Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Citroen C3 / C3L / Citroen C3 Aircross

Recommended Posts

Citroen C3 L

 

citroen c3 kina 02.jpg

 

Citroen je samo za kinesko tržište najavio novi model, i to kompaktnu limuzinu nazvanu C3L.

C3 L je tehnički baziran na modelu C-Elysee, od koga se razlikuje po drugačijem prednjem i zadnjem delu, kao i višem klirensu. Takođe, C3 L je sa svojih 451 cm i nešto duži od C-Elyseea.

 

citroen c3 kina 01.jpg

 

Navodi se da će C3 L u ponudi imati 1.2 litarski turbo benzinac sa 116KS i 1.6 litarski atmosferski benzinski motor sa 117KS. Za proizvodnju će se brinuti tamošnji Dongfeng-Citroen, koji u Kini već prodaje više Citroen modela.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Edited by neshaoct
update naslova teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citroen C3L zvanično

 

202725-citroen c3 03.jpg

 

Najavljena još u decembru, Citroenova kompaktna limuzina C3L je sada i zvanično startovala na kineskom tržištu. C3L je tehnički baziran na modelu C-Elysee, od koga se razlikuje po drugačijem prednjem i zadnjem delu, kao i višem klirensu. Takođe, C3L je sa svojih 4505 mm cm i nešto duži od C-Elyseea. C3L je širok 1748 mm, visok 1513 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2655 mm, a klirens 180 mm.

 

202726-citroen c3 02.jpg

 

U vesti se navodi da će C3L u ponudi (bar na početku) imati samo 1.2 litarski turbo benzinac sa 85 kW/116KS i 190 Nm obrtnog momenta, u kombinaciji sa 6-stepenim automatikom.

 

citroen c3 01.jpg

 

Za proizvodnju će se brinuti Dongfeng-Citroen, koji u Kini već prodaje više Citroen modela.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citroen C3 Aircross Rip Curl

 

203411-citroen c3 2020 05.jpg

 

U ponudi Citroenovog modela C3 Aircross se nalazi i specijalna Rip Curl verzija, namenjena pre svega mlađim kupcima.

 

203412-citroen c3 2020 4.jpg

 

Citroen je C3 Aircross Rip Curl pripemio u saradnji sa poznatim proizvođačem sportske opreme, a vozilo između ostalog ima i infotainment sistem sa 7-inčnim ekranom osetljivim na dodir, Apple CarPlay i Android Auto, automatski klima uređaj, automatsko uključivanje brisača, el. podesive retrovizore sa grejanjem, pomoć pri parkiranju, Matrix alu točkove od 16 inča, Ochre Color paket, zatamnjena stakla, Rip Curl logo na prednjim vratima, siva sedišta sa žutom trakom, posebne Rip Curl patosnice...

 

citroen c3 2020 02.jpg

 

Automobil se ističe i crnim krovom i gloss black krovnim nosačima, dok paleta rasploživih boja za eksterijer izgleda ovako: Platinum Grey, Cumulus Grey, Perla Nera Black i Natural White.

 

citroen c3 2020 01.jpg

 

Citroen će ovo specijalno izdanje C3 Aircrossa u Francuskoj zvanično ponuditi od 1. juna.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT video: Test Citroen C3

 

Mladen Alvirović testira novi Citroen C3 - ovog puta poredi ga i sa modelom iz 2016. godine i otkriva šta je sve novo:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Restilizovani Citroen C3

 

Sa 4.5 miliona prodatih primeraka od pojave na tržištu, najprodavaniji model marke Citroen je C3. Krajem prošle godine bio je među pet najprodavanijih automobila u Evropi u svom segmentu. Samo u poslednje tri godine privukao je 750 hiljada kupaca širom sveta. Pričamo o novoj, restilizovanoj verziji modela C3 tokom posete domaćem uvozniku:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citroen C3 Aircross BlueHDI 100 na testu Auto Magazina

 

c3 air 021.jpg

 

Kad se pojavio na tršištu pre dve godine, Citroenov model C3 Aircross doneo je osveženje u ionako mladoj kategoriji mini SUV, što bi moglo da se okarakteriše kao instant uspeh! Ova kategorija, naime, na samim počecima je donosila automobile ekstravagantnog izgleda (treba samo navesti pojavu Nissan Juke), ali je vrlo brzo vremenom stigla do prilično konvencionalnih formi što samo može da navede na zaključak da proizvođači ozbiljno računaju na ove modele i mnogo širu ciljnu grupu.

