Jump to content
FAS Goran
Quadrifoglio Verde

Alfa Romeo Brera Tbi from Pljeskovac

Recommended Posts

Da ne vraća nazad u usisnu granu... ne znam šta... :rofl:

Nisam pisao o problemima koji su se javili u međuvremenu u radu motora, a s'obzirom da sam posle godinu dana vožnje rešio da auto ostaje kod mene za svagda, oterao sam to lepo kod Brane da otkloni kvarove dok radi veliki i mali servis.

Auto je najpre krenuo ujutru da posle prvog paljenja obara obrtaje odmah na 400 i da se gasi. Posle nekog vremena počeo je da trza povremeno u vožnji između 1500-3000 obrtaja. Ubrzo zatim je krenuo da ide u safe-mod i vraća se iz istog u toku vožnje bez gašenja motora uz lajt šou na bordu (sve moguće greške uključujući i hill holder i padanje kazaljke goriva na 0). Turbina je na momente imala dobar pritisak, a na momente je jedva punila do 0,8. Termostat je zimus bio ok, ali pre mesec dana sam primetio da na otvorenom motor ne postiže radnu temperaturu. Na kraju mi je i prsla lula povratnog creva na posudi rashladne tečnosti i tu izbacivala paru i tečnost pod pritiskom. Privremeno rešio to širom šelnom dok ne oteram auto kod majstora. S'obzirom da je motor specifičan i da ga ama baš ni jedan majstor u Leskovcu ne poznaje dobro rešio sam da to lepo oteram do Brane.

Sada mi ostaje da rešim još buku iz kompresora klime i naravno famozni m32 koji je glavni krivac zujanja za koje smo mislili da dolazi od servo pumpe. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To gasenje pri prvom paljenju i trzanje u voznji obicno dolazi od PCV ventila tako je meni na Puntu falsirao muku sam mucio dok nisam provalio sta je. A sto se m32 tice remont lezajeva je oko 250e u sa skidanjem u sapcu rade momci ja sam zadovoljan kako su uradili ali i dalje stojim iza toga da je taj menjac smece 

Share this post


Link to post
Share on other sites

0643716716 Dejan Sabac decko radi full mislim da je 200e remont kod njega i plus skidanje menjaca negde 50e

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Branislav said:

To gasenje pri prvom paljenju i trzanje u voznji obicno dolazi od PCV ventila tako je meni na Puntu falsirao muku sam mucio dok nisam provalio sta je. A sto se m32 tice remont lezajeva je oko 250e u sa skidanjem u sapcu rade momci ja sam zadovoljan kako su uradili ali i dalje stojim iza toga da je taj menjac smece 

Radio sam ja već jednom u Šapcu na 159 limo pre par godina, 180 eura delovi i ruke. Inače kod Brane je samo set ležajeva oko 250 evra. Možda mi tamo nisu menjali sve ležajeve nego samo problematične. 

 

22 minutes ago, dekirs said:

Ostavi neki kontakt tih majstora sto remontuju. 

064/3716716

 

Edit: Doduše ja skidao u Le pa slao brzom poštom do Šapca i nazad. Izašlo me skoro 300 eura. 

Edited by Quadrifoglio Verde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne mogu da razumem majstora koji ne promeni sve lezajeve a skinut je menjac i sve iscimas se i onda on naplati papreno a ne uradi kako treba, pa vidi ja ne znam... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Branislav said:

Ja ne mogu da razumem majstora koji ne promeni sve lezajeve a skinut je menjac i sve iscimas se i onda on naplati papreno a ne uradi kako treba, pa vidi ja ne znam... 

Pa eto kod istog smo radili. Objasni mi razliku u ceni. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nismo radili kod istog ja sam radio kod drugog ali je moj matori radio 2 menjaca kod dekija pa ga zato preporucujem, ja sam radio kod drugog decka iz Sapca jer je dejan bio na moru 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogo je 350e za remont menjaca po meni 270e sa uljem je podnosljivo sve preko toga mi je mnogo 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve u svemu sto se m32 tice meni se taj menjac ne svidja ni kako salta ni kako upada u brzine niti cinjenica da je bucan jako kada se brzine menjaju. Svi koji ga probaju kazu da je odlican meni je blago receno sr*nje... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ne verujem, to se nista ne gadja, onda sve zivo treba, drugo kvacilo, zamajac, poluosovine. Lakse sredit taj m32, nasut dobro ulje, aditiv, i toeto... 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ti ke kao i sa zamajcem, moze da te zadesi jednom dok je auto kod tebe a i ne mora i jbg :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da, al kontam nece te sigurno dva puta :D 

 

A inace, nije ni c635 bas skroz otporan na to. Nije sistemska greska kao kod m32, ali ume da se desi... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih da ispadnem politički nekorektan, ali ovo mi je drugi m32 koji je razjeban a da ga je vozila žena i to u oba slučaja jedan jedini vlasnik. Što kaže Brana u priči, zašto je stradao... Zato što taj ko ga je vozio ne zna kako se šaltaju brzine. Ne mož da ga teraš u šestoj na 60 i da stisneš gas. Izvući će turbina, ali ležaj trpi dosta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo je trik pitanje,drugarov sin od 21 godine je sam izbacio m32 i ubacio C635 na njegovoj breri…ali njegov tata Aca je specijalista za alfe još od alfi 33…

kaže da nije prekomplikovano

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...