Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Citroen C3 / C3L / Citroen C3 Aircross

Recommended Posts

Citroen C3 Elle

 

citroen c3 elle.jpg

 

Citroen je nastavio saradnju sa vodećim lifestyle magazinom ELLE, dodajući uzbudljivi paket opreme popularnom modelu C3. Najnovije izdanje zapravo predstavlja nastavak saradnje koja je inicijalno započela 2018. godine. Uspeh nije izostao, jer je Citroen širom sveta plasirao više od 9.000 primeraka što je najavilo i naredne verzije. Slaveći dvadeseti rođendan, kompaktni Citroën je sjajno započeo aktuelnu sezonu sa 49.000 prodatih vozila, što je dovoljno za visoko treće mesto u segmentu.

 

Saradnja kultnih francuskih brendova proizlazi iz zajedničkog razumevanja ženske mode, ali i društvenih problema. Dizajn nove C3 ELLE edicije inspirisan je trendovima koji su popularni među kupcima C ''trojke'', poput mogućnosti individualizacije i unapređenog komfora. Novi Citroen C3 ELLE standardno promoviše dvobojnu spoljašnost, s izborom dve nijanse krova - bele ili crne. Ekskluzivni novitet je dostupan u pet boja karoserije: Soft Sand, Polar White, Cumulus Grey,Platinum Grey i Perla Nera Black nijansi. Posvećenost detaljima je vanserijska, pa je novi model takođe dekorisan ELLE oznakama. Jedinstveni stil se nastavlja u putničkom prostoru, sa ambijentom koji dolikuje nesvakidašnjem izdanju. U prvom planu su nesumnjivo dvobojna Advanced Comfort sedišta koja ističu ''Light Prussian Grey'' tkaninu.

 

Po prvi put, Alcantara - koja se po pravilu nudi na premium modelima - oplemenjuje elemente enterijera, što kompletira unikatni ambijent. Sportski stil naglašavaju 17-inčne ''Vector'' aluminijumske felne, zatamnjena zadnja stakla i hromiran okvir digitalne instrument table. Za kraj, tu je i kožni upravljač koji je deo standardne opreme. Nisu zapostavljeni ni savremeni sistemi, pa Citroën C3 ELLE ima kameru za vožnju unazad. Novi Citroen C3 ELLE pokreće 1.2 PureTech 83 benzinski motor, povezan sa šestostepenim manuelnim menjačem. Kao alternativu francuski brend nudi 1.2 PureTech 110 benzinski agregat uparen sa šestostepenom automatskom transmisijom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr: Citroen C3 Aircross

 

Paket opreme ''Shine'' sa 1.2 PureTech motorom (turbo sa 3 cilindra) koji daje 110 konja: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citroen C3 Aircross Rip Curl

 

citroen c3 aircross 04.jpg

 

I redizajnirani Citroen C3 Aircross će se nuditi u specijalnoj Rip Curl verziji.

C3 Aircross Rip Curl je pripemljen u saradnji sa poznatim proizvođačem sportske opreme, pri čemu je vozilo namenjenoj pre svega mlađim kupcima. Njegovi plavi metalik detalji su u kontrastu sa bojom karoserije i crnim krovom. Postoji izbor između četiri različite boje karoserije: ''Čelično siva'', ''Platinasto siva'', ''Perla Nera crna'' i ''Polarno bela''.

 

226707-citroen c3 aircross 03.jpg

 

U paketu su i 17-inčne aluminijumske felne u ''Origami crnoj'' boji, zatamnjeni zadnji bočni prozori, beli logotip Rip Curl na dnu zadnjih vrata, sistemi Grip Control i Hill Assist, enterijer u ambijentu nazvanom ''Blue Jeans'', kao i sedišta sa plavo-sivom sportskom tkaninom koja se često koristi za funkcionalnu odeću.