 

c3 air 020.jpg

 

E sad, pošto je Citroen definitivno kasnio sa pojavom u segmentu koji im po svojoj prirodi prilično leži, doneta je odluka da njihov adut bude model koji po izgledu mora da bude avangardan, kakav je i imidž brenda, ali sa nekim drugim adutima koji će ga izdvojiti od ostalih. Sami gabariti u koje je morao da se smesti, ukazali su na praktičnost i ergonomiju.

 

c3 air 019.jpg

 

Pre nego što dođemo do tih detalja, važno je da se još jednom osvrnemo na spoljašnjost. Prirodno je da C3 Aircross podseća na C3 pre svega zato što dele proverenu PSA platformu PF1 i obilje drugih detalja i komponenti sa ostalim malim automobilima iz ove grupacije.

 

c3 air 018.jpg

 

Međutim, povišeni klirens i gabariti diktirali su i nastanak izgleda koji definitvno privlači pažnju, što jeste jedan od važnih aduta ovog modela.

 

c3 air 017.jpg

 

Njegova forma nije ''svemirska'', nije ''ozbiljan'' u svojoj avangardi, već je dobio šik crte koje su se dobro uklopile sa retro fazonom kabine, pa automobil izgleda vedro i nasmejano, što u kombinaciji interesantnih, živih boja u paleti, predstavlja ozbiljan magnet za kupce.

 

c3 air 016.jpg

 

Daleko od toga da C3 Aircross ne treba ozbiljno shvatiti - on izgleda veoma upečatljivo, a enterijer u paketu opreme Shine dostojan je i modela iz viših klasa.

 

c3 air 015.jpg

 

Prednosti, kad je reč o pomenutoj ergonomiji, najizraženije su kada je reč o preglednosti. Povišeni klirens, pozicija za upravljačem i kockasta forma karoserije dovode do toga da je Citroen C3 Aircross veoma pregledan automobil, a na to se nadovezuje i odličan upravljački mehanizam, zbog čega su primerci ovog modela veoma laki za upravljanje.

 

c3 air 014.jpg

 

Sa C3 Aircross-om ne možete da preterate u krivinama tako lako, s obzirom da njegova konstrukcija vodi ka tome da će problem da bude ''najavljen'' već pri samom ulasku u krivinu - ako stižete sa nešto većom brzinom od neophodne, C3 Aircross neće da nastupi dramatično, sa nekakvim proklizavanjima i slično, već će se javiti konstantno podupravljanje kao signal da se smanji brzina.

 

c3 air 013.jpg

 

Kabina je prostrana, iako je C3 Aircross kraći od 4.2 metra, a na prostor u unutrašnjosti ne mogu da se žale ni dve odrasle osobe na zadnjoj klupi.

 

c3 air 012.jpg

 

Na ergonomiju se nadovezuje i priča o praktičnosti, sa brojim odeljcima i pregradama u kabini za odlaganje sitnica, ali i nekih krupnijih predmeta; a kad je reč o prtljažnom prostoru, njegova osnovna zapremina iznosi 410 litara, uz mogućnost preklapanja naslona zadnjih sedišta, uključujući i središnji deo, kao otvor za skije, sa integrisanim držačem za napitke.

 

c3 air 011.jpg

 

Na našem testu ovoga puta je bio primerak sa slabijim dizel motorom od 100 konjskih snaga i manuelnim petostepenim menjačem, koji se za potrebe gradske vožnje pokazao kao sasvim zadovoljavajući, imajući u vidu svakodnevne obaveze onih koji bi C3 Aircross ocenili kao idealan izbor.

 

c3 air 010.jpg

 

Sa masom od oko 1.3 tone automobil ne predstavlja preterani napor za motor sa maksimalnim obrtnim momentom od 254 Nm, pa su ubrzanja solidna i sama vožnja gradom ne predstavlja nikakav zamor.

