neshaoct 9592 Posted April 29, 2020 FCA prodavci uvek na strani kupca: Parkirani kod kuće, ali uvek u pokretu! Potencijalni kupci sada mogu da kontaktiraju zvanične FCA prodavce i bez napuštanja svog doma, pomoću aplikacije Google Hangouts Meeting. Italija je prvo tržište na kome FCA koristi ovu tehnologiju kontakta ''na daljinu'', koja se, zbog lakoće upotrebe, širi i na druga tržišta. Putem ovakvih inicijativa, FCA radi na konsolidovanju dugotrajnog odnosa poverenja i profesionalnosti koji ima sa svojim kupcima, i podržava one koji planiraju da kupe automobil, po posebnim uslovima i u ovim otežanim okolnostima. FCA Grupacija uvodi konkretne nove inciijative putem svoje prodajne mreže, kako bi podržala sve građane koji, tokom ove zdravstvene krize, razmatraju kupovinu novog vozila i žele da stupe u kontakt sa konsultantom za prodaju iz dilerske mreže kompanije FCA Srbija i pored mogućnosti da naša prodajna mesta u dilerstvima posete lično. Pokrenuli smo poseban servis da omogućimo prodavcima i kupcima da komuniciraju bez potrebe da bilo ko napusti svoj dom: inovativni proces ponude omogućava da se pregovori o prodaji obave onlajn, umesto u salonu. Prodajno osoblje prošlo je posebnu obuku i spremno je da asistira kupcima da konfigurišu novo vozilo, ponudi im cenu i predstavi mogućnosti finansiranja. Kupci mogu da zakažu termin telefonom ili imejlom, i dobiće link pomoću kojeg mogu da se povežu direktno sa konsultantom za prodaju. Nije potrebna nikakva instalacija softvera. Italija je prvo tržište na kome je pokrenut ovaj FCA projekat koji se, s obzirom na tehnologiju koja je jednostavna za upotrebu, širi i na druge države gde poslujemo. Ta tehnologija podrazumeva aplikaciju Google Hangouts Meet, intuitivni alat za onlajn komuniciranje koji pruža mogućnost da se pregledaju fajlovi i slike, i obavljaju video pozivi. To znači da mušterije koje razmišljaju o kupovini mogu da imaju isti direktan lični kontakt sa FCA prodavcem od poverenja. Inicijativa će biti promovisana putem digitalne kampanje sa sloganom ''Parkirani kod kuće, ali uvek u pokretu!'' i ''Parkirani - da, zaustavljeni - nikada!'' kako bi se naglasio značaj poštovanja mera da se ostane kod kuće, ali uz zadržavanje proaktivnog pristupa i sa optimističnim pogledom u budućnost. Jednostavan sistem koji je lak za korišćenje takođe pruža konkretnu podršku industrijskom sistemu, a napravljene narudžbine doprineće bržem povratku u normalu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3687 Posted April 29, 2020 Ako se ima u vidu koliko je "potonula prodaja" (npr. aprula 2019. u Italiji je prodato 175 hiljada vozila, a prve tri nedelje aprila ove godine ( tj. do 24.04.) je prodato samo 2.073 komada ), sve je dobro što može da makar malo popravi rezultat. Pa i ovaj pokušaj, sa on line kupovinom. Ali, mislim da bez "debelih subvencija" (za sve kupce, bez obzira na brend) neće biti spasa ni za FCA. Jer, glupo je očekivati da proizvodjači iz svog profita iz ranijih godina pokrivaju gubitke iz ove godine. Zašto tako ako može iz džepa poreskih obveznika? Quote Share this post Link to post Share on other sites