 

226708-citroen c3 aircross 02.jpg

 

Kombinovana je sa tkaninom sa efektom kože ''safir plava'', inspirisanom svetom vodenih sportova koja prekriva gornji deo naslona sedišta. Sedišta su takođe ukrašena novim La Rochelle šavovima u ''Bright Blue'' boji, a tu su i patosnice sa belim potpisom ''Rip Curl''.

 

citroen c3 aircross 01.jpg

 

Postoji izbor između tri motora: PureTech 110 Stop&Start i PureTech 130 Stop&Start benzinski motori sa EAT6 šestostepenim automatskim menjačem i BlueHDi 110 Stop&Start. Ovo ograničeno specijalno izdanje će se kod dilera naći od septembra, ali se u Evropi već sada može naručiti po ceni od 26.040 evra (u Nemačkoj).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili: Citroen C3

 

Supermini koji je Citroen zamislio kao zamenu za Saxa pojavio se daleke 2002. godine. Njegov dizajn i dalje pleni pažnju pre svega, lepšeg pola, uspešno sakrivajući 20 svećica na torti.

Testirani primerak je opremljen najslabijim benzinskim 1.1 motorom sa 60KS/94Nm, dok se u saobraćaju najčešće mogu sresti verzije sa popularnim 1.4 HDI. Koliko je praktičan, da li je udoban kao što se od Citroena očekuje, kako se vozi - saznajte u najnovijem videu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže električni Citroen C3

 

Citroen-C3 2.jpg

 

Citroen C3 sledeće generacije bi trebalo da ima promociju već sledeće godine, a biće i prvi serijski model francukske marke koji će poneti novi odnosno modifikovani logo.

 

Izvršni direktor brenda Laurent Barria je potvrdio da je novi C3 EV u pripremi, uz  napomenu da će se automobil fokusirati na ''pristupačnoj električnoj mobilnosti'', oslanjajući se na dizajnerske naznake i akreditive održivosti koje je izložio novi koncept automobila Oli. Direktor dizajna Pierre Leclercq je ranije objasnio da Ami i Oli ''moraju da utiču na [Citroenove] serijske automobile'' - nagoveštavajući da će njegovi sledeći modeli pozajmiti ključne ideje od svakog od njih kako bi pokrenuli brend na održivost i pristupačnost. Rekao je da se ''nijedna'' ideja iz Oli koncepta ne odbacuje kao potencijalni kandidat za serijske automobile: samo je pitanje tajminga. Izvršni direktor Vincent Cobee je dodao da će biti potrebno oko pet godina da sva tehnologija na Oli-u stigne na tržište, ali bi neke od njih mogle doći za nekoliko meseci. Kao takav, novi C3 EV će verovatno koristiti relativno malu bateriju, ciljajući domet od oko 400 km. Međutim, Cobee je takođe rekao da je ''maštar, ali i prodavac'', otvarajući vrata većim baterijama ako se to bude zahtevalo.

 

Električni C3 bi bez sumnje koristio varijaciju CMP arhitekture na kojoj se zasnivaju električne verzije novijih Peugeota 208 i Opel Corsa, koji će zameniti svoje motore od 136KS za 156KS. Dizajn novog C3 će verovatno pozajmiti naznake od Amija i Olija, kao što su njihovi zajednički prednji i zadnji branici, iako na suptilniji način koji se vidi na Oli-u. Takođe se očekuje da će preneti Oli-jev utilitarni sveukupni stil, sa debelim gumama i obiljem obloga kako bi se zadovoljili zahtevi kupaca. Možda je to podignut krosover u stilu aktuelnog Citroen C3 Aircross. Novi C3 će koristiti više recikliranih materijala nego aktuelni modeli kako bi podstakao održivost, iako će povećanje verovatno biti ograničeno. ''Niko ne kupuje automobil jer je održiv'', rekao je Cobee. Leclercq je takođe potvrdio da su ovi materijali skuplji. U unutrašnjosti se očekuje da će veća kontrola nad infotainmentom biti predata vašem mobilnom telefonu. Očekuje se da će se prodavati paralelno sa novim C3, koji je dostupan samo na tržištima u razvoju kao što su Indija i Južna Amerika (model na drugoj slici), gde je infrastruktura za punjenje električnih vozila manje sofisticirana.