 

c3 air 009.jpg

 

Naravno, pod pretpostavkom da ste odmereni sa prtitiskom pedale gasa, što ovaj motor ume da podržava i, zahvaljujući pomenutom maksimalnom obrtnom momentu doprinosi udobnoj vožnji. Izlazak na auto-put donosi neke blage minuse u smislu lakoće postizanja i održavanja krstareće brzine i pojave turbo-rupe na nižim obrtajima, ali za sve kojima takve, retke, situacije smetaju, mogu da se odluče za snažniji Blue HDi agregat sa 120 KS i 6-stepenim manuelnim menjačem.

 

c3 air 008.jpg

 

S njim dolaze i nešto veće brojke kad je reč o potrošnji... Kad je reč o testiranom agregatu on, očekivano, ne donosi nekakve vrtoglave brojeve u segmentu u kojem se priča o performansama, posebno u ubrzanju do 100 km/h, ali fabrički podatak o maksimalnoj brzini od 175 km/h jasno ukazuje da krstareće brzine u skladu sa propisima posebno kad je reč o magistralnim putevima, C3 Aircross postavljaju u zonu u kojoj se on ponaša idealno.

 

c3 air 007.jpg

 

Generalno, C3 Aircross je automobil koji je udoban za vožnju, koji se u krivinama ne naginje preterano, osim ako baš ne forsirate, koji zadovoljavajuće upija neravnine i ima pristojnu zvučnu izolaciju, osim blagog povećanja buke oko retrovizorima na nešto većim brzinama.

 

c3 air 006.jpg

 

Ogroman plus je što ovaj model u serijskoj opremi sadrži mnogo sistema pomoći i asistencije vozaču, kao što su ESP, ASR, ABS, AFU sistem pomoći pri naglom kočenju, pomoć pri pokretanju vozila na nagibu, upozorenje o neželjenom prelasku preko linije, prepoznavanje saobraćajnih znakova, indikator umora...

 

c3 air 005.jpg

 

Sve navedeno ukazuje da su Francuzi kreirali još jedan moderni SUV, namenjen pre svega gradskoj vožnji, sa originalnim dizajnerskim elementima koji omogućavaju vlasnicima da budu u trendu, ali da sa druge strane, imaju automobil, koji im omogućava nesmetano obavljanje svakodnevnih obaveza, uključujući i putovanja, pa čak i ''izlete'' van asfalta ukoliko je to baš neophodno.

 

c3 air 004.jpg

 

Naš je utisak da je klirens na ovom modelu pre svega odlično rešenje za aktuelne probleme u saobraćaju po gradu, koji se odnose na mnogo nekvalitetnh i oštećenih saobraćajnica, potrebe za parkiranjima preko ivičnjaka i slično...

 

c3 air 003.jpg

c3 air 002.jpg

 

Za takve izazove, ovaj Citroenov mali SUV je uvek spreman. Dodatne informacije, cene i spisak opreme možete pronaći na sajtu uvoznika.

 

c3 air 001.jpg

 

preuzeto sa - magazinauto.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Test Citroen C3

 

Od 2016. do danas prodato ih je oko 850.000 komada. Time je C3 postao jedan je od najprodavanijih modela francuskog proizvođača. Nakon 4 godine na tržištu u Citroenu su odlučili da je vreme za ''zatezanje'' bora, za restajling:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen obnovljeni Citroen C3 Aircross

 

211190-citroen c3.jpg

 

Citroen je najavio da će još tokom ove nedelje prikazati blago obnovljeni C3 Aircross. Tačnije, promocija će se održati 11. februara, a najupadljivija vizuelna izmena će biti na prednjem delu, sa izmenjenom maskom, hromiranim detaljima i LED svetlima. Ipak, ne treba očekivati neke veće promene, imajući u vidu i prošlogodišnje blago osveženje za C3 hatchback. Takođe, u gami će se naći i novi točkovi i više opcija za personalizaciju, a očekuju se i manje promene u unutrašnjosti (u vidu novih kombinacija boja i bogatije opreme). Što se ponude motora tiče tu po svemu sudeći neće biti izmena.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citroen C3 Aircross restajling

 

211268-Citroen C3 2021 05.jpg

 

Citroen je zvanično prikazao blago obnovljeni model C3 Aircross koji je inače od svog pojavljivanja 2017. godine našao više od 330.000 kupaca.

