Jump to content
FAS Goran
zunto

w 204 200 cdi Radivoje

Recommended Posts

Zmenili smo motorno i uhe u diferencijalu, filtere uja/vazduha/klime, za polovinu oktobta u planu je vodena pumpa, roleri, pk kais, antifriz i ostalo je da vidimo da li ce biti potrebe da menjamo gumice na hladnjaku ulja. Uglavnom, prethodni vlasnik je stavlajo samo hengst filtere.
Jos jedan zanimljiv podatak koga zanima delphi je ustvari prepakovan Mobil/Havoline ulje. Ovo je proverena informacija i iz prve ruke.
Sto se pak Castrola tice, postoji jako velika razlika, postoji posebna linija za tzv jugoistocno trziste a sta to znaci pojma nemam. Vecina servisera je dobila nalog da ukoliko koriste ovaj brend maksimalno skracuju interval zamene, pa umesto 25 ili 30 hiljada km zamene raditi ja 12 do 15 maksimalno.
Moj neki plan odrzavanja je redovni servis na 10 do 12 jer definitivno planiram auto da zadrzim malo duze.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam cuo takodje provereno i iz prve ruke da im pakuje BP, koji je vlasnik castrola.

Ali nebitno jel castrol ili mobil, posto je to svakako castrol/mobil najnize serije koja ispunjava specifikacije, tj. super 3000 ili magnatec serija, ta ulja su skroz obicna i samo ih ime brenda izdvaja.

 

Castrol edge i mobil 1 su neka druga prica, te linije ulja su lansirale te brendove u vrh, a i tu ima razlika u karakteristikama koje je bolje zavisno od gradacije, specifikacije itd.

 

Taj delphi ima za nijansu losije specifikacije od nisoteca 5w30 koji je skroz ok ulje, tako da ni sa njim nema greske (kao ni sa nisotecom, modricom itd.) samo ja ne volim da uzimam ulje koje pravi jedan brend za drugi koji se ne bavi uljem, to je kao od preprodavca, a pritom nije nesto posebno povoljna cena, a pritom da samo ispunjava minimum standarda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presli ravno 2000 km, auto je uzet 8.5

 

zu01.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio sliku na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cene za nekenosnovne stvari jako sarene, posle cu napisati gde ja odrzavam auto i zasto preporuka u pravom smislu te reci.
Servis Srojanovic Nis
ulje Castrol, filteri svi, kontrola i dijagnostika od 21 do 26000 dinara u zavisnosti 9d filtera za gorivo.
Stojanovici mi nisu rekli koji filteri idu.
Ne sumnjam u njihov kvalitet jer ni iednu losu rec o njima nisam cuo.
Servis Dalibor (momak radi u ovl.servisu ):
v.pumpa Pieburg 17000, INA zatezac kaisa i rolne 7500 i 2000, kais Continental 2000,antifriz 2000. Rad 3500.- 34000 dinara.
Inace samo da kazem da je prilikom zamene ulja i filtera u automobilu na svim pozicijama sem filtera goriva nadjeni Hengest filteri sto me bas prijatno iznenadilo. Inace prethodni vlasnik je servis radio u Dobropoljskoj ako sam dobro zapamtio.
Imajuci u vidu da imam mogucnost nabavke delova po "majstorskim rabatima" mislim da su malo preterali sa cenama. Uglavnom rabat im je oko 25 od 30 posto po delu, ulje ukoliko uzimaju na bure bude oko 600 din/la prodaju ga skoro pa duplo. Drugari, ako citate ovo sto pisem videcete da zarade majstora nisu male. I posle kazu ruke nisu skupe..
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/31/2020 at 5:17 PM, zunto said:
Inace prethodni vlasnik je servis radio u Dobropoljskoj ako sam dobro zapamtio.


Dobro si zapamtio. Dobrivoje (Doca) je možda i najbolji izbor za održavanje Mercedesa, naravno ako si iz BG ili okoline.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zunto pa treba majstor da isplati radnike, zakup garaže ako nije njegova, servis dizalica, povremeno zamena alata, porezi, struja, svašta nešto pa se nakupi. Naravno slažem se da neki i preteruju sa cenama rada i delova pa lupaju po ušima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se da treba da zaradi ali evo ti prosta matematika, da zameni tri rolera, kais i v. pumpu, on uzme cistih 110/20 eur... neka radi maksimum 2 x tako nesto nedeljno pa ti vidi...

