Jump to content
FAS Goran
Filip Kovacevic

Fiat Coupe - prolazi li tehnički sa body kit-om?

Recommended Posts

Zanima me da li je kod nas moguce staviti neki smireniji body kit i proci tehnicki pregled, bez da se skida svaki put? Kakva su vasa iskustva?

Postavio sam slike 2 varijante koje mi deluju kulturnije. I ako znate da li ima ikakvih kod nas da se kupe, pisite. :)  

 

05cc993cde0e88764f6da08ff954377c.jpg IMG_3490-large.jpg

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako je tesko dati odgovor na to pitanje. Na prvom mi spojler deluje da bi mogao biti sporan, ali ostatak je stvarno normalan. Mozda @YUgisa moze da kaze nesto o tehnickom i body kit-u :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, Filip Kovacevic said:

05cc993cde0e88764f6da08ff954377c.jpg

 

 

Ovakav^ prolazi sigurno, strucnjaci sa tehnickog kad vide takav auto bas ce oni znati sta je tu sve fabricko ili ne...

 

Lupam sada ali ovako nesto da se pojavi, verujem da bi znali da nije fabricka varijanta...onakva neka bronzana kulturica ne vidim zasto ne bi prosla

 

GS-Tuning-Motorhaube-Coupe.thumb.jpg.55f24428667c23d63cce452012a62878.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam zadnji spojler, i nisu mi nikad pravili problem, evo vec 7 godina registracija, al voleo bih samo malo vizuelno da spustim pragove i branike, a negde na forumu procitah da su ljudi imali probleme, pa da su morali da skidaju i vracaju na fabricko. To jeste, redak model, pa ni ne znaju bas kako izgleda cist, sem ako se bas ne zainate da maltretiraju. Cak ovaj svetlo plavi, ima manje vise isti prednji branik, samo tih 10ak cm. dole dodatka se razlikuje. 

Edited by Filip Kovacevic

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Filip Kovacevic

 

Kao što reče @horvat, mislim da sada nije moguće dati odgovor na to pitanje. Nije moguće jer nam sledi još jedno pooštravanje prakse na tehničkim pregledima, pa će veći problem biti kako proći npr. sa kočnicama, a kamoli sa drugim (aftermarket) branicima/pragovima. Tek treba da se vidi kako će to izgledati, ali imajući u vidu kako je u početku bilo sa npr. fabričkim tamnim staklima, tj. koliko su revnosni bili da čak i tu prave probleme, čini mi se da ništa što nije apsolutna fabrika na početku neće prolaziti. Za kasnije videćemo...

 

Pošto se polako približavamo onome kako sve to funkcioniše po ostalom delu Evrope kad je body-kit u pitanju prolaziće ili fabrika, ili aftermarket koji ima sve sertifikate, homologaciju.

Dakle, deo koji je prošao ispitivanja da npr. neće da otpadne sa auta prilikom vožnje od 200 km/h, ili da se pri sudaru ne pretvara u žilet, da ne gori kao papir, da nije preslab...ma, sve ono što takve komponente moraju da ispune. Vreme kada neko to napravi od kombinacije poliestera u nekoj garaži, prodaje preko interneta i ljudi stavljaju na auto je čini mi se iza nas.

Ali, kod nas će verovatno onda da uvedu još jedan dodatni korak (kao što su za folije), tj. neće biti dovoljno što proizvođač aftermarket komponente ima sve papire i što je komponenta montirana na auto od strane ovlašćenog lica tog proizvođača, već će trebati čuveni naš atest i/ili saglasnost proizvođača.

 

Mislim da se na tehničkom neće uopšte baviti estetikom, niti realno oni mogu da znaju svaki takav detalj na svakom modelu, nego će npr. čim vide da je nešto po njima ''sumnjivo'' prenisko, tj. preblizu asfalta...imati već unapred spreman fabrički podatak o klirensu svakog modela, i čim vide da je manje od toga neće dalje ni gledati.