 

211270-Citroen C3 2021 04.jpg

 

Kao što se i očekivalo, najupadljivije vizuelne korekcije su izvršene na prednjem delu, sa izmenjenom maskom, hromiranim detaljima, LED svetlima i haubom.

 

211271-citroen c3 2021 03.jpg

 

Takođe, u gami su i novi točkovi od 16 i 17 inča, više opcija za personalizaciju (70 mogućih kombinacija), tri nove boje (Khaki Grey, Voltaic Blue i Polar White), a tu su i promene u unutrašnjosti (u vidu 9.0-inčnog ekrana osetljivog na dodir kod top verzija, kao i veće centralne konzole i novih kombinacija boja i materijala).

 

211269-Citroen C3 2021 02.jpg

 

Deo opreme čine i sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova sa ograničenjem brzine i sistem automatskog kočenja, a opciono i head-up displej, parking kamera od 360 stepeni, Hill-descent control i Grip control sistemi.

 

211272-Citroen C3 2021 01.jpg

 

Vozilo je dugačko 4.160 mm, široko 1.760 mm, visoko 1.640 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2.600 mm, dok se zapremina prtljažnika kreće od 410 do 1.289 litara. U paleti motora su benzinci PureTech 110 (ima 6-stepeni manuelni menjač) i PureTech 130 (6-stepeni automatski menjač), kao i dizelaši BlueHDI 110 (6-stepeni manuelni menjač) i BlueHDI 120 (6-stepeni automatski menjač).

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales: 2021. Citroen C3

 

Mnoštvo obojernih detalja spolja, isto tako i unutra pa još drugačijom bojom nego spolja...sve je to tipičan Citroen:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: Test 2021. Citroen C3

 

Dodatne opcije za personalizaciju, malo bolja sedišta - to su osnove restajlinga treće generacija automobila koji i dalje najviše igra na komfort putnika.

Tako i mora jer je mehanika/elektrika u ovom autu stara preko 10 godina jer on nije na novoj platformi kao rođaci mu Peugeot 208/Opel Corsa:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citroen C3-XR restajling

 

citroen c3-xr 02.jpg

 

Citroen je 2014. godine u Kini predstavio manji crossover C3-XR koji je početkom 2019. prošao kroz manju restilizaciju. Sada je pred nama još jedno osveženje za ovaj model, uz najavu da će zvanična promocija biti na sajmu automobila u Šangaju. Za proizvodnju u Kini je zadužen tamošnji Dongfeng Citroen a radi se o 426 cm dugačkom automobilu (sa međuosovinskim rastojanjem od 265 cm), koji je za modelsku godinu 2021. osvežen doteranim izgledom. 2021. Citroen C3-XR dobio izmenjeni prednji deo sa novim branikom, maskom i blago izmenjenim svetlima. Sem toga, uponudi će se naći i novi alu točkovi i više boja za eksterijer.

 

citroen c3-xr 01.jpg

 

Na kraju, najavljena je i obnovljena unutrašnjost, uz bogatiju opremu, infotainment sistem sa ekranom osetljivim na dodir, nove kombinacije boja i kvalitetnije materijale. U opremi su i između ostalog i Apple  CarPlay i Grip Control režim vožnje. Za pogon se brine 1.2 turbo benzinac sa 115KS, pri čemu kupcima na raspolaganju stoji i automatski menjač,, dok je pogon samo na prednje točkove.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress: 2021. Citroen C3 Aircross

 

Kome je Nissan Juke dizajnerski postao previše običan, a Seat Arona mu je oduvek bila dosadna, evo mu C3 Aircross restajlinga naoružanog svežim dizajnom, potpuno novim informativno-zabavnim sistemom i sa pregršt mogućnosti personalizacije. Citroen obećava fokus na udobnosti vožnje u odnosu na sportsku dinamiku, a kako se novi auto snalazi na putu saznaćete ako pogledate ovaj video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citroen C3 Saint James Edition

 

citroen c3 3.jpg

 

Citroen i francuski modni brend Saint James su kreirali specijalno izdanje gradskog modela C3. Kao baza je poslužio C3 Shine, pri čemu se na njemu ističu nautički detalji, pre svega grafika na krovu u vidu Saint James zaštitnih boja (plava, bela i crvena).

