog ponašanja.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...