Jump to content
FAS Goran
dellas

BMW e39 530d (No2)

Recommended Posts

Ja sam svojevremeno vozio E39 540 i E34 2.5 sestaka. Imao sam prilike da provozam i novije i brze ali nije to to.  Sve si  rekao kad si napisao zlatno doba ovog brenda. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E34 ima posebno mesto kod mene kao jedan od najlepsih modela za voznju, onako bas old school. Nazalost nisam uspeo da nadjem zadovoljavajuc primerak za sredjivanje, a ideja je bila njega da uzmem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedna nakon pakovanja, bice slika kada se uradi detailing, u medjuvremenu su uradjena i sedista resene rupe od cigara sa donorskim platnom i promenjeni sedalni sundjeri...

F224-CA05-A779-4322-AF63-C0368-E4-C7-B9-
D9-E53-C41-B7-D8-48-D4-8733-E9820-B47181

Edited by dellas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako prsti auto, svaka cast! Kakav je u voznji, kako pegla put? Jel ima nekih nezeljenih zvukova?

Inace prava odluka sto si ostao na halogenom faru, tako mu dobro cuci u moru angeleyes, ledova, ksenona i ostalih pizdarija.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, zunto said:

ko ti je radio emterijer?Bravo.

Hvala ;) Enterijer je radjen po principu napraviti najbolje od dva seta sedista, plus novi sundjeri i stvarno je dobro ispalo. Cak smo i one “kedere” na sedistima unutrsnje sa donorskih stavljali spolja itd jer se spolja ostecuju. Radjen je kod majstora u Cacku mogu da uzmem kontakt ako zatreba.

 

4 hours ago, cane said:

Kako prsti auto, svaka cast! Kakav je u voznji, kako pegla put? Jel ima nekih nezeljenih zvukova?

Inace prava odluka sto si ostao na halogenom faru, tako mu dobro cuci u moru angeleyes, ledova, ksenona i ostalih pizdarija.

hvala puno, najgora stvar koju mogu da kazem ali evo reci cu pa nek izbaksuziram auto je u voznji za e39 nov. Ne moze e39 biti utegnutiji bukvalno, sve ne zamenjeno na trapovima, a sa druge strane motor je bio bas dobar ima izuzetno miran rad, svi katalizatori na broju, ni jedan luft u prenosu , hard gumi , diferencijalu. Sad cekam sta ce prvo da otkaze posle ovakvih reci :D Delimo misljenje za farove, auto sredjujem iskljucivo po vinu tj broju sasije, a i svidja mi se kad izgleda retro.

 

4 hours ago, danijel55 said:

Jel to tetris perionica u Cacku?

Jeste, burazer sa kim sredjujem auto zivi u Cacku i tamo je radjeno dosta stvari, dosta su korektniji majstori nego u Bg.

 

BTW Volan posle farbanja nije izdrzao dugo, defitivno je za presvlacenje, imam pitanje ko radi dobro ali stvarno dobro i sa kvalitetnom kozom? Ne verujem vise instagram majstorima, kod kuma na e46 uradjen volan kod jednog tapacera na glasu i uradjen je stvarno dobro ali je kvalitet koze ocajan, ono je neki najgori skaj kao kinezi da su radili.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde si farbao volan? Ja nisam za presvlacenje, ima mnogo da bode oci, bolje i da je blago fucnut nego nova krs koza koja ce da strci u enterijeru.

Jedan detalj koji meni upada u oko tj uho kod youngtimera su granicnici na vratima, i sam zvuk otvaranja vrata. Zamenio sam jedan na onom a6 c6, i osecaj je bio kao da je nov auto :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se za kozu, zato bih gledao da nadjem nekog ko stvarno nudi kvalitet. Ili drugi polovan volan, ovaj je dosta dobar ali leva strana ima pukotine kao da je satrulila koza iznutra i nema tu pomoci farbanje ga prekrije do prvog jaceg stiskanja rukom...sto su majstori naravno lepo testirali dok je par meseci bio kod njih na farbanju i sredjivanju. Verujem da bi meni uz jos jedno farbanje izgurao i sezonu dve ali zreo je za zamenu. Ono sto stvar cini komplikovanijom je da ima duplu kozu, tj dve koze i zato je onako mekan i prijatan pod rukom ali i nezgodan za rad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih cekao polovan original u dobrom stanju. Na nekim novijim kolima i ajde, nekad i ispadne dobro ali na starijim meni to jako bode oci i nikad nijansa ne odgovara airbagu

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Farbanje volana i kod mene je kratko trajalo,dal sto je auto teži na volanu,pa to utice ne znam stvarno. 

Mogu ti dati broj od coveka iz Kv,meni je presvukao volan pre 2god i dan danas je kao prvog dana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bitno mi je ovo sto cane kaze, da ne odudara od ostatka auta tj pre svega airbaga.