okej je da uZima 20 do 30 posto na sve, i rabat i ruke a ne em uzme rabat em uzme ruke. Pritom ako doneses ti delove cena ugradnje se menja. Malo je majstora kao sto je npr. Goran koji ponudi sve moguce varijante delova a pritom sa cenama nije bezobrazan. Ja pitam, prosecna cena pumpe za vodu u nekom kvalitetu je od 12 do 15 hiljada za moj auto, zasto onda dati 17 i pri tome daje ti garanciju godinu dana? Nije problem u 2000 vec u pricipu.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslednjih nekoliko dana sam silom prilika jako puno na otvorenom putu.
Ako bih ga poredio sa c5 ili vectrom C, mogu da kazem da ima osetno manje proatora u odnosu na pomenute a bas ali bas dosta manje u odnosu na Opela. Bez obzira na medjuosovinsko rastojnje od 2.76 i duzinu od 4.59 uopste se nema utisak veceg automobila. Vektra je po dimenzijama bila slicna ali je bas ostavljala utisak velikog automobila.
Na otvorenom putu brzine izmedju 130 i 160 km/h se cine idealnim i automobil je tada cini mi se najtisi. Motor se samo jace cuje prilikom naglih ubrzanja. Pohvalio bih kocioni sistem, mada imam utisak da je u automobilu jos neki sistem bezbednosti jer sam imao par kriticnih kocenja i stvarno sam bio prijatno iznenadjen reakcijom i ponasanjem automobila. Sve ovo se dogadjalo na autoputu. Sto se gepeka tice na papiru oko 470 l a u prakis mislim da je manje. Meni je reper Vektra koja je imala pecinu od gepeka.


zu02.jpg

 

zu03.jpg zu04.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio slike na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poredici Vektru i c kasu i dalje me cudi kako su Opelovi inzenjeri uspeli da naprave daleko ali daleko prostraniji auto a pritom su dimenzije skoro pa idemticne.

Ja sam visok 190 i sediste vozaca je namesteno po neni. Seo sam ali kosom doticem plafon. Dakle vislji od mene ce tesko naci udobnost.

Naslon za ruke je odlican, masivan i vredi. Peta osoba nema sta da trazi pozadi, centralni tunel je jako izrazen. Ostava u vratima za sitnice nema. Prednji nasloni za glavu imaju skro jedno fino podesavanje sto je za pohvalu.

Ono sto zameram jeste da su neosvetljene komande ventilacije kao i sam prekidac za svetla. U bocnim kasetama vrata na vozackoj i suvozackoj strani nema govora da moze da stane bilo kakva flasa i sl8cno. Izgleda da su im uzori bili Italijani,ustvari pokusali su da naprave tzv.trendseterski automobil

O prtljazniku, prostran otvor, skromna visina i dubina, sirina pristojna, nema se utisak navodnih 480 l koliko navode a pritom nije ni skroz ravam jer ima nekakav glup stepenik.

U sledecem javljanju pisemo o dimenzijama svega i svacega kako u enterijeru a tako i u eksterijeru.

 

ass01.jpg ass02.jpg ass03.jpg ass06.jpg

ass04.jpg ass05.jpg ass08.jpg ass07.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio slike na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/14/2020 at 8:24 PM, zunto said:

Poredici Vektru i c kasu i dalje me cudi kako su Opelovi inzenjeri uspeli da naprave daleko ali daleko prostraniji auto a pritom su dimenzije skoro pa idemticne.

Ovo je sasvim normalna stvar kada se porede dve platforme, jedna sa uzduzno postavljenim motorom i zadnjim pogonom i druga sa poprecno postavljenim motorom i prednjim pogonom. Daleko vise mesta ostane za kabinu kod drugog resenja (za istu datu duzinu), tj kod Opela u ovom slucaju. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pda upravo tako, babe i zabe, ta c klasa je napravljena tako da moze da primi motor v8 motor od 6.200 kubika i da moze da izdrzi ~500ks, pa je napravljena da ima mesta i za 4x4 pogon.

 

Pritom kada uzmes u obzir da je c klasa teza ~100kg iako je manja, koliko to govori o kvalitetu i nacinu izrade.

 

Sigurno nisu vectru pravili od karbonskih vlakna, vec je suplja :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jebo ih premium,evo slike i zasto... inace, Nis-NS, NS-KCS-Batajnica-Deesinje-NS, svo vreme pod klimom, pola rezervoara otislo.
Ono sto sam primetio, mozda je do sedista jer nemaju bocnu potporu, osecaj da se auto bas naginje kada se ostrije udje u krivinu. Npr tamo gde sam 5-com ulazio sa 60/70 sa ovom C klasom moram 50/60.
Ono sto me je prijatno 8znenadilo kesu fabricka bocna stakla koja se ne greju na suncu a druga stvar je klima koja je daleko najefikasnija od do sada vidjenih u automobilima koje sam posedovao.
Videcu da li ambijentalno osvetljenie oko nogu koje imaju visi paketi da li moze i kako da se ubudzi. I dalje sam fasciniran fabrickim zvukom...


ass20.jpg ass21.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio slike na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...