 

citroen c3 2.jpg

 

Saint James bedževi su i na prednjim vratima i vratima prtljažnika, dok krov može da bude u crnoj ili beloj boji. Osim toga, u paketu su i 16-inčni alu točkovi, Advanced Comfort sedišta u sivoj i bež boji, kao i crveni šavovi i hromirani detalji u enterijeru.

 

citroen c3 1.jpg

 

Deo standardne opreme čine i LED prednja svetla, automatsko uključivanje brisača i svetala, zadnji parking senzori, 7.0-inčni infotainment sistem, sistem upozorenja o napuštanju saobraćajne trake...

U ponudi je 1.2 trocilindrični benzinski motor, u verzijama sa 82KS i 118 Nm (uz 5-stepeni manuelni menjač) odnosno 109KS i 205 Nm (u kombinaciji sa 6-stepenim automatikom). Citroen nije saopštio koliko tačno primeraka C3 Saint James Edition modela će biti napravljeno, ali je najavljeno da prve isporuke startuju krajem jula. Cene u Velikoj Britaniji počinju od 16.755 funti (19.500 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr: Citroen C3 Shine

 

Sa skoro 4.5 miliona prodatih primeraka od njegove pojave na tržištu, C3 je najprodavaniji model iz game Citroen, a nova generacija je stigla na tržište:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress: 2021. Citroen C3 Aircross

 

Uvek je to bio automobil kome je važna praktičnost i udobnost, ali sa ovim restajlingom za 2021. godinu Citroen je poslušao kupce kako bi poboljšao slabije aspekte C3 Aircrossa. Zato ažurirani model dobija svež izgled, novu tehnologiju u unutrašnjosti (pre svega novi centralni displej od 9 inča umesto nekadašnjeg od 7), i poneku mogućnosti personalizacije.

Ali, da li je to dovoljno da prevagne u odnosu na rivale poput novog Nissan Juke i Peugeot 2008?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives: 2022. Citroen C3 Aircross

 

Posle nekoliko godina na tržištu evo restajlinga za C3 Aircross...i vidljiv je. :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

yesautouklogoyoutube.jpg YesAutoUK: 2022 Citroen C3 Aircross

 

C3 Aircross ima agresivniji izgled zahvaljujući nedavnom restajlingu, ali je i dalje udoban koliko i jedan Citroen treba da bude. Cenovno je povoljan jer iako nije bolji od Ford Pume ili Nissan Juke, prilično je jeftiniji od njih. Dobijate relativno veliki prtljažnik, praktičnu kabinu i izbor dizel ili benzinskih motora. Tu je i novi displej infotainment-a koji je veliko poboljšanje u odnosu na stari model. Novi C3 Aircross ipak nije savršen, posebno kada je u pitanju utisak vožnje...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT: Citroen C3 Aircross

 

Posle više od četiri godine tržišne karijere došlo je vreme za restilizaciju ovog Citroena, koji sada ima osveženu i zanimljiviju pojavu, proširena je lista opreme, a ponuda motora je ažurirana:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2022. Citroen C3 Aircross

 

Restajling ovog modela stigao je prošle godine sa zabavnijim izgledom, pametnijom tehnologijom i više opcija personalizacije nego ranije. Ali. da li je to dovoljno da ga istakne u ''natrpanom'' segmentu malih krosovera? I da li je bolji od rivala kao što su Ford Puma ili Škoda Kamiq?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citroen C3 Pure Tech 82 Feel Pack na testu Auto magazina

 

c3 ert 025.jpg

 

Pravi auto za vožnju po gradu može da se pohvali ne samo atraktivnim dizajnom, već i vrlo niskom potrošnjom uprkos vožnji na kratkim relacijama. Citroen je odavno sinonim za komfor ali i avangardu u svetu automobila. Bez obzira na veličinu, svaki model ovog proizvođača može da se pohvali meko podešenim ogibljenjem, udobnim sedištima i atraktivnim dizajnerskim rešenjima. Tako je i u slučaju redizajniranog Citroena C3. Izmene su zaista minimalne i ne baš lako uočljive na prvi pogled. Najlakše ćete ga prepoznati po razvučenom prvom polju na bočnim lajsnama, poznatijim kao Airbump. Ono što je zaista bitno je da od sada svaki C3, pa i najjeftiniji, ima punu LED tehnologiju farova - srednja, duga i dnevna svetla.

 

c3 ert 024.jpg

 

To što nema automatike ne treba da vas brine. Čak i kada je prekidač u položaju ''0'' svetleće ne samo dnevna svetla, već i zadnja. Praktično, ako zaboravite da uključite farove, bićete uočljivi drugim učesnicima u saobraćaju, spreda i otpozadi. Time se Citroen pridružio retkim proizvođačima koji nude ovakvu opciju.

 

c3 ert 023.jpg

 

Potpuno je nov dizajn felni. Test primerak ima drugi po redu paket opreme Feel Pack, koji sada ima potpuno nov dizajn čeličnih felni. Zvuči čudno kada se uopšte pominje dizajn čeličnih felni, ali suština je u tome da su dizajnirane i nove ratkapne koje preko krakova naležu tako da se dobije izgled aluminijumskih felni. Morate dobro da se približite i zagledate pa da shvatite da je reč o ratkapnama.

 

c3 ert 022.jpg

 

U unutrašnjosti nije bilo većih izmena. Primetili smo samo da je izbačen fizički taster za isključivanje upozorenja ako pređete preko linije a niste dali migavac. Ova funkcija se sada uključuje i isključuje u meniju. Ista situacija je već duže vreme sa dugmetom start-stop sistema. Da biste ga deaktivirali, morate da uđete u meni.

 

c3 ert 021.jpg

 

Ponuda prostora je tepična za B segment. Za volanom udobno mogu da se smeste i krupnije osobe. Podešavanje točka upravljača ima veliki hod i po visini i po dubini. Sedišta, takođe, mogu ozbiljno da se podignu, pa se stiče utisak kao da sedite u krosoveru, a ne u klasičnom hečbeku.

 

c3 ert 020.jpg

 

Sa druge strane, najniža pozicija će zadovoljiti i sve one koji su ljubitelji niskog sedenja. Inače, Citroen C3 ima ubedljivo najmekša sedišta u klasi, baš kako dolikuje imidžu brenda.

 

c3 ert 019.jpg

 

Pozadi je situacija takva da osobe prosečne visine imaju još 3-4 cm slobodnog prostora iznad glave.

 

c3 ert018.jpg

 

Prtljažnik može da se pohvali sa 300 litara zapremine. Nema duplo dno, ali je pravilnog oblika i vrlo upotrebljiv. Ispod itisona je rezervni točak punih dimenzija koji se doplaćuje.

 

c3 ert017.jpg

 

Plastika je tvrda ne samo na komandnoj tabli, već i u vratima; ovde nema nikakve tapacirane površine. Zato toplo preporučujemo doplatu za jedan od dva ambijentalna paketa koji koštaju 450 i 640 evra.

 

c3 ert016.jpg

 

Za taj novac dobijaju se još komfornija sedišta od memorijske pene, prednji naslon za ruke, džepovi u naslonima, sva četiri automatska podizača prozora, kožni volan, kao i specijalni štof u tapacirunzima vrata sa rukohvatom za zatvaranje u obliku elegantnog kaiša.

 

c3 ert 015.jpg

 

Skuplji paket dodatno podrazumeva dekoraciju sa izgledom drveta i ekskluzivni dvobojni kožni volan. Ovako, volan je plastičan a prednji podizači su bez automatike. Sa druge strane, iznenadilo nas je da je auto opremljen električnim preklapanjem retrovizora.

 

c3 ert 013.jpg

 

U meniju možete da podesite da li želite da se automatski sklapaju ili ne prilikom zaključavanja. Takođe, vrlo koristan komad opreme je kamera za čitanje saobraćajnih znakova sa ograničenjem brzine. Ima čak i funkciju prilagođavanja tempomata trenutnom ograničenju. Na primer, vozite 130 km/h i naiđete na deonicu na kojoj je 100.

 

c3 ert014.jpg

 

Na displeju će se ispisati poruka kojom vas obaveštava da jednim klikom prilagodite tempomat na novonastalo ograničenje. Kao i kod ostalih Citroena, komande tempomata su tradicionalno zaklonjene volanom, pa je potrebno malo privikavanja. U suštini, sve se koristi intuitivno, bez skidanja pogleda sa puta.

 

c3 ert012.jpg

 

C3 je jedan od onih automobila u kojima se sedi prilično zavaljeno. Leva noga je skoro potpuno opružena kada se kvačilo pritisne do kraja. Naravno, ovo se odnosi na situaciju kada je sedište maksimalno spušteno. Ako ste navikli na nešto uspravniji položaj zbog bolje preglednosti, moraćete prilično da uvučete volan.

 

c3 ert011.jpg

 

Ručica menjača ima tradicionalno duge hodove. Prenosni odnosi su kratki, s obzirom da je 1.2 atmosferac namenjen uglavnom gradskoj vožnji. U petu možete da ubacite već pri 50 km/h, bez protivljenja motora u vidu pojačanih vibracija. Tada ne računajte na snažna ubrzanja, za koja ćete morati da vratite dve, pa čak i tri brzine niže.

 

c3 ert010.jpg

 

Promena brzina nije opterećujuća, s obzirom da je kvačilo dobro usklađeno sa sistemom ubrizgavanja, pa sa lakoćom možete da slažete međugas prilikom šaltanja naniže. Njegove 83 konjske snage na papiru možda deluje malo, ali je sasvim dovoljno za lepa međuubrzanja po gradu i na magistrali. Već preko 100 km/h polako ostaje bez daha, što je i razumljivo.

 

c3 ert09.jpg

 

Kratka peta brzina nas je podsetila na nekadašnje atmosferce koji su se pri 130 km/h vrteli na oko 4.000 obrtaja. Kazaljka obrtomera Citroena C3 pri toj brzini je na tek neznatno nižih 3.800 obrtaja. Tada troši oko sedam litara.

 

c3 ert08.jpg

 

Dakle, nije veliki potrošač na auto-putu, ali svakako ne treba očekivati čuda pri većim brzinama, ni u pogledu međuubrzanja a ni potrošnje. Njegovo prirodno okruženje je grad. Brzo dostiže radnu temperaturu motora pa je pogodan i za kratke relacije. Mi smo zabeležili prosek od 7.1 l/100 km uz prosečnu brzinu od svega 21 km/h. Naravno, moramo da izdvojimo vrlo meko podešeno ogibljenje sa kojim auto udobno ''pliva'' preko raznih neravnina na asfaltu. Elementi su klasični, nema specijalnih vazdušnih jastuka, pa opet, C3 je jedan od najmekših u klasi. Osim što malo troši, lako se vozi, i što veoma bitno, nije skup za održavanje.

 

c3 ert07.jpg

 

Kada se na sve to dodaju i atraktivne kombinacije boja, uključujući i dvobojnu karoseriju, ovo je auto koji će biti privlačan i onima koji ozbiljno drže do estetike.

 

c3 ert06.jpg

 

Na centralnoj konzoli postavljeni su samo najvažniji fizički tasteri. Sve ostalo se obavlja preko multimedijalnog displeja, uključujući podešavanje temperature.

 

c3 ert05.jpg

 

Automatika klime ima tri režima rada, što nemaju ni mnogi daleko luksuzniji automobili. U praksi to znači da možete da podesite da brzo dostigne zadatu temperaturu, ali i lagano, bez velike buke i agresivnog rada ventilatora.

 

c3 ert04.jpg

 

Na istom displeju se obavljaju i razna druga podešavanja, među kojima je isključivanje start-stop sistema, kao i deaktivacija upozorenja na nenamerno napuštanje trake.

 

c3 ert03.jpg

 

Navigacija se doplaćuje; ako želite, uvek možete da koristite Android Auto i Apple Car Play povezivanje sa telefonom.

 

c3 ert02.jpg

 

Na taj način navigacija sa mobilnog se preslikava na displej automobila, uz korišćenje još ponekih aplikacija kao što je muzika.

 

c3 ert01.jpg

 

Autor: Aleksandar Bursać

 

preuzeto sa - magazinauto.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...