Jump to content
FAS Goran
dellas

BMW e39 530d (No2)

Recommended Posts

I meni je to prva stavka uvek, poliranje ili zamena farova, neverovatno koliko to podmladi auto i utegne ga. Ja bih furao taj US fazon, kul mi je. Ako ti dosadi mozes uvek da ugasis...

Ne mogu da ne primetim perfektno sredjeno dvoriste, ovaj zuckast behaton mi je ludilo, i lepo slozen, trenutno sam u tim radovima, pa se predomisljam 10x dnevno

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zao mi sto nisam slikao stare farove sa druge strane, jedan sam bacio odmah gadio mi se da ga uzmem u ruku kako se raspao, a drugi ostao za delove za ne daj boze...
To je od burazera sa kojim sam uzeo po pola ovaj e39, zajedno ga sredjujemo :) 

Ima bas savrseno sredjeno dvoriste, mislim da se neces pokajati ako ti se slaze sa kucom ;) 

Edited by dellas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisi hteo da stavis sa belim zmigavcima?

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne :) Samo retro fazon, jurio bih restyle da ga budzim ali idemo na retro varijantu maksimalno, a zuti mi se vise uklapaju u tu pricu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, dellas said:

@danijel55

BTW, razmisljam se o ukljucivanju US lights opcije, fabricki je ostavljena i ukljucuje se putem dijagnostike, svidja mi se jer nekako retro izgleda, sta mislite?

US.jpg

 

Ovo je bukvalno must have na ovom modelu. 

 

Jedino zadnje štopaljke ako sam dobro primetio kod nekih modela su onako sjajnije žute boje na migavcima i lepše izgledaju od onih sa belim migavacima. Ne znam jel su to obične pa ispolirane ili je od neke posebnog paketa opreme. 

 

BMW_E39_rear_20071114.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naleteh slucajno na objavu fabri bmw-a iz 2014god.Tad je cenio sedista sa tapacirima 200-250e.Kontam da sada ako ima mogu biti jeftinija samo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Mijailović P. said:

Ja tu parkiram drugačije... emoji6.png

Vec nas ima za basket :D ...

Bese "Plaza", pa "Lanterna" na dugoj, levoj krivini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio je malo na izletu, bas skroz taj predeo koji spominjete

ovcar-napred.jpg

ovcar-nazad.jpg
 

 

Evo i slika u krug, gde se vidi stanje i sta bi trebalo jos raditi spolja:

bocno-desno.jpg

bocno-levo.jpg

napred.jpg

napred-desno.jpg

napred-levo.jpg

nazad-desno.jpg

nazad-levo.jpg
 

-"masiranje" zadnjih levih vrata, haube i dela ispod gepek vrata

-zamena vozacevih vrata sa vratima u istoj boji ili farbanje istih

-farbanje oba branika

-zamena svih lajsni na vratima i branicima

-poliranje celog auta

 

Ali ce to doci na red tek kasnije, pre toga ce auto biti sredjen unutra - druga sedista i tapaciri, reparacija bocnih stubova i neba. 

I to ce sacekati neke mehanicke stvari koje imaju prioritet, ne zurimo se, treba ovde dosta vremena...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od samog starta lajsne su mi pravile velki problem, vecina ih je u losem stanju kao i na strancima takodje, doneo sam odluku da idem na lajsne koje nisu hrom. Medjutim svidja mi se hrom jer ga cini nekako vise retro tako da sam usao u pakao koji se zove pronalazak dobrih lajsni i uspeo sam vecim delom :) Ostale su samo dve da nisu u zadovoljavajucem stanju njih cu vremenom pronaci.

 

Ovako je bilo

 

laj1.jpg

laj2.jpg

 

Nakon toga skidanje

 

laj6.jpg

laj7.jpg

laj8.jpg

 

Rezultat trenutni

 

laj10.png

laj9.jpg

laj11.jpg

laj12.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se tiče tih lajsni, na parkinzima fantomski nestaju. Mom kolegi, dva puta nestale prednje i to oba puta dok smo radili noćnu smenu. Jedva našao iole pristojne.

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zauzeo je svoju buducu poziciju

4-F7-A9-F09-A487-4-B4-F-A045-33-DD330-F5

 

Zadnji trap je u ocajnom stanju oseti se na kolotrazima kako igra ali nista ne lupa ni napred ni pozadi medjutim kompletan zadnji za zamenu kao i veci deo prednjeg, kao i lezaj kardana...u ponedeljak ide na intervenciju, videcemo koliko kosta to zadovoljstvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima svasta , bas je komplikovan zadnji trap. Ima 2 ili 3 ramena po strani, plivajuce kugle, jos nekih selena , stabilizatore...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nece on da lupa takoreci nikad, tezak je auto

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cekaj, presvlacio si ili si prao pa lepio pistojecu tkaninu? Bravo za projekat.

Послато са MI 9 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presvlacio, stara je bila samo za kantu ;) Ali stavljena je “ista tkanina” mekana na dodir upada prst kad se pipne. Takve stvari me kupuju kod ovih starih auta, npr na audiju 2017 god je tvrdo i grubo kao da pipas plastiku direktno ali sve lepo izgleda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas je zavrsen, sutra preuzimam, nazalost nisam sikao dole je bukvalno sve novo sad. Doduse kad kazem novo mislim reparirano uglavnom ali svakako izgleda kao novo.

Zamenjeno je sledece:

-kocione plocice napred i pozadi

-napred svi silen blokovi, sve jabucice -repacracija

-nazad 4 uporne spone, sve jabucice -reparacija; plivajuce kugle i stabilizatori-novo

-lezaj kardana

-nastelovana rucna

 

Kad imas postenog i dobrog majstora u unutrasnjosti Srbije cena je stvarno prava sitnica, covek ima extra dobre cene za reparaciju trapa i rabat za delove i ne ugradjuje se u to.

 

Cena je Btw 180 eur za sve sa rukama :) 

Edited by dellas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitam, promace mi tema, evo sad da se subskrajbujem :D 

 

Sta mislis o m54 2.5 u e39 lci. Inace brat se smorio od e46 i nesto gleda automatika e39, mislim da nema nekih mana osim sto je nesto sporiji pri saltanju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala :)

Kod e39 imas dve vrste menjaca, jedna je GM-ov menjac koji je za izbegavanje spor i los generalno, a drugi je ZF5 koji je u sustini dobar i za to doba vrlo brz, za danasnje standarde prihvatljiv ali daleko od modernog. Treba se raspitati koji je, mislim da na M54 idu ZF ali nisam siguran da je kod svakog primerka. Sam motor je dobar, umeju da trose ulje to je mana i treba drzati rashladni sistem u dobrom stanju obavezno kad se pregreje cao. Jos jedna bar meni bitna stavka je da taj motor u kombinaciju sa tim menjacem trosi kao zil :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...