Čujem da će za lonce tražiti fabrički žig na njemu...što ne verujem da će gledati ako auto ima jedan lonac koji ne privlači pažnju...ali čim vide dupli izduv verujem da će gledati.

 

8 minutes ago, Filip Kovacevic said:

Imam zadnji spojler, i nisu mi nikad pravili problem, evo vec 7 godina registracija

Sve što je pre moglo više nije od značaja za ubuduće, tj. koliko već od sledeće godine.

Pa, danas npr. ručnu prolaziš tako što koriste nožnu ako vide da nemaš dovoljno dobru ručnu...ali čak ni to neće moći sledeće godine zbog video snimanja...pa ako auto padne ručnu gotovo je...jer nema vraćanja opet na valjke pa onda ae kao nožnom da se dobije sila koja treba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct Hvala za detaljan odgovor. Buduci da mi nije zapelo previse, mislim da cu ici na fabricki izgled. Razumno je da treba neki kvalitet delova, ipak su tu sa razlogom, ali mi je opet, totalno apsurdna tolika rigoroznost, buduci da zaista verujem da su kola koja su "nabudzena" u velikoj vecini slucaja, kola ljubitelja, i samim tim donekle sredjivana i odrzavana. Dok sa druge strane imamo kola, jedva odrzavana u zivotu, fabrickim delovima, ali totalno nesigurna. Cekamo pa ce da vidimo. Jos jednom hvala. 

Mada da se razumemo.... Zivimo u Srbiji...ako imas bar ok lika na tehnickom, svasta moze da prodje... Ja sam morao da skidam folije sa stakala, a caletu je pustio da prodje Jugic, koji samo sto nije pukao na pola zbog trule grede....tako da.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, Filip Kovacevic said:

Mada da se razumemo.... Zivimo u Srbiji...ako imas bar ok lika na tehnickom, svasta moze da prodje... Ja sam morao da skidam folije sa stakala, a caletu je pustio da prodje Jugic, koji samo sto nije pukao na pola zbog trule grede....tako da.....

Sve što uvode je sa ciljem da što više izbegnu faktor čoveka na tehničkom.

Npr. ni test za nožnu kočnicu neće biti isti kao decenijama unazad, već će morati da se pritisne skoro do poda i drži tako sve vreme gledajući u novi patern za testiranje kočnica, pa onda posle par sekundi full do patosa i rezultat mora da bude dobar tokom celog tog testa, a ne samo sila na kraju. Nisam najbolje razumeo u detalje, ali su mi pričali ljudi sa tehničkog da će otprilike tako da izgleda novi test kočnica kada u potpunosti sve zaživi (kada se i tehnički pregledi opreme novom opremom, već ih od prošle godine jure da to završe, sve koji to ne urade će zatvoriti bez odlaganja).

 

Folije te terao da skineš jer se na fotografijama vidi da ih imaš, a truo most se ne vidi na fotografijama i zato je (paradoksalno u odnosu na folije) to moglo da prođe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem sa zakonom je sto je neprecizan, svakoga ga tumaci kako zeli, a inspekcija samo proverava da li se "trenira" strogoca na tehnickom, ne i da li se zakon jednako sprovodi na sve i u skladu sa slovom na papiru. Uz to oni koji pisu zakon nemaju dodirnih tacaka sa realnim zivotom. Ne samo da ne znaju kako da propisu pravila, nego ne znaju ni za sta bi trebalo da propisu. I onda dolazimo u opisanu situaciju da je bitno kako auto izgleda na tehnickom, ne u kakvom je mehanickom stanju.

 

Mnogi su imali problema sa fabrickim autima i da su morali da traze potvrdu proizvodjaca da je to fabricki auto, o onima koji su stavili fabricki branik sa sportskijeg modela su isto imali probleme (ima primera na forumu), tako da bilo sta aftermarket mislim da je stvar vise od toga da li neko zeli da ti pravi problem ili ne, nego da li znaju ili ne da je to fabricki. Svakako da ako dodje do promene zakona sledece godine mozemo ocekivati ponovo 6 meseci j... u zdrav mozak i onda opet postepeno vatanje krivina....

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...