 

citroen c3 1.jpg

 

Sledeća generacija C3 bi trebalo da bude pristupačnija od električnih krosovera kao što je Kia Niro EV. Međutim, malo je verovatno da će dostići cilj od 25.000 evra. Za nas je novi Citroen C3 EV zanimljiv zbog nedavnih najava da će se nova Fiat Panda (koja će se od novembra 2024. praviti u Kragujevcu) bazirati upravo na novom Citroenu C3. Tehnički, Fiat neće imati većih problema u razvoju ovog gradskog automobila jer će nova Panda u stvari preuzeti CMP bazu novog evropskog Citroena C3.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autosocialukyoutubelogo.jpg AutoSocialUK: Citroen C3

 

Posle ukidanja C1, baš ovakva varijanta predstavlja najjeftiniji novi Citroen:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: 2022. Citroen C3

 

Citroen je brend koji je dugi niz godina prednost davao dizajnu i ceni. Zato da se može reći da je C3 potpuno predvidljiv automobil.

Njegov simpatičan dizajn definitivno ga vizuelno ističe u poređenju sa većinom konzervativno stilizovanih rivala, dok će vam izbor Citroena u odnosu na jednog od istih rivala, u većini slučajeva, uštedeti evre. Dakle, s obzirom na ovu predvidljivost, može li C3 doneti bilo kakva iznenađenja?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi električni Citroen e-C3 za manje od 25.000 evra

 

citroen logo 02.jpg

 

Novi električni Citroen e-C3 će usvojiti platformu koja je više fokusirana na troškove od mnogih njegovih kolega Stellantis Grupe i imaće koristi od cenovne strukture ''fer dogovora.'' Krajnji rezultat, tvrdi izvršni direktor Tjeri Koskas, jeste početna cifra koja bi trebalo da bude ispod 25.000 evra.

 

''Smatramo to prodorom na tržište'', rekao je Koskas. ''Mislimo da na lansiranju neće biti još nekog automobila koji nudi svoja tri glavna atributa - napravljen u Evropi, pravi automobil sa svim karakteristikama koje kupci očekuju, i ispod 25.000 evra.'' Koskas je otkrio da će novi e-C3 imati više od 300 km dometa i da će biti dugačak ''oko četiri metra'' - tako da bi trebalo da ima slične dimenzije kao postojeći C3. On je rekao da će automobil biti zasnovan na Stellantisovoj ''Smart Platformi'' - troškovno fokusiranoj evoluciji postojeće CMP i e-CMP arhitekture koja se do sada koristila samo u Indiji i Južnoj Americi. ''Ovo je jedan od glavnih razloga zašto smo u mogućnosti da imamo takvu cenu'', rekao je on za Auto Express. ''Smart Platforma je izuzetno dobro optimizovana i veoma konkurentna.''

 

Nisu objavljeni nikakvi detalji o kapacitetu baterije ili performansama, ali Koskas je potvrdio da će se novi Citroen e-C3 proizvoditi u Stellantisovoj fabrici u Trnavi u Slovačkoj. On je odbio da potvrdi da li će se verzija sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem prodavati zajedno sa njim, ali pošto se drugi modeli na Smart Platformi nude sa 1.2 PureTech benzinskim motorom, to izgleda verovatno. Stellantis pozicionira Citroen kao jednu od svojih glavnih odbrana protiv brzo šireće liste kineskih proizvođača koji uvode jeftinija električna vozila u Evropi. ''To je izazov'', priznao je Koskas, ''ali moramo da odgovorimo na njega. Ne možemo samo da sedimo i gledamo kako voz prolazi. Možemo li da se takmičimo sa njima [Kinezima] u troškovima proizvodnje? Ovaj e-C3 je dobar primer za to. Ali ne moramo da budemo u defanzivi; takođe možemo biti u ofanzivi pokazujući kako, kao brend sa više od 100 godina istorije, imamo, na primer, veliku prodajnu mrežu sa dobrom dostupnošću.''

