danijel55 699 Posted May 5, 2020 (edited) Drugar ima problem. Naime auto ide dobro, poteze dobro. Al recimo na leru pipnes gas obrtaji jedva da skoce malo, isto pri kretanju.Al recimo kad se pedala pritisne zadrzi malo primi obrtaje. Kao da nema neku ostrinu. Edited May 6, 2020 by neshaoct preciziranje naslova teme Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4023 Posted May 5, 2020 Mmm, da nije do toga da mu treba malo "da skonta" jer nema sajlu već, kako kažu, digitalni gas ? I kod mene razmisli desetinku sekunde, ako na to misliš, dok na Nivi reaguje odmah jer je gas na sajlu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted May 5, 2020 Tako je i kod mene bilo, sad ne znam koliko je to kod tvog drugara izrazeno, ali kada se pipne gas maltene se nista ne desi i na malo jaci gas isto ima malo kasnjenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted May 5, 2020 Recimo kod mene na libri, e46, e90 cim pipnes gas reaguje odma. Dal je tako fabricki ili nesto fali na delti ne znam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted May 5, 2020 3 hours ago, ISV_01 said: Mmm, da nije do toga da mu treba malo "da skonta" jer nema sajlu već, kako kažu, digitalni gas ? I kod mene razmisli desetinku sekunde, ako na to misliš, dok na Nivi reaguje odmah jer je gas na sajlu. Mislis elektronski. Nije do toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted May 5, 2020 Svima nam je to utisak, pogotovo ko je vozio 1.6/2.0 posle 1.9. Jednostavno su malo inertni na tim nizim obrtajima, pa "prokinu". Za razliku od onoga sto ocekujes na papiru, tj. 300 Njutna na samo 1500 rpm. Sto nema 'leba, primetno je to oterano u vise obrtaje. Par meseci pre ovog auta sam ramatrao jedan lepo napucan 1.6 Sportak (na kraju se ispostavilo kao dobro sto mi je izmakao). A to je stvar koja mi bas nije legla i zbog koje sam se lomio, kada sam u njega sedao iz 1.9 Stildze. Slican utisak sam imao npr. sa starijim 2.0 HDi 90. Krene on, ali treba da stisnes gas i sacekas odziv. Pogotovo je ovo jos izrazenije u Delti, koja je primetno teza. 1 darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted May 5, 2020 Znaci sve je ok. Eto drugar planira i dekarbonizaciju da odradi, pa videce posle. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted May 5, 2020 Ako nema neki kvar... Ali cisto da znas da su koncipirani tako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted May 5, 2020 Kacena je dinagnostika, bila je kod mehanicara, sve je u redu Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted May 5, 2020 Nedavno sam sa jednim drugarom gledao Fiat Bravo 1.6 multijet 120 ks, i isto je tako bilo, i jako sam se iznenadio, ali izgleda da je to prosto tako. Bukvalno, mozda sam cak i do 2 mogao da izbrojim dok nisu krenuli obrtaji da se penju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grof Blok 1 Posted May 6, 2020 imam i ja slican problem na delti 2.0 mjt zapravo, kao da kasno pali turbinu i treba mu sekunda, dva od pritiska papucice gasa da odreaguje kako treba Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted May 6, 2020 13 hours ago, horvat said: Nedavno sam sa jednim drugarom gledao Fiat Bravo 1.6 multijet 120 ks, i isto je tako bilo, i jako sam se iznenadio, ali izgleda da je to prosto tako. Bukvalno, mozda sam cak i do 2 mogao da izbrojim dok nisu krenuli obrtaji da se penju... I tebi je neobicno, a vozis benzinca sa 206 Njutna . E sad zamisli kako je nekom ko sedne iz 1.9 (255-305 Njutna) i koji uz to reze kao sekirom sa tih nizih obrtaja od cca 2000 rpm. Navikne se vremenom naravno, ali meni nikako nije leglo. Rekoh gore da sam se bas lomio oko auta koji je bio vrlo lep i sacuvan - jedino zbog motora, zato je i otisao u mom premisljanju. Nisam zazalio ni sekunde sa ove distance, a zvuci neverovatno i ogradicu se na licni utisak - cak i ovaj turbo benzinac (sa 255 Nm u Sport modu i 140 KS) ima daleko brzi i bolji odziv iz bunara sa obrtajima, u poredjenju sa 1.6 dizelom. Pogotovo sto benzincu to uopste nije "prirodno" podrucje rada, gde je najperformantniji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted May 6, 2020 Pricao sam o turiranju u mestu To nema veze sa njutnima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
arnage 28 Posted May 6, 2020 On 5/5/2020 at 4:09 PM, danijel55 said: Drugar ima problem. Naime auto ide dobro, poteze dobro. Al recimo na leru pipnes gas obrtaji jedva da skoce malo, isto pri kretanju.Al recimo kad se pedala pritisne zadrzi malo primi obrtaje. Kao da nema neku ostrinu. U poređenju sa čim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted May 6, 2020 Napisao sam i kolege takodje. Poredjenje sa 1.9jtd,bmw e46, e90.Imao je pre njega scenica 1.5dci i on je primao bolje gas. Kad kazemprimao miskim o turiranju a ne da je bolje potezao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted May 6, 2020 9 hours ago, horvat said: Pricao sam o turiranju u mestu To nema veze sa njutnima... Nisi precizirao , samo si napisao da mozes da izbrojis do 2 dok obrtaji ne krenu da se penju. A mi smo pricali o ponasanju u voznji. Doduse, nase primedbe vaze u oba slucaja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
arnage 28 Posted May 7, 2020 Možda grešim, ali čini mi se da je do navike vožnje... Neka se drugar opusti i uživa u vožnji... Karikirano, 1.6 turbo dizel sa oko 1.5 tona i sa plivajućim zamajcem verujem ide kako treba... Znam da moj 1.6 turbo dizel poluautomatik ide k'o blesav... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted May 7, 2020 Po fabrickim specifikacijama, Delta 1.6 ima oko 12 kg/KS. Ko "ume" da cita, taj parametar (naravno pored ostalih) poprilicno toga zna da pokaze. Pa ko voli - neka dalje razgleda i uporedjuje . Ovako iz glave znam za Fiatove Compacte u vlasnistvu - npr. 1.9 8v Stildza je imao 11 kg/KS, Sportak 9 kg/KS. A koliko se secam, recimo Delta TT 190 ima sjajnih 7.5 kg/KS, dok je totalna kontra Fiat 500L 1.4 95 koji ima 13 kg/KS itd... Malo sam pomesao "babe i zabe" (atmo i turbo motore), ali eto cisto neki raspon tog parametra za nase narodne modele... Quote Share this post Link to post Share on other sites
arnage 28 Posted May 8, 2020 hmmm Nešto mi se čini da smo i ti i ja odlutali od teme... OP nije pitao o ubrzanju, već trenutku od punog pritiska gasa do aktuelnog ubrzanja... Quote Share this post Link to post Share on other sites