 

2 hours ago, cane said:

Jedan detalj koji meni upada u oko tj uho kod youngtimera su granicnici na vratima, i sam zvuk otvaranja vrata. Zamenio sam jedan na onom a6 c6, i osecaj je bio kao da je nov auto :)

 

Sto se tice takvih detalja ima ih uvek, nesto se da resiti nesto ne ali takav je zivot sa young ili tek oldtimerima ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo bre!

 

Bio sam skeptik kad sam video uslove i način rada farbara, ali na slikama mi se čini da je posao na kraju urađen odlično. Nisi prokomentarisao, jesi li baš, baš zadovoljan limarsko-farbarskim radovima? 

 

Ovaj projekat te je baš vratio igranju sa kolima...  :thumbsup:  :cool:   Par godina si bio ispao iz koloseka sa onim novim vozilicama ali deff. su nam youngtimeri prava zanimacija :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, PremieRacing said:

Bravo bre!

 

Bio sam skeptik kad sam video uslove i način rada farbara, ali na slikama mi se čini da je posao na kraju urađen odlično. Nisi prokomentarisao, jesi li baš, baš zadovoljan limarsko-farbarskim radovima? 

 

Ovaj projekat te je baš vratio igranju sa kolima...  :thumbsup:  :cool:   Par godina si bio ispao iz koloseka sa onim novim vozilicama ali deff. su nam youngtimeri prava zanimacija :cheers:

Hvala bre :D 

 

Vidi ovako, pre svega treba razumeti poentu ovog auta i ogranicen budzet sa kojim se radi restauracija. Nije poenta da on bude broj 1 u Srbiji da uzima sve pehare gde god se pojavi i slicno, poenta je da on nabaci osmeh bez ulazenja u stambene kredite da bi se sredio :) Tako je sve radjeno na njemu, sta mora novo kupljeno je , sta je ok staviti polovno stavljeno je, sta je ok reparirati reparirano je. Suprotno od toga je onaj kumov e46 gde je covek kupio najskuplji na oglasima i ulozio do sad 6-7k eur u njega. Ovaj auto nije za to... 

Sto se farbanja tice ista prica, mogli smo da odemo u team RS, trazili su mi okruglo 2300 eur za ovaj posao koji je uradjen, ali islo se na dosta povoljniju varijantu uz majstora koji zna da uradi dobro ali mora da mu se stoji nad glavom, mora da se ide 5-6 puta da mu se nalaze mane da ih ispravlja, mora da ti probije rok za mesec i po dana i sl. Ali kao rezultat ja sam PREZADOVOLJAN kako je uradjen auto, evo Nikola JTD je nasao neke mane i slazem se sa njim ali resice se neke i od tih sitnica, a izvuceno je 95% iz auta.

Ostaje da se uradi detailing sto unutra sto spolja, spolja bi greh bio ne uraditi vodenjanje auta da sija jos jace jer ima "mesa" obzirom da je tek ofarban.

 

Bilo kako bilo, kad cujem kako radi iako je dizel meni se luci hormon srece, kako lepo broji cilindre, a pri tom sad i sija skoro punim sjajem :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto je ostavljen da se uradi servis, i rese neke sitnice, sredi radio, ventilator klime i jos nekoliko sporednih sitnica da ostane samo dubinsko i volan i da mogu da kazem da je projekat 99,9% gotov. Medjutim desila se jako losa stvar, srecom proslo je bez velikih posledica sto je gotovo neverovatno.

Majstor je sredjivao nesto i krenuo da provoza tj testira, a nije zatvorio lepo haubu sa obe strane i desila se havarija jer se hauba otvorila. Pakao! Medjutim sreca u nesreci, hauba je jako cudno odreagovala tj mehanizam je zaustavio ili usporio u donjem delu i onda je dobila rotaciju takvu da je promasila i soferku i krov i udarila direkt u siber na kom je bukvalno istetovirala bmw znak. Naravno siber je upropascen i sama hauba ali nema drugih ostecenja. Da je krov ostecen verovatno bih se razocarao i odustao od auta...

 

A78-CDE77-2-EAC-42-A0-AC76-ACD3-AD835006

E208-CB93-1946-453-F-B56-A-F54-F1-D6-D24

upload a photo

 

Ostaje da se promeni hauba i ofarba identicnom nijansom kojom je i auto i da se zameni siber, icicu na vatijantu staklenog sibera jer je prakticnije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pregledano je sve detaljno, definitivno samo hauba i siber, toliko je to jaka sila bila ali jos jednom dokaz kako je napravljen auto je da nije nista ostetio i pomerio.

 

A58286-DE-2-EDA-47-C5-8-AC6-2063724211-F

 

Jedno zamensko vozilo, nazalost zamensko :) 

DA921-AD5-436-B-423-D-BB52-1-B889-D40498

 

 

Edited by dellas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...