 

Ovaj cilj je vezan za ambicije za Citroenovu prodaju; brend želi da se njegov udeo na evropskom tržištu poveća na 5% (za četvrtinu više nego što je postigao 2022.), a da 30% automobila koje prodaje na globalnom nivou bude van Evrope, uključujući Bliski istok, Južnu Ameriku, Indiju, Tursku i Afriku. Novi e-C3 je predviđen za jesenji debi, a prodaja počinje u prvom kvartalu 2024. Kasnije sledeće godine, trebalo bi da mu se pridruži i naslednik C3 Aircrossa. Koskas navodi: ''C3 ostaje hečbek B segmenta. Dakle, i dalje nam je potreban pravi SUV B segmenta; dobili smo povratne informacije od ljudi koji žele veći automobil, i to je ono na šta treba da se pozabavimo.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Citroen e-C3

 

citroen ec01.jpg

 

Citroen je objavio prvu najavnu sliku električnog modela e-C3 čija premijera se očekuje ove jeseni. Novi električni Citroen e-C3 će usvojiti platformu koja je više fokusirana na troškove od mnogih njegovih kolega Stellantis Grupe i imaće koristi od cenovne strukture ''fer dogovora.'' Krajnji rezultat, tvrdi izvršni direktor Tjeri Koskas, jeste početna cifra koja bi trebalo da bude manja od 25.000 evra.

 

''Smatramo to prodorom na tržište'', rekao je Koskas. ''Mislimo da na lansiranju neće biti još nekog automobila koji nudi svoja tri glavna atributa - napravljen u Evropi, pravi automobil sa svim karakteristikama koje kupci očekuju, i ispod 25.000 evra.'' Koskas je otkrio da će novi e-C3 imati više od 300 km dometa i da će biti dugačak ''oko četiri metra'' - tako da bi trebalo da ima slične dimenzije kao postojeći C3. On je rekao da će automobil biti zasnovan na Stellantisovoj ''Smart Platformi'' - troškovno fokusiranoj evoluciji postojeće CMP i e-CMP arhitekture koja se do sada koristila samo u Indiji i Južnoj Americi. ''Ovo je jedan od glavnih razloga zašto smo u mogućnosti da imamo takvu cenu'', kaže Koskas. ''Smart Platforma je izuzetno dobro optimizovana i veoma konkurentna.''

 

Nisu objavljeni nikakvi detalji o kapacitetu baterije ili performansama, ali Koskas je u jednom ranijem intevjuu najavio da će se novi Citroen e-C3 proizvoditi u Stellantisovoj fabrici u Trnavi u Slovačkoj. On nije potvrdio da li će se verzija sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem prodavati zajedno sa njim, ali pošto se drugi modeli na Smart Platformi nude sa 1.2 PureTech benzinskim motorom, to izgleda verovatno. Stellantis pozicionira Citroen kao jednu od svojih glavnih odbrana protiv brzo šireće liste kineskih proizvođača koji uvode jeftinija električna vozila u Evropi. Ovaj cilj je vezan za ambicije za Citroenovu prodaju; brend želi da se njegov udeo na evropskom tržištu poveća na 5% (za četvrtinu više nego što je postigao 2022.), a da 30% automobila koje prodaje na globalnom nivou bude van Evrope, uključujući Bliski istok, Južnu Ameriku, Indiju, Tursku i Afriku.

 

Novi e-C3 je predviđen za jesenji debi, a prodaja počinje u prvom kvartalu 2024. Kasnije sledeće godine, trebalo bi da mu se pridruži i naslednik C3 Aircrossa.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Citroen e-C3 premijerno 17. oktobra

 

237849-citroen ec3 03.jpg

 

Citroen je potvrdio da će 17. oktobra održati zvaničnu promociju novog električnog modela e-C3, uz napomenu da je to istorijski trenutak koji označava uzbudljiv početak nove ere za tu marku.

 

237850-citroen ec3 02.jpg

 

Francuski brend ovaj model opisuje kao pristupačan električni automobil proizveden u Evropi, sa kojim Citroen predstavlja i svoj novi identitet. Ekskluzivni prenos uživo možete pratiti 17. oktobra na YouTube. Električni automobil će se proizvoditi u fabrici Trnava u Slovačkoj i imaće početnu cenu manju od 25.000 evra, bez podsticaja.

 

237851-citroen ec3 01.jpg

 

Novi električni Citroen e-C3 će usvojiti platformu koja je više fokusirana na troškove od mnogih njegovih kolega Stellantis Grupe i imaće koristi od cenovne strukture ''fer dogovora.'' Krajnji rezultat, tvrdi izvršni direktor Tjeri Koskas, jeste početna cifra koja bi trebalo da bude manja od pomenutih 25.000 evra. ''Smatramo to prodorom na tržište'', rekao je Koskas. ''Mislimo da na lansiranju neće biti još nekog automobila koji nudi svoja tri glavna atributa - napravljen u Evropi, pravi automobil sa svim karakteristikama koje kupci očekuju, i ispod 25.000 evra.''

 

Koskas je otkrio da će novi e-C3 imati više od 300 km dometa (neki izvori preciziraju da se radi o 320 km) i da će biti dugačak ''oko četiri metra'' - tako da bi trebalo da ima slične dimenzije kao postojeći C3. On je rekao da će automobil biti zasnovan na Stellantisovoj ''Smart Platformi'' - troškovno fokusiranoj evoluciji postojeće CMP i e-CMP arhitekture koja se do sada koristila samo u Indiji i Južnoj Americi. ''Ovo je jedan od glavnih razloga zašto smo u mogućnosti da imamo takvu cenu'', kaže Koskas. ''Smart Platforma je izuzetno dobro optimizovana i veoma konkurentna.'' Takođe će imati mnogo zajedničkog sa budućom električnom Fiat Pandom koja bi trebalo da se pravi u Kragujevcu. Nisu objavljeni zvanični detalji o kapacitetu baterije ili performansama, ali neki mediji nezvanično pominju da će e-C3 imati elektromotor sa 82KS ili 109KS, kao i Svolt baterije od 40 kWh ili 50 kWh.

 

Očekuje se da će novi C3 dobiti i verziju sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem, a to će po svemu sudeći biti 1.2 PureTech benzinac. Stellantis pozicionira Citroen kao jednu od svojih glavnih odbrana protiv brzo šireće liste kineskih proizvođača koji uvode jeftinija električna vozila u Evropi. Ovaj cilj je vezan za ambicije za Citroenovu prodaju; brend želi da se njegov udeo na evropskom tržištu poveća na 5% (za četvrtinu više nego što je postigao 2022.), a da 30% automobila koje prodaje na globalnom nivou bude van Evrope, uključujući Bliski istok, Južnu Ameriku, Indiju, Tursku i Afriku. Prodaja Citroena e-C3 počinje u prvom kvartalu 2024. Kasnije tokom sledeće godine, trebalo bi da mu se pridruži i naslednik C3 Aircrossa.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT: Citroen e-C3

 

Sa namerom da ozbiljno pomeša karte na tržištu gradskih automobila sa električnim pogonom, Citroen nam je predstavio e-C3, koji dokazuje da i Evropa i te kako ume da konstruiše dostupan model na struju.

Međutim, ono što smo mogli da primetimo na međunarodnoj prezentaciji je to da dostupan ne mora da znači da je jeftin ponudom i